Nie układało mi się z partnerką i postanowiłem zakończyć nasz związek. Dziewczyna wpadła w histerię i zaczęła się na mnie wydzierać. Kiedy w końcu się uspokoiła wycedziła przez zęby, że "kiedyś za to zapłacę, że kiedy będzie mi się wydawało, że jestem bezpieczny i szczęśliwy - ta radość zamieni się w popiół w moich ustach!"Nie mogłem się powstrzymać i wyśmiałem ją bo to żałosne grozić mi cytatem z "Gry o Tron". Nic na to nie powiedziała, kopnęła mnie za to z całych sił w jaja... YAFUD«Poprzednia wpadkaNastępna wpadka »
Aż chce się rzec valar morghulis dla twoich klejnotów
0
2
??????? | 155.133.99.* | 25 Listopada, 2015 17:10
A to taki pies ogrodnika. Jak sama nie skorzysta to innym też żałuje. Smutne. A tak na poważnie tu jest kolejny przykład głupoty ludzkiej tyle, że tym razem w wykonaniu kobiety. Dlaczego ludzie nie rozumieją że do miłości zmusić się nie da nikogo? I co to za przyjemność być z kimś i mieć to świadomość, że ten ktoś nie jest szczęśliwy? W żarcie i na poważnie: smutne.
0
3
Laszka | 46.112.207.* | 25 Listopada, 2015 19:03
Łatwo jest mądrze mówić, gdy sprawa nas nie dotyczy. Dziewczyna działała pod wpływem emocji, autor powinien był jednak powstrzymać się od śmiechu i dodatkowo jej nie upokarzać, wystarczająco ją zranił zrywając.
W odpowiedzi na komenatrz #2 użytkownika ???????[ Zobacz ]
0
4
VRHS | 5.172.238.* | 25 Listopada, 2015 19:07
Potwierdza sie, ze to serial dla patologii.
-2
5
uvpp | 149.156.124.* | 25 Listopada, 2015 19:22
mogła nie cwaniakować tekstami z GoT...
W odpowiedzi na komenatrz #3 użytkownika Laszka[ Zobacz ]
0
6
??????? | 155.133.99.* | 25 Listopada, 2015 19:55
Nie bronię autora. Równie dobrze na przykład mógł ją wcześniej jedynie wykorzystać i jak mu się znudziła to ją wymienić na inny model. Spowodowało to taką a nie inną reakcję. Ale czy robiąc tak nie pokazała że niczym się od niego nie różni?
Jak było między nimi nie wiemy. Znamy tylko efekt końcowy. A efekt jest taki, że będą się sobie rzucać do gardeł jak tylko będą szli jedną stroną ulicy. Po co? Mogli by sobie mówić po prostu "cześć". Tego w ludziach nie rozumiem.
W odpowiedzi na komenatrz #3 użytkownika Laszka[ Zobacz ]
0
7
Dawac | 109.232.29.* | 26 Listopada, 2015 01:23
Obstawiam że w takiej sytuacji osoba która kocha drugą osobę lecz bez wzajemności może mieć gdzieś jej uczucia byle by ta osobą z nią była.Jednak to wszystko zależy od obu stron samolubstwa 1 strony i nie wiem jakby tu nazwać drugą stronę.
W odpowiedzi na komenatrz #2 użytkownika ???????[ Zobacz ]
-1
8
??????? | 155.133.99.* | 26 Listopada, 2015 09:23
Zgadzam się. Taki wariant też istnieje. Ta druga strona musi być uległa. Sytuacja o której piszesz to już nie jest miłość tylko samolubstwo, albo w skrainych przypadkach obsesja. Ta druga strona po jakimś czasie uległości i tak się zbuntuje i odejdzie. Nawet w wieku 60lat. Znam i takie przypadki.
