Mój 16-letni syn przeczytał kilka książek historycznych, i teraz twierdzi, że właściwie to w większości spraw zgadza się z Hitlerem, i że chciałby mieszkać w III Rzeszy albo zrobić coś podobnego w Polsce. Mówi całkiem serio. Chyba wychowałem przyszłego neonazistę. YAFUD«Poprzednia wpadkaNastępna wpadka »
0
1
ptsu | 46.227.244.* | 18 Sierpnia, 2016 23:35
Mój facet uważa tak samo - twierdzi, że Hitler i Putin to najlepsi politycy wszechczasów, a jedynym błędem Adolfa był atak na Rosję, bo gdyby nie to, to "dziś by się lepiej żyło". Nawet nie zdaje sobie sprawy, że i tak by zginął w czasie wojny w obozie jako inżynier i naukowiec... Dodam, że gość ma 26 lat. Gdyby nie to, że mamy 2 dzieci, już dawno poleciałby na pysk.
Bo taka jest prawda.Nie możesz zaprzeczyć że porwali tłum i walczyli o swoją sprawę jako politycy bez sprzedawania się jak nasi aktualni politycy.W kwestii strategicznej atak na Rosję owszem był błędem i brakowało kluczowych informacji o stanie wojsk rosyjskich.Natomiast wiemy że był to zbrodniarz i za to jest tępiony .
W odpowiedzi na komenatrz #1 użytkownika ptsu[ Zobacz ]
Bym zapomniał jeżeli za fakty historyczne chcesz go wykopać to jest to dla ciebie wymówką a gość nieco bezuczuciowe określenie.
W odpowiedzi na komenatrz #1 użytkownika ptsu[ Zobacz ]
0
4
O | 178.235.18.* | 20 Sierpnia, 2016 20:53
Jesli polityk byl badz jest zbrodniarzem, calkowicie kasuje go jako dobrego przywodce. I tyle.
W odpowiedzi na komenatrz #2 użytkownika Dawac[ Zobacz ]
-1
5
O | 178.235.18.* | 20 Sierpnia, 2016 20:58
PS Czlowiek ktory uwaza ze hitler byl dobrym przywodca, jest.chorym sku***lem. Zaden normalny.czlowiek hitlera nie.podziwia a brzydzi.sie.nim. Wiec w innych kwestiach jest zapewne rownie chory.i musi ta.kobiete brzydzic.bycie kims takim.
W odpowiedzi na komenatrz #3 użytkownika Dawac[ Zobacz ]
Hitler mimo calej swojej haniebnej, zbrodniczej historii, byl bardzo ideologicznym politykiem i niesamowitym oratorem, co zreszta widac bylo, po jego poparciu. Nie trzeba sie z nim zgadzac, ani go popierac, bo faila zaliczyl pierwszorzednego, ale 'Mein Kampf' to nie jest ksiazka o 'wybijaniu zydow i polakuff bo bo kvrfy i zlodzieje'. To jest napisane calkiem ladnie i przejrzyscie. Tak jak Biblia Szatana LaVey'a. Wystarczy posadzic go przed telewizorem i puscic mu Liste Schindlera.
W odpowiedzi na komenatrz #5 użytkownika O[ Zobacz ]
Ale nie brzydzilo ja zrobienie sobie z nim dwójki dzieci? Ciekawe.
W odpowiedzi na komenatrz #5 użytkownika O[ Zobacz ]
0
8
O | 31.174.55.* | 21 Sierpnia, 2016 22:35
Biblia szatana traktuje o egoizmie. A mein kampf o marzeniu byciu wladca wszechswiata. Oczywiscie mowiac bardzo ogolnie. Hitler tylko marzyl, nie byl do tego zdolny, co z reszta powinienes wiedziec, bo Polska istnieje i nasz jezyk narodowy to Polski, a nie niemiecki. O czlowieku swiadcza jego czyny, nie slowa. Hitler byl zwyklym, zakompleksionym klamca, a nie swietnym politykiem. Nie popieraly go elity intelektualne niemieckie, a prosty lud, ktory pragnal zmiany, a hitler wstrzelil sie w ich pragnienia i tyle, bo byl na takim poziomie intelektualnym jak jego wyborcy.
W odpowiedzi na komenatrz #6 użytkownika Tajemniczy_Masturbator[ Zobacz ]
0
9
O | 31.174.55.* | 21 Sierpnia, 2016 22:40
Najwidoczniej przekonala sie za pozno jakim jest naprawde czlowiekiem. Moze na poczatku intrygowala ją jego osobowosc i osobliwe poglady, byla po prostu zakochana i wtedy pewnych rzeczy zdaje sie nie dostrzegac. Szybko wzieli slub, szybko dzieci pojawily sie na swiecie, ale codzienne zycie z czlowiekiem ktory za autorytet stawia sobie hitlera musi byc zwyczajnie obrzydliwe. Jakim trzeba byc czlowiekiem, zeby twierdzic, ze hitler byl dobrym przywodca? Tak jak pisalam wczesniej, o czlowieku swiadcza jego czyny, nie slowa.
W odpowiedzi na komenatrz #7 użytkownika Tajemniczy_masturbator[ Zobacz ]
0
10
O | 31.174.55.* | 21 Sierpnia, 2016 22:49
Aha, idac tropem, jak jest napisana ksiazka, to po przeczytaniu bezmyslnie Danikena, jestesmy pewni ze pochodzimy od kosmitow. Choc nie ma na to zadnych niepodwarzalnych dowodow. Bo przeslanki, to nie dowody, ani fakty. Poza tym, dasz sobie rece obciac, ze hitler byl w stanie napisac sam ksiazke? Bo ja nie. Jego obrazy sa slabe techniczne i wyraznie bez glebi. Zatem talentu artystycznego nie ma. Czy czlowiek nerwowy, zakompleksiony, bylby w stanie napisac przejrzysta ksiazke, samodzielnie? Watpie. Natomiast we wspomnianej biblii szatana jest tyle frustracji, nienawisci... Czy cos brzydkiego moze byc ladnie napisane;)? No nie.
W odpowiedzi na komenatrz #6 użytkownika Tajemniczy_Masturbator[ Zobacz ]
0
11
O | 31.174.55.* | 21 Sierpnia, 2016 22:53
*niepodwazalny
W odpowiedzi na komenatrz #10 użytkownika O[ Zobacz ]
Przecież nikt tu Hitlera na piedestale nie stawia. Wszyscy wiedzą jaki był, no i skończył jak skończył (chociaż tu to parę wersji znam). A to czy popieraly go elity czy nie, to już nie był jego problem. Porwał tłumy, nawet jeśli ich IQ nie przekraczało sznurówki w trampku.
Książki o kosmitach nie znam, za to obrazy Hitlera zdecydowanie podobały mi się bardziej niż twórczość np. Picassa. No ale to już kwestia gustu.
A w Biblii szatana jakoś mnie ta frustracja ominęła. Tu muszę co prawda przyznać, że to było sto lat temu i mogę już do końca nie pamiętać.
W odpowiedzi na komenatrz #8 użytkownika O[ Zobacz ]
0
13
hankmoody | 89.64.10.* | 22 Sierpnia, 2016 10:01
W jaką wersję o zgonie Hitlera wierzysz, waćpan? Ciekawym!
W odpowiedzi na komenatrz #12 użytkownika Tajemniczy_Masturbator[ Zobacz ]
A ja wiem? Ta dosc popularna, ze wyjechal do Ameryki Pld jest dosc prawdopodobna, biorac pod uwage ilosc jego hajsow. Chociaz w slub z murzynka slabo wierze. A z drugiej strony, czemu mialby nie strzelic sobie w baniak, skoro wszystko mu sie ryplo?
Szczerze nie wiem. Nigdy mnie to jakos szerzej nie intereowalo;)
W odpowiedzi na komenatrz #13 użytkownika hankmoody[ Zobacz ]
1
15
Ciekawe | 94.254.229.* | 22 Sierpnia, 2016 13:31
Ciekawe co namalował Mickiewicz. Naprawdę uważasz, że albo się jest artystą od wszystkiego albo wcale?
W odpowiedzi na komenatrz #10 użytkownika O[ Zobacz ]
0
16
HKVU | 37.47.61.* | 22 Sierpnia, 2016 18:33
Myślę, że jednak "oficjalna"wersja śmierci Hitlera jest najbardziej prawdopodobna. Facet był przywódcą, żywym symbolem, idealistą. Żołnierzem odznaczonym za odwagę podczas I WŚ. Koniec III Rzeszy był dla niego końcem życiowej misji, totalną klęską. Nie uciekłby tchórzliwie z Niemiec, by dożyć starości w spokoju. Samobójstwo popełnił, bo nie chciał się dostać do sowieckiej niewoli - swe własne upokorzenie uznałby za upokorzenie Niemiec. Ślub z Murzynką to już w ogóle jakiś nonsens do kwadratu. Przecież poślubił Ewę Braun...
Moze byc, ale pamietaj, ze Ewe poslubil na sam koniec, wczesniej wedlug tego co gdzies tam pisali, tylko sie bzykali i o ile ona byla zakochana, to on ja trakowal jak szmate do podlogi. Nawet na przyjeciach nie towrzyszla mu jako oficjalna partnerka.
A tu kolejna wersja ale wikipediowa: '(...) popełnili razem samobójstwo, siedząc w jednym z pokoi bunkra, rozgryzając kapsułkę z cyjankiem. Niemiecka opinia publiczna nie wiedziała o jej związku z Hitlerem, nawet po ich śmierci.
No spekulowac mozemy, jak bylo to tylko oni wiedza.
W odpowiedzi na komenatrz #16 użytkownika HKVU[ Zobacz ]
0
18
RTWK | 37.47.61.* | 22 Sierpnia, 2016 18:57
A synuś autora ma własny rozum, i dobrze! Zdrowy chłopak. Nawet ze współczesnych propagandowych książek historycznych da się wyczytać trochę prawdy. PS. Listę Schindlera oglądałam. Poglądy na historię łącznie z tzw. Holokaustem mam, powiedzmy, rewizjonistyczne. Kto wie o co chodzi, ten wie. A Hitler popełniał błędy, jednak nie był taki zły. Czekam na ból odwłoków liberałów i nowoczesnej lewicy :)
0
19
Eva (tak to znowu ja :) | 37.47.61.* | 22 Sierpnia, 2016 19:05
Nie, Hitler nie traktował wcale Ewy "jak szmaty"... po prostu nie mógł zrobić z niej Pierwszej Damy, bo chciał całkowicie poświęcić się polityce. W kwietniu 1945 usilnie prosił ją, by wyjechała z Berlina.
W odpowiedzi na komenatrz #17 użytkownika Tajemniczy_Masturbator[ Zobacz ]
Ależ ja kochanie nie twierdzę, że tak nie było. Wspominam tylko, że gdzieś tak pisali (coś w rodzaju "czego nie wiemy o Evie Braun", ale jak to się dokładnie nazywało to już nie pamiętam).
W odpowiedzi na komenatrz #19 użytkownika Eva (tak to znowu ja :)[ Zobacz ]
0
21
Eva | 37.47.61.* | 22 Sierpnia, 2016 20:35
Skoro tak, ok.
Stron, gdzie takie rzeczy wypisują, już nawet nie czytuję. Szkoda czasu i nerwów.
"Kochanie":DDD
W odpowiedzi na komenatrz #20 użytkownika Tajemniczy_Masturbator[ Zobacz ]
0
22
O | 31.175.42.* | 23 Sierpnia, 2016 00:48
Coz, mickiewicz (z tego co mi wiadomo) nie podejmowacl prob malarskich, zatem rozmawianie o tym nie ma sensu. Tak, uwazam ze albo ktos ma zmysl artystyczny, albo go nie ma. Bo artystow wszelakiej masci laczy jedno - wyobraznia. Prawdopodobnie hitler dyktowal mein kampf, a redaktorzy i reszta, wygladzali tekst. Z obrazami juz tak sie nie da zrobic, zwlaszcza ze hitler twierdzil ze ma wielki talent i zapewne nie dalby ich poprawic. A golym okiem widac ze to co on malowal mozna jedynie nazwac "popelnieniem obrazu". Jego obrazy sa okrutnie plaskie, bez przestrzeni ktora staral sie uzyskac perspektywa, ale zupelnie nieudolnie. Hitler nie mial wyobrazni, co widac po jego calym zyciu.
W odpowiedzi na komenatrz #15 użytkownika Ciekawe[ Zobacz ]
0
23
O | 31.175.42.* | 23 Sierpnia, 2016 00:58
Hitler byl chorym czlowiekiem. I nie, nie jestem lewakiem. Natomiast przykro sie robi, jak sie czyta, ze jak ktos ma wlasne zdanie, to ma rozum. No nie. Wlasne zdanie wcale nie jest jednoznaczne z rozumem. Dzialania zawsze sa sprzezone z osoba. A jesli komus roi sie w glowie pomysl wladzy nad swiatem i pozbycie sie przemoca ludnosci, ktora zagraza krajowi, to takiego czlowieka nalezy sie bac, a nie mu przyklaskiwac, bo przemoc nigdy nie konczy sie "na tych zlych", a zawsze konczy na dobrych. Rzadzic trzeba madra glowa, a nie zakompleksiałą. Hitler powinien sluzyc jako antyprzyklad. Chyba ze za spokojnie Ci w Polsce i wojny Ci brak?
W odpowiedzi na komenatrz #18 użytkownika RTWK[ Zobacz ]
0
24
haparoiden | 89.70.14.* | 25 Sierpnia, 2016 08:58
Akurat Putin jest dobrym przywódcą.
W odpowiedzi na komenatrz #1 użytkownika ptsu[ Zobacz ]
Obserwujesz komentarze do tego wpisu.
Nie chcesz, aby coś ci umknęło?
Dostaniesz wtedy powiadomienie jeśli pojawi się nowy komentarz do tego wpisu.
ptsu | 46.227.244.* | 18 Sierpnia, 2016 23:35
Mój facet uważa tak samo - twierdzi, że Hitler i Putin to najlepsi politycy wszechczasów, a jedynym błędem Adolfa był atak na Rosję, bo gdyby nie to, to "dziś by się lepiej żyło".
Nawet nie zdaje sobie sprawy, że i tak by zginął w czasie wojny w obozie jako inżynier i naukowiec...
Dodam, że gość ma 26 lat.
Gdyby nie to, że mamy 2 dzieci, już dawno poleciałby na pysk.
Dawac [YAFUD.pl] | 19 Sierpnia, 2016 12:03
Bo taka jest prawda.Nie możesz zaprzeczyć że porwali tłum i walczyli o swoją sprawę jako politycy bez sprzedawania się jak nasi aktualni politycy.W kwestii strategicznej atak na Rosję owszem był błędem i brakowało kluczowych informacji o stanie wojsk rosyjskich.Natomiast wiemy że był to zbrodniarz i za to jest tępiony .
Dawac [YAFUD.pl] | 19 Sierpnia, 2016 12:08
Bym zapomniał jeżeli za fakty historyczne chcesz go wykopać to jest to dla ciebie wymówką a gość nieco bezuczuciowe określenie.
O | 178.235.18.* | 20 Sierpnia, 2016 20:53
Jesli polityk byl badz jest zbrodniarzem, calkowicie kasuje go jako dobrego przywodce. I tyle.
O | 178.235.18.* | 20 Sierpnia, 2016 20:58
PS
Czlowiek ktory uwaza ze hitler byl dobrym przywodca, jest.chorym sku***lem. Zaden normalny.czlowiek hitlera nie.podziwia a brzydzi.sie.nim. Wiec w innych kwestiach jest zapewne rownie chory.i musi ta.kobiete brzydzic.bycie kims takim.
Tajemniczy_Masturbator [YAFUD.pl] | 20 Sierpnia, 2016 22:26
Hitler mimo calej swojej haniebnej, zbrodniczej historii, byl bardzo ideologicznym politykiem i niesamowitym oratorem, co zreszta widac bylo, po jego poparciu. Nie trzeba sie z nim zgadzac, ani go popierac, bo faila zaliczyl pierwszorzednego, ale 'Mein Kampf' to nie jest ksiazka o 'wybijaniu zydow i polakuff bo bo kvrfy i zlodzieje'. To jest napisane calkiem ladnie i przejrzyscie. Tak jak Biblia Szatana LaVey'a. Wystarczy posadzic go przed telewizorem i puscic mu Liste Schindlera.
Tajemniczy_masturbator | 94.11.37.* | 21 Sierpnia, 2016 18:56
Ale nie brzydzilo ja zrobienie sobie z nim dwójki dzieci? Ciekawe.
O | 31.174.55.* | 21 Sierpnia, 2016 22:35
Biblia szatana traktuje o egoizmie. A mein kampf o marzeniu byciu wladca wszechswiata. Oczywiscie mowiac bardzo ogolnie. Hitler tylko marzyl, nie byl do tego zdolny, co z reszta powinienes wiedziec, bo Polska istnieje i nasz jezyk narodowy to Polski, a nie niemiecki.
O czlowieku swiadcza jego czyny, nie slowa.
Hitler byl zwyklym, zakompleksionym klamca, a nie swietnym politykiem. Nie popieraly go elity intelektualne niemieckie, a prosty lud, ktory pragnal zmiany, a hitler wstrzelil sie w ich pragnienia i tyle, bo byl na takim poziomie intelektualnym jak jego wyborcy.
O | 31.174.55.* | 21 Sierpnia, 2016 22:40
Najwidoczniej przekonala sie za pozno jakim jest naprawde czlowiekiem. Moze na poczatku intrygowala ją jego osobowosc i osobliwe poglady, byla po prostu zakochana i wtedy pewnych rzeczy zdaje sie nie dostrzegac. Szybko wzieli slub, szybko dzieci pojawily sie na swiecie, ale codzienne zycie z czlowiekiem ktory za autorytet stawia sobie hitlera musi byc zwyczajnie obrzydliwe. Jakim trzeba byc czlowiekiem, zeby twierdzic, ze hitler byl dobrym przywodca? Tak jak pisalam wczesniej, o czlowieku swiadcza jego czyny, nie slowa.
O | 31.174.55.* | 21 Sierpnia, 2016 22:49
Aha, idac tropem, jak jest napisana ksiazka, to po przeczytaniu bezmyslnie Danikena, jestesmy pewni ze pochodzimy od kosmitow. Choc nie ma na to zadnych niepodwarzalnych dowodow. Bo przeslanki, to nie dowody, ani fakty.
Poza tym, dasz sobie rece obciac, ze hitler byl w stanie napisac sam ksiazke? Bo ja nie. Jego obrazy sa slabe techniczne i wyraznie bez glebi. Zatem talentu artystycznego nie ma. Czy czlowiek nerwowy, zakompleksiony, bylby w stanie napisac przejrzysta ksiazke, samodzielnie? Watpie. Natomiast we wspomnianej biblii szatana jest tyle frustracji, nienawisci... Czy cos brzydkiego moze byc ladnie napisane;)? No nie.
O | 31.174.55.* | 21 Sierpnia, 2016 22:53
*niepodwazalny
Tajemniczy_Masturbator [YAFUD.pl] | 22 Sierpnia, 2016 00:00
Przecież nikt tu Hitlera na piedestale nie stawia. Wszyscy wiedzą jaki był, no i skończył jak skończył (chociaż tu to parę wersji znam). A to czy popieraly go elity czy nie, to już nie był jego problem. Porwał tłumy, nawet jeśli ich IQ nie przekraczało sznurówki w trampku.
Książki o kosmitach nie znam, za to obrazy Hitlera zdecydowanie podobały mi się bardziej niż twórczość np. Picassa. No ale to już kwestia gustu.
A w Biblii szatana jakoś mnie ta frustracja ominęła. Tu muszę co prawda przyznać, że to było sto lat temu i mogę już do końca nie pamiętać.
hankmoody | 89.64.10.* | 22 Sierpnia, 2016 10:01
W jaką wersję o zgonie Hitlera wierzysz, waćpan? Ciekawym!
Tajemniczy_Masturbator [YAFUD.pl] | 22 Sierpnia, 2016 13:02
A ja wiem? Ta dosc popularna, ze wyjechal do Ameryki Pld jest dosc prawdopodobna, biorac pod uwage ilosc jego hajsow. Chociaz w slub z murzynka slabo wierze. A z drugiej strony, czemu mialby nie strzelic sobie w baniak, skoro wszystko mu sie ryplo?
Szczerze nie wiem. Nigdy mnie to jakos szerzej nie intereowalo;)
Ciekawe | 94.254.229.* | 22 Sierpnia, 2016 13:31
Ciekawe co namalował Mickiewicz. Naprawdę uważasz, że albo się jest artystą od wszystkiego albo wcale?
HKVU | 37.47.61.* | 22 Sierpnia, 2016 18:33
Myślę, że jednak "oficjalna"wersja śmierci Hitlera jest najbardziej prawdopodobna. Facet był przywódcą, żywym symbolem, idealistą. Żołnierzem odznaczonym za odwagę podczas I WŚ. Koniec III Rzeszy był dla niego końcem życiowej misji, totalną klęską. Nie uciekłby tchórzliwie z Niemiec, by dożyć starości w spokoju. Samobójstwo popełnił, bo nie chciał się dostać do sowieckiej niewoli - swe własne upokorzenie uznałby za upokorzenie Niemiec. Ślub z Murzynką to już w ogóle jakiś nonsens do kwadratu. Przecież poślubił Ewę Braun...
Tajemniczy_Masturbator [YAFUD.pl] | 22 Sierpnia, 2016 18:55
Moze byc, ale pamietaj, ze Ewe poslubil na sam koniec, wczesniej wedlug tego co gdzies tam pisali, tylko sie bzykali i o ile ona byla zakochana, to on ja trakowal jak szmate do podlogi. Nawet na przyjeciach nie towrzyszla mu jako oficjalna partnerka.
A tu kolejna wersja ale wikipediowa: '(...) popełnili razem samobójstwo, siedząc w jednym z pokoi bunkra, rozgryzając kapsułkę z cyjankiem. Niemiecka opinia publiczna nie wiedziała o jej związku z Hitlerem, nawet po ich śmierci.
No spekulowac mozemy, jak bylo to tylko oni wiedza.
RTWK | 37.47.61.* | 22 Sierpnia, 2016 18:57
A synuś autora ma własny rozum, i dobrze! Zdrowy chłopak. Nawet ze współczesnych propagandowych książek historycznych da się wyczytać trochę prawdy.
PS. Listę Schindlera oglądałam. Poglądy na historię łącznie z tzw. Holokaustem mam, powiedzmy, rewizjonistyczne. Kto wie o co chodzi, ten wie.
A Hitler popełniał błędy, jednak nie był taki zły.
Czekam na ból odwłoków liberałów i nowoczesnej lewicy :)
Eva (tak to znowu ja :) | 37.47.61.* | 22 Sierpnia, 2016 19:05
Nie, Hitler nie traktował wcale Ewy "jak szmaty"... po prostu nie mógł zrobić z niej Pierwszej Damy, bo chciał całkowicie poświęcić się polityce. W kwietniu 1945 usilnie prosił ją, by wyjechała z Berlina.
Tajemniczy_Masturbator [YAFUD.pl] | 22 Sierpnia, 2016 20:13
Ależ ja kochanie nie twierdzę, że tak nie było. Wspominam tylko, że gdzieś tak pisali (coś w rodzaju "czego nie wiemy o Evie Braun", ale jak to się dokładnie nazywało to już nie pamiętam).
Eva | 37.47.61.* | 22 Sierpnia, 2016 20:35
Skoro tak, ok.
Stron, gdzie takie rzeczy wypisują, już nawet nie czytuję. Szkoda czasu i nerwów.
"Kochanie":DDD
O | 31.175.42.* | 23 Sierpnia, 2016 00:48
Coz, mickiewicz (z tego co mi wiadomo) nie podejmowacl prob malarskich, zatem rozmawianie o tym nie ma sensu.
Tak, uwazam ze albo ktos ma zmysl artystyczny, albo go nie ma. Bo artystow wszelakiej masci laczy jedno - wyobraznia.
Prawdopodobnie hitler dyktowal mein kampf, a redaktorzy i reszta, wygladzali tekst. Z obrazami juz tak sie nie da zrobic, zwlaszcza ze hitler twierdzil ze ma wielki talent i zapewne nie dalby ich poprawic. A golym okiem widac ze to co on malowal mozna jedynie nazwac "popelnieniem obrazu". Jego obrazy sa okrutnie plaskie, bez przestrzeni ktora staral sie uzyskac perspektywa, ale zupelnie nieudolnie.
Hitler nie mial wyobrazni, co widac po jego calym zyciu.
O | 31.175.42.* | 23 Sierpnia, 2016 00:58
Hitler byl chorym czlowiekiem. I nie, nie jestem lewakiem.
Natomiast przykro sie robi, jak sie czyta, ze jak ktos ma wlasne zdanie, to ma rozum. No nie. Wlasne zdanie wcale nie jest jednoznaczne z rozumem. Dzialania zawsze sa sprzezone z osoba. A jesli komus roi sie w glowie pomysl wladzy nad swiatem i pozbycie sie przemoca ludnosci, ktora zagraza krajowi, to takiego czlowieka nalezy sie bac, a nie mu przyklaskiwac, bo przemoc nigdy nie konczy sie "na tych zlych", a zawsze konczy na dobrych.
Rzadzic trzeba madra glowa, a nie zakompleksiałą. Hitler powinien sluzyc jako antyprzyklad. Chyba ze za spokojnie Ci w Polsce i wojny Ci brak?
haparoiden | 89.70.14.* | 25 Sierpnia, 2016 08:58
Akurat Putin jest dobrym przywódcą.