Jestem bardzo zainteresowany muzyką. Mam kilka instrumentów, na których gram. Dziś po powrocie ze szkoły usłyszałem dziwny hałas dochodzący z mojego pokoju. Kiedy tam wszedłem, zobaczyłem mojego 5-letniego brata i: połamane pałki do perkusji, popękane talerze, zniszczony jeden bęben, pozrywane struny gitary basowej i gitarę elektryczną, którą braciszek właśnie rozwalił waląc nią w podłogę. Kiedy się go spytałem co on tu narobił, powiedział, że chciał się pobawić w rockmena. Łączny koszt tego, co zniszczył to około 3000 złotych. YAFUD«Poprzednia wpadkaNastępna wpadka »
0
1
Kuc | 164.127.5.* | 31 Grudnia, 2011 10:17
Wisiałby pod sufitem. Do góry nogami. Do Wielkanocy. Cholerny smarkacz...
0
2
cos | 82.145.208.* | 31 Grudnia, 2011 10:18
uupsss.. Nie ma to jak rodzenstwo..
0
3
aedsa | 83.11.79.* | 31 Grudnia, 2011 10:28
zabiłabym. dlatego ja się cieszę, że mam klucz od pokoju.
-2
4
JuStyNa | 178.37.114.* | 31 Grudnia, 2011 10:28
Nie masz drzwi w pokoju żeby zamykać na klucz?
0
5
elnore | 83.20.197.* | 31 Grudnia, 2011 10:39
Uf. to ja jestem mlodszym rodzenstwem. Aczkolwiek zgadzam sie z poprzednikami. Zabilabym.
0
6
Szrama | 178.36.14.* | 31 Grudnia, 2011 10:40
A mi trochę się wydaje dziwne, że mały, 5-cio letni smark, dał rade podnieść i walnąć gitarą elektryczna. Trochę to jednak waży, tak samo trzeba mieć jednak trochę siły, żeby zerwać struny basu. Chyba, ze je dokręcał, ale to by mu się znudziło. Połamać pałki, niby się da, pewnie o bęben, który zepsuł.
Z drugiej jednak strony, wybacz ze podchodzę z dystansem. Kuc miał racje. Zapomniał chyba tylko dodać, że przybity szpilkami, za jaja...
No nie ma szans, żeby 5 letnie dziecko zrobiło takie szkody, urwać struny? połamac pałki mając 5 lat? rozbić talerze? na czym ty grasz? Z tego wszystkiego najłatwiej uwierzyć w zerwany naciąg choć i to nie jest proste, i zniszczoną gitarę.
@Szrama @Jacku Autor chyba zapomniał dodać, że gra na plastikowych instrumentach;D I trochę go poniosło z tą ceną hehe :D
0
11
Szrama | 178.36.14.* | 31 Grudnia, 2011 10:51
hahaśmiesznehistoryjka
Może teraz po prostu ma zamiar kupić prawdziwe.
0
12
Dz | 82.139.13.* | 31 Grudnia, 2011 11:00
Cóż. Jakby nie było, mimo, że jesteście rodzeństwem, z punktu widzenia prawa cywilnego wciąż rodzice odpowiadaj wobec Ciebie za sZKody wyrządzone przez braciszka
1
13
ostry | 109.231.24.* | 31 Grudnia, 2011 11:07
Fake... Jak 5latek podnioslby i rozwalil gitare, rozerwal struny i nic sobie przy tym nie zrobil, paleczki tez nie wiem jak wql to zrobil, a zeby beben rozwalil i sluchu se nie uszkodzil to dziwne, chociaz do tego to musialby po tym bebnie skakac...
autor nie opisał dokładnie uszkodzeń, może nie były aż tak wielkie i podkoloryzował straty.. w każdym bądź razie zabiłabym, gdyby ktoś zrobił cokolwiek złego mojej gitarce (albo wzmacniaczowi). co do pozrywanych strun - mógł po prostu bawić się kluczami i obniżyć na tyle strój , że po prostu nie wytrzymały 'presji' i zjechały :) struny jak struny, gorzej talerze (chociaż też niezbyt chce mi się wierzyć, że 5 latek ma taką siłę, żeby rozwalić załóżmy takiego sabiana (trzeba naprawdę mocno przypie*dolić, żeby cokolwiek pękło). no ale nie osądzam, może to jakiś zmutowany 5-latek :) tak czy siak zamknęłabym go chyba w piwnicy :>
Dzieci mają zaskakująco dużo siły. Pewna trzylatka przy każdej wizycie łamała mi wszystkie długopisy i kredki... A przyznajcie, że do tego potrzeba siły
0
19
Kasia | 164.126.121.* | 31 Grudnia, 2011 11:32
Hmm, no to kiepski masz ten "sprzęt"jeżeli na tylko 3000 wyceniasz takie szkody. Zgaduję, że te instrumenty są (były) plastikowymi zabawkami.