W odpowiedzi na komenatrz #7 użytkownika Dawac[ Zobacz ]
0
9
HPRS | 83.29.204.* | 26 Listopada, 2015 09:34
Wiecie,nawet ze świadomością że do miłości nie da się zmusić to zerwania są zawsze przykrą sprawą, chyba że jakimś cudem przez ostatni miesiąc obie osoby zastanawiały się jak to zrobić :P
Więc zerwanie - spoko, nie ma miłości, to co robić. Ale nie trzeba się do tego śmiać, można być delikatnym i w ogóle, bo to i tak zaboli, po co ma boleć mocniej? :)
przynamniej masz juz problem z glowy. tak to by sie chwialy gdzies w glowie resztki emocji, po pijaku bys wydzwanial i myslal o niej walac konia. a tak masz juz na twardo zakodowane ze ta laska to bol klejnotow i nawet po pijaku smsa jej nie napiszesz :-). troche bolalo, ale taka cena za definitywny koniec. mozna kolokwialnie powiedziec: zakoczenie z mocnym finalem :-) (chcialem napisac troche inaczej ale wulgaryzmy nie przechodza :-) )
Obserwujesz komentarze do tego wpisu.
Nie chcesz, aby coś ci umknęło?
Dostaniesz wtedy powiadomienie jeśli pojawi się nowy komentarz do tego wpisu.
12 Grudnia, 2019 03:54Nuśka napisał(a): I kto za te wszystkie testy zapłaci? Państwo? A mało to zdzierają od nas na lafiryndy z bahorami żeby jeszcze finansować takie pierdoły? Ludzie sami z własnej kieszeni? Już widzę jak ktokolwiek wyciąga kasę.. Do tego bezsensowne robienie testów (skoro byłyby OBOWIĄZKOWE) w przypadku tysięcy porodów w których byłyby niepotrzebną stratą pieniędzy (wbrew pozorom i myśleniu facetów większość kobiet nie zdradza partnerów i nie ma powodu robić takich testów...). Weźcie te statystyki że co "7 mężczyzna..."wsadźcie sobie w żyć. Problem faceta, że woli brać taką z wielkim cycem, która da każdemu niż kobietę która ma poukładane w głowie, nikt nie będzie finansować cudzych wymysłów bo wkładał przyrodzenie byle gdzie (cóż, jeśli ktoś bez uprawiania st*sunku potrzebuje testów DNA to nawet nie wspomnę jak jest ograniczony umysłowo...). Konkluzja: Nie jesteś pewny w jakie bagno wsadziłeś fujarę? Płać sam za test DNA, nikt nie będzie za "obowiązkowe"płacił.
12 Grudnia, 2019 03:45Nuśka napisał(a): Odezwała się ta dojrzała. Po co to w ogóle napisałaś i opublikowałaś? Chcesz wzbudzić politowanie? Kogo? Zdajesz sobie sprawę autorko, że poniżasz się w ten sposób?
12 Grudnia, 2019 03:44Nuśka napisał(a): Miłej wycieczki tylko życzyć;) A dziewczyna cóż, głupia i tyle, dobrze zrobiłeś. Kto normalny bawi się w takie rzeczy? Jeszcze zrozumiałe u nastolatki ale dorosła kobieta...
12 Grudnia, 2019 01:16Orion napisał(a): Nie pozostaje mi nic innego, jak serdecznie współczuć pracy, w której 5-10 minut spóźnienia ma jakiekolwiek znaczenie. Zmień robotę na taką, gdzie margines pół godziny nie robi na nikim wrażenia.
12 Grudnia, 2019 01:00Jaczuro napisał(a): ej ziomek!! ja z Toba polece!! bedziemy chlac jak dzikie bobry, jezdzic nawaleni jakims offroadem po polach ryzowych, przedzierac sie przez puszcze maczetami w poszukiwaniu plantacji koksu i wyrywac wietnamki na piekna, biala, dla nich egzotyczna karnacje!!! jep*c kasie. pisz do mnie na PW kiedy co i jak.
