Mój brat został pobity przez kochanka swojej żony. Brat jak tylko odkrył, że jest zdradzany wystąpił o rozwód i to się nie spodobało temu drugiemu - bo on się nie pisał na żadne zobowiązania, a teraz mu to grozi. YAFUD«Poprzednia wpadkaNastępna wpadka »
1
1
HQSH | 5.173.72.* | 22 Września, 2021 18:40
Dlaczego niby by to mu miało grozić? To nie kraj arabski, żeby był przymus bycia w związku z osobą, z którą się sypiało. Ja bym się w życiu nie związał z puszczalską, nawet jakby się w międzyczasie rozwiodła. Zrobiła raz, to zrobi i kolejny.
Fajnie, nie tylko rozwód z orzeczeniem winy małżonki ale tez sroga przesłanka do alimentów (tak tak, w takich przypadkach zdradzonemu malzonkowi ktory jeszcze dodatkowo został pobity może śmiało wnioskować o alimenty. Nie musi byc dzieci w zwiazku nawet). Spokojnie sąd powinien zasadzić chociaż te 200-300zl/ms na 10 lat.
1
4
oyug | 77.254.116.* | 22 Września, 2021 22:08
Na jakiej podstawie alimenty od zony, skoro pobil go jej kochanek, nie z powodu jej namawiania na to? Kochanek pobil go z wlasnej inicjatywy i roszczenia moga byc tylko wzgledem kochanka. Podstawa do alimentow jest jedynie jej zdrada, aczkolwiek tez wszystko zalezy od ich stanu majatku. Przykladowo jak tylko on pracowal, no to obawiam sie, ze zadnych alimentow nie dostanie, bo jego sytuacja finansowa ulegnie wrecz poprawie.
W odpowiedzi na komenatrz #3 użytkownika Jaczuro[ Zobacz ]
1
5
fejk | 89.64.40.* | 22 Września, 2021 22:57
HQSH - kochanek po prostu uznał, że jak teraz panna jest wolna, to będzie jego naciskać na jakieś deklaracje. A on by nadal chciał sobie "ćwiczyć"bez zobowiązań.
0
6
Sara..... | 5.173.20.* | 23 Września, 2021 05:38
Dokładnie.
W odpowiedzi na komenatrz #4 użytkownika oyug[ Zobacz ]
2
7
Luke Cage | 91.236.129.* | 23 Września, 2021 06:30
Znając nasze realia kompletnie nie zdziwiłbym się gdyby jeszcze szlauf dostał alimenty. Bo ich żądanie jest bardzo prawdopodobne. O ile całe nasze sądownictwo jest do rzyci, tak największa patologia panuje chyba właśnie w/s rodzinnych
W odpowiedzi na komenatrz #4 użytkownika oyug[ Zobacz ]
-3
8
Kate | 78.154.80.* | 23 Września, 2021 09:25
Na sądy to ty nie narzekaj. Każdy sąd orzeka według tego co mu dostarczysz. Sąd jest pod obiektywnej oceny faktów a nie plotek.
W odpowiedzi na komenatrz #7 użytkownika Luke Cage[ Zobacz ]
1
9
whsh | 77.254.116.* | 23 Września, 2021 10:53
Obiektywna strona moze byc taka, ze tylko on pracowal, jej sytuacja zyciowo finansowa ulegnie znacznemu pogorszeniu i sad moze zasadzic alimenty dla niej. Mimo jej zdrady. Wszystko zalezy od sadu.