1
20
lolson | 46.113.70.* | 31 Grudnia, 2011 11:58
No i to jest prawdziwy rockman. Rozpie*dolił sprzęt bez oporów po ostrym graniu \m/
0
21
TKPW | 83.31.61.* | 31 Grudnia, 2011 12:16
- pałki do perkusji - 10 zł (max 20) - popękane talerze - zakładam, że jak talerze to 2(crash i ride) ok 800 zł(zawsze możesz wyciąć takie łuki w nich, to posłużą jeszcze trochę) - zniszczony bęben - i teraz nie wiadomo jaki to rodzaj uszkodzenia, podejrzewam, że została przebita membrana, albo lakier został porysowany, wydaje mi się, ze 5latek, by aż tak złośliwy nie był, więc nowy naciąg - ok 100zł (max.) - struny do basu - 95-110 zł. Aby dopełnić zniszczeń wartych 3000, gitara musiałaby kosztować ok 2000. Ale i tak wydaje mi się, że byłaby sprawna, bo jeżeli nic nie zostało połamane (a nawet jeśli lekko, bo to przecież tylko 5latek uderzał o podłogę, elektryk waży średnio 6 kg, więc nie powinien zrobić wielkich szkód) to wystarczy ją zanieść do porządnego lutnika, który ja naprawi i nie weźmie więcej niż 300 zł.
-1
22
kenwood | 178.37.148.* | 31 Grudnia, 2011 12:18
Zabrał bym małego skur*wysyna do Etiopii i sprzedał głodnym murzynom a za hajs kupiłbym sobie nowy zestaw.
0
23
PKHH | 83.31.61.* | 31 Grudnia, 2011 12:20
@Kasia Jesteś głupią pi*dą. 3000 to jeszcze mało dla ciebie? Autor tego yafuda nie jest profesjonalistą, żeby wydawać na sprzęt tyle kasy.
-1
24
Kehen | 91.214.3.* | 31 Grudnia, 2011 12:31
No i dlatego właśnie nie lubię dzieci. Małe, głupie, tylko wrzeszczą i psują wszystko na swojej drodze z wielkim uśmiechem na ustach.
0
25
ar | 109.95.145.* | 31 Grudnia, 2011 12:41
@12 prawdopodobnie ten sprzęt kupili rodzice, więc wg prawa (o ile rodzice sfinansowali sprzęt) to jest ich własnością.
5cio latek nie jest w stanie narobić takich strat :)
Ciekawe gdzie byli rodzice,albo opiekunka...bo chyba 5latka nikt samego by w domu nie zostawił...cóż,po czymś takim chyba zostałabym jedynakiem na jego miejscu;)
0
28
Serj | 79.191.60.* | 31 Grudnia, 2011 13:32
@PKHH "Jesteś głupią pi*dą"w zupełności wystarczy, po co takiej cokolwiek tłumaczyć?
@JuStyNa Wyobraź sobie, że większość ludzi nie ma zamków w pokojach;o
A ja myślę, że uszkodzenia możliwe;) Talerze do perkusji, których używam (Sabian HHX) Kosztują ponad tysiąc złotych każdy. A Gryf w gitarze nie trudno połamać! (Ach te wspomnienia z woodstocku:D )
3000? To chyba zabawki z plastiku były;/ Same dwa talerze kosztują około 4000zł, gitara ze 6000, pałki to kwestia 20zł, bas też coś kolo 6000, a bęben to ok. 1000 . W sumie ok. 17020zł. Zabiłbym poprzez tortury...
0
51
Big t | 86.27.64.* | 31 Grudnia, 2011 21:26
Zabij gnoja. Jeśli jesteś niepełnoletni to nic wielkiego ci nie grozi
0
52
WW | 194.63.132.* | 01 Stycznia, 2012 07:54
Wiecie co? Śmiać mi się chce, widzę wyścig zbrojeń tam ktoś się chwali że ma HHXy, ktoś niedowierza w fakt że gitary ważą po 6 kilo i tak, znawców dużo jak nie wiem :P
Historia, mhm wieje trochę fake'm skoro basiści slapperzy grają na mega cienkich strunach od 30 wzwyż a wyjściowa gróbość to 45-105 to niezłą siłę maluch musiał mieć, tak samo blachę połamać, nawet jakby to była najtańsza blacha to sorry ale o pęknięcie trzeba trochę powalczyć, naciąg to mógł przebić połamanymi pałkami, wybaczam. Dobra też zrobiłem mały wywód za co sorry, nie gnoić mnie. Co do klasy sprzętu "każdy orze jak może!"
