Bezproblemowy powrót do pracy z macierzyńskiego, znaczy umowa o pracę. Gruba, zapewne też stara, wredna baba w księgowości. Za dyskryminację obcięta premia, czyli zwykle premię dostaje każdy co miesiąc i aby jej nie dostać, trzeba sobie nagrabić...
Niech zgadnę - US? ZUS? Urząd Pracy? Jakieś ministerstwo? Bo opis opis jak urzędnik pełną gębą.
W ogóle mi nikogo z was tam nie szkoda, 80% wszystkich urzędników nalezaloby wywalic na zbity pysk w trybie natychmiastowym, tak tylko mowię.
Napiszcie obydwie oficjalne pismo z odwolaniem od decyzji, argumentujac, ze wasza rozmowa nie dot owej kobiety, takze nie mogla poczuc sie dyskryminowana. Druga jednak rzecz, czy wasza rozmowa dziala sie na przerwie, czy podczas pracy? Pewnie podczas pracy i pracodawca moze to podciagnac pod zajmowanie sie podczas pracy, rzeczami prywatnymi.
jeśli w "pracy"zajmujesz się sprawami prywatnymi tzn że twoje stanowisko należy zlikwidować bo jest nikomu nie potrzebne podobnie jak wiele tysięcy innych a wtedy uczciwie pracujący będą mogli płacić mniejsze podatki
@Pani_Harmonia, @zbieram minusy
Niech pierwszy rzuci kamieniem ten, który w pracy nie rozmawia o niczym niezwiązanym z pracą z kolegą/koleżanką z pracy.
no wlasnie. plus jeden. takie miejsce nazywa sie raczej oboz niewolnikow, a nie miejsce pracy. przeciez wszyscy jestesmy ludzmi.
Jedno zdanie a tyle pracy.
Czy chodziło ci o rozmawianie w miejscu zatrudnienia na tematy uboczne?
Nie, nie rzucę kamieniem.
To jest tak bardzo fejk, a ludzie wierzą w takie bzdury... To jest dopiero YAFUD
Ja też bardzo wierzę w fejka.
A co do yafuda, to jeszcze słabo znasz ludzi.Taka sytuacja jest możliwa.
Moze najpierw popracuj chwile w takim urzedzie, a potem sie wypowiadaj.
Jestem obecnie stazystka w urzedzie pracy, a sama po zapoznaniu sie z podstawami zaczynam miec mase papierkowej roboty, moja opiekunka ma jej przynajmniej troche mniej, skoro jej pomagam. Sama ledwo wyrabia, ciagle musi brac nadgodziny, a klienci i bezrobotni wcale nie sa pomocni w tych sprawach - nie raz wchodzili pijanj, kleli, robili bajzel nie tylko na korytarzach.
Pracodawcy tak samo nieogarnieci, ignoruja telefony, maile, sami chca kontaktow co kilka dni, po czym denerwuja sie, ze sie do nich dzwoni.
To nie jest latwa praca, jak kazda zreszta, jest pod stresem, trzeba wyrabiac sie w terminie.
Jedyny, kto sie tam leni jest kierownik. Ale to nadal jedna osoba na 40.
Nie, nie mamy premii.
Najczęściej komentowane teksty | |
---|---|
Ostatnie 7 dni | |
Ostatnie 30 dni | |
Ogólnie |
Pani_Harmonia [YAFUD.pl] | 21 Marca, 2018 21:39
Napiszcie obydwie oficjalne pismo z odwolaniem od decyzji, argumentujac, ze wasza rozmowa nie dot owej kobiety, takze nie mogla poczuc sie dyskryminowana. Druga jednak rzecz, czy wasza rozmowa dziala sie na przerwie, czy podczas pracy? Pewnie podczas pracy i pracodawca moze to podciagnac pod zajmowanie sie podczas pracy, rzeczami prywatnymi.