Mój facet miał ostatnio takie problemy ze snem, że w końcu poszedł do lekarza, a ten przypisał mu jakieś proszki nasenne. Chłopak szybko po nich zasypia, ale zaczął lunatykować i mieć bardzo kwaśne sny. Wczoraj przyśniło mu się, że wręcz błagam go żeby mnie obsikał. Ja miałam szczęście bo mnie oszczędził, ale naszego psa obudził "złoty deszcz". Boję się co przyniosą kolejne noce. YAFUD«Poprzednia wpadkaNastępna wpadka »
1
1
ala ma kota | 89.230.11.* | 07 Lipca, 2017 11:56
Ciekawe na ile to wynik leku, czy raczej pretekst do bezkarnego spełnienia durnych fantazji.
1
2
R | 93.179.197.* | 07 Lipca, 2017 13:09
Ech, te leki na sen;)
Niech twój mąż uważa bo jeżeli weźmie leki, a następnie nie pójdzie spać tylko przetrzyma chęć położenia się to te sny będą mu się "śnić"na jawie. Polecam bo to lepsze od połowy dostępnych na rynku narkotyków i w dodatku całkowicie legalne.
Niech sobie spróbuje... w ramach eksperymentu naukowego oczywiście.
2
3
fejk | 83.22.249.* | 07 Lipca, 2017 13:34
Mnie się nie zdarzyło lunatykować po proszkach, ale moje nie były na receptę. 10 godzin nieprzerwanego snu, a i tak czuło się potężne niewyspanie. Z dwojga złego było się nie faszerować i nie spać
Dobrze wiem. A Ty zamiast plesc bzdury, doucz sie. Psychoterapeuta do nerwicy;)? To nie jest az tak wielki problem, zeby zaczynac psychoterapie ktora trwa latami. A nerwica to raczej cos swiezego, co mozna rozwiazac w kilka wizyt.
W odpowiedzi na komenatrz #5 użytkownika Deagon[ Zobacz ]
Jako ,że znam się na temacie polecam jednak przeczytanie albo popytanie kogoś mądrzejszego psychologowie z niczego nie leczą nie na tym polega ich praca. Zaburzenia psychiczne leczy się psychoterapia i lekami od psychiatry. No i nerwica to poważna choroba którą może się ciągnąć latami więc to co piszesz jest zwyczajnie śmieszne.
W odpowiedzi na komenatrz #6 użytkownika Pani_Harmonia[ Zobacz ]
Przynajmniej jest w temacie nie to co ty, zamknij ryj i wracaj do g*wnianego życia jakie masz. Widać że takie masz po tym że przyp*erdalasz sie do wszystkiego w sieci mimo że nic o tym nie wiesz albo myślisz że wiesz jak na wikipedi przeczytasz. Użytkownik dostał ostrzeżenie za tą wypowiedź: 2017-07-08 23:31:52 [Powód:Obrażanie innych użytkowników serwisu]
W odpowiedzi na komenatrz #10 użytkownika Pani_Harmonia[ Zobacz ]
W przeciwienstwie do ciebie, jestem wyksztalcona. A twoj poziom widac po twoich wypowiedziach:) wulgarnych i prostackich:) ale jak znow ci sie bedzie nudzilo, to mysl sobie o mnie i pisz o mnie, pozwalam. Mnie to jednak nie obchodzi.
W odpowiedzi na komenatrz #11 użytkownika Cyganeczka[ Zobacz ]
Owszem, jesli napisze ze jest z wyksztalcenia psychiatra, czy psychologiem, to tak, uznam go za autorytet i mozemy rozmawiac w sposob fachowy. Bo widzisz, ja akurat jestem z wyksztalcenia psychologiem, o czym juz kiedys pisalam;) to co on pisze jest niespojne i sprzeczne, ale stwierdzil, ze ma ku temu podstawy, wiec spytalam o zrodlo jego wiedzy. Proste:)
W odpowiedzi na komenatrz #12 użytkownika Beszczelnekaro[ Zobacz ]
Skoro to co pisze jest "niespójne i sprzeczne"to jakże mogłabyś go uznać za autorytet? Dla mnie internetowe przechwałki są bez znaczenia też mogę napisać, że jestem naczelnym neuropsychiatrologiem Europy. Internet przyjmie wszystko, internauci niekoniecznie.