11 Grudnia, 2019 23:22lol napisał(a): Właśnie. Jak sama napisałaś, na zakupy chodzi się z pieniędzmi, więc się tego pilnuje. Natomiast z bonami nie zawsze się idzie po zakupy, bo dostaje się je przeważnie tylko raz w roku. Autorka przywykła że idzie na zakupy z portfelem i pieniędzmi, a nie z bonami, więc w tej wyjątkowej sytuacji zapomniała ich zabrać. Jeśli nie nosisz czegoś ze sobą na co dzień to bardzo łatwo można o tym zapomnieć z przyzwyczajenia. Mi się zdarzały takie sytuacje. Na przykład zawsze w sklepach płacę kartą, gotówkę mam przy sobie naprawdę rzadko, może raz w miesiącu. I potem mi się zdarza, że z przyzwyczajenia zapłacę kartą mimo że planowałam zapłacić gotówką, żeby się jej szybko pozbyć. Co kończy się tak że musze potem nadkładać drogi i iść do wpłatomatu. Albo jak jeździłam autobusem z biletami miesięcznymi ponad rok, jeszcze w domu myślałam o tym że skończył mi się bilet i będę musiała kupić zwykły jednorazowy, a po wejściu do autobusu o tym zapomniałam i pojechałam na gapę. Ot zwykła rutyna i tyle. Jeśli nie zapominasz zabierać ze sobą rzeczy które nosisz codziennie to nie ma czym się chwalić, naprawdę.
11 Grudnia, 2019 23:10Pan Świnia napisał(a): Jako szowinistyczna świnia (dla takich jak ty "Pan Świnia"), uważam, że miał pełne prawo podzielić się swoim przykrym, ale oczyszczającym doświadczeniem i swoim przykładem dać innym, być może wciąż się oszukującym, szansę na szczęśliwe życie u boku drugiej połówki jabłka, nie zgniłej cytryny. Co ci się nie podoba? Że szydło z worka za szybko wylazło? Że zdemaskowano koleżankę? Czy ten ptak kala gniazdo, co je kala;Czy ten, co mówić o tym nie pozwala?
11 Grudnia, 2019 21:37sircastic napisał(a): Z powodu głupiej zołzy się rozstali, tyrana, która mu życie przed ślubem, ba , przed zaręczynami nawet, chciała rozporządzeniami regulować - Autorze, miałeś farta, mogłeś sobie życie zmarnować, potem mogło być znacznie gorzej.. oj, było blisko.. Owocnej wycieczki i uważaj następnym razem. Pozdrawiam
11 Grudnia, 2019 21:26Natura_Rzeczy napisał(a): No jak idziesz na zakupy i nie sprawdzasz, czy na pewno wziales pieniadze, to cale Twoje zycie musi byc wieczna niespodzianka dla Ciebie. W tym wypadku bony. Dla kazdego odpowiedzialnego czlowieka, normalnym byloby sprawdzenie chociazby w drodze, badz chociazby w sklepie, czy na pewno wzial pieniadze. Autorka nie mysli. Tak, ja akurat zawsze sprawdzam czy wzielam to co powinnam. Jak mam zamiar jechac samochodem, to zawsze sprawdzam, czy mam kluczyki do samochodu i dokumenty. I zawsze mam przy sobie klucze do domu, portfel z dokumentami, kartami i tel. A w torebce zawsze mala parasolka i chusteczki higieniczne. To sa rzeczy pierwszej potrzeby w ciagu dnia na zewnatrz.
11 Grudnia, 2019 21:20Natura_Rzeczy napisał(a): Ona niedojrzala, ale Ty rowniez. Po co w ogole to napisales i opublikowales? Chcesz wzbudzic w niej zazdrosc? Chcesz pokazac co stracila? Kogo? Zdajesz sobie sprawe autorze, ze ponizasz sie w ten sposob?
11 Grudnia, 2019 21:01Eciepecie napisał(a): Nie lepiej byłoby Ci wybrać się w miejsce które Ty lubisz? Najlepiej jeszcze z przyjaciółmi, żeby fajnie spędzić czas i mieć dobre wspomnienia.
11 Grudnia, 2019 20:15Wera. Nie chce mi się logować. napisał(a): No piwoszy im się coś, trzeba przeczekać aż naprawią. Nie ma sensu dociekać, czy to mogła by być na serio ich decyzja, oczywiste, że nie, bo wtedy nie było by tak tragicznie sformatowane.
11 Grudnia, 2019 19:38lol napisał(a): Na egzaminie na prawo jazdy nie ma pytania "Czy kiedykolwiek zapomniałeś o czymś ważnym?"i jeśli zaznaczysz "tak"to z automatu nie zdajesz, więc tym bardziej to co piszesz jest głupie.