@yourcocaine: Nie obniżył lecz podwyżył jak już, taki detalik :) @znawca: Gibsony pierwsze i gitary które je nasladują troche warzą, tak samo jak tanie gitary z płyty wiórowej :)
A Tak to pozdrawiam szczęśliwego nowego roku, o ile opowieść prawdziwa współczuje :)
0
53
Jaś | 217.153.221.* | 01 Stycznia, 2012 13:56
Mały Pete Townshend
0
54
dawid | 217.97.206.* | 01 Stycznia, 2012 23:21
wasze komentarze zalosne są . 'rozszarpie' 'zamorduj' opanujcie sie bo jednak to przesada. to dziecko
0
55
TKPW | 83.31.204.* | 02 Stycznia, 2012 00:31
@Znawca elektryk ważący 2 kilo to chyba ku*wa ze sklejki zrobiony
0
56
baśka | 193.218.148.* | 02 Stycznia, 2012 04:45
Sama gram na basie, jakoś nie chce mi się wierzyć, że dziecko zdołało zerwać tak grube struny. Chyba, że je przepiłowało. Masz brata stongmana?
0
57
Bur | 64.104.59.* | 02 Stycznia, 2012 13:54
@TKPW: komplet blach wiszący u mnie w studio to blisko 10k, same werble są warte drugie tyle, a 30letnie Fendery po 5-7k sztuka...
0
58
[.] | 95.174.39.* | 02 Stycznia, 2012 14:30
1. Komentarze "Zabiję "itp. - Jak to już kiedyś pisałem - puste słowa. Większość z was w takiej sytuacji poleciałaby do mamy z płaczem na skargę.
2. To tylko 5-latek! Czy wy w tym wieku wiedzieliście ile co kosztuje? Może myślał że to wszystko to zabawki. A wy od razu na niego najeżdżacie.
@WW - po pierwsze - pisze się 'ważą' a nie 'warzą' :D sorki, musiałam, takie zboczenie na punkcie ortografii mam. po drugie - celowo napisałam 'obniżył'. wiem, że struny pękają przy naciąganiu, aleee w moim przypadku jest inaczej. normalnie gram w drop b na strunach 11.46. miałam chyba półroczną przerwę w graniu, gitara była w tym czasie do E. no to kit, chciałam przestroić do drop b. niestety, najcieńsza struna pękła ze starości :) więc nie mów, że podczas obniżania stroju to jest niemożliwe :) szczęśliwego również :D
0
61
Endriu | 83.26.73.* | 03 Stycznia, 2012 18:17
Za 40 lat na spotkaniach rodzinnych będziecie mieli co wspominać
0
62
Norbert | 89.171.164.* | 04 Stycznia, 2012 00:36
Nie widziałeś na oczy żadnego z tych instrumentów, najbardziej rozbrajające Mój Ibanez czy też Dean waży około 5 kilogramów, nie wyobrażam sobie żeby jakikolwiek 5 latek podniósł gitarę do góry i do tego uderzył nią o ziemię z Taką siłą która roztrzaskała by ją o ziemię , z wysokości rączek takiego 5 latka, coraz więcej yafuldów to tylko bujna wyobraźnia
Jak będzie dorosły to każ mu oddać kase.. Albo instrumenty... Waliłabym nim o podłogę aż bym rozwaliła tak jak on z gitarą. xP
0
64
MaX | 78.131.177.* | 05 Stycznia, 2012 18:14
Ciekawe że 5-letnie dziecko podniosło gitarę elektryczną.
0
65
stroma | 95.49.192.* | 05 Stycznia, 2012 19:00
Popękane talerze to chyba z deseru a nie z perkusji.Te talerze mogłeś sobie darować.
0
66
adsa | 188.28.176.* | 07 Stycznia, 2012 02:45
@jojo perk: z choinki sie urwales? Sprawdz ceny setow na Allegro. Czesto za 4 talerze wychodzi do 2000zl. Zalezy od klasy, ale to juz sa dobre blachy z brazu B-20 i masz do studia i na koncerty. A beben 1000zl? Cenrala chyba tylko... no i tez zalezy od klasy. Zauwaz, ze gosc chodzi do szkoly, musialby miec arcybogatych rodzicow, zeby na kazdy sprzet mu dawali po 10 tys. klockow.
Poza tym nadal nie rozumiem jak 5-latek moze polamac p.a.l.k.i i blachy(!). Struny w elektryku... tez nie wiem jak... gitare zawsze mogl zrzucic ze schodow...
0
67
Pampersik | 83.21.24.* | 10 Stycznia, 2012 18:08
WTF ? Dzieciak, 5 lat i zniszczył taki sprzęt? No to podejrzewam, że te Twoje hm, "gitary", jak ty zwykłeś je nazywać, są po prostu zrobione z plastiku, ewentualnie płyty wiórowej. Membranę bębna też nie jest łatwo zniszczyć. Tylko w filmach membrany rwą się tak, jak by były z papieru. W życiu tak nie ma. Pogódź się z tym. P.S. Radziłąbym Ci dopisać tam jeszcze jedno zero.