W odpowiedzi na komenatrz #14 użytkownika Pani_Harmonia[ Zobacz ]
Popieram, w internecie co drugi ma doktorat i wyższe wykształcenie po przeczytaniu wikipedi czy innych stron z informacjami, juz tu była taka jedna co raz była lesbijka raz hetero jednego dnia specem od tego drugiego od czegos innego.
W odpowiedzi na komenatrz #15 użytkownika Beszczelnekaro[ Zobacz ]
Alez ja nie wywyzszam sie. Stwierdzam fakt:) bylas wulgarna? Bylas:) przestalas, wiec bardzo sie z tego ciesze.
W odpowiedzi na komenatrz #17 użytkownika Cyganeczka[ Zobacz ]
0
19
Aniu | 85.202.148.* | 08 Lipca, 2017 12:27
Pani_Harmonia jeśli jesteś z wyksztalcenia psychologiem to albo miałaś baaaaardzo kiepskich wykładowców albo dyplom znalazłaś w paczce chipsów... Nerwica jest poważnym zaburzeniem którego absolutnie nie da się wyleczyć bez terapii, a już na pewno nie w kilka wizyt. A leki, o których piszesz że tylko pogarszają sytuację, czasami są konieczne żeby w ogóle jakiekolwiek leczenie było możliwe. I uprzedzając pytania o autorytety i wykształcenia, to nie jestem psychologiem ale pedagogiem terapeutą i terapeutą zajęciowym aktywnym zawodowo. Ale moja wiedza na temat nerwic wynika nie tylko ze studiów i doświadczenia zawodowego ale przede wszystkim z osobistego doświadczenia. Jesli ktokolwiek nie wie o czym mówi i pisze bzdury to właśnie Ty.
Bo byc moze ja sie myle;)? Jesli bylby w stanie fachowy, poprzec swoje tezy, to wtedy przyznam mu racje. Dlatego spytalam, skad ma taka wiedze. Na tym polega dyskusja.
W odpowiedzi na komenatrz #15 użytkownika Beszczelnekaro[ Zobacz ]
Odnosilam sie do yafuda w tamtym komentarzu, potem rozmowa zeszla na inne tory, ogolne. Podsumowujac, bo ciagniecie tego tematu niea sensu. Sa rozne rodzaje nerwic, owszem. Sa nerwice ktore objawiaja sie w sposob choroby, fizyczny. Czyli mamy np problemy ze snem, wystepuje czestomocz, problemy z sercem, bole wedrujace. Czlowiek nieswiadomy przyczyny, zaczyna leczyc objawy, czyli zaczyna brac tabletki na sen, idzie do urologa itd. Ale leczenie skutku, nie wyleczy przyczyny. I tego typu nerwice, mozna w latwy sposob wyleczyc, poprzez uswiadomienie pacjentowi przyczyny, czyli co sie dzieje w jego zyciu stresujacego, co wplywa na jego zycie. I sa to w wiekszosci sprawy, z ktorymi moze pacjent sobie latwo poradzic, np poprzez zmiane pracy, ktora tak wplywa na jego stan. A pacjent wczesniej nie laczyl stresu spowodowanego praca np z problemami ze snem. Sa jednak rowniez nerwice, ktore mozna leczyc jedynie przez dluga psychoterapie, bo objawiaja sie np lękami. W yafudzie natomiast prawdopodobnie zostala opisana nerwica, ktora opisalam jako pierwszy przypadek. To byloby na tyle. Zycze Wam cieplej soboty.
