Dupstep to gówno
Co do yafuda - dowaliłaś taką zagadkę, że bez scherlocka się nieobejdzie
Było spokojnie przyjąć to i tak przy okazji zgłosić sąsiadów o zakłócanie porządku.
hmm murarze?
.... \m/ ....
Pewnie sąsiedzi z dołu którzy mieli dość debili walczących hałasem.
Jesteś pisdą która zamiast pójść, zapukać do drzwi i powiedzieć: "hej, możecie ściszyć to gówno, bo nie mogę spać?"bawi się w jakieś "zemsty"...
Z autorem zgadzam się co do jednego - metal to gówno.
Czy naprawdę w co drugim yafudzie musi się znaleźć zwrot "Jakież było moje zdziwienie"? -.-
yyy... lol?;/
W odwecie puściła metalowe kawałki, oczywiście głośno, ale pukanie usłyszała..
Hm... No nie wiem kto... Zygmunt Hajzer?
@PUSV Mam do Cb pytanie, kiedy autor niby powiedział, że metal to gówno??
up pomylil sie, zostaw go bo jeszcze klotnie wynikna, co sie tu czesto zdarza
Metal to chaos,zamęt zło,nie dziwi się że jesteś mściwa.
No nie wiem. Hmm, wezwał ich kominiarz ?
Może po prostu remont robili?
Poki lecial dubstep sasiedzi poprostu mysleli , ze ktos robi remont.
Dzsiejsze wychowanie. Ktoś ci zrobi coś nieprzyjemnego - ty móc jeszcze mocniej dowal. I koniecznie się tym pochwal, chociażby na yafudzie.
Wcale nie jesteś lepsza od nich
Ant mnie rozbil hahaha
Dla kogo większy YAFUD dla sąsiadów za brak kultury, czy dla Ciebie za brak klasy?
możecie się odwalić o Dubstepu?? Ta muzyka to skarb ludzkości. Przewyższa każdy inny gatunek muzyczny chociażby metal. A ci, którzy mówią, że przypomina remont muszą mieć wielką wyobraźnię, bo dubtep w żadnym stopniu remontu nie przypomina
"Jakie było moje zdziwienie"Noooo. Straszne. Boże, ludzie.. Nie znacie innych słów?
1. tak ciężko ruszyć dupę i poprosić o ściszenie?
2. nie musisz policjantom otwierać, wystarczy ściszyć
Rzeczywiście, nie remont, tylko pizganie piłą o żelazny grzejnik przy dźwięku wydawanym przez nienaoliwionego robota tańczącego breakdance.
@MeG
Nie dla ciebie dubstep człowieku niegodny boskiej muzyki
No jasne, po policje zadzwonili pasterze kóz. A ja głupi na początku myślałem, że tamci sąsiedzi.
kto ich wezwał??? bo nie wiem... hmmmmmmm niech zgadne.... twoja stara!
Dlaczego w prawie każdym yafudzie są słowa : 'Jakie było moje zdziwienie'?! Ludzie, nie ma już innych słów? Jeszcze to pytanie na końcu, mnie osobiście po prostu wkurvvia takie zakończenie yafudów;/
@Obiektywny
@MeG
Dla was może to gówno, ale inni ludzie to lubią i słuchają. Nie obrażajcie czegoś dlatego, że wam się nie podoba. Jak dubstep może przypominać dźwięki wydawane w czasie remontu?
@Daniel1995 a dlaczego pod każdym yafudem z tymi słowami jest kilka komentarzy na ten temat? To też jest irytujące. Każdy chce jakoś zabłysnąć?
Aaa... Dlaczego Obiektywny i MeG nie mogą obrażać dubstepu, skoro inni obrażają metal? Może oni lubią metal i nie mają zamiaru tolerować tego, że ktoś obraża ich gatunek muzyczny?
@daniel1995 - żebyś się kuffa nie zdziwił. Ostatnio po 5h przykręcania płyt regipsowych do niefajnego podłoża myślałem że ojeebie jak mi kumpel przesłał skrillexa
a yafud to strona należąca wyłącznie do smutasa i nikt nie może się odezwać. a pochwaliła się i co z tego? też bym się na jej miejscu zdenerwowała, ale i tak smutas to oaza spokoju i żeby się nie denerwować robi salto ze śrubą. i wogóle jest to najbardziej elokwentny, inteligentny i mądry człowiek na całej tej stronie, a jego yafudy powinny się znaleźć w encyklopedii, aby ich niesamowite przesłanie usłyszały przyszłe pokolenia...