11 Grudnia, 2019 19:35lol napisał(a): No tak, oczywiście bo ty jesteś cudowna i wspaniała, masz najwyższe IQ na całym świecie i niczego nigdy nie zapomniałaś zabrać z domu :D A każdy komu się to choc raz w życiu zdarzyło według twojego durnego toku rozumowania nie powinien być kierowcą. Halo, policja, zabierzcie prawo jazdy połowie ludności świata!
Miszczu [YAFUD.pl] | 25 Listopada, 2015 16:48
Aż chce się rzec valar morghulis dla twoich klejnotów
??????? | 155.133.99.* | 25 Listopada, 2015 17:10
A to taki pies ogrodnika. Jak sama nie skorzysta to innym też żałuje. Smutne.
A tak na poważnie tu jest kolejny przykład głupoty ludzkiej tyle, że tym razem w wykonaniu kobiety. Dlaczego ludzie nie rozumieją że do miłości zmusić się nie da nikogo? I co to za przyjemność być z kimś i mieć to świadomość, że ten ktoś nie jest szczęśliwy? W żarcie i na poważnie: smutne.
Laszka | 46.112.207.* | 25 Listopada, 2015 19:03
Łatwo jest mądrze mówić, gdy sprawa nas nie dotyczy. Dziewczyna działała pod wpływem emocji, autor powinien był jednak powstrzymać się od śmiechu i dodatkowo jej nie upokarzać, wystarczająco ją zranił zrywając.
VRHS | 5.172.238.* | 25 Listopada, 2015 19:07
Potwierdza sie, ze to serial dla patologii.
uvpp | 149.156.124.* | 25 Listopada, 2015 19:22
mogła nie cwaniakować tekstami z GoT...
??????? | 155.133.99.* | 25 Listopada, 2015 19:55
Nie bronię autora. Równie dobrze na przykład mógł ją wcześniej jedynie wykorzystać i jak mu się znudziła to ją wymienić na inny model. Spowodowało to taką a nie inną reakcję. Ale czy robiąc tak nie pokazała że niczym się od niego nie różni?
Jak było między nimi nie wiemy. Znamy tylko efekt końcowy. A efekt jest taki, że będą się sobie rzucać do gardeł jak tylko będą szli jedną stroną ulicy. Po co? Mogli by sobie mówić po prostu "cześć". Tego w ludziach nie rozumiem.
Dawac | 109.232.29.* | 26 Listopada, 2015 01:23
Obstawiam że w takiej sytuacji osoba która kocha drugą osobę lecz bez wzajemności może mieć gdzieś jej uczucia byle by ta osobą z nią była.Jednak to wszystko zależy od obu stron samolubstwa 1 strony i nie wiem jakby tu nazwać drugą stronę.
??????? | 155.133.99.* | 26 Listopada, 2015 09:23
Zgadzam się. Taki wariant też istnieje. Ta druga strona musi być uległa.
Sytuacja o której piszesz to już nie jest miłość tylko samolubstwo, albo w skrainych przypadkach obsesja. Ta druga strona po jakimś czasie uległości i tak się zbuntuje i odejdzie. Nawet w wieku 60lat. Znam i takie przypadki.
HPRS | 83.29.204.* | 26 Listopada, 2015 09:34
Wiecie,nawet ze świadomością że do miłości nie da się zmusić to zerwania są zawsze przykrą sprawą, chyba że jakimś cudem przez ostatni miesiąc obie osoby zastanawiały się jak to zrobić :P
Więc zerwanie - spoko, nie ma miłości, to co robić. Ale nie trzeba się do tego śmiać, można być delikatnym i w ogóle, bo to i tak zaboli, po co ma boleć mocniej? :)
cerebrumpalm | 31.183.32.* | 26 Listopada, 2015 15:35
przynamniej masz juz problem z glowy. tak to by sie chwialy gdzies w glowie resztki emocji, po pijaku bys wydzwanial i myslal o niej walac konia. a tak masz juz na twardo zakodowane ze ta laska to bol klejnotow i nawet po pijaku smsa jej nie napiszesz :-). troche bolalo, ale taka cena za definitywny koniec. mozna kolokwialnie powiedziec: zakoczenie z mocnym finalem :-) (chcialem napisac troche inaczej ale wulgaryzmy nie przechodza :-) )