Autorka jest kiepska jako kierownik. Klient niemily, a chcial najdrozsze kupic. Co to byl za problem dac mu te najdrozsze i zarobic? Sam chcial. Niepotrzebnie madrzyla sie na sile, skoro on tego nie potrzebowal.
Autorka akurat jest dobra jako kierownik. Gdyby dzieciakowi cos sie stalo przez zle dobrane buty to ona by za to odpowiadala. I klient by zapomnial ze to on sie upieral na najdrozsze.
No słaby marketing zarzuciła. Na piłce może się zna, się na sprzedaży nie:) trzeba było pokazać kilka najdroższych modeli i powiedzieć czym się różnią, tak żeby koleś sam mimo wszystko wybrał. Łatwo jest polechtac ego takiego buca żeby zostawil kase i jeszcze był zadowolony.
Liliana trollu, wrocilas?
Co Ty pleciesz:D? A jak kupisz jaja, ktorymi sie zatrujesz to odpowiada za to pani ekspedientka, czy firma, ktora te jajka dostarcza i bada;)? Nie pisz bajek, bo jeszcze ktos uwierzy.
Facet chcial najdrozsze to mogla je pokazac. Klient dokonuje wyboru. Jak kazdemu tak mowi, ze najdrozsze wcale nie najlepsze, to ten sklep niedlugo splajtuje.
Jest roznica miedzy sklepem, w ktorym klient sam sciaga towar z polki a sklepem, gdzie sprzedawca doradza konkretny towar pod potrzeby klienta. Poza tym jest roznica miedzy towarem ktory uzywa sie raz a tym, ktory klient uzywa wielokrotnie. Sama potrafie odradzic zakup towaru jesli wiem, ze nie spelni oczekiwan klienta. Czesto wraca do sklepu na zakupy bo wie, ze nie wcisne kitu dla wyniku.
He he pewnie że się mądrzy!Jak ktoś niewiele wie to udaje,że wie wszystko przez co tylko się ośmiesza no ale cóż...Rodzina ma z taką krzyż pański,znajomi pouciekali to chociaż tutaj pokaże, że zjadła wszystkie rozumy.
Sport i rekreacja, uposledzony umyslowo czlowieku. Wedkarstwo zalicza sie do rekreacji, a takie rzeczy sa rowniez w sklepach sportowych, ktore maja szeroki asortyment.
To by bylo na tyle odn Twojej inteligencji. Jak widzisz na moim przykladzie, sa ludzie ktorzy sa wszechstronni, a tacy jak Ty, z ograniczonym rozumkiem, sa agresywni, bo widza ze co najwyzej moga poskakac i narobic halasu ze zlosci, ze sa zwyczajnie ograniczeni i tak pomstuja na innych. Bo sami czuja sie gorsi ze soba.
Przemysl to, albo niszcz sie dalej, jak i reszta podobna Tobie. Bo zawisc nie dosiega tego na kogo szczekasz, ale zjada Ciebie od srodka. Wiecej nie bede komentowala takich wiadomosci, bo szkoda mi na to czasu.
Wyniki sprzedaży mam akurat bardzo dobre, o to się nie martwcie :) Jednak poza byciem kierownikiem jestem też człowiekiem, który chce jak najlepiej dla klienta. Serio, gdyby facet kupował buty dla siebie, z chęcią wcisnęłabym mu najdroższy model wraz z kilkoma produktami do czyszczenia i konserwacji obuwia, natomiast w tym przypadku użytkownikiem sprzętu miało być bogu ducha winne dziecko, dlatego chciałam pomóc wybrać najlepsze buty dla jego potrzeb, żeby młody miał przyjemność i wygodę użytkowania sprzętu :)
Mordeczka w kubeł, kuchenko z funkcją lizania jajek.
Użytkownik dostał ostrzeżenie za tą wypowiedź: 2017-08-13 18:51:28 [Powód:Obrażanie autora wpisu]
lol? Trzeba było dać najdroższe jak prosił. Na pewno by nie narzekał, nawet jakby to były płetwy.
Dobry kierownik to taki który najlepiej doradza dzięki czemu klienci wracają i polecają sklep. Pst klient sam prosił o pracownika więc gdzie tu madrzenie na siłę? Jak interesowały to tylko ceny no to są na butach i wystarczyło tylko przejrzeć. Problemem jest zachowanie klienta a nie autorki
Tacy ludzie są wszędzie. Olać, nie przejmować się, zapomnieć o sprawie i nie psuć sobie dnia baranami.
A historii nie bylo przypadkiem niedawno na innym portalu na P?
Byłeś kiedyś w Decathlonie?:)
Co to za facet, który na piłce się nie zna. Ale klient widać byle jaki chłop, skoro pomocy potrzebuje. Sama jestem kierownikiem dużego sklepu i jeśli takimi słowami by mnie uraczyl to mógłby zapomnieć o pomocy. Wszystko wszystkim ale chamstwo się niszczy i nie uśmiecha do kogoś, kto traktuje mnie z góry tylko dlatego, że jest klientem i "moim Panem"
Najczęściej komentowane teksty | |
---|---|
Ostatnie 7 dni | |
Ostatnie 30 dni | |
Ogólnie |
Anja | 94.254.231.* | 12 Sierpnia, 2017 12:16
Autorka akurat jest dobra jako kierownik. Gdyby dzieciakowi cos sie stalo przez zle dobrane buty to ona by za to odpowiadala. I klient by zapomnial ze to on sie upieral na najdrozsze.