Tak czytam te komentarze oraz pod innymi tego typu historiami i śmiem twierdzić, że wiele osób brzdękających na swoich instrumentach jest zdrowo pie*dolnięta, mówię o tych co piszą komentarze w stylu "zabiłbym". Pomijam już nawet przekładanie wartości materialnych nad życie rodziny, ale *dioci, zauważcie, że to dziecko, kieruje się wzorcami, które ktoś mu wpoił. Skoro dzieciakowi pokazano "rockmena"rozwalającego sprzęt oraz nie wyuczono go szacunku do cudzych własności to w takim wieku nijak nie jest to jego winą.
ps. siły dziecka-supermena wolę nie komentować ^_^
0
74
... | 217.212.231.* | 01 Czerwca, 2013 23:17
Ciekawe dlaczego autor na początku szkód wymienił pałeczki :) A te instrumenty to chyba do guitar hero chyba były skoro zniszczył je 5 latek . Strzelam że braciszek zerwał 1 strunę w basie w elektrycznej wygiął gryf a w perkusji zniszczył jednego toma i zrobił rysę na talerzu. Ale ludzie to nie jest 3000...
0
75
tomxd00 | 89.25.159.* | 10 Maja, 2014 17:53
Jak dobrze pójdzie to rodzice ci wszystko odkupią..A reszte możesz sprzedać na częsci =D
0
76
xqzrfuvszs | 5.39.219.* | 09 Grudnia, 2014 07:48
jmomnzbgve, rcckjeplvp Użytkownik dostał ostrzeżenie za tą wypowiedź: 2014-12-11 22:16:33 [Powód:Komentarz poniżej poziomu]
Kuc | 164.127.5.* | 31 Grudnia, 2011 10:17
Wisiałby pod sufitem. Do góry nogami. Do Wielkanocy. Cholerny smarkacz...
cos | 82.145.208.* | 31 Grudnia, 2011 10:18
uupsss.. Nie ma to jak rodzenstwo..
aedsa | 83.11.79.* | 31 Grudnia, 2011 10:28
zabiłabym. dlatego ja się cieszę, że mam klucz od pokoju.
JuStyNa | 178.37.114.* | 31 Grudnia, 2011 10:28
Nie masz drzwi w pokoju żeby zamykać na klucz?
elnore | 83.20.197.* | 31 Grudnia, 2011 10:39
Uf. to ja jestem mlodszym rodzenstwem. Aczkolwiek zgadzam sie z poprzednikami. Zabilabym.
Szrama | 178.36.14.* | 31 Grudnia, 2011 10:40
A mi trochę się wydaje dziwne, że mały, 5-cio letni smark, dał rade podnieść i walnąć gitarą elektryczna. Trochę to jednak waży, tak samo trzeba mieć jednak trochę siły, żeby zerwać struny basu. Chyba, ze je dokręcał, ale to by mu się znudziło. Połamać pałki, niby się da, pewnie o bęben, który zepsuł.
Z drugiej jednak strony, wybacz ze podchodzę z dystansem. Kuc miał racje. Zapomniał chyba tylko dodać, że przybity szpilkami, za jaja...
Anthy. | pinger.pl | 31 Grudnia, 2011 10:40
Zamordowałabym.
Tęcza | pinger.pl | 31 Grudnia, 2011 10:41
Zabiłabym...
Jacku | 83.27.216.* | 31 Grudnia, 2011 10:45
No nie ma szans, żeby 5 letnie dziecko zrobiło takie szkody, urwać struny? połamac pałki mając 5 lat? rozbić talerze? na czym ty grasz? Z tego wszystkiego najłatwiej uwierzyć w zerwany naciąg choć i to nie jest proste, i zniszczoną gitarę.
hahaśmiesznehistoryjka | 77.253.207.* | 31 Grudnia, 2011 10:48
@Szrama
@Jacku
Autor chyba zapomniał dodać, że gra na plastikowych instrumentach;D
I trochę go poniosło z tą ceną hehe :D
Szrama | 178.36.14.* | 31 Grudnia, 2011 10:51
hahaśmiesznehistoryjka
Może teraz po prostu ma zamiar kupić prawdziwe.