@heavydeathmetal
Może dlatego, że denerwuje to ludzi i dają o tym znać? Z tym obrażaniem gatunków muzycznych to było tak ogólnie, do wszystkich.
Dubstep to nie muzyka. To dzwiek roz*ebanej pelnej betoniarki zmiksowany z szuraniem blachy po asfalcie, odpowiednio przyspieszony/zwolniony i przepuszczony przez filtr... D'n'B krolem i panem elektroniki.
@Obiektywny
Mi to ani trochę nie przypomina dźwięków remontu czy przykręcania czegoś.
@Daniel1995 ale po co o tym pisać po kilka razy? Nie wystarczy raz? A co do muzyki... To jest delikatny temat, więc lepiej się nie wypowiacać;)
@MVP "temad"to Ty sobie możesz zamknąć...
"temad"typowy odbiorca rapu. imbecyl i analfabeta.
@heavydeathmetal
Raz nie wystarczy, bo dalej używane są te słowa, a są po prostu nudne i denerwujące. Temat muzyki rzeczywiście delikatny, ale ja napisałem tylko by nie obrażać.
@SPOR
Zastanów się co piszesz. Nie każdy odbiorca rapu jest imbecylem i analfabetą. Znasz choć trochę sam rap, jego odbiorców, że obrażasz?
@Daniel1995 rozumiem, że może Cię to denerwować, mnie też to denerwuje, ale komentarze o tej samej treści też są irytujące;D
Boże...teraz wszyscy będą się kłócić czy dubstep jest cool, czy nie. Nie lubię takiej muzyki, ale raz posłuchałam. Według mnie nie przypomina to remontu mieszkania. Chciałam też powiedzieć, że ludzie, którzy lubią metal to niekoniecznie sataniści. Zanim ktoś na mnie naskoczy, od razu odpowiem na pytanie: nie, nie słucham metalu.
Ale słucham np. Eminema i nie sądzę, abym była analfabetką i imbecylem. Dziękuję za uwagę. Dobranoc.
Jupi prowo się udało, ktoś się przyczepił do "temadu".
SPOR dawaj dawaj posyp jeszcze kolejnymi stereotypami.
@heavydeathmetal
Hah rozumiem rozumiem.
Ach ta ludzka hipokryzja, sami muzykę puszczają na cały regulator ale nie pomyślą, że to komuś przeszkadza i jeszcze policję nasyłają na innych a sami wielce święci, żenada.
@Daniel1995 no i doszliśmy do porozumienia;)
@MVP jestes poprostu ciemna masa i swoj blad probujesz teraz obrocic w prowokacje.
SPOR proszę, proszę cóż za hipokryzja. Zwracasz mi uwagę, a sam piszesz z błędem. No cóż, to tyś jest idiotą, bo dałeś się sprowokować.
Poza tym prosiłem cię o kolejne stereotypy słuchacza rapu.
@MVP gdzie u mnie blad widzisz? Tak sobie tlumacz swoje braki w wyksztalceniu jakimis prowokacjami.
Sam sobie znajdź ten błąd, ale wiedz, że jest. Znajdując go, następnym razem nie zrobisz takiego.
Wybacz, ale nie sądzę, abym miał jakieś braki. Jeśli mowa o nich to jedynie ty je masz. I to poważne!
No i gdzie są te stereotypy? Nic więcej nie powirdzieli w telewizorni?
@MVP niestety zasmuce cie, ale telewizji nie ogladam. stereotypy? wystarczy ze tramwajem po miescie sie przejade i mam skondensowany obraz odbiorcow rapu. prostactwo, penerstwo i poziom intelektualny na poziomie srednio rozgatnietego goryla.
I znowu dyskusja o muzyce. I znowu nikt nie potrafi oddzielić muzyki od tych, którzy jej słuchają. Równie dobrze moglibyście się kłócić która czekolada jest lepsza, mleczna, gorzka, czy biała. I twierdzić, że ci, którzy jedzą gorzką to smutne c*py, bo "mleczna jet najlepsza \m/".
