Pierwszego dnia w nowej pracy szefowa powiedziała mi, że mam irytującą manierę mówienia, której nie zauważyła w trakcie rekrutacji. Poprosiła mnie żebym ją ograniczyła. Zupełnie nie wiedziałam o co jej chodzi, bo wydaje mi się, że mówię zupełnie normalnie. Zapytałam do czego ma konkretnie zastrzeżenia, a ona mi tylko prychnęła, że mam sobie nie robić jaj, bo to oczywiste. Świetnie się zaczyna. YAFUD«Poprzednia wpadkaNastępna wpadka »
2
1
svsw | 77.253.128.* | 01 Listopada, 2022 12:13
Mobbing. Postaw granice, skup sie wylacznie na swoich obowiazkach i tyle. Zadnych pogaduszek z szefowa. Zaczyna prywate? Pytasz, czy Twoja praca ja satysfakcjonuje, czy cos masz zmienic. Po prsotu postaw szefowa do pionu, nie pozwalaj jej na takie teskty.
Ociekocie,opanuj sie z ta manierą bo nawet w czytając tekst bolą oczy
0
3
just_me | 64.88.232.* | 02 Listopada, 2022 08:01
Dokładnie! Ma tupet.
W odpowiedzi na komenatrz #2 użytkownika Jaczuro[ Zobacz ]
0
4
Pietrok | 143.178.67.* | 03 Listopada, 2022 14:36
Podejście szefowej jest nieprofesjonalne i osobiście nie chciałbym z taką osobą współpracować, ale co do mówienia może mieć rację. Spróbuj nagrać siebie w trakcie rozmowy i później siebie posłuchać albo spytać kogoś, kto zna twój głos o opinię w tej sprawie- jeżeli przez całe życie miałaś pewną manierę, to możesz nie zdawać sobie sprawy z tego, że może ona drażnić inne osoby- drobna zmiana modulacji głosu może diametralnie zmienić sposób, w jaki inni Ciebie odbierają.
0
5
Hnvfh | 188.33.224.* | 03 Listopada, 2022 23:15
A daj spokój. Jeśli dobrze wykonuje swoje obowiązki to nic szefowej do tego w jaki sposób mówi
W odpowiedzi na komenatrz #4 użytkownika Pietrok[ Zobacz ]
0
6
Pietrok | 143.178.67.* | 04 Listopada, 2022 10:50
Nie chodzi mi o obwiązki w pracy(chyba, że pracuje głosem). Nie wiem jak Ty, ale ja spotkałem parę osób, które miały irytujący sposób mówienia(nie była to tylko moja opinia) i żadna z nich nie zdawała sobie z tego sprawy. Ponieważ jest to istotny element interakcji z innymi, lepiej się upewnić, że sprawia on dobre wrażenie.
Obserwujesz komentarze do tego wpisu.
Nie chcesz, aby coś ci umknęło?
Dostaniesz wtedy powiadomienie jeśli pojawi się nowy komentarz do tego wpisu.
svsw | 77.253.128.* | 01 Listopada, 2022 12:13
Mobbing. Postaw granice, skup sie wylacznie na swoich obowiazkach i tyle. Zadnych pogaduszek z szefowa. Zaczyna prywate? Pytasz, czy Twoja praca ja satysfakcjonuje, czy cos masz zmienic. Po prsotu postaw szefowa do pionu, nie pozwalaj jej na takie teskty.
Jaczuro [YAFUD.pl] | 01 Listopada, 2022 14:48
Ociekocie,opanuj sie z ta manierą bo nawet w czytając tekst bolą oczy
just_me | 64.88.232.* | 02 Listopada, 2022 08:01
Dokładnie! Ma tupet.
Pietrok | 143.178.67.* | 03 Listopada, 2022 14:36
Podejście szefowej jest nieprofesjonalne i osobiście nie chciałbym z taką osobą współpracować, ale co do mówienia może mieć rację. Spróbuj nagrać siebie w trakcie rozmowy i później siebie posłuchać albo spytać kogoś, kto zna twój głos o opinię w tej sprawie- jeżeli przez całe życie miałaś pewną manierę, to możesz nie zdawać sobie sprawy z tego, że może ona drażnić inne osoby- drobna zmiana modulacji głosu może diametralnie zmienić sposób, w jaki inni Ciebie odbierają.
Hnvfh | 188.33.224.* | 03 Listopada, 2022 23:15
A daj spokój. Jeśli dobrze wykonuje swoje obowiązki to nic szefowej do tego w jaki sposób mówi
Pietrok | 143.178.67.* | 04 Listopada, 2022 10:50
Nie chodzi mi o obwiązki w pracy(chyba, że pracuje głosem). Nie wiem jak Ty, ale ja spotkałem parę osób, które miały irytujący sposób mówienia(nie była to tylko moja opinia) i żadna z nich nie zdawała sobie z tego sprawy. Ponieważ jest to istotny element interakcji z innymi, lepiej się upewnić, że sprawia on dobre wrażenie.