Rozmawiałam z konsultantem z banku. Musiał coś posprawdzać i przełączył mnie na muzyczkę. W międzyczasie przybiegł do mnie synek, puścił bąka i uciekł ze śmiechem. Oburzona wykrzyczałam za nim, że jest obrzydliwy i nie życzę sobie takiego zachowania. Konsultant natychmiast się odezwał: "Najmocniej panią przepraszam, byłem pewien, że mam wyłączony mikrofon...". Myślałam, że się uduszę ze śmiechu. YAFUD«Poprzednia wpadkaNastępna wpadka »
-1
1
Yyy | 5.184.110.* | 16 Czerwca, 2022 14:53
To ze ty go nie słyszałaś nie znaczy ze on Ciebie nie słyszał i tak jest z każdym call centrem
bzdura. jeśli petent słyszy muzykę na czekanie, to znaczy, że konsultant użył opcji HOLD i nie słyszy klienta. prawdopodobnie też omawia zagadnienie z innym konsultantem na drugiej linii. ale jeśli włączy MUTE, może słyszeć klienta z tym, że klient wtedy w słuchawce słyszy bezdenną ciszę.
W odpowiedzi na komenatrz #1 użytkownika Yyy[ Zobacz ]
Obserwujesz komentarze do tego wpisu.
Nie chcesz, aby coś ci umknęło?
Dostaniesz wtedy powiadomienie jeśli pojawi się nowy komentarz do tego wpisu.
Yyy | 5.184.110.* | 16 Czerwca, 2022 14:53
To ze ty go nie słyszałaś nie znaczy ze on Ciebie nie słyszał i tak jest z każdym call centrem
C_P [YAFUD.pl] | 16 Czerwca, 2022 15:04
bzdura.
jeśli petent słyszy muzykę na czekanie, to znaczy, że konsultant użył opcji HOLD i nie słyszy klienta. prawdopodobnie też omawia zagadnienie z innym konsultantem na drugiej linii.
ale jeśli włączy MUTE, może słyszeć klienta z tym, że klient wtedy w słuchawce słyszy bezdenną ciszę.