@Anty biała czekolada najlepsza. Temad zamknięty.
Spor jesteś typowym odbiorcą dnb i metalu, tylko by cał czas ćpał. A inne gatunki uważasz za gówno. Wyjmij chvja z uszu. Umyj się i wyjdź do ludzi.
Skąd wiesz, że ci ludzie, których mijasz to odbiorcy rapu? W jakim ty mieście mieszkasz, że na każdym kroku widzisz penerstwo?
@MVP Nie widac a slychac ten belkot puszczany z telefonow na caly tramwaj. Slychac to po ilosci ku*w na zdanie. Znam wielu metali i jezeli chodzi o ich sposob wyslawiania to przy tym penerstwie sluchajacym rapu to jak poezja brzmi. Za gowno uwazam tylko rap, disco polo i to cos, co obecnie jest lansowane w mediach. A co do ch*ja w uszach to nie rob osobistych wycieczek i nie opowiadaj o tym co lubisz robic ze swoim facetem.
@MVP masz coś do metalu? To pogadaj ze mną.
Jaki znowuż bełkot? Posłuchaj trochę rapu a zacznij się wypowiadać. Może i poezja, ale to całe darcie ryja w piosenkach metalowych to już nie jest poezja...
Czemu uważasz rap za gówno? Chcę usłyszeć konkretne argumenty.
Proszę, proszę zostałem uznany za pedała. A ja chciałem tylko, abyś zapoznał się z tym komiksem http://img24.imageshack.us/img24/4391/strona2p.jpg .
heavydeathmetal nie bo pewnie śmierdzisz.
@MVP to "darcie ryja"ma większy przekaz niż Ci się może wydawać. ooo dobrze wiedzieć, że "śmierdzę"dzięki, że mi powiedziałeś.
Przekaz? Proszę cię...
@MVP Przesadziłeś... Z dedykacją dla ciebie: "Green Day - Ha Ha, You're dead". Może nie metal ale idealnie do tej sytuacji pasuje. Jak nie przetłumaczysz sam to zapraszam na tekstowo, tam nawet ujdzie.
Myzuka jak z rynsztoka np.: Peja - tak bardzo chcę. Pokazać wam refren? Proszę bardzo: "Chcę tak bardzo pie rdolić się z Tobą
Chcę tak bardzo pier dolić się z Tobą (Eee!)
Chcę tak bardzo pierd olić się z Tobą
Chcę tak bardzo pier dolić się z Tobą
(Posłuchaj tego, dziewczyno…)"Edytowany: 2012:08:02 14:09:41
Sadysta proszę cie... Też wybiorę najgorsze gówno. Okej weźmy takiego natramna http://www.youtube.com/watch?v=AZt52hJwoq8 . No i co to nie jest darcie ryja? Poza tym jak można się okaleczać, aby piosenki były bardziej prawdziwe? Czy chociażby włazić do trumny mając klaustrofobię?
Sadysta, heavydeathmetal i spor chcecie dobrego rapu? To posłuchajcie chociażby Weny. Macie tu przykładowy kawałek: http://www.youtube.com/watch?v=e8aAXUSe9BM . Przesłuchajcie kilka razy, a dopiero potem pisz cokolwiek na temat rapu.
@Sadysta bardzo piekny tekst wybrales, z glebokim przeslaniem... jak kazdy rapowy belkot. :D
@MVP chcesz metalu z przekazem? posluchaj chociazby iron maiden - childhood's end. a co do rapu to bylem zmuszony sluchac bo mialem jako wspollokatora cymbala, ktory ciagle tego sluchal. wiec nie karaj wiecej moich uszu tym smieciem i nie odsylaj mnie zebym tego sluchal.
@MVP tak, przekaz, bo jeżeli nie zrozumiesz metalu, to nigdy Ci się nie będzie podobał i dalej będziesz pieprzył głupoty. Jeżeli masz problem ze znalezieniem przekazu, to proponuję przesłuchać choć jedną piosenkę i wsłuchać się w tekst.
