Pół roku temu mój były narzeczony (wtedy jeszcze obecny) na wieczorze kawalerskim swojego brata zdradził mnie z pewną kobietą. Ponieważ wtedy nie mogłam sobie z tym poradzić od razu wyjechałam do Anglii do pracy. Wróciłam w piątek by mu powiedzieć, że nadal go kocham i chciałabym odbudować nasz związek. Oznajmiłam to w sobotę rodzicom, a oni mi powiedzieli, że chyba raczej nie zdążę ponieważ własnie bierze ślub z tą kobieta, która jest w ciąży. YAFUD« Poprzednia wpadkaNastępna wpadka »
0
1
tarw | 83.9.49.* | 18 Sierpnia, 2011 14:58
Dajesz mściwa! trzy, dwa, jeden...JEDZIESZ!
0
2
mściwa | 195.150.77.* | 18 Sierpnia, 2011 15:02
Dziewczyno, czy ty nie masz za grosz honoru, żeby wracać do chłopak, który cię zdradził?
0
3
htpt | 85.193.213.* | 18 Sierpnia, 2011 15:23
przez pół roku nie rozmawiałaś z nim to czego się spodziewałaś? że z wytęsknieniem będzie na ciebie czekać?
0
4
G | 87.204.173.* | 18 Sierpnia, 2011 15:50
Msciwa, zawiodlem sie na Tobie :/ jedna linijka tekstu, przeciez stac Cie na wiecej...
0
5
ban | 79.184.34.* | 18 Sierpnia, 2011 15:54
Pewnie myślała że jeszcze ich coś łączy. Może bardzo go kocha i cały ten pobyt tęskniła, po pół roku potrafiła mu wybaczyć i wróciła by wszystko odbudować. No niestety.
Mściwa dawaj, dawaj, nie przestawaj!!!
Czekam na zdecydowanie coś lepszego... Mam pewien niedosyt...
0
6
herbata | 109.199.3.* | 18 Sierpnia, 2011 15:54
mściwa, nie powinna mu zgnieść jaj i ośmieszyć przed rodziną ? Chyba ktoś się podszywa, to do Ciebie nie podobne! :(
0
7
G | 87.204.173.* | 18 Sierpnia, 2011 16:02
to raczej msciwa, jej IP sie zgadza a watpie, zeby ktos sie bawil w proxy'owanie tylko po to, zeby sie podszywac :/
0
8
Ban | 79.184.34.* | 18 Sierpnia, 2011 16:04
najlepiej niech się zarejestruje. będziemy mieć pewność
Wcale się nie dziwię, że skoro wyjechałaś, to on ułożył sobie życie po swojemu. Zrobiłbym to samo.
0
10
delman | 83.27.212.* | 18 Sierpnia, 2011 16:09
rodzice nie byli na ślubie swojego syna?
0
11
G | 87.204.173.* | 18 Sierpnia, 2011 16:10
pewnie ktos jej zaraz zajmie nick i tyle bedzie po rejestracji
0
12
ehehe | 87.206.61.* | 18 Sierpnia, 2011 16:28
Facet Cię zdradził, a Ty zamiast z nim porozmawiać i definitywnie zerwać albo też wybaczyć i być z nim dalej, to sobie wyjechałaś na pół roku, wracasz i wielce rozczarowana, że on na Ciebie nie czekał z utęsknieniem. Zastanów się. Skoro Ci na nim zależało, to trzeba było go nie zostawiać, proste, bo w przeciwnym razie on miał prawo ułożyć sobie życie bez Ciebie i to właśnie zrobił.
@G
Nie dawaj takich pomysłów, bo jeszcze ktoś skorzysta.
z ta kobita ja zdradzil wiec slub z przymusu. lepiej tak niz jakby byla z nim a tu on nagle ojcem jest
0
14
Ko(ł)cur | 95.49.63.* | 18 Sierpnia, 2011 17:08
ehehe ma rację.
@msciwa, ja również czuję niedosyt. Gdzie tekst o zniszczeniu mu życia i szczegółowy opis metody do tego użytej?
0
15
mściwa | 195.150.77.* | 18 Sierpnia, 2011 17:13
@Ban: a po co?