W odpowiedzi na komenatrz #22 użytkownika Karmen[ Zobacz ]
0
24
kazik | 94.254.227.* | 08 Lipca, 2017 13:58
Niezła historyjka. brakuje jedynie klaskajacego kierowcy autobusu
0
25
just_me | 207.244.66.* | 08 Lipca, 2017 15:41
Aż miło poczytać takie komentarze :) Wirtualna piątka dla cyganeczki. Pani_Harmonia aka O jak zwykle się tylko ośmiesza. Skończ kobieto, wstydu oszczędź.
Co tu się stało jak mnie nie było xD nie mam ochoty wchodzić w szczegóły mojego życia osobistego i tyle. Z yafuda w żaden sposób nie można wystawić diagnozy czy przyczyny bezsenności i o to mi głównie chodziło może to być nerwica nie wykluczam ale może to być coś innego i do tego jest zwyczajnie za mało informacji żeby to stwierdzić
Co nie zmienia faktu ze leczenie nerwicy w kilka spotkań jest równie realne jak leczenie nowotworu witaminą C niby można wyzdrowiec jeśli np guz się wchłonie ale z leczniem ma to niewiele wspólnego. Tak jak pójście do psychologa na kilka wizyt i zmiana pracy;P
Skoro pytanie o Twoje wyksztalcenie, czy zrodlo wiedzy o temacie, ktorego wiedza sie chwalisz, jest wchodzeniem w Twoje zycie osobiste... uu... dawno nie czytalam czegos takiego. Jak nie chcesz o sobie pisac, to nie zaczynaj.
Druga rzecz, dlugotrwaly stres np w pracy, zwiazany z nawalem zajec, presja czasu i brakiem porzadnego odpoczynku, skutkuje nerwica. I o tym pisalam. I kilka spotkan u psychologa rozwiaze problem, bo pacjent bedzie wiedzial co robic. A porownywanie tego do leczenia nowotworu wit C, jest zwyklym dyletanctwem, ignorancja i zwykla bezczelnoscia intelektualna, badz chyba raczej jej brakiem. Rozumiem, ze jestes pacjentem i stad czerpiesz wiedze psychologiczna. Tyle, ze tego wiedza nazwac nie mozna, a doswiadczeniem, ktore bez teorii jest niczym. Nie wypowiadaj sie na tematy o ktorych nie masz pojecia. Na tym koncze ta dyskusje.
W odpowiedzi na komenatrz #26 użytkownika Deagon[ Zobacz ]
0
29
fejk | 5.172.237.* | 08 Lipca, 2017 21:14
Wiesz, że właśnie poprosiłeś Harmonię, żeby tobie wstydu oszczędziła? A nie, że ona się ośmiesza?
W odpowiedzi na komenatrz #25 użytkownika just_me[ Zobacz ]
Nie pogrążaj się bo to śmieszne;P odnies się do argumentów zamiast mówić że są głupie bo tak. Jestem 99% pewna ze nie jesteś psychologiem a jeśli jesteś to współczuję pacjetom;P Elo
W odpowiedzi na komenatrz #28 użytkownika Pani_Harmonia[ Zobacz ]
W odpowiedzi na komenatrz #29 użytkownika fejk[ Zobacz ]
0
32
Aniu | 85.202.148.* | 09 Lipca, 2017 08:42
Im więcej piszesz, tym bardziej udowadniasz, że nie masz pojecia o tym czym rzeczywiście jest nerwica. Stres powodujący objawy somatyczne, z którym pacjent moze poradzić sobie sam to nie jest nerwica. Przejściowy i łatwy do eliminacji stres nie moze być nazywany zaburzeniem (a nerwica takowym jest). To tak jakby tygodniowy smutek po stracie chomika nazywać łatwa do wyleczenia depresją... Nerwica, niezależnie od rodzaju, wymaga terapii. Czasem długiej i wymagającej, czasem krótszej, ale kilka spotkań u psychologa który nie ma doświadczenia klinicznego na pewno nie wystarczy do wyleczenia nerwicy. Twoje słowa "Tyle, ze tego wiedza nazwac nie mozna, a doswiadczeniem, ktore bez teorii jest niczym" świadczą o tym ze nawet jesli rzeczywiście masz wykształcenie psychologiczne to jesteś wyłącznie teoretykiem, bez doświadczenia pracy z żywym pacjentem. Każdy pracujący z ludźmi, nie tylko jako psycholog wie, ze to teoria jest niczym bez doświadczenia, nie odwrotnie jak piszesz. Jesli chcesz uchodzić za autorytet i źródło rzetelnej wiedzy, to radzę więcej czytać na tematy w których się wypowiadasz. Tylko nie "popularnonaukowe artykuły"znalezione w Internecie czy czasopismach, a teksty poparte bibliografią pisane przez profesjonalistów.