@Sadysta tak, bo to ma zapewne większy przekaz dla MVP niż metalowy kawałek.. zapewne chodzi o to, że to jest po polsku i łatwiej do niego trafia;)
Spor i vice versa ty również nie karaj moich uszu czymś taki. Po raz kolejny proszę cię abyś wyjął chvja z ucha http://img24.imageshack.us/img24/4391/strona2p.jpg . A następnie posłuchaj Weny.
@MVP nattramn byl chory psychicznie i leczyl sie psychiatrycznie wiec srednio wybrales go jako przyklad. Rownie dobrze moge tutaj jakis chory tekst Necro wrzucic. I niestety dziecko ale musze cie zasmucic. Pop*erdolil ci sie metal z death i black metalem.
heavydeathmetal zetnij włosy to może pogadamy...
Sadysta dał akurat typka, którego nie słucham, więc to nie ma przekazu.
Przekaz i metal? Toż to przecież oksymoron.
@MVP;Pierwsza reakcja po zobaczeniu silencera? Śmiech.
Bo akurat myślałem, że spróbujesz mnie nim zgasić;)
Poczytaj sobie o nim, próbował 2 dziewczynki zabić a potem na rowerze uciekał przed policją(czy jakoś tak). Poza tym mówiłem, że słucham death metalu? Nie, a to jest "najlepsza"(wg znawców tego rodzaju muzyki) płyta wszech czasów. Moim zdanie to gniot.
Silencer= psychicznie chory(potwiedzone)= robi gnioty
Peja = normalny(chyba) = robi gnioty.
Przekaz:
http://www.youtube.com/watch?v=Wprf8FMb74A
http://www.youtube.com/watch?v=Wprf8FMb74A
@MVP moglbym posluchac ale to ponizej mojej godnosci i mogloby zaszkodzic mojemu intelektowi.
Je*bie mnie to, nie musiałem nic mylić. I to gówno i to gówno. Nie słucham metalu, więc po cholerę mi umiejętność rozróżniania death z blackiem. To tak jak byś chciał odróżniać rzadkie gówno od twardego.
Wybrałem skrajny przypadek, tak jak zrobił to sadysta.
Może mi powiecie, że rap się skończył na magiku i paktofonice?
@MVP hahaha... Mi, jako dziewczynie pasuje mieć długie włosy, nie uważasz?
Sadysta a po cholerę mi klasyki takie jak nem? Szkoda, że mi nie pokazałeś smells like teen spirit.
No i niech se peja robi gnioty, nie obchodzi mnie to, gdyż go nie słucham.
Nie uważam. Powinnaś ściąć.
@MVP a kto to magik i paktofonika? jakos wplyneli na trendy muzyczne? cos sie zmienilo w muzyce jak sie pojawili? Jakies motywy nowe dali? nie? bo to 0 (slownie "zero"muzyczne) jak kazdy rap.
@MVP nie wiesz jak wyglądam, nie wiesz jaka jestem, więc się nie wypowiadaj. I jeżeli nie akceptujesz tego, ze ktoś inny lubi metal, a nie rap, to jest tylko i wyłącznie Twój problem, ogólnie nie mam nic do rapu, ale to nie znaczy, że będę tolerować jak ktoś taki jak ty obraża "mój "gatunek muzyczny.
Silencer: http://www.youtube.com/watch?v=UZlZuYp1fZc
Metallica: http://www.youtube.com/watch?v=mKP8FnoIvrY
Coś jest z tobą źle, że nie rozróżnisz rodzajów tych 2 rodzajów?
Moim zdaniem pomiedzy: "AAAA pierce me, make me wanna die. I'm son of dark. "a How can I be lost
If I've got nowhere to go?
Search for seas of gold
How come it's got so cold?"
jest WIELKA różnica.Edytowany: 2012:08:02 14:40:23Edytowany: 2012:08:02 14:39:24
Ale powiedz mi po cholerę mi umiejętność rozróżniania tych dwóch rodzajów?
Nie jest mi to potrzebne, bo metalu nie słucham, proste.
heavydeathmetal wy traktujecie nas stereotypowo, to dlaczego ja nie mogę?