Dz | 82.139.13.* | 31 Grudnia, 2011 11:00
Cóż. Jakby nie było, mimo, że jesteście rodzeństwem, z punktu widzenia prawa cywilnego wciąż rodzice odpowiadaj wobec Ciebie za sZKody wyrządzone przez braciszka
ostry | 109.231.24.* | 31 Grudnia, 2011 11:07
Fake... Jak 5latek podnioslby i rozwalil gitare, rozerwal struny i nic sobie przy tym nie zrobil, paleczki tez nie wiem jak wql to zrobil, a zeby beben rozwalil i sluchu se nie uszkodzil to dziwne, chociaz do tego to musialby po tym bebnie skakac...
mint [YAFUD.pl] | 31 Grudnia, 2011 11:13
"spytałem", a nie "spytałem się"
jolaw | 62.121.122.* | 31 Grudnia, 2011 11:13
Mały na pewno świetnie się bawił, póki nie wróciłeś. Ale dziwne, że mając braciszka z takim temperamentem nie zabezpieczasz drzwi do swego pokoju.
yourcocaine [YAFUD.pl] | 31 Grudnia, 2011 11:16
autor nie opisał dokładnie uszkodzeń, może nie były aż tak wielkie i podkoloryzował straty.. w każdym bądź razie zabiłabym, gdyby ktoś zrobił cokolwiek złego mojej gitarce (albo wzmacniaczowi).
co do pozrywanych strun - mógł po prostu bawić się kluczami i obniżyć na tyle strój , że po prostu nie wytrzymały 'presji' i zjechały :) struny jak struny, gorzej talerze (chociaż też niezbyt chce mi się wierzyć, że 5 latek ma taką siłę, żeby rozwalić załóżmy takiego sabiana (trzeba naprawdę mocno przypie*dolić, żeby cokolwiek pękło). no ale nie osądzam, może to jakiś zmutowany 5-latek :) tak czy siak zamknęłabym go chyba w piwnicy :>
MadameAtelier | pinger.pl | 31 Grudnia, 2011 11:26
miłość w pewnym momencie się kończy...
Milady | 89.69.140.* | 31 Grudnia, 2011 11:28
Dzieci mają zaskakująco dużo siły. Pewna trzylatka przy każdej wizycie łamała mi wszystkie długopisy i kredki... A przyznajcie, że do tego potrzeba siły
Kasia | 164.126.121.* | 31 Grudnia, 2011 11:32
Hmm, no to kiepski masz ten "sprzęt"jeżeli na tylko 3000 wyceniasz takie szkody. Zgaduję, że te instrumenty są (były) plastikowymi zabawkami.
lolson | 46.113.70.* | 31 Grudnia, 2011 11:58
No i to jest prawdziwy rockman. Rozpie*dolił sprzęt bez oporów po ostrym graniu \m/
TKPW | 83.31.61.* | 31 Grudnia, 2011 12:16
- pałki do perkusji - 10 zł (max 20)
- popękane talerze - zakładam, że jak talerze to 2(crash i ride) ok 800 zł(zawsze możesz wyciąć takie łuki w nich, to posłużą jeszcze trochę)
- zniszczony bęben - i teraz nie wiadomo jaki to rodzaj uszkodzenia, podejrzewam, że została przebita membrana, albo lakier został porysowany, wydaje mi się, ze 5latek, by aż tak złośliwy nie był, więc nowy naciąg - ok 100zł (max.)
- struny do basu - 95-110 zł.
Aby dopełnić zniszczeń wartych 3000, gitara musiałaby kosztować ok 2000. Ale i tak wydaje mi się, że byłaby sprawna, bo jeżeli nic nie zostało połamane (a nawet jeśli lekko, bo to przecież tylko 5latek uderzał o podłogę, elektryk waży średnio 6 kg, więc nie powinien zrobić wielkich szkód) to wystarczy ją zanieść do porządnego lutnika, który ja naprawi i nie weźmie więcej niż 300 zł.
kenwood | 178.37.148.* | 31 Grudnia, 2011 12:18
Zabrał bym małego skur*wysyna do Etiopii i sprzedał głodnym murzynom a za hajs kupiłbym sobie nowy zestaw.
PKHH | 83.31.61.* | 31 Grudnia, 2011 12:20
@Kasia
Jesteś głupią pi*dą. 3000 to jeszcze mało dla ciebie? Autor tego yafuda nie jest profesjonalistą, żeby wydawać na sprzęt tyle kasy.
Kehen | 91.214.3.* | 31 Grudnia, 2011 12:31
No i dlatego właśnie nie lubię dzieci. Małe, głupie, tylko wrzeszczą i psują wszystko na swojej drodze z wielkim uśmiechem na ustach.
ar | 109.95.145.* | 31 Grudnia, 2011 12:41
@12 prawdopodobnie ten sprzęt kupili rodzice, więc wg prawa (o ile rodzice sfinansowali sprzęt) to jest ich własnością.
5cio latek nie jest w stanie narobić takich strat :)
Głos Sumienia | 188.146.105.* | 31 Grudnia, 2011 12:42
Ludzie !!!
Opanujcie się ! Przecież ten mały człowiek nie zrobił nic złego !