W odpowiedzi na komenatrz #8 użytkownika Kate[ Zobacz ]
Na podstawie art. 60 § 1 Kodeksu Rodzinnego i Opiekuńczego
– Mężczyzna ma prawo żądać alimentów od byłej żony w dokładnie tych samych przypadkach, co kobieta od męża. Przepisy mówią, że rozwiedziony małżonek, który znajduje się w niedostatku, może domagać się dostarczenia środków utrzymania od byłego małżonka. Prawo do alimentów od byłego małżonka zyskuje się również wówczas, gdy winny rozpadu małżonek swoim odejściem pogorszył sytuację materialną partnera
Jak baby przeczytaja, ze wyzadzajac krzywde facetowi moga placic mu alimenty to przepala zwoje. Pobicie przez kochanka moze wyzadzic nie tylko krzywdę fizyczna ale i psychiczna, ta z kolei moze powodowac depresje, pogorszenie zycia itp itd a w rezultacie pogorszenie warunkow finansowych a winnym sytuacji bedzie zdradzajaca żona. Ale tu teraz co biektorych zapiecze rowek, fakty robia brrrrrr
W odpowiedzi na komenatrz #4 użytkownika oyug[ Zobacz ]
-3
12
just_me | 37.47.207.* | 23 Września, 2021 13:24
Piękny obraz kobiet. Standardowo inne panie bronią swojej. Baba zdradziła. E tam luz. Jeszcze alimenty się należą. Czy wy jakieś niedorozwinięte jesteście że nie rozumiecie konsekwencji swoich działań?!
Czytajcie panowie uważnie i zapamiętajcie. Żeniąc się sami sobie zakładacie pętle na szyję.
0
13
Nick | 46.204.0.* | 23 Września, 2021 19:36
Jak będzie wina żony to mogą być i alimenty jeśli ona też pracowała. Najważniejsze przy jej winie jest to, że ona nigdy nie moze wystąpić dla siebie o alimenty. Jeśli byla weswana policja do tego pobicia sprawa wygrana tylko potrwa dwa lata,bo sądy teraz są zawalone.
W odpowiedzi na komenatrz #4 użytkownika oyug[ Zobacz ]
0
14
nenene | 89.74.59.* | 23 Września, 2021 20:09
No to teraz oprócz zobowiązań w pakiecie dostanie sprawę o pobicie :)
-1
15
phhh | 77.254.116.* | 24 Września, 2021 01:30
Ja akurat jestem kobieta i podchodze do sprawy obiektywnie. Fakty sa takie, ze jej wina jest ewidentna. Jednakze fakty sa rowniez takie, ze mezczyzni zwykle zarabiaja wiecej. Ergo, on z duzym prawdopodobienstwem, zadnych alimentow od niej nie dostanie. Tak sobie sami urzadziliscie ten swiat, panowie, wiec jakiekolwiek pretensje do samych siebie, ze w przypadku alimentow, gdzie wazne jest kto zarabia wiecej, jestescie na straconej pozycji. I zeby byla jasnosc, rozmawiamy obiektywnie, same fakty. Nikogo nie bronie, nikogo nie oskarzam bo po co.
W odpowiedzi na komenatrz #11 użytkownika Jaczuro[ Zobacz ]
0
16
vhhb | 77.254.116.* | 24 Września, 2021 01:32
Jesli zarabiala wiecej od niego. Musi zaistniec ten warunek.
W odpowiedzi na komenatrz #13 użytkownika Nick[ Zobacz ]
-2
17
Kate | 78.154.80.* | 24 Września, 2021 09:27
Nie wiesz jak było więc nie oceniaj. Mogło być tak że tylko ona pracowała. Znam takie przypadki gdzie po prostu albo ona zarabia więcej, wcale nie jest to mały odsetek małżeństw, albo lepszy przypadek, ona całe życie zasuwała, a on przepijał jej pieniądze i takich przypadków jest multum. Nawet taki przypadek mam w rodzinie gdzie ona zasuwała w Niemczech na dzieci, rodzinę i budowę domu, a on leżał, oglądał Polsat i urządzał wycieczki pod sklep. W efekcie ona zbudowała dom, bo on przez całe życie nie pracował, a potem jak już miała dość i chciała się rozwieść bo doprowadził ją do depresji to się okazało że jeszcze musi go spłacić z jej ciężko wypracowanego domu bo mają wspólnotę. Jak gość dostał niedawno udaru to połowa okolicy uznała zgodnie ze nie powinna dzwonić po pogotowie tylko przycisnąć poduszka.
W odpowiedzi na komenatrz #9 użytkownika whsh[ Zobacz ]
Gdyby tak było nie potrzebna byłaby apelacja a nader często każda instancja wydaje inny wyrok i w końcu wszystko wraca do sądu rejonowego i cyrk zaczyna się od początku, i tak nawet po kilkanaście lat
W odpowiedzi na komenatrz #8 użytkownika Kate[ Zobacz ]
0
19
kuygh | 77.254.116.* | 24 Września, 2021 19:33
Wykaz, gdzie ja ocenialam, bo Twoj wywod ma sie nijak do tego co ja napisalam. Wykazalam jedynie prawdopodobienstwo tego co nastapi. Prawdopodobienstwo, wiesz co to znaczy?
W odpowiedzi na komenatrz #17 użytkownika Kate[ Zobacz ]
0
20
Kate | 37.248.253.* | 24 Września, 2021 19:38
Nie wiem nie znam przypadku z sądu rodzinnego gdzie byłaby apelacja. Dobry prawnik potrafi to szybko ogarnąć. Nawet w bardzo skomplikowanej sprawie kumpla nie było apelacji, a kobita mimo że nieźle pograła to dostała jeszcze sprawę o oszustwo.
W odpowiedzi na komenatrz #18 użytkownika ***** ***[ Zobacz ]
0
21
Kate | 37.248.253.* | 24 Września, 2021 19:41
Dokładnie tutaj: "Obiektywna strona moze byc taka, ze tylko on pracowal, jej sytuacja zyciowo finansowa ulegnie znacznemu pogorszeniu"to nie jest ocena? A może to ona zapiep*** a on leżał przy piwku i żona się wnerwila.
W odpowiedzi na komenatrz #19 użytkownika kuygh[ Zobacz ]
0
22
oygfu | 77.254.116.* | 24 Września, 2021 21:40
Nie rozumiesz, co to znaczy MOZE? Uzycie slowa moze, to prawdopodobienstwo, a nie ocena. Ocena byloby jakbym stwierdzila ze cos JEST jakies. Zeby takie proste rzeczy tlumaczyc. Zona sie "wnerwila", dlatego zamiast wziac rozwod, znalazla kochanka? Sorry, brak tu logiki. Fakty, sa takie ze to mezczyzni w wiekszosci zarabiaja wiecej niz kobiety. Oczywiscie sa tez sytuacje odwrotne, ale to mniejszosc, a ja pisalam o prawdopodobienstwie.
W odpowiedzi na komenatrz #21 użytkownika Kate[ Zobacz ]
0
23
Lusia | 31.0.46.* | 26 Września, 2021 11:05
Na takiego tylko zasługuje.
W odpowiedzi na komenatrz #2 użytkownika Yum[ Zobacz ]
Obserwujesz komentarze do tego wpisu.
Nie chcesz, aby coś ci umknęło?
Dostaniesz wtedy powiadomienie jeśli pojawi się nowy komentarz do tego wpisu.
HQSH | 5.173.72.* | 22 Września, 2021 18:40
Dlaczego niby by to mu miało grozić? To nie kraj arabski, żeby był przymus bycia w związku z osobą, z którą się sypiało. Ja bym się w życiu nie związał z puszczalską, nawet jakby się w międzyczasie rozwiodła. Zrobiła raz, to zrobi i kolejny.
Yum | 185.212.67.* | 22 Września, 2021 18:44
Fest fagasa se znalazła 😆
Jaczuro [YAFUD.pl] | 22 Września, 2021 20:19
Fajnie, nie tylko rozwód z orzeczeniem winy małżonki ale tez sroga przesłanka do alimentów (tak tak, w takich przypadkach zdradzonemu malzonkowi ktory jeszcze dodatkowo został pobity może śmiało wnioskować o alimenty. Nie musi byc dzieci w zwiazku nawet). Spokojnie sąd powinien zasadzić chociaż te 200-300zl/ms na 10 lat.
oyug | 77.254.116.* | 22 Września, 2021 22:08
Na jakiej podstawie alimenty od zony, skoro pobil go jej kochanek, nie z powodu jej namawiania na to? Kochanek pobil go z wlasnej inicjatywy i roszczenia moga byc tylko wzgledem kochanka. Podstawa do alimentow jest jedynie jej zdrada, aczkolwiek tez wszystko zalezy od ich stanu majatku. Przykladowo jak tylko on pracowal, no to obawiam sie, ze zadnych alimentow nie dostanie, bo jego sytuacja finansowa ulegnie wrecz poprawie.
fejk | 89.64.40.* | 22 Września, 2021 22:57
HQSH - kochanek po prostu uznał, że jak teraz panna jest wolna, to będzie jego naciskać na jakieś deklaracje. A on by nadal chciał sobie "ćwiczyć"bez zobowiązań.
Sara..... | 5.173.20.* | 23 Września, 2021 05:38
Dokładnie.
Luke Cage | 91.236.129.* | 23 Września, 2021 06:30
Znając nasze realia kompletnie nie zdziwiłbym się gdyby jeszcze szlauf dostał alimenty. Bo ich żądanie jest bardzo prawdopodobne. O ile całe nasze sądownictwo jest do rzyci, tak największa patologia panuje chyba właśnie w/s rodzinnych
Kate | 78.154.80.* | 23 Września, 2021 09:25
Na sądy to ty nie narzekaj. Każdy sąd orzeka według tego co mu dostarczysz. Sąd jest pod obiektywnej oceny faktów a nie plotek.
whsh | 77.254.116.* | 23 Września, 2021 10:53
Obiektywna strona moze byc taka, ze tylko on pracowal, jej sytuacja zyciowo finansowa ulegnie znacznemu pogorszeniu i sad moze zasadzic alimenty dla niej. Mimo jej zdrady. Wszystko zalezy od sadu.
Jaczuro [YAFUD.pl] | 23 Września, 2021 11:16
Na podstawie art. 60 § 1 Kodeksu Rodzinnego i Opiekuńczego
– Mężczyzna ma prawo żądać alimentów od byłej żony w dokładnie tych samych przypadkach, co kobieta od męża. Przepisy mówią, że rozwiedziony małżonek, który znajduje się w niedostatku, może domagać się dostarczenia środków utrzymania od byłego małżonka. Prawo do alimentów od byłego małżonka zyskuje się również wówczas, gdy winny rozpadu małżonek swoim odejściem pogorszył sytuację materialną partnera
Źródło: kanca.pl/wina-zdrada-alimenty/
kobieta.wp.pl/list-do-redakcji-odeszlam-od-meza-musze-placic-mu-alimenty-6304880198231681a
Jaczuro [YAFUD.pl] | 23 Września, 2021 11:20
Jak baby przeczytaja, ze wyzadzajac krzywde facetowi moga placic mu alimenty to przepala zwoje. Pobicie przez kochanka moze wyzadzic nie tylko krzywdę fizyczna ale i psychiczna, ta z kolei moze powodowac depresje, pogorszenie zycia itp itd a w rezultacie pogorszenie warunkow finansowych a winnym sytuacji bedzie zdradzajaca żona.
Ale tu teraz co biektorych zapiecze rowek, fakty robia brrrrrr
just_me | 37.47.207.* | 23 Września, 2021 13:24
Piękny obraz kobiet. Standardowo inne panie bronią swojej. Baba zdradziła. E tam luz. Jeszcze alimenty się należą. Czy wy jakieś niedorozwinięte jesteście że nie rozumiecie konsekwencji swoich działań?!
Czytajcie panowie uważnie i zapamiętajcie. Żeniąc się sami sobie zakładacie pętle na szyję.
Nick | 46.204.0.* | 23 Września, 2021 19:36
Jak będzie wina żony to mogą być i alimenty jeśli ona też pracowała.
Najważniejsze przy jej winie jest to, że ona nigdy nie moze wystąpić dla siebie o alimenty.
Jeśli byla weswana policja do tego pobicia sprawa wygrana tylko potrwa dwa lata,bo sądy teraz są zawalone.
nenene | 89.74.59.* | 23 Września, 2021 20:09
No to teraz oprócz zobowiązań w pakiecie dostanie sprawę o pobicie :)
phhh | 77.254.116.* | 24 Września, 2021 01:30
Ja akurat jestem kobieta i podchodze do sprawy obiektywnie. Fakty sa takie, ze jej wina jest ewidentna. Jednakze fakty sa rowniez takie, ze mezczyzni zwykle zarabiaja wiecej. Ergo, on z duzym prawdopodobienstwem, zadnych alimentow od niej nie dostanie. Tak sobie sami urzadziliscie ten swiat, panowie, wiec jakiekolwiek pretensje do samych siebie, ze w przypadku alimentow, gdzie wazne jest kto zarabia wiecej, jestescie na straconej pozycji. I zeby byla jasnosc, rozmawiamy obiektywnie, same fakty. Nikogo nie bronie, nikogo nie oskarzam bo po co.
vhhb | 77.254.116.* | 24 Września, 2021 01:32
Jesli zarabiala wiecej od niego. Musi zaistniec ten warunek.
Kate | 78.154.80.* | 24 Września, 2021 09:27
Nie wiesz jak było więc nie oceniaj. Mogło być tak że tylko ona pracowała. Znam takie przypadki gdzie po prostu albo ona zarabia więcej, wcale nie jest to mały odsetek małżeństw, albo lepszy przypadek, ona całe życie zasuwała, a on przepijał jej pieniądze i takich przypadków jest multum. Nawet taki przypadek mam w rodzinie gdzie ona zasuwała w Niemczech na dzieci, rodzinę i budowę domu, a on leżał, oglądał Polsat i urządzał wycieczki pod sklep. W efekcie ona zbudowała dom, bo on przez całe życie nie pracował, a potem jak już miała dość i chciała się rozwieść bo doprowadził ją do depresji to się okazało że jeszcze musi go spłacić z jej ciężko wypracowanego domu bo mają wspólnotę. Jak gość dostał niedawno udaru to połowa okolicy uznała zgodnie ze nie powinna dzwonić po pogotowie tylko przycisnąć poduszka.
***** *** | 188.146.100.* | 24 Września, 2021 12:47
Gdyby tak było nie potrzebna byłaby apelacja a nader często każda instancja wydaje inny wyrok i w końcu wszystko wraca do sądu rejonowego i cyrk zaczyna się od początku, i tak nawet po kilkanaście lat
kuygh | 77.254.116.* | 24 Września, 2021 19:33
Wykaz, gdzie ja ocenialam, bo Twoj wywod ma sie nijak do tego co ja napisalam.
Wykazalam jedynie prawdopodobienstwo tego co nastapi. Prawdopodobienstwo, wiesz co to znaczy?
Kate | 37.248.253.* | 24 Września, 2021 19:38
Nie wiem nie znam przypadku z sądu rodzinnego gdzie byłaby apelacja. Dobry prawnik potrafi to szybko ogarnąć. Nawet w bardzo skomplikowanej sprawie kumpla nie było apelacji, a kobita mimo że nieźle pograła to dostała jeszcze sprawę o oszustwo.
Kate | 37.248.253.* | 24 Września, 2021 19:41
Dokładnie tutaj: "Obiektywna strona moze byc taka, ze tylko on pracowal, jej sytuacja zyciowo finansowa ulegnie znacznemu pogorszeniu"to nie jest ocena? A może to ona zapiep*** a on leżał przy piwku i żona się wnerwila.
oygfu | 77.254.116.* | 24 Września, 2021 21:40
Nie rozumiesz, co to znaczy MOZE? Uzycie slowa moze, to prawdopodobienstwo, a nie ocena. Ocena byloby jakbym stwierdzila ze cos JEST jakies. Zeby takie proste rzeczy tlumaczyc.
Zona sie "wnerwila", dlatego zamiast wziac rozwod, znalazla kochanka? Sorry, brak tu logiki.
Fakty, sa takie ze to mezczyzni w wiekszosci zarabiaja wiecej niz kobiety. Oczywiscie sa tez sytuacje odwrotne, ale to mniejszosc, a ja pisalam o prawdopodobienstwie.
Lusia | 31.0.46.* | 26 Września, 2021 11:05
Na takiego tylko zasługuje.