Ufff spor o tyle dobrze, że nie jesteś tak alternatywny, że z rapu słuchasz tylko paktofoniki, fisza i ostrego. Nie jesteś studenciakiem. Magik? Ten co skoczył z okna. Poza tym nie doczekałem się argumentów potwierdzających, jakoby rap był gównem.
Dobra koniec dyskusji. Zamykam temad, bo już jesteście nudni. Nie pozdrawiam.
@MVP my traktujemy was stereotypowo? hm.. a mi się wydawało, że to Ty pierwszy naskoczyłeś na metal, mylę się?
@MVP;Ja dałem argument w postaci piosenki Peji. Nie jest to przypadek skrajny bo takich tylko margines słucha. A ja gdzie bym w mieście nie poszedł tam ten gniot z komórki leci. A poza tym rap się na 2Pacu skończył. Tyle w temacie. Również nie pozdrawiam.Edytowany: 2012:08:02 14:47:19
Mylisz się. To spor zaczął naskakiwać.
Jest to przypadek skrajny. Jupi! Nie jestem marginesem, bo penera nie słucham.
Metal się skończył na kombajnie :/
@MVP nie slucham rapu. nienawidze jak ktos wychwala paktofonike ze taka boska a magik to kolejny wieszcz narodowy. i co do tego ze rap jest gownem to oczywistych rzeczy nie trzeba udowadniac.
MVP | 82.145.208.* | 01 Sierpnia, 2012 20:56Ten komentarz psuł Wam humor, więc został ukryty. Pokaż go
RAP>>>>>dubstep>>>>>>>>gówno>>>>>>>>>>>>>>>>>>metal
Tyle w temacie. Zamykam temad.
A yafud nudny.
Więcej... http://www.yafud.pl/17423/#comment-1#ixzz22OOxPPMp
@MVP niee.. SPOR naskoczył na Ciebie, nie na rap, natomiast Ty naskoczyłeś na metal, a nie na niego...
Z przykrością to mówię, ale z tym muszę się zgodzić "nienawidze jak ktos wychwala paktofonike ze taka boska a magik to kolejny wieszcz narodowy"A niech to :/
Dla mnie to nie jest oczywiste. Proszę, abyś mi powiedział, czemu uważasz rap za gówno?
@MVP
Mój argument:
"Tak bardzo chcę pier-dolić się z tobą"- brak słow.
Twój argument, że metal to gówno?
@MVP Poprawnie ocenilem jednak na samym poczatku ze sluchasz rapu. cos jednak w tym musi byc.
Zamykam temad. Dobranoc.
A mówili, że muzyka łagodzi obyczaje. Witamy w XXI wieku, za odmienny gust muzyczny zmieszają cię z błotem i zwyzywają od pedałów i brudasów.
najlepiej...
@MVP Dlaczego? Pseudofilozoficzny belkot tworzony na fali popularnosci w celu latwego i szybkiego wzbogacenia sie dla ludzi bez talentu zlapanego przez lowce "talentow"wytworni plytowych dla ktorych ow "artysta"bedzie zarabiac. Inwencja w muzyce tez nie za duza. Kilku sekundowe sample zbite w w kilku minutowy kawalek. bogu dzieki ze dj czasami sam cos stworzy a nie powycina kawalki z innych utworow i zlozy w calosc.
@YafudowyAntynapinacz;Muzyka łagodzi obyczaje jak się tego samego słucha. Wtedy również "łączy pokolenia".
@yafudowyantynapinacz jak chcesz mozemy porozmawiac o religiach, preferencjach seksualnych, pogladach politycznych, rownouprawnieniu hetero, homo i trans... do wyboru do koloru.
SPOR chętnie pogadam na temat poglądów politycznych. Pewnie lewak z ciebie, coo?
@SPOR;wtedy to by się dopiero zaczęło;)
@MVP;Ja swoje poglądy tak wyrażę: NP.
Koniec dyskusji z mojej strony.
Ja się tylko zastanawiam, gdzie podziała się zdolność do toczenia dyskusji o gustach bez obelg latających w obie strony jak pieprznięta piłeczka do ping ponga naładowana nitrogliceryną.