A jeśli wam mało poczytajcie, jak twarde kobiety radzą sobie z takimi sku*rwielami:
http://www.papilot.pl/wydarzenia/1032/Przywiazala-go-nagiego-do-drzewa.html
0
16
lalala | 89.231.220.* | 18 Sierpnia, 2011 18:03
@mściwa: i co z tego, że podałaś taki link? Tyle razy było o takim czymś. Tyle razy czytałem, że kobieta ucieła facetowi prącie. Nic nowego naprawde. Wszyscy wiemy, że takie kobiety są twoim autorytetem.
Zastanawiam się czy teraz bardziej cierpisz czy byś cierpiała po ślubie jak by Cię nadal zdradzał..Zdrajca jest jak złodziej,jak ukradnie raz będzie kradł ponownie..Otrząśniesz się jeszcze i podziękujesz mu że Ci nie zas..rał życia!! Trzymaj się !!!!!
0
18
kjgvyh | 83.9.49.* | 18 Sierpnia, 2011 19:15
mściwa, kobiety na których sie wzorujesz i budujesz swoje zyciowe wartosci sa godne pozalowania
0
19
mściwa | 195.150.77.* | 18 Sierpnia, 2011 19:25
@kjgvyh: nie wzoruję się tylko na kobietach. Monte Christo, mówi ci to coś?
0
20
nijaka | 2.96.57.* | 18 Sierpnia, 2011 19:43
:msciwa: Hrabia Monte Cristo to postac fikcyjna. I w tym wlasnie sens powiesci, ze chec zemsty sprawila, ze stal sie okrutnym czlowiekiem, morderca. Czego potem zalowal. A mscil sie za zniszczenie mu zycia, osadzenie w wiezienu, a nie za niedochowanie wiernosci lub glupi wybryk.
0
21
jajk000 | 91.94.85.* | 18 Sierpnia, 2011 20:01
a mi się spodobały dwa pierwsze komentarze:
ot tekst faceta, który woła babę, a baba przybiega jak wierna su*ka, i służy swojemu panu.
taaa, przesłanie- ruchajcie panowiw, kobicie przejdzie i wróci.
0
23
Foka | 77.89.108.* | 18 Sierpnia, 2011 21:53
Aż ciężko kliknąć "śmieszy mnie ta wpadka"... Współczuję. To jest właśnie najgorsze, zakochać się w jakimś draniu na tyle, by móc mu wybaczyć dosłownie wszystko.
0
24
Ko(ł)cur | 95.49.63.* | 18 Sierpnia, 2011 22:17
@nijaka
Hrabia Monte Christo to nie jest postać fikcyjna. W ogóle mało postaci Dumasa jest fikcyjnych- zmieniane są nazwiska i szczegóły biografii, ale trzej muszkieterowie i hrabia (i bohaterowie innych książek) istnieli naprawdę.
@msciwa
Zasmuciłaś mnie. Na serio mnie zasmuciłaś. Nie przypuszczałem, że moja ulubiona postać w literaturze może być dla ciebie wzorem w tym durnym wymierzaniu sprawiedliwości. Przeczytaj jeszcze raz "Hrabiego", bo najwyraźniej niewiele z niego zrozumiałaś. Albo nie bierz się za takie książki, tylko dalej czytaj o zdzirach ucinających chu*e facetom, bo żal mi, że opacznie rozumiesz pewne elementy i przez to niszczysz walory świetnej powieści.
0
25
. | 83.9.49.* | 18 Sierpnia, 2011 22:49
mściwa, owszem, 'mowi mi to cos' bo studiuje literature francuska. nie wywyzszaj sie tak, przeczytawszy jakas ksiazke, ktora i tak zle zrozumialas. widocznie, niezaleznie co przeczytasz, czy to nasze komentarze w stosunku do Twojej wypowiedzi, czy ksiazke i tak podepniesz to pod swoje chore wartosci ktore wyznajesz
@(rzekoma)mściwa
Uważaj, teraz (prawdziwa) mściwa zna Twoje ip, a że śmiałeś wobec niej tak się zachować pewnie Cię odnajdzie i walnie Cię w jaja oraz zniszczy Ci opinię wśród znajomych!
0
30
mściwa | 213.77.45.* | 19 Sierpnia, 2011 13:48
Piszę z laptopa melepety.
@mademoiselle: je*ie mnie to, jak znajdzie mnie jakas fanka msciwej to zaje*ie
Proszę, ile to chętnych osób się nagle znalazło do mówienia innym jak mają rozumieć pewne książki.
0
32
mściwa | 195.150.77.* | 19 Sierpnia, 2011 14:24
Oho, widzę, że jacyś nawiedzeni idi.oci zaczęli się pode mnie podszywać.
0
33
lalala | 89.231.216.* | 19 Sierpnia, 2011 19:19
@mściwa(prawdziwa): Teraz musisz zrobić dochodzenie, dowiedzieć się kto kryje się pod tamtym ip i zniszczyć mu życie! Na twoim miejscu zaczął bym od opowiedzenia o wszystkim dziadkom, nastepnie rodzicom, przyjaciołom i w końcu szefowi danej osoby. Niech wszyscy się dowiedzą!
0
34
angelo | 80.50.4.* | 19 Sierpnia, 2011 23:20
Fakt, jeżeli facet miał narzeczoną, nie powinien ją zdradzać z inną kobietą. Ale może był pijany wtedy, nie znamy sprawy. Autorka najwyraźniej uciekła przed problemem, zagranicą przemyślała sprawę, lecz istnieje pewne "ale". Jeżeli nagle tak po pół roku, wcześniej nie dając znaku życia wróciła do Polski, to nie powinna oczekiwać, że były narzeczony będzie na nią czekał! Zgadzam się więc w tej kwestii z innymi, że mógł ułożyć sobie życie na nowo. Ja obstawiam tak - dowiedział się, że tamta kobieta zaszła z nim w ciążę, zaczął się nią opiekować itp. i może zakochali się w sobie, przynajmniej na tyle, by wziąć ślub. Niekoniecznie od razu żeni się z nią przez dziecko. A może spotykał się z nią już wcześniej, ale przespali się ze sobą dopiero na tym wieczorze kawalerskim? A może zdradzał już wcześniej, tylko Autorka o tym nie wie? Może planował z nią się rozstać, a to, że wyjechała i nie odzywała się było dla niego znakiem, iż ona "milcząco" "zerwała z nim". Nie wiemy. Ale ja takie opcje obstawiam.
0
35
mściwa | 213.77.45.* | 19 Sierpnia, 2011 23:54
To ty się pode mnie podszywasz ku*wo!
0
36
mściwa | 79.162.96.* | 20 Sierpnia, 2011 15:42
obie sie pode mnie podszywacie głupie dz*wki!
0
37
chora | 178.183.235.* | 25 Sierpnia, 2011 12:02
witamy w Polsce, gdzie ludzie nadal żenią się przez dziecko nawet jeśli nic ich nie łączy (może akurat w tym przypadku przez pół roku stwierdzili, że tak bardzo się kochają, że chcą spędzić ze sobą resztę życia, ale wątpię). presja otoczenia i, głównie, RODZICÓW i wszystko jasne. a potem tyle rozwodów albo nieszczęśliwych rodzin.
19 Maja, 2012 19:16 adadsda napisał(a): Ha ha! Ale idiota :-) Dobrze Ci tak. Powinieneś był jej powiedzieć, że nie masz takiego psa, ale Cię interesują - mniej szkody by z tego wyszło, dziewczyna by Cię zaprosiła do siebie, żebyś zobaczył jej psy i wsio........
19 Maja, 2012 19:15 Msciwy napisał(a): "Wcale nie jest tak, że na jednej szali można postawić zarówno jakies popowe gówno, jak i arcydzieło bardziej skomplikowanej muzyki. "
^Gratuluję podejścia. Dyskutowanie z osobami które wszystko, co im nie pasuje nazywają gównem jest zbędne. :P
Osobiście lubię różne rodzaje muzyki. W tym rocka. Co nie znaczy, że to, czego nie lubię, będę nazywał byle gównem. Niestety, twój poziom nie pozwala ci na oderwanie się od systemu myslenia, który wymieniłem tam powyżej, więc nie widzę też potrzeby prób przekonania cię, że istnieje jeszcze świat poza krawędzią twojego nosa.
19 Maja, 2012 19:06 tarde napisał(a): @SepulturaXMFannn - to tak zaj3biste że możesz klęknąć do miecza, jako i nasza mała mhoczna słuchająca dobrej muzy c!pka
19 Maja, 2012 18:20 michal napisał(a): a moze szefowej doradzał gdzie ma oświadczyj jej syn albo inne. Przecież nie musi od razu się oświadczać szefowej albo chciał zoba czyć te miejsca i Tobie się oświadczyć za jakiś czas. Durna kobieta
19 Maja, 2012 18:17 Croque napisał(a): Właśnie napisałem, że do tego takie zespoły. Że prócz hard rocka i heavy metalu to jeszcze Pink Floyd i The Doors.I kto tu jest de*ilem?
19 Maja, 2012 18:14 Craque suchar napisał(a): Widac jak Craque słucha hard rocka.
Pink Floyd to rock psychodeliczny de*i lu nie zaden hard .
Podobnie The Doors.
Z cb taki hard jak 2 tygodniowa zczerstwiała bułka o.O
19 Maja, 2012 18:06 Croque napisał(a): Ja np. nie rozumiem jak można słuchać Linkin Parku, My Chemical Romance itp. A Nothing else matters też nie jest jakimś arcydziełem. Jak słucham jedynie klasyki hard rocka i heavy metalu, do tego takie zespoły jak The Doors lub Pink Floyd.
19 Maja, 2012 17:59 SepulturaXMFannn napisał(a): @Szumowina: jeżeli ja twierdzę, że np. Sepultura to świetny zespół, a ktoś, że to gówno, to obiektywnie oboje nie możemy mieć racji. Nigdy nie zdarza się tak, by dwie osoby o odmiennych zdaniach mogły mieć jednocześnie rację w tej samej sprawie, bo to jest technicznie niemożliwe. To, który muzyk ma większe umiejętności, która piosenka jest wykonana staranniej, lepiej, jest bardziej złożona to sprawa, która da się określić OBIEKTYWNIE.
Gusta nie mają tu nic do rzeczy. To czy komuś coś się podoba, czy nie, nie ma żadnego znaczenia wobec tego, czy mamy do czynienia z arcydziełem, czy z gniotem. Jeśli komuś nie podoba się rzeźba Michała Anioła, to wcale nie znaczy, że ta rzeźba nie stanowi arcydzieła.
Porównanie do Hitlera idiotyczne, tak samo, jak używanie pseudoargumentu pt. "o gustach się nie dyskutuje".
19 Maja, 2012 17:42 Failaps napisał(a): @nemka, 16 letnia fanko. Nie wiele obchodzą nas Twoje gusta. Ale jeśli już przy tym jesteśmy to ani Linkin Park, ani Limb Bizkit nie zawierają się w Twoim 'trashu i gothiku'. Po drugie, legend rocka nie nazywamy 'muzą', bo to określenie Technościerwa, tylko muzyką. I prawdopodobnie Nothin' else matters jest jedynym utworem (tak, nie piosenką. Piosenkę to można śpiewać przy ognisku) jaki jesteś w stanie wymienić z pamięci.
19 Maja, 2012 17:42 Szumowina napisał(a): @kalectwo Powinieneś zrobić jakiegoś bloga i tam zamieszczać swoją twórczość. Chętnie bym poczytał gdyby było wrzucane w jednym miejscu, powodzenia w dalszym tworzeniu.
19 Maja, 2012 17:38 Szumowina napisał(a): @SepulturaXMFannn Szczerze nienawidzę takich ludzi jak ty i powinno się ich powybijać razem z pedofilami. Jesteś chorym psychicznie człowiekiem, który nie nadaje się do życia w społeczeństwie, bo uważa, że wszystko co on lubi jest świetne a reszta to niepotrzebny śmieć. Ja osobiście słucham Black Metalu, ale nie przeszkadzają mi inne gatunki muzyczne, większość moich znajomych słucha popu/house itp. i absolutnie nie wpływa to na naszą znajomość. Świat nie będzie się dostosowywał pod Twoją wizję (już pan z mojego avataru próbował tak zrobić i sami wiecie jak na tym wyszedł). Najlepiej zaszyj się gdzieś w jakiejś ziemiance w lesie i tam sobie wszystko zorganizuj po swojemu i nic nie będzie ci przeszkadzało.
19 Maja, 2012 17:25 szatan napisał(a): Żenująca dyskusja. Każdy niech sobie słucha tego, czego chce. Nawet jak słucha justina b., to niech se słucha. Czy może, nemko, ma słuchać metalliki, żeby się wkupić w twe łaski?
19 Maja, 2012 17:21 SepulturaXMFannn napisał(a): "bawi mnie takie podejście "to co ja słucham to majstersztyk, a ta wasza reszta to byle gówno". Bardzo sobie tym ego budujecie?"
A tobie się wydaje, że wszystkie gatunki muzyczne są równe? Wszystkie piosenki tak samo dobre? Wcale nie jest tak, że na jednej szali można postawić zarówno jakies popowe gówno, jak i arcydzieło bardziej skomplikowanej muzyki.
Nie można twierdzić, że jakaś piosenka napisana na kolanie, z debilnym tekstem, na prostych akordach może być tak samo dobra, jak utwór skomplikowany muzycznie, z rozległymi solówkami, zawiłymi riffami, dobrym tekstem i precyzyjnie opracowanymi pariami zarówno instrumentalnymi, jak i wokalnymi.
tarw | 83.9.49.* | 18 Sierpnia, 2011 14:58
Dajesz mściwa! trzy, dwa, jeden...JEDZIESZ!
mściwa | 195.150.77.* | 18 Sierpnia, 2011 15:02
Dziewczyno, czy ty nie masz za grosz honoru, żeby wracać do chłopak, który cię zdradził?
htpt | 85.193.213.* | 18 Sierpnia, 2011 15:23
przez pół roku nie rozmawiałaś z nim to czego się spodziewałaś? że z wytęsknieniem będzie na ciebie czekać?
G | 87.204.173.* | 18 Sierpnia, 2011 15:50
Msciwa, zawiodlem sie na Tobie :/ jedna linijka tekstu, przeciez stac Cie na wiecej...
ban | 79.184.34.* | 18 Sierpnia, 2011 15:54
Pewnie myślała że jeszcze ich coś łączy. Może bardzo go kocha i cały ten pobyt tęskniła, po pół roku potrafiła mu wybaczyć i wróciła by wszystko odbudować. No niestety.
Mściwa dawaj, dawaj, nie przestawaj!!!
Czekam na zdecydowanie coś lepszego... Mam pewien niedosyt...
herbata | 109.199.3.* | 18 Sierpnia, 2011 15:54
mściwa, nie powinna mu zgnieść jaj i ośmieszyć przed rodziną ? Chyba ktoś się podszywa, to do Ciebie nie podobne! :(
G | 87.204.173.* | 18 Sierpnia, 2011 16:02
to raczej msciwa, jej IP sie zgadza a watpie, zeby ktos sie bawil w proxy'owanie tylko po to, zeby sie podszywac :/
Ban | 79.184.34.* | 18 Sierpnia, 2011 16:04
najlepiej niech się zarejestruje. będziemy mieć pewność
Kefin | pinger.pl | 18 Sierpnia, 2011 16:04
Wcale się nie dziwię, że skoro wyjechałaś, to on ułożył sobie życie po swojemu. Zrobiłbym to samo.
delman | 83.27.212.* | 18 Sierpnia, 2011 16:09
rodzice nie byli na ślubie swojego syna?
G | 87.204.173.* | 18 Sierpnia, 2011 16:10
pewnie ktos jej zaraz zajmie nick i tyle bedzie po rejestracji
ehehe | 87.206.61.* | 18 Sierpnia, 2011 16:28
Facet Cię zdradził, a Ty zamiast z nim porozmawiać i definitywnie zerwać albo też wybaczyć i być z nim dalej, to sobie wyjechałaś na pół roku, wracasz i wielce rozczarowana, że on na Ciebie nie czekał z utęsknieniem. Zastanów się. Skoro Ci na nim zależało, to trzeba było go nie zostawiać, proste, bo w przeciwnym razie on miał prawo ułożyć sobie życie bez Ciebie i to właśnie zrobił.
@G
Nie dawaj takich pomysłów, bo jeszcze ktoś skorzysta.
Daisyland. | pinger.pl | 18 Sierpnia, 2011 16:34
z ta kobita ja zdradzil wiec slub z przymusu. lepiej tak niz jakby byla z nim a tu on nagle ojcem jest
Ko(ł)cur | 95.49.63.* | 18 Sierpnia, 2011 17:08
ehehe ma rację.
@msciwa, ja również czuję niedosyt. Gdzie tekst o zniszczeniu mu życia i szczegółowy opis metody do tego użytej?
mściwa | 195.150.77.* | 18 Sierpnia, 2011 17:13
@Ban: a po co?
A jeśli wam mało poczytajcie, jak twarde kobiety radzą sobie z takimi sku*rwielami:
http://www.papilot.pl/wydarzenia/1032/Przywiazala-go-nagiego-do-drzewa.html
lalala | 89.231.220.* | 18 Sierpnia, 2011 18:03
@mściwa: i co z tego, że podałaś taki link? Tyle razy było o takim czymś. Tyle razy czytałem, że kobieta ucieła facetowi prącie. Nic nowego naprawde. Wszyscy wiemy, że takie kobiety są twoim autorytetem.
smalczyk [YAFUD.pl] | 18 Sierpnia, 2011 18:16
Zastanawiam się czy teraz bardziej cierpisz czy byś cierpiała po ślubie jak by Cię nadal zdradzał..Zdrajca jest jak złodziej,jak ukradnie raz będzie kradł ponownie..Otrząśniesz się jeszcze i podziękujesz mu że Ci nie zas..rał życia!! Trzymaj się !!!!!
kjgvyh | 83.9.49.* | 18 Sierpnia, 2011 19:15
mściwa, kobiety na których sie wzorujesz i budujesz swoje zyciowe wartosci sa godne pozalowania
mściwa | 195.150.77.* | 18 Sierpnia, 2011 19:25
@kjgvyh: nie wzoruję się tylko na kobietach. Monte Christo, mówi ci to coś?
nijaka | 2.96.57.* | 18 Sierpnia, 2011 19:43
:msciwa: Hrabia Monte Cristo to postac fikcyjna. I w tym wlasnie sens powiesci, ze chec zemsty sprawila, ze stal sie okrutnym czlowiekiem, morderca. Czego potem zalowal. A mscil sie za zniszczenie mu zycia, osadzenie w wiezienu, a nie za niedochowanie wiernosci lub glupi wybryk.
jajk000 | 91.94.85.* | 18 Sierpnia, 2011 20:01
a mi się spodobały dwa pierwsze komentarze:
ot tekst faceta, który woła babę, a baba przybiega jak wierna su*ka, i służy swojemu panu.
autominetodon | pinger.pl | 18 Sierpnia, 2011 20:49
taaa, przesłanie- ruchajcie panowiw, kobicie przejdzie i wróci.
Foka | 77.89.108.* | 18 Sierpnia, 2011 21:53
Aż ciężko kliknąć "śmieszy mnie ta wpadka"... Współczuję. To jest właśnie najgorsze, zakochać się w jakimś draniu na tyle, by móc mu wybaczyć dosłownie wszystko.
Ko(ł)cur | 95.49.63.* | 18 Sierpnia, 2011 22:17
@nijaka
Hrabia Monte Christo to nie jest postać fikcyjna. W ogóle mało postaci Dumasa jest fikcyjnych- zmieniane są nazwiska i szczegóły biografii, ale trzej muszkieterowie i hrabia (i bohaterowie innych książek) istnieli naprawdę.
@msciwa
Zasmuciłaś mnie. Na serio mnie zasmuciłaś. Nie przypuszczałem, że moja ulubiona postać w literaturze może być dla ciebie wzorem w tym durnym wymierzaniu sprawiedliwości. Przeczytaj jeszcze raz "Hrabiego", bo najwyraźniej niewiele z niego zrozumiałaś. Albo nie bierz się za takie książki, tylko dalej czytaj o zdzirach ucinających chu*e facetom, bo żal mi, że opacznie rozumiesz pewne elementy i przez to niszczysz walory świetnej powieści.
. | 83.9.49.* | 18 Sierpnia, 2011 22:49
mściwa, owszem, 'mowi mi to cos' bo studiuje literature francuska. nie wywyzszaj sie tak, przeczytawszy jakas ksiazke, ktora i tak zle zrozumialas. widocznie, niezaleznie co przeczytasz, czy to nasze komentarze w stosunku do Twojej wypowiedzi, czy ksiazke i tak podepniesz to pod swoje chore wartosci ktore wyznajesz
mściwa | 213.77.45.* | 18 Sierpnia, 2011 23:04
Jestem ku*wą, wybaczcie...
lol | 83.4.32.* | 19 Sierpnia, 2011 01:41
@up
Fake.
@lol | 77.255.129.* | 19 Sierpnia, 2011 03:19
true, nie to ip.
mademoiselle | 83.9.47.* | 19 Sierpnia, 2011 08:38
@(rzekoma)mściwa
Uważaj, teraz (prawdziwa) mściwa zna Twoje ip, a że śmiałeś wobec niej tak się zachować pewnie Cię odnajdzie i walnie Cię w jaja oraz zniszczy Ci opinię wśród znajomych!
mściwa | 213.77.45.* | 19 Sierpnia, 2011 13:48
Piszę z laptopa melepety.
@mademoiselle: je*ie mnie to, jak znajdzie mnie jakas fanka msciwej to zaje*ie
Mroov [YAFUD.pl] | 19 Sierpnia, 2011 14:13
Proszę, ile to chętnych osób się nagle znalazło do mówienia innym jak mają rozumieć pewne książki.
mściwa | 195.150.77.* | 19 Sierpnia, 2011 14:24
Oho, widzę, że jacyś nawiedzeni idi.oci zaczęli się pode mnie podszywać.
lalala | 89.231.216.* | 19 Sierpnia, 2011 19:19
@mściwa(prawdziwa): Teraz musisz zrobić dochodzenie, dowiedzieć się kto kryje się pod tamtym ip i zniszczyć mu życie! Na twoim miejscu zaczął bym od opowiedzenia o wszystkim dziadkom, nastepnie rodzicom, przyjaciołom i w końcu szefowi danej osoby. Niech wszyscy się dowiedzą!
angelo | 80.50.4.* | 19 Sierpnia, 2011 23:20
Fakt, jeżeli facet miał narzeczoną, nie powinien ją zdradzać z inną kobietą. Ale może był pijany wtedy, nie znamy sprawy. Autorka najwyraźniej uciekła przed problemem, zagranicą przemyślała sprawę, lecz istnieje pewne "ale". Jeżeli nagle tak po pół roku, wcześniej nie dając znaku życia wróciła do Polski, to nie powinna oczekiwać, że były narzeczony będzie na nią czekał! Zgadzam się więc w tej kwestii z innymi, że mógł ułożyć sobie życie na nowo. Ja obstawiam tak - dowiedział się, że tamta kobieta zaszła z nim w ciążę, zaczął się nią opiekować itp. i może zakochali się w sobie, przynajmniej na tyle, by wziąć ślub. Niekoniecznie od razu żeni się z nią przez dziecko. A może spotykał się z nią już wcześniej, ale przespali się ze sobą dopiero na tym wieczorze kawalerskim? A może zdradzał już wcześniej, tylko Autorka o tym nie wie? Może planował z nią się rozstać, a to, że wyjechała i nie odzywała się było dla niego znakiem, iż ona "milcząco" "zerwała z nim". Nie wiemy. Ale ja takie opcje obstawiam.
mściwa | 213.77.45.* | 19 Sierpnia, 2011 23:54
To ty się pode mnie podszywasz ku*wo!
mściwa | 79.162.96.* | 20 Sierpnia, 2011 15:42
obie sie pode mnie podszywacie głupie dz*wki!
chora | 178.183.235.* | 25 Sierpnia, 2011 12:02
witamy w Polsce, gdzie ludzie nadal żenią się przez dziecko nawet jeśli nic ich nie łączy (może akurat w tym przypadku przez pół roku stwierdzili, że tak bardzo się kochają, że chcą spędzić ze sobą resztę życia, ale wątpię). presja otoczenia i, głównie, RODZICÓW i wszystko jasne. a potem tyle rozwodów albo nieszczęśliwych rodzin.