W odpowiedzi na komenatrz #23 użytkownika Pani_Harmonia[ Zobacz ]
0
33
Megatron | 78.157.180.* | 05 Września, 2022 19:54
Przede wszystkim, jeśli Harmonia chce uchodzić za jakikolwiek autorytet, niech nauczy się pisać po polsku, czyt. z polskimi znakami oraz z poprawną interpunkcją.
0
34
de Tomaso | 77.111.245.* | 05 Września, 2022 20:44
Harmonia najprawdopodobniej jest zarejestrowana jako Natura_Rzeczy, więc możesz spróbować do niej napisać i zgłosić uwagi.
W odpowiedzi na komenatrz #33 użytkownika Megatron[ Zobacz ]
Obserwujesz komentarze do tego wpisu.
Nie chcesz, aby coś ci umknęło?
Dostaniesz wtedy powiadomienie jeśli pojawi się nowy komentarz do tego wpisu.
ala ma kota | 89.230.11.* | 07 Lipca, 2017 11:56
Ciekawe na ile to wynik leku, czy raczej pretekst do bezkarnego spełnienia durnych fantazji.
R | 93.179.197.* | 07 Lipca, 2017 13:09
Ech, te leki na sen;)
Niech twój mąż uważa bo jeżeli weźmie leki, a następnie nie pójdzie spać tylko przetrzyma chęć położenia się to te sny będą mu się "śnić"na jawie. Polecam bo to lepsze od połowy dostępnych na rynku narkotyków i w dodatku całkowicie legalne.
Niech sobie spróbuje... w ramach eksperymentu naukowego oczywiście.
fejk | 83.22.249.* | 07 Lipca, 2017 13:34
Mnie się nie zdarzyło lunatykować po proszkach, ale moje nie były na receptę. 10 godzin nieprzerwanego snu, a i tak czuło się potężne niewyspanie. Z dwojga złego było się nie faszerować i nie spać
Pani_Harmonia | 188.146.131.* | 07 Lipca, 2017 13:38
Przeciez to ewidentna nerwica. Proszkami tego sie nie wyleczy, a wrecz bedzie jeszcze gorzej. Psycholog jest potrzebny.
Deagon [YAFUD.pl] | 07 Lipca, 2017 16:12
Najpierw się dowiedz czym jest nerwica i jaka jest różnica między psychologiem a psychoterapeuta a potem się bierz za pisanie komentarzy.
Pani_Harmonia | 188.146.70.* | 07 Lipca, 2017 20:38
Dobrze wiem. A Ty zamiast plesc bzdury, doucz sie. Psychoterapeuta do nerwicy;)? To nie jest az tak wielki problem, zeby zaczynac psychoterapie ktora trwa latami. A nerwica to raczej cos swiezego, co mozna rozwiazac w kilka wizyt.
Deagon [YAFUD.pl] | 07 Lipca, 2017 20:54
Jako ,że znam się na temacie polecam jednak przeczytanie albo popytanie kogoś mądrzejszego psychologowie z niczego nie leczą nie na tym polega ich praca. Zaburzenia psychiczne leczy się psychoterapia i lekami od psychiatry. No i nerwica to poważna choroba którą może się ciągnąć latami więc to co piszesz jest zwyczajnie śmieszne.
Pani_Harmonia | 31.11.131.* | 07 Lipca, 2017 23:36
Jestes psychologiem, czy psychiatra?:) Czy pacjentem tychze?:)
Deagon [YAFUD.pl] | 08 Lipca, 2017 00:17
To nie ma związku z tematem :)
Pani_Harmonia | 31.11.131.* | 08 Lipca, 2017 01:16
Owszem, ma jak najbardziej. Napisales, ze znasz sie na temacie. Zatem pytam skad takowa wiedze masz.
Cyganeczka [YAFUD.pl] | 08 Lipca, 2017 10:24
Przynajmniej jest w temacie nie to co ty, zamknij ryj i wracaj do g*wnianego życia jakie masz. Widać że takie masz po tym że przyp*erdalasz sie do wszystkiego w sieci mimo że nic o tym nie wiesz albo myślisz że wiesz jak na wikipedi przeczytasz.
Użytkownik dostał ostrzeżenie za tą wypowiedź: 2017-07-08 23:31:52 [Powód:Obrażanie innych użytkowników serwisu]
Beszczelnekaro | 94.254.136.* | 08 Lipca, 2017 10:58
Tu nie sąd ani konfesjonał. A jeśli napisze, że jest renomowanym psychiatrą, uznasz jej autorytet? Wątpię.
Pani_Harmonia | 31.11.131.* | 08 Lipca, 2017 11:02
W przeciwienstwie do ciebie, jestem wyksztalcona. A twoj poziom widac po twoich wypowiedziach:) wulgarnych i prostackich:) ale jak znow ci sie bedzie nudzilo, to mysl sobie o mnie i pisz o mnie, pozwalam. Mnie to jednak nie obchodzi.
Pani_Harmonia | 31.11.131.* | 08 Lipca, 2017 11:11
Owszem, jesli napisze ze jest z wyksztalcenia psychiatra, czy psychologiem, to tak, uznam go za autorytet i mozemy rozmawiac w sposob fachowy. Bo widzisz, ja akurat jestem z wyksztalcenia psychologiem, o czym juz kiedys pisalam;)
to co on pisze jest niespojne i sprzeczne, ale stwierdzil, ze ma ku temu podstawy, wiec spytalam o zrodlo jego wiedzy. Proste:)
Beszczelnekaro | 94.254.136.* | 08 Lipca, 2017 11:48
Skoro to co pisze jest "niespójne i sprzeczne"to jakże mogłabyś go uznać za autorytet?
Dla mnie internetowe przechwałki są bez znaczenia też mogę napisać, że jestem naczelnym neuropsychiatrologiem Europy. Internet przyjmie wszystko, internauci niekoniecznie.
Cyganeczka [YAFUD.pl] | 08 Lipca, 2017 12:08
Popieram, w internecie co drugi ma doktorat i wyższe wykształcenie po przeczytaniu wikipedi czy innych stron z informacjami, juz tu była taka jedna co raz była lesbijka raz hetero jednego dnia specem od tego drugiego od czegos innego.
Cyganeczka [YAFUD.pl] | 08 Lipca, 2017 12:15
Cóż inteligentny człowiek nie przechwala sie swoja inteligencja oraz sie nie wywyższa.
Pani_Harmonia | 31.11.131.* | 08 Lipca, 2017 12:25
Alez ja nie wywyzszam sie. Stwierdzam fakt:) bylas wulgarna? Bylas:) przestalas, wiec bardzo sie z tego ciesze.
Aniu | 85.202.148.* | 08 Lipca, 2017 12:27
Pani_Harmonia jeśli jesteś z wyksztalcenia psychologiem to albo miałaś baaaaardzo kiepskich wykładowców albo dyplom znalazłaś w paczce chipsów... Nerwica jest poważnym zaburzeniem którego absolutnie nie da się wyleczyć bez terapii, a już na pewno nie w kilka wizyt. A leki, o których piszesz że tylko pogarszają sytuację, czasami są konieczne żeby w ogóle jakiekolwiek leczenie było możliwe. I uprzedzając pytania o autorytety i wykształcenia, to nie jestem psychologiem ale pedagogiem terapeutą i terapeutą zajęciowym aktywnym zawodowo. Ale moja wiedza na temat nerwic wynika nie tylko ze studiów i doświadczenia zawodowego ale przede wszystkim z osobistego doświadczenia. Jesli ktokolwiek nie wie o czym mówi i pisze bzdury to właśnie Ty.
Pani_Harmonia | 31.11.131.* | 08 Lipca, 2017 12:31
Bo byc moze ja sie myle;)? Jesli bylby w stanie fachowy, poprzec swoje tezy, to wtedy przyznam mu racje. Dlatego spytalam, skad ma taka wiedze. Na tym polega dyskusja.
Pani_Harmonia | 31.11.131.* | 08 Lipca, 2017 12:35
Ale wiesz, ze sa rozne rodzaje nerwic;)?
A te przytyki ad personam ... naprawde nie licuja sie z terapeuta.
Karmen [YAFUD.pl] | 08 Lipca, 2017 12:45
"Ale wiesz, ze sa rozne rodzaje nerwic;)?"
Pani_Harmonia | 31.11.131.* | 08 Lipca, 2017 13:43
Odnosilam sie do yafuda w tamtym komentarzu, potem rozmowa zeszla na inne tory, ogolne. Podsumowujac, bo ciagniecie tego tematu niea sensu. Sa rozne rodzaje nerwic, owszem. Sa nerwice ktore objawiaja sie w sposob choroby, fizyczny. Czyli mamy np problemy ze snem, wystepuje czestomocz, problemy z sercem, bole wedrujace. Czlowiek nieswiadomy przyczyny, zaczyna leczyc objawy, czyli zaczyna brac tabletki na sen, idzie do urologa itd. Ale leczenie skutku, nie wyleczy przyczyny. I tego typu nerwice, mozna w latwy sposob wyleczyc, poprzez uswiadomienie pacjentowi przyczyny, czyli co sie dzieje w jego zyciu stresujacego, co wplywa na jego zycie. I sa to w wiekszosci sprawy, z ktorymi moze pacjent sobie latwo poradzic, np poprzez zmiane pracy, ktora tak wplywa na jego stan. A pacjent wczesniej nie laczyl stresu spowodowanego praca np z problemami ze snem.
Sa jednak rowniez nerwice, ktore mozna leczyc jedynie przez dluga psychoterapie, bo objawiaja sie np lękami.
W yafudzie natomiast prawdopodobnie zostala opisana nerwica, ktora opisalam jako pierwszy przypadek.
To byloby na tyle. Zycze Wam cieplej soboty.
kazik | 94.254.227.* | 08 Lipca, 2017 13:58
Niezła historyjka. brakuje jedynie klaskajacego kierowcy autobusu
just_me | 207.244.66.* | 08 Lipca, 2017 15:41
Aż miło poczytać takie komentarze :) Wirtualna piątka dla cyganeczki. Pani_Harmonia aka O jak zwykle się tylko ośmiesza. Skończ kobieto, wstydu oszczędź.
Deagon [YAFUD.pl] | 08 Lipca, 2017 17:56
Co tu się stało jak mnie nie było xD nie mam ochoty wchodzić w szczegóły mojego życia osobistego i tyle. Z yafuda w żaden sposób nie można wystawić diagnozy czy przyczyny bezsenności i o to mi głównie chodziło może to być nerwica nie wykluczam ale może to być coś innego i do tego jest zwyczajnie za mało informacji żeby to stwierdzić
Deagon [YAFUD.pl] | 08 Lipca, 2017 17:59
Co nie zmienia faktu ze leczenie nerwicy w kilka spotkań jest równie realne jak leczenie nowotworu witaminą C niby można wyzdrowiec jeśli np guz się wchłonie ale z leczniem ma to niewiele wspólnego. Tak jak pójście do psychologa na kilka wizyt i zmiana pracy;P
Pani_Harmonia | 188.146.96.* | 08 Lipca, 2017 19:59
Skoro pytanie o Twoje wyksztalcenie, czy zrodlo wiedzy o temacie, ktorego wiedza sie chwalisz, jest wchodzeniem w Twoje zycie osobiste... uu... dawno nie czytalam czegos takiego. Jak nie chcesz o sobie pisac, to nie zaczynaj.
Druga rzecz, dlugotrwaly stres np w pracy, zwiazany z nawalem zajec, presja czasu i brakiem porzadnego odpoczynku, skutkuje nerwica. I o tym pisalam. I kilka spotkan u psychologa rozwiaze problem, bo pacjent bedzie wiedzial co robic. A porownywanie tego do leczenia nowotworu wit C, jest zwyklym dyletanctwem, ignorancja i zwykla bezczelnoscia intelektualna, badz chyba raczej jej brakiem.
Rozumiem, ze jestes pacjentem i stad czerpiesz wiedze psychologiczna. Tyle, ze tego wiedza nazwac nie mozna, a doswiadczeniem, ktore bez teorii jest niczym. Nie wypowiadaj sie na tematy o ktorych nie masz pojecia.
Na tym koncze ta dyskusje.
fejk | 5.172.237.* | 08 Lipca, 2017 21:14
Wiesz, że właśnie poprosiłeś Harmonię, żeby tobie wstydu oszczędziła? A nie, że ona się ośmiesza?
Deagon [YAFUD.pl] | 09 Lipca, 2017 01:03
Nie pogrążaj się bo to śmieszne;P odnies się do argumentów zamiast mówić że są głupie bo tak. Jestem 99% pewna ze nie jesteś psychologiem a jeśli jesteś to współczuję pacjetom;P Elo
Deagon [YAFUD.pl] | 09 Lipca, 2017 01:04
Może jemu jest wstyd za nią? :')
Aniu | 85.202.148.* | 09 Lipca, 2017 08:42
Im więcej piszesz, tym bardziej udowadniasz, że nie masz pojecia o tym czym rzeczywiście jest nerwica. Stres powodujący objawy somatyczne, z którym pacjent moze poradzić sobie sam to nie jest nerwica. Przejściowy i łatwy do eliminacji stres nie moze być nazywany zaburzeniem (a nerwica takowym jest). To tak jakby tygodniowy smutek po stracie chomika nazywać łatwa do wyleczenia depresją... Nerwica, niezależnie od rodzaju, wymaga terapii. Czasem długiej i wymagającej, czasem krótszej, ale kilka spotkań u psychologa który nie ma doświadczenia klinicznego na pewno nie wystarczy do wyleczenia nerwicy. Twoje słowa "Tyle, ze tego wiedza nazwac nie mozna, a doswiadczeniem, ktore bez teorii jest niczym"
świadczą o tym ze nawet jesli rzeczywiście masz wykształcenie psychologiczne to jesteś wyłącznie teoretykiem, bez doświadczenia pracy z żywym pacjentem. Każdy pracujący z ludźmi, nie tylko jako psycholog wie, ze to teoria jest niczym bez doświadczenia, nie odwrotnie jak piszesz. Jesli chcesz uchodzić za autorytet i źródło rzetelnej wiedzy, to radzę więcej czytać na tematy w których się wypowiadasz. Tylko nie "popularnonaukowe artykuły"znalezione w Internecie czy czasopismach, a teksty poparte bibliografią pisane przez profesjonalistów.
Megatron | 78.157.180.* | 05 Września, 2022 19:54
Przede wszystkim, jeśli Harmonia chce uchodzić za jakikolwiek autorytet, niech nauczy się pisać po polsku, czyt. z polskimi znakami oraz z poprawną interpunkcją.
de Tomaso | 77.111.245.* | 05 Września, 2022 20:44
Harmonia najprawdopodobniej jest zarejestrowana jako Natura_Rzeczy, więc możesz spróbować do niej napisać i zgłosić uwagi.