NP? Nowa Prawica?
hahahaha...SPOR, gdyby jeszcze zaczęła się dyskusja na jeden z wymienionych przez Ciebie tematów, to byście od jutra nie skończyli... :P
Ja chętnie podyskutuję.
@MVP niebezpiecznie w dzisiejszych czasach swoje upodobania polityczne ujawniac ale zasmuce cie, lewica to nie to na co oddalbym glos.
@Sadysta przerabialem juz takie tematy.;) na studiach wiele mialem okazji do takich rozmow. Z muzlumanami tez sie scieralem, aczkolwiek nie o wyzszosc jednej wiary nad druga a raczej o ich bezcelowosci.
@YafudowyAntynapinacz;Zaginęła bezpowrotnie.
Cóż, przynajmniej trafił mi się prawicowiec. To bardzo dobrze. Również, nie oddałbym głosu na lewicę. Chętnie posłucham czemu ty byś nie oddał?
@SPOR;Ja bym w temacie religii utonął;)
Jestem zielony. Jedyne co pamiętam to szariat.
I tylko co to jest a nie co nakazuje.
@heavydeathmetal wlasnie dlatego takich rozmow nie prowadze bez alkoholu. predzej czy pozniej jedna strona sie upije i pojdzie spac i dyskusja sama sie skonczy.;) ale sa lepsze tematy do omawiania przy piwie.
@MVP parafrazujac Sapkowskiego "poglady sa jak dupa - kazdy jakies ma. Ale po co zaraz calemu swiatu pokazywac?"
@MVP;Zakończyłem temat.
@Sadysta swoje dyskusje z muzlumanami prowadzilem raczej w plaszczyznie duchowej i bezcelowosci istnienia wiary. ustalilismy z nimi ze nie mieszamy do tego ich i naszych praw bo to juz smierdzialo polityka i krucjatami.
@SPOR i słusznie;)
argument, że metal to gówno
Metallica - So what
@SPOR;W płaszczyźnie duchowej? Znaczy jak? BO nic mi do głowy nie przychodzi.
@Flux Pavilion nie wiem czego ty słuchasz, ale od metalu to Ty się odwal, jasne? Jak Ci nie pasuje, to nie słuchaj. Metallica ma tyle utworów z takim przekazem, że aż byś się zdziwił, do tego dołączają taby, które pokolenie za pokoleniem poświęca tygodnie na nauczenie się ich, także schowaj się.
ehe
''Zerżnąłem owcę
Zerżnąłem kozła
Wepchnąłem chu.ja wgłąb jego gardła
Co z tego?
Co z tego?
Co z tego, ty nudny mały je.bańcu?''
ha ha ha nie wiem czy wiesz, ale to nie jest tekst Jamesa.
to jest tekst metallici
hmm.. może Ci pomogę, James Hetfield to wokalista i gitarzysta Metalliki :)
nie, to nie jest tekst metalliki
@Sadysta istnienie boga, prorokow itp. itd.
to czyj geniuszu?
@SPOR;Na pierwszy rzut oka widać, że spór nie dla mnie. Niby coś o tym wiem, ale jak przyjdzie co do czego to nic. Wole dyskusje na inne tematy;)
Anti Nowhere League geniuszu;)
jednak na albumie metallici
heh tak, bo Metallica coveruje wiele piosenek. Poza tym Metallica jest znana jako najlepszy coverband, więc się nie dziw. Mogę Ci też zagwarantować, że piosenki, które wymyślili członkowie tego właśnie zespołu maja przesłanie i to duże. A, no i zauważ, że ta piosenka jest umieszczona w albumie "Garage, inc"a tam są same covery z tego co wiem.Edytowany: 2012:08:02 16:23:37Edytowany: 2012:08:02 16:23:16
Lubię robić kupę. Sąsiad szmata.
@Flux Pavilion Taki jesteś dobry? A może wymienisz mi jakiś tekst dupstepu który miał by jakieś większe przesłanie. Ja mogę Ci wymienić tysiące takich METALOWYCH kawałków. Przykłady?
Metallica - Unforgiven:Nowy człowiek dołącza do tego świata
I wkrótce jest ujarzmiony
Poprzez ciąg upokorzeń
Młody chłopiec uczy się ich reguł
Slayer - Cult:
W świętym słowie jest ucisk
W bogu tracę wiarę
Kiedyś jego pomniki runą
Jak ludzkie prochy w piach
Czy wiara i wojna to jego plan?
