Kiedyś słyszałam historię o babci, która zadzwoniła tylko pogadać, bo przecież w telewizji mówili że "to ludzka rzecz, pogadać";)
3jak dla mnie - bzdura. Owszem, konsultantowi nie wolno się rozłączyć, ale jak rozmowa mniej lub bardziej toczy się na tematy związane z dana infolinią. No ale nie o gaciach na infolinii bankowej... Nie uwierzę, że team leaderzy, którzy widzą tylko słupki w xlsach tolerują takie bezsensowne gadanie :)
4mogłaś zaproponować jej kredyt na większe gatki...;)
5hehe ci wszyscy tele-sprzedawcy powinni trafiac za kare na infolinie :D.
gdyby nie to ze nie lubie rozmawiac sam bym tak robil;)
6Totalna sciema, albo szkolenie do dupy. Agent infolinii moze sie rozlaczyc jesli rozmowa jest niemerytoryczna - tzn nie na temat zwiazany z bankiem. Oczywiscie nalezy uprzejmie klienta zapytac czy ma jakies pytania zwiazane z oferta/uslugami firmy, a jesli nie, to podziekowac, pozegnac sie, zaprosic do ewentualnego ponownego kontaktu i sie rozlaczyc.
| Najczęściej komentowane teksty | |
|---|---|
| Ostatnie 7 dni | |
| Ostatnie 30 dni | |
| Ogólnie | |
mistery | 95.40.128.* | 02 Września, 2015 22:46
mogłaś zaproponować jej kredyt na większe gatki...;)