Dla was jest ważniejsza rzecz bez duszy, czy istota z którą autor żyje od 5 lat !
Tak to jest jak się wychowuje młodzież bez Boga i patriotyzmu !
Przed wojną żaden normalny młody człowiek nie przejmowałby się jakąś martwą rzeczą !
Materializm i konsupcjonizm was pochłania !
Czy wiecie że małe dzieci w Etiopii chodzą głodne i nie wiedzą co to perkusja czy gitara ?
Jeszcze parę lat rządów żydokomuny i za materialną rzecz sprzedacie nawet własną matkę !!!!
Opamiętajcie się !!!
*Shiva* | pinger.pl | 31 Grudnia, 2011 12:49
Ciekawe gdzie byli rodzice,albo opiekunka...bo chyba 5latka nikt samego by w domu nie zostawił...cóż,po czymś takim chyba zostałabym jedynakiem na jego miejscu;)
Serj | 79.191.60.* | 31 Grudnia, 2011 13:32
@PKHH
"Jesteś głupią pi*dą"w zupełności wystarczy, po co takiej cokolwiek tłumaczyć?
@JuStyNa
Wyobraź sobie, że większość ludzi nie ma zamków w pokojach;o
tyśka. | pinger.pl | 31 Grudnia, 2011 13:46
@*Shiva*: dokładnie. fake jak chuj.
HóDy | 83.2.106.* | 31 Grudnia, 2011 13:49
A ja myślę, że uszkodzenia możliwe;) Talerze do perkusji, których używam (Sabian HHX) Kosztują ponad tysiąc złotych każdy. A Gryf w gitarze nie trudno połamać! (Ach te wspomnienia z woodstocku:D )
Smutas [YAFUD.pl] | 31 Grudnia, 2011 14:13
Twój pięcioletni braciszek ma siłe jak superman???
rockman | 88.199.232.* | 31 Grudnia, 2011 14:14
@autor
Dzieciak w przeciwieństwie do ciebie wie co to rock'n'roll, dźiwko!
kenwood | 178.37.148.* | 31 Grudnia, 2011 14:47
Głos Sumienia - jak ktoś ci spali dom to też powiesz, że nie zrobił nic złego bo to tylko "martwa rzecz"?
Tylko1Post [YAFUD.pl] | 31 Grudnia, 2011 14:59
Głos sumienia człowiek od zawsze chciał mieć więcej i nie wyjeżdżaj
mi tu z Bogiem,patriotyzmem i wojną.
Tylko1Post [YAFUD.pl] | 31 Grudnia, 2011 15:01
Proszę klikajcie.
http://www.pah.org.pl/nasze-dzialania/8/pajacyk
a ma to znaczenie? | 212.49.43.* | 31 Grudnia, 2011 15:10
zatłukłabym....rozszarpała na strzępy.
Diabli | 109.207.48.* | 31 Grudnia, 2011 15:19
To nikt w domu nie słyszał, że ktoś rozwala perkusję? o.O że wali czymś o podłogę? Niewiarygodne...
tiki tiki | 78.94.67.* | 31 Grudnia, 2011 15:37
dzwi od pokoju sie zamyka jak sie ma w domu takiego bachora
asas | 88.147.37.* | 31 Grudnia, 2011 15:52
@Głos Sumienia
instrumenty tez maja dusze :)
lala | 77.255.183.* | 31 Grudnia, 2011 16:19
ale brednie, kogoś fantazja poniosła i to dalekooooo...
paied | 83.21.101.* | 31 Grudnia, 2011 16:48
za 3000 tys to ty masz słabego basa, a nie perkusję gitarę biedaku
Orion [YAFUD.pl] | 31 Grudnia, 2011 16:51
NO ZABIŁBYM NORMALNIE.
Orion [YAFUD.pl] | 31 Grudnia, 2011 16:52
paied - ignorancie, nie każdy ma tyle pieniędzy, co ty. Słabego bassa? Gdzie ty żyjesz?! Kretynie, myśl, nie każdy jest taki bogaty, jak ty.
TarzanPL | 89.229.71.* | 31 Grudnia, 2011 17:07
Zabić gnojka.
Pu | 83.31.237.* | 31 Grudnia, 2011 17:34
Pięciolatek, który POZRYWAŁ struny od basu? Come on... Fake jak stąd na Kamczatkę,
Znawca | 83.9.237.* | 31 Grudnia, 2011 17:56
@TKPW
Gitara elektryczna waży średnio 2-4 kilogramy a nie 6kg gdzie ty widziałeś gitary ?
przerażony | 79.162.131.* | 31 Grudnia, 2011 19:20
Ogarnia mnie przerażenie gdy widzę te wszystkie komentarze "zabiłbym""zamordowałabym".
Opamiętajcie się ludzie!
Sernik | 80.239.242.* | 31 Grudnia, 2011 19:53
5-cio latek rozwalił talerze i pałki od perkusji?Hm...
Lady Forward | pinger.pl | 31 Grudnia, 2011 19:53
durny niewychowany bachor
jojo perk | 89.69.197.* | 31 Grudnia, 2011 20:53
3000? To chyba zabawki z plastiku były;/ Same dwa talerze kosztują około 4000zł, gitara ze 6000, pałki to kwestia 20zł, bas też coś kolo 6000, a bęben to ok. 1000 . W sumie ok. 17020zł. Zabiłbym poprzez tortury...
Big t | 86.27.64.* | 31 Grudnia, 2011 21:26
Zabij gnoja. Jeśli jesteś niepełnoletni to nic wielkiego ci nie grozi
WW | 194.63.132.* | 01 Stycznia, 2012 07:54
Wiecie co? Śmiać mi się chce, widzę wyścig zbrojeń tam ktoś się chwali że ma HHXy, ktoś niedowierza w fakt że gitary ważą po 6 kilo i tak, znawców dużo jak nie wiem :P
Historia, mhm wieje trochę fake'm skoro basiści slapperzy grają na mega cienkich strunach od 30 wzwyż a wyjściowa gróbość to 45-105 to niezłą siłę maluch musiał mieć, tak samo blachę połamać, nawet jakby to była najtańsza blacha to sorry ale o pęknięcie trzeba trochę powalczyć, naciąg to mógł przebić połamanymi pałkami, wybaczam. Dobra też zrobiłem mały wywód za co sorry, nie gnoić mnie. Co do klasy sprzętu "każdy orze jak może!"
@yourcocaine: Nie obniżył lecz podwyżył jak już, taki detalik :)
@znawca: Gibsony pierwsze i gitary które je nasladują troche warzą, tak samo jak tanie gitary z płyty wiórowej :)
A Tak to pozdrawiam szczęśliwego nowego roku, o ile opowieść prawdziwa współczuje :)
Jaś | 217.153.221.* | 01 Stycznia, 2012 13:56
Mały Pete Townshend
dawid | 217.97.206.* | 01 Stycznia, 2012 23:21
wasze komentarze zalosne są .
'rozszarpie' 'zamorduj' opanujcie sie bo jednak to przesada. to dziecko
TKPW | 83.31.204.* | 02 Stycznia, 2012 00:31
@Znawca
elektryk ważący 2 kilo to chyba ku*wa ze sklejki zrobiony
baśka | 193.218.148.* | 02 Stycznia, 2012 04:45
Sama gram na basie, jakoś nie chce mi się wierzyć, że dziecko zdołało zerwać tak grube struny. Chyba, że je przepiłowało. Masz brata stongmana?
Bur | 64.104.59.* | 02 Stycznia, 2012 13:54
@TKPW: komplet blach wiszący u mnie w studio to blisko 10k, same werble są warte drugie tyle, a 30letnie Fendery po 5-7k sztuka...
[.] | 95.174.39.* | 02 Stycznia, 2012 14:30
1. Komentarze "Zabiję "itp. - Jak to już kiedyś pisałem - puste słowa. Większość z was w takiej sytuacji poleciałaby do mamy z płaczem na skargę.
2. To tylko 5-latek! Czy wy w tym wieku wiedzieliście ile co kosztuje? Może myślał że to wszystko to zabawki. A wy od razu na niego najeżdżacie.
Człowiek Skurwiel | pinger.pl | 02 Stycznia, 2012 16:38
3000 zł, uf, bałam się, że o wiele więcej. historia mrożąca krew w żyłach, bo sama żyję muzyką.
yourcocaine [YAFUD.pl] | 02 Stycznia, 2012 18:26
@WW - po pierwsze - pisze się 'ważą' a nie 'warzą' :D sorki, musiałam, takie zboczenie na punkcie ortografii mam.
po drugie - celowo napisałam 'obniżył'. wiem, że struny pękają przy naciąganiu, aleee w moim przypadku jest inaczej. normalnie gram w drop b na strunach 11.46. miałam chyba półroczną przerwę w graniu, gitara była w tym czasie do E. no to kit, chciałam przestroić do drop b. niestety, najcieńsza struna pękła ze starości :) więc nie mów, że podczas obniżania stroju to jest niemożliwe :)
szczęśliwego również :D
Endriu | 83.26.73.* | 03 Stycznia, 2012 18:17
Za 40 lat na spotkaniach rodzinnych będziecie mieli co wspominać
Norbert | 89.171.164.* | 04 Stycznia, 2012 00:36
Nie widziałeś na oczy żadnego z tych instrumentów, najbardziej rozbrajające Mój Ibanez czy też Dean waży około 5 kilogramów, nie wyobrażam sobie żeby jakikolwiek 5 latek podniósł gitarę do góry i do tego uderzył nią o ziemię z Taką siłą która roztrzaskała by ją o ziemię , z wysokości rączek takiego 5 latka, coraz więcej yafuldów to tylko bujna wyobraźnia
RoxiiiM xD | pinger.pl | 04 Stycznia, 2012 16:07
Jak będzie dorosły to każ mu oddać kase..
Albo instrumenty...
Waliłabym nim o podłogę aż bym rozwaliła tak jak on z gitarą. xP
MaX | 78.131.177.* | 05 Stycznia, 2012 18:14
Ciekawe że 5-letnie dziecko podniosło gitarę elektryczną.
stroma | 95.49.192.* | 05 Stycznia, 2012 19:00
Popękane talerze to chyba z deseru a nie z perkusji.Te talerze mogłeś sobie darować.
adsa | 188.28.176.* | 07 Stycznia, 2012 02:45
@jojo perk: z choinki sie urwales? Sprawdz ceny setow na Allegro. Czesto za 4 talerze wychodzi do 2000zl. Zalezy od klasy, ale to juz sa dobre blachy z brazu B-20 i masz do studia i na koncerty. A beben 1000zl? Cenrala chyba tylko... no i tez zalezy od klasy. Zauwaz, ze gosc chodzi do szkoly, musialby miec arcybogatych rodzicow, zeby na kazdy sprzet mu dawali po 10 tys. klockow.
Poza tym nadal nie rozumiem jak 5-latek moze polamac p.a.l.k.i i blachy(!). Struny w elektryku... tez nie wiem jak... gitare zawsze mogl zrzucic ze schodow...
Pampersik | 83.21.24.* | 10 Stycznia, 2012 18:08
WTF ? Dzieciak, 5 lat i zniszczył taki sprzęt? No to podejrzewam, że te Twoje hm, "gitary", jak ty zwykłeś je nazywać, są po prostu zrobione z plastiku, ewentualnie płyty wiórowej. Membranę bębna też nie jest łatwo zniszczyć. Tylko w filmach membrany rwą się tak, jak by były z papieru. W życiu tak nie ma. Pogódź się z tym.
P.S. Radziłąbym Ci dopisać tam jeszcze jedno zero.
dziewczyna_bez_imienia | 91.94.48.* | 11 Stycznia, 2012 00:46
Klamkę pod prąd
*.* | 87.205.173.* | 13 Stycznia, 2012 00:40
Rozp.erdol jego wszystkie zabawki, bo chciałeś się pobawić w zasranego gówniarza jakim jest twój braciszek :)
wtf | 89.68.236.* | 25 Stycznia, 2012 14:16
Ciekawe, czym "rozerwał"struny w basie, na pewno nie własnymi rękami.
Kayla | 89.70.56.* | 13 Kwietnia, 2012 23:14
@wtf- może czymś przeciął
L0L | 178.36.101.* | 20 Czerwca, 2012 17:51
Ru*ałbym :P
hahaha [YAFUD.pl] | 30 Sierpnia, 2012 04:40
Tak czytam te komentarze oraz pod innymi tego typu historiami i śmiem twierdzić, że wiele osób brzdękających na swoich instrumentach jest zdrowo pie*dolnięta, mówię o tych co piszą komentarze w stylu "zabiłbym". Pomijam już nawet przekładanie wartości materialnych nad życie rodziny, ale *dioci, zauważcie, że to dziecko, kieruje się wzorcami, które ktoś mu wpoił. Skoro dzieciakowi pokazano "rockmena"rozwalającego sprzęt oraz nie wyuczono go szacunku do cudzych własności to w takim wieku nijak nie jest to jego winą.
ps. siły dziecka-supermena wolę nie komentować ^_^
... | 217.212.231.* | 01 Czerwca, 2013 23:17
Ciekawe dlaczego autor na początku szkód wymienił pałeczki :) A te instrumenty to chyba do guitar hero chyba były skoro zniszczył je 5 latek . Strzelam że braciszek zerwał 1 strunę w basie w elektrycznej wygiął gryf a w perkusji zniszczył jednego toma i zrobił rysę na talerzu.
Ale ludzie to nie jest 3000...
tomxd00 | 89.25.159.* | 10 Maja, 2014 17:53
Jak dobrze pójdzie to rodzice ci wszystko odkupią..A reszte możesz sprzedać na częsci =D
xqzrfuvszs | 5.39.219.* | 09 Grudnia, 2014 07:48
jmomnzbgve, rcckjeplvp
Użytkownik dostał ostrzeżenie za tą wypowiedź: 2014-12-11 22:16:33 [Powód:Komentarz poniżej poziomu]
Chrabbina [YAFUD.pl] | 09 Grudnia, 2014 09:00
Szyfrujesz czy ćwiczysz czytanie literek?