W biblii gdzie się wszystko zaczęło
Propaganda rozprzestrzenia rozpacz
I chorobę na cały świat
Overkill - Ironbound:
Jeden po drugim, popełnia przestępstwa
Nigdy nie przemyśli dwa razy, nawet nie raz
Nigdy nie zawróci, nigdy nie wróci do domu
Nigdy nie bywał samotny.
Jeden po drugim, w głąb morza
Zbyt wiele oczu spogląda na mnie
Dwóch po dwóch, patrz jak idą
Kim jesteś i co takiego wiesz?
Mam Twoje serce w dłoni
Nigdy nie wypuszczę.
@Pavulo-coś-tam
A Sabatonu kiedyś słuchałeś? Ahhh...no tak, lepiej słuchać o "Yebaniu Policji"gdy takowej nie ma.
Przykład na zayebistość Sabatonu...tekst kawałka "Uprising"(jego część)
Warszawa, miasto w stanie wojny
Głosy z podziemia, szepty wolności
Rok 1944, pomoc, która nigdy nie nadeszła. Wołamy:
Warszawo, miasto w stanie wojny
Głosy z podziemia, szepty wolności
Powstań i usłysz wołanie. Historia Cię wzywa
Duch, dusza i serce w zgodzie z dawnymi tradycjami
Rok 1944, sojusznicy wciąż nie powrócili
Walcząc o każdą ulicę w chwilach nadziei i rozpaczy
Ja rozumiem że mały Cie swędzi i na rap wyrywasz sweet 16, ale to nie powód abyś naśmiewał się z ludzi, którzy słuchają metalu.
Metal? Kto tego jeszcze słucha? Trzeba mieć nieźle zryty beret żeby dokopywać się do takiego szajsu, który jest już zamierzchłą przeszłością...
@R opanuj dupe. Każdy słucha czego chce i nikt, a szczególnie ktoś taki jak Ty nie będzie krytykował metalu. Bo żeby coś krytykować trzeba mieć o tym jakieś pojęcie. Jeżeli nie słuchasz metalu i nic o nim nie wiesz to zamilcz i się nawet nie upokarzaj.Edytowany: 2012:08:03 11:56:01
@metal
w dubtepie nie chodzi o tekst xD
Wg mnie nie mozna nazwac dubstepu muzyka a tymbardziej tego darcia mordy ktory potocznie nazywa sie metal;p Pojechały teraz brudasy w ten syf na Woodstock i niech tam gnija;p
Sprostowanie!!!!
Są fajne pioseneczki metalowych zespołów bo taka jest prawda;p Twierdze, raczej, ze nie mozna nazwac ludzmi tych brudasow w tlustych wlosach i glanach w lato omg!
@Patriota nie to zależy o jakiej odmianie metalu mówisz, nie w każdym metalowym zespole używany jest growl, czyli "darcie mordy":)
@Flux a o co chodzi w dubstepie? bo nie wiem czym wiara sie w tym jara.
@Sadysta
Chyba starasz się pisać mądrze, ale nie do końca Ci to wychodzi. Udowadniasz, że Rap to 'gówno' i jako argument podajesz refren jednego z tysięcy kawałków? Na takiej zasadzie mogę podać dziesiątki tytułów za tezą, że Rap 'gównem' nie jest. Nie obrażaj gatunku muzyki, ani jego odbiorców, bo to jest żałosne. Człowieku jeśli ktoś z 'marginesu' słucha metalu to metal to 'gówno'? Ile kawałków przesłuchałeś, że wypowiadasz się o Rapie w ten sposób? Jeszcze jedno : w rapie nie ma piosenek.
@SPOR
Rap to ogrom utworów, z których wiele można uznać wręcz za poezję w tych czasach. Tak naprawdę nie znasz Rapu, a obrażasz. MVP pokazał gówniany kawałek metalu i od razu się od niego odcinasz bo to inny gatunek metalu niż słuchasz ty i próbujesz zanegować przykład MVP, bo wykonawca był chory psychicznie i coś jeszcze. MVP trafił moim zdaