Dostałem w pracy spory awans, o który nawet się nie starałem. Starał się za to kolega i śmiertelnie się na mnie obraził, bo jego zdaniem załatwiłem to wszystko za jego plecami, przypisując sobie jego zasługi. Na jakimś portalu dla gejów zostawił namiary na mnie z informacją, że szukam niezobowiązujących przygód. Nie dość, że dostałem masę telefonów i MMSów z wackami kolesi, to jeden z nich nawet napisał do mnie list miłosny i wysłał pocztą. Żona nie chce mi uwierzyć, że ktoś byłby taki perfidny i podejrzewa, że sam wystawiłem ogłoszenie, ale nie spodziewałem się takiego odzewu. YAFUD«Poprzednia wpadkaNastępna wpadka »
No to zgloszenie do prokuratury za rozpowszechnianie Twoich danych osobowych bez Twojej wiedzy i zgody i dzialanie na Twoja szkode i rozpowszechniane nieprawdziwych informacji o Tobie.
Pani_Harmonia dobrze gada. Kolega przestał być kolegą, skoro odwalił taka szczeniacką zagrywkę to raz, a dwa: teraz będziesz miał problemy małżeńskie przez niego.
W odpowiedzi na komenatrz #1 użytkownika Pani_Harmonia[ Zobacz ]
Mysle, ze ip mozna dosc latwo namierzyc. Skoro podal adres prywatny, to musial pisac z tym kims na komukatorze i zapewne z wlasnego laptopa, badz tel. Watpie, zeby robil to w kafejce internetowej. A nawet jesli, to namierza wtedy ip danej kafejki i przejrza monitoring, ktory w kawejkach jest (chyba?).
W odpowiedzi na komenatrz #3 użytkownika Beszczelnekaro[ Zobacz ]
1
6
PURW | 89.64.43.* | 12 Lipca, 2017 20:47
A to kafejki internetowe jeszcze istnieją? Niemniej jednak to samo można zrobić za pośrednictwem sieci tor i nikt Cię nie namierzy przy zachowaniu kilku zasad.
Nie mam pojecia co to jest i pewnie nie potrafilabym tego zrobic, jak wiekszosc ludzi, ktorzy nie zajmuja sie informatyka. Czasami kafejki jeszcze mozna spotkac, choc faktycznie coraz mniej ich jest. To bylo pierwsze co przyszlo mi na mysl, odn zmiany ip.
W odpowiedzi na komenatrz #6 użytkownika PURW[ Zobacz ]
Nie wiem jak to wyglada prawnie, ale chyba mozna zglosic do prokuratury doniesienie o popelnieniu przestepstwa i o znalezieniu winnego? Moze w ten sposob. I bedzie skuteczniejsze, a przy okazji zbierac dowody, na podejrzanego kolege.
W odpowiedzi na komenatrz #7 użytkownika Beszczelnekaro[ Zobacz ]
2
10
PURW | 89.64.43.* | 12 Lipca, 2017 22:42
Sieć tor to właśnie sieć działająca na zasadzie wielokrotnego proxy. To znaczy pakiet danych przechodzi przez kilka różnych krajów i dopiero do miejsca docelowego. Korzystać bardzo łatwo, bo dałem sobie radę pomimo tego, że nie jestem żadnym znawcą informatyki. Wystarczy odpowiednia przeglądarka. Niemniej jednak normalnym ludziom nie polecam tam wchodzić. Tego co tam można zobaczyć nie można odzobaczyć. Ja też wszedłem raz w celach poznawczych i zaraz zwiałem :)
A co do drugiego posta to jak najbardziej można złożyć zawiadomienie o przestępstwie. Nie trzeba wskazywać winnego, a po prostu zeznając można wyrazić takie podejrzenie.
W odpowiedzi na komenatrz #8 użytkownika Pani_Harmonia[ Zobacz ]
tak, zwlaszcza te narkotyki z dostawa. mmmhm. i zaden policjant nie wpadl na to zeby sobie zapewnic premie poprzez zamawianie narkotykow prosto w pulapke. mmhm. tak, tak. nielegalne rzeczy w tym bron zamawiane przez klikniecie, no bo jasne ze z anonimizerow korzystaja tylko zli ludzie, wiec zadne sluzby tego nie zinflitruja. jasne. moze jeszcze pierwszy zakup narkotyku jest gratis?
W odpowiedzi na komenatrz #13 użytkownika Pani_Harmonia[ Zobacz ]
0
15
Jerry | 94.254.144.* | 13 Lipca, 2017 18:46
Wystarczy przesłać pocztą albo kurierem wraz z jakimś towarem, żeby wypchać paczkę. Jak się pomysł to nic prostszego.
i serio sa ludzie, ktorzy podaja swoje dane teleadresowe obcym i robia przelewy z gory? hmm. moze sie oglosze. naiwniaki beda mi placic, a ja oczywiscie nic nie bede wysylac. przeciez nie mozna mnie skazac za nie-handlowanie narkotykami, prawda? ciekawe kto jest tak glupim przestepca, ze faktycznie wysyla nielegalny stuff jak juz frajer zaplaci i sie odsloni? na logike bardziej korzystne byloby zaczac go tym szantazowac - znamy przeciez dane teleadresowe i mamy dowod ze chcial wziac udzial w nielegalnej transakcji narkotykowej.
ale nie. nie ma takich frajerow na swiecie, sa tylko mity dotyczace netu.
W odpowiedzi na komenatrz #15 użytkownika Jerry[ Zobacz ]
0
17
Purw | 94.254.145.* | 14 Lipca, 2017 12:38
Nie zamawiałem więc nie wiem, ale może funkcjonować chociażby system komentarzy. Zresztą takie rzeczy sprzedają głównie przez fora więc pewnie ktoś kto raz tak zrobił więcej nie sprzeda. A danych teleadresowych mieć nie musisz. Wystarczy np. Adres paczkomatu.
Obserwujesz komentarze do tego wpisu.
Nie chcesz, aby coś ci umknęło?
Dostaniesz wtedy powiadomienie jeśli pojawi się nowy komentarz do tego wpisu.
08 Grudnia, 2019 01:52Ariadna napisał(a): Zmień dziewczynę. Jak najszybciej. Jak zapewne zdajesz sobie sprawę, nie wszystkie dziewczyny są takie jak ta. Będąc normalnym człowiekiem, masz szansę znaleźć normalną partnerkę. Po pierwsze, raczej nie masz z nią szans na zrównoważone życie, na rozsądne decyzje finansowe, zawodowe czy rodzinne. Po drugie, jeśli ma niskie IQ to istnieje bardzo wysokie prawdopodobieństwo, że Wasze dzieci też byłyby mało inteligentne. Jeśli jest młoda to jest (nikła) szansa, że jest po prostu niedojrzała, niedoświadczona i jeszcze zmądrzeje - ale czy warto się męczyć, tracić czas i podejmować ryzyko, mając lepsze opcje?
08 Grudnia, 2019 00:12Kate napisał(a): Nieprzyjemny to mało powiedziane. Teraz wszystko co źle z komuny wraca w szpitalach, tylko porodówki powoli się cywilizują, ale to z powodu fundacji rodzić po ludzku, a nie dlatego że któryś z lekarzy, położnych czy pielęgniarek miało taką inicjatywę.
07 Grudnia, 2019 23:52Edi napisał(a): Moj kolega sprzedawał takie odkurzacze po 1500 zł przy czym normalnie szło je kupić po jakieś 600 zł. Ale to nic, moja szwagierka kupiła komplet garnków na pokazie za 5500 zł.... także są ludzie i parapety...
07 Grudnia, 2019 23:14Kapucha napisał(a): No po prostu idiotka. Jak muszą być drogie te rzeczy, że aż trzeba było to rozłożyć na raty? To mi się w głowie nie mieści. Takie rzeczy chodzą po maksymalnie kilka stów (bardziej do 400zł można znaleźć zayebiste rzeczy).
07 Grudnia, 2019 22:29Drax napisał(a): Ej to musi być fake... Gdyby na świecie byli aż tak głupi ludzie to nie potrafiliby jednocześnie chodzić i oddychać więc szybko by wymarli.
07 Grudnia, 2019 22:29Natura_Rzeczy napisał(a): Co Ty pie.rdol.isz czlowieku. Nie masz pojecia o fobiach! Kojarza Ci sie chyba one z histeria kobiety jak zobaczy pajaka i czeka az samiec alfa go zabije. Jak zaczniesz robic cos ponad swoje sily, mozliwosci, to nabawisz sie albo powaznej kontuzji, choroby, albo nerwicy (jak facet z yafuda). I modl sie, zebys nigdy nerwicy nie doswiadczyl- mezczyzno.
07 Grudnia, 2019 21:46Kruk napisał(a): Powodzenia że skłonieniem kogoś z arachnofobią do dotknięcia pająka, serio... Jak się choruje na ospę, to się idzie do lekarza, chociaż po to, żeby złagodzić objawy. Nie siedzi się w domu, trzymając kciuki za to, żeby nie było powikłań. Po złamaniu nogi też się nie trenuje zgodnie z własnym widzimisię, tylko pod okiem specjalisty. I tak samo jest z psychologiem - z zaburzeniem trzeba walczyć samodzielnie, ale najbezpieczniej robić to pod okiem kogoś, kto doradzi jak to robić, albo zauważy, że coś nie idzie w te stronę, którą powinno. To nie jest kwestia jaj, czy ich braku. Choćby wspomniana przez Ciebie fobia - to, co proponujesz, to metoda terapii nazywana zanurzeniem. Problem w tym, że nieprawidłowo przeprowadzone zanurzenie jedynie pogłębia fobię, może się nawet rozwinąć PTSD. Ale, żeby być tego świadomym, trzeba rozumieć, jak działa lęk i co się dzieje z człowiekiem w momencie, gdy styka się z obiektem, który ją wywołuje. Napad paniki to nie jest histeria. Takiemu napadowi towarzyszy hiperwentylacja, zaburzenia rytmu serca, skoki ciśnienia i inne objawy czysto fizjologiczne. Objawy, które mogą być potencjalnie niebezpieczne dla zdrowia lub życia. Dlatego w leczeniu fobii stosuje się stopniowe odwrażliwianie. To, co piszesz, to zwyczajne brednie, szkodliwe mity podobne do tych, które depresję tłumaczą brakiem fizycznej pracy...
07 Grudnia, 2019 21:43Cziken napisał(a): A czy trzeba z tym walczyć? Dla dzieci wakacje na działce, jeśli dobrze zaplanowane, mogą być ciekawsze, niż wyjazd w "ciepłe kraje"(ogniska, gra w podchody, grzybobranie vs hotel "olinkluzyw"z kawałkiem plaży). No zawsze jest tak, że im coś droższe, tym lepsze.
07 Grudnia, 2019 21:34Aaa napisał(a): Poniekad masz racje. Jednak wczesniej trzeba oswoic sie z tematem. To tak jak wspomniana przez ciebei rehabilitacja. Zanim zaczniesz biegac musisz przejsc serię zmudnych cwiczen. Wydatek okolo 10 tysiecy na start to moze troche glebokie wody. Dlatego organizm tak drastycznie zareagował. Nie mowie ze to źle. Moze dla tego faceta to akurat da motywację a moze nie. To wie tylko żona. Jakby zaczal troche z nizszej półki np. Wspolny swiateczny wyjazd ktory zamkneli by w granicach 3 tys. byłby latwiejszy do przełknięcia. A noz widelec czlowiek odkrylby ze to fajne
07 Grudnia, 2019 21:06Jaczuro napisał(a): Nie uodpornisz sie na ospe czy odre uprzednio na nia nie chorujac. Mimo szczepienia najczesciej musisz zwalczyc goraczke. Nie wyleczysz sie z arachnofobii bez wziecia wielkiego pajaka do reki. Nie zaczniesz na nowo biegac po powaznym zlamaniu nogi bez bolesnych rehabilitacji i kto wie ilu upadków... Ale do tego trzeba miec jaja, jak facet z yafuda.
07 Grudnia, 2019 20:01Aaa napisał(a): Niektorzy są tak biedni, że mają do zaoferowania jedynie pieniądze. Bardzo ci wspolczuje autorko. Ale dobrze, że mąż rozumie, że nie tędy droga. Obawiam sie tylko, że w tym wakacyjnym luksusie to on sie bedzie strasznie męczył a ty patrzac na to tez nie bedziesz zadowolona. Mam nadzieje ze dzieci chociaz skorzystają. Terapia bedzie dobrym roziwazaniem. Inaczej twoj maz nie bedzie umial cieszyc sie z tego ze zarabia pieniądze po to aby z nich korzystac a nie po to zeby je kolekcionowac
07 Grudnia, 2019 19:09Piotrek napisał(a): Póki strój jest stosowny i odpowiedni do danej pracy, to jak najbardziej może też podkreślać atrakcyjność danej osoby, a już na pewno nie musi jej na siłę ukrywać. Chociaż z drugiej strony, jeśli sytuacje tego typu zdarzają się częściej, to kobieta dbająca o swój profesjonalny wizerunek zrewiduje strój do mniej skupiającego uwagę na jej walorach fizycznych. Opisany przez Ciebie strój wg mnie to już może być o krok za daleko w części firm lub zawodów, zaś w części nadal w pełni na miejscu.
07 Grudnia, 2019 18:17korpoludek napisał(a): Wy pracujecie w zakładzie pogrzebowym wszyscy? Nikt o zdrowych zmysłach się o to nie obrazi, ludzie się śmiali bo to był po prostu dobry żart i nikt tego jutro pamiętać nie będzie.
07 Grudnia, 2019 17:52mimowszystko napisał(a): Akurat mój mąż miał raka jelita grubego i wątroby. Swoje życie zawdzięcza miedzy innymi dobrze dobranej chemioterapii i radioterapii. Ale fakt, nie leczy się w Polsce.
07 Grudnia, 2019 17:50shinpu napisał(a): 60 par majtek, 60 par skarpetek, ponad 30 podkoszulków, 15-20 par spodni, a to dopiero początek... jaki facet ma tyle ubrań? I jak on to zabrał? Albo faktycznie był śmierdziel, albo jakoś sobie dawał radę z praniem, jednak. Z drugiej strony przepierka przepierką, ale kupę czasu trzeba się nameczyc by ubrania były tak czyste jak z pralki. Pralnie to też droga zabawa (w sumie pewnie zależy też jakie), więc nie do końca się dziwię, że wolał wyprać w domu. Np. ja mam swoje dziwactwa i brzydzę się prać w ogólnodostępnych pralkach. Chociaż w domu mógł sobie już sam nastawić pranie.
Pani_Harmonia | 31.11.131.* | 12 Lipca, 2017 17:03
No to zgloszenie do prokuratury za rozpowszechnianie Twoich danych osobowych bez Twojej wiedzy i zgody i dzialanie na Twoja szkode i rozpowszechniane nieprawdziwych informacji o Tobie.
dracon2002 [YAFUD.pl] | 12 Lipca, 2017 17:58
Pani_Harmonia dobrze gada. Kolega przestał być kolegą, skoro odwalił taka szczeniacką zagrywkę to raz, a dwa: teraz będziesz miał problemy małżeńskie przez niego.
Beszczelnekaro | 94.254.137.* | 12 Lipca, 2017 18:59
A są dowody, że to on?
dracon2002 [YAFUD.pl] | 12 Lipca, 2017 19:05
Że on to nie, ale już sam fakt takiego rozpowszechniania cudzych danych osobowych należy zgłosić.
Pani_Harmonia | 31.11.131.* | 12 Lipca, 2017 19:25
Mysle, ze ip mozna dosc latwo namierzyc. Skoro podal adres prywatny, to musial pisac z tym kims na komukatorze i zapewne z wlasnego laptopa, badz tel. Watpie, zeby robil to w kafejce internetowej. A nawet jesli, to namierza wtedy ip danej kafejki i przejrza monitoring, ktory w kawejkach jest (chyba?).
PURW | 89.64.43.* | 12 Lipca, 2017 20:47
A to kafejki internetowe jeszcze istnieją? Niemniej jednak to samo można zrobić za pośrednictwem sieci tor i nikt Cię nie namierzy przy zachowaniu kilku zasad.
Beszczelnekaro | 94.254.143.* | 12 Lipca, 2017 21:06
Racja ale moja uwaga była skierowana do autora, który już "znalazł"winnego. Czasem coś nam się wydaje oczywiste a jednak nie jest prawdziwe.
Pani_Harmonia | 188.146.101.* | 12 Lipca, 2017 22:06
Nie mam pojecia co to jest i pewnie nie potrafilabym tego zrobic, jak wiekszosc ludzi, ktorzy nie zajmuja sie informatyka.
Czasami kafejki jeszcze mozna spotkac, choc faktycznie coraz mniej ich jest. To bylo pierwsze co przyszlo mi na mysl, odn zmiany ip.
Pani_Harmonia | 188.146.101.* | 12 Lipca, 2017 22:11
Nie wiem jak to wyglada prawnie, ale chyba mozna zglosic do prokuratury doniesienie o popelnieniu przestepstwa i o znalezieniu winnego? Moze w ten sposob. I bedzie skuteczniejsze, a przy okazji zbierac dowody, na podejrzanego kolege.
PURW | 89.64.43.* | 12 Lipca, 2017 22:42
Sieć tor to właśnie sieć działająca na zasadzie wielokrotnego proxy. To znaczy pakiet danych przechodzi przez kilka różnych krajów i dopiero do miejsca docelowego. Korzystać bardzo łatwo, bo dałem sobie radę pomimo tego, że nie jestem żadnym znawcą informatyki. Wystarczy odpowiednia przeglądarka. Niemniej jednak normalnym ludziom nie polecam tam wchodzić. Tego co tam można zobaczyć nie można odzobaczyć. Ja też wszedłem raz w celach poznawczych i zaraz zwiałem :)
A co do drugiego posta to jak najbardziej można złożyć zawiadomienie o przestępstwie. Nie trzeba wskazywać winnego, a po prostu zeznając można wyrazić takie podejrzenie.
Pani_Harmonia | 31.11.131.* | 13 Lipca, 2017 00:39
Ale co mozna tam zobaczyc? Czy to jest ten legendarny deep internet (czy jakos tak;) ? To podziemie internetowe, gdzie sa pedofile itd?
Purw | 89.64.43.* | 13 Lipca, 2017 02:05
Tak. To własnie to. Pedofile, narkotyki z dostawą, broń, wiele różnych innych zboczeń.
Pani_Harmonia | 31.11.131.* | 13 Lipca, 2017 11:36
To jednak istnieje. Ale mogles o tym nie pisac. Im mniej glupich ludzi wie, tym lepiej.
cerebrumpalm [YAFUD.pl] | 13 Lipca, 2017 13:56
tak, zwlaszcza te narkotyki z dostawa. mmmhm. i zaden policjant nie wpadl na to zeby sobie zapewnic premie poprzez zamawianie narkotykow prosto w pulapke. mmhm. tak, tak. nielegalne rzeczy w tym bron zamawiane przez klikniecie, no bo jasne ze z anonimizerow korzystaja tylko zli ludzie, wiec zadne sluzby tego nie zinflitruja. jasne. moze jeszcze pierwszy zakup narkotyku jest gratis?
Jerry | 94.254.144.* | 13 Lipca, 2017 18:46
Wystarczy przesłać pocztą albo kurierem wraz z jakimś towarem, żeby wypchać paczkę. Jak się pomysł to nic prostszego.
cerebrumpalm [YAFUD.pl] | 14 Lipca, 2017 07:48
i serio sa ludzie, ktorzy podaja swoje dane teleadresowe obcym i robia przelewy z gory? hmm. moze sie oglosze. naiwniaki beda mi placic, a ja oczywiscie nic nie bede wysylac. przeciez nie mozna mnie skazac za nie-handlowanie narkotykami, prawda? ciekawe kto jest tak glupim przestepca, ze faktycznie wysyla nielegalny stuff jak juz frajer zaplaci i sie odsloni? na logike bardziej korzystne byloby zaczac go tym szantazowac - znamy przeciez dane teleadresowe i mamy dowod ze chcial wziac udzial w nielegalnej transakcji narkotykowej.
ale nie. nie ma takich frajerow na swiecie, sa tylko mity dotyczace netu.
Purw | 94.254.145.* | 14 Lipca, 2017 12:38
Nie zamawiałem więc nie wiem, ale może funkcjonować chociażby system komentarzy. Zresztą takie rzeczy sprzedają głównie przez fora więc pewnie ktoś kto raz tak zrobił więcej nie sprzeda. A danych teleadresowych mieć nie musisz. Wystarczy np. Adres paczkomatu.