Ta, pewnie jeszcze to rozrysowała i podała źródła.
Jeśli rzeczywiście tak by powiedziała, byłbym pełen podziwu. Uważam, że wypowiadanie takich myśli (,choćby powtarzanych za innymi) cech*ują inteligentne dziecko. Choć może lepiej użyć innego określenia. kierują dziecko w dobrą stronę.
dzieci takie już są. fakt - kiedyś było inaczej. dzieciństwo było lepsze
Włącz jej he-mana.
Dziecko może i inteligentne, ale na jakiej podstawie stwierdziło, że autorka lubi Kopciuszka?
"Na koniec powiedziała, że jeśli to mi się podoba to jestem chora"- JEŚLI, a nie SKORO. Nauczcie się czytać ze zrozumieniem, ludzie...
Kiedyś byłam świadkiem rozmowy pewnej max. 8-letniej dziewczynki z rodzicami innych dzieci. Nie pamiętam, o co dokładnie chodziło, ale w każdym razie w pewnym momencie dziewczynka stwierdziła, że "nie czyta książek, bo książki są głupie"a także, że "nie lubi bajek, bo bajki są głupie i dla dzieci". No to jestem 23-letnim dzieckiem. Jeeeej.
W sumie to jest jakieś wyjaśnienie, ale w żadnym wypadku nie zdziwiłoby mnie, gdyby ta sama ośmiolatka mówiła "bynajmniej", mając na myśli "przynajmniej";)
Dzieciaki w tym wieku lubią powtarzać mądrze brzmiące słowa i zdania po dorosłych. Zapewne słyszała, jak jej mama z przyjaciółką o tym rozmawiają lub obejrzała jakiś filmik na youtube, gdzie vlogerka poruszyła taki temat. Mam 9-letniego siostrzeńca, który czasem wtrąca coś zasłyszanego np. o polityce (o PiSie, działaniach zbrojnych Rosji, a nawet Hitlerze!) i są to zwykle bezmyślnie powtarzane słowa. Oczywiście zapytany o szczegóły zna tylko podstawowe informacje ("A co to ten PiS?"- Aaa to taka partia i tam są politycy"- "Tak, a jakie mają poglądy, skoro mówisz, że będzie źle w Polsce, jeśli wygrają?"- "nooo.. yyy... no takie żee.. nooo tak do końca nie wiem, ale złe";)). Więc nie ma co brać tego aż tak do siebie :-)
Pewnie od dorosłych usłyszała;)
Najczęściej komentowane teksty | |
---|---|
Ostatnie 7 dni | |
Ostatnie 30 dni | |
Ogólnie |
JazuMST | pinger.pl | 05 Listopada, 2015 22:22
Ta, pewnie jeszcze to rozrysowała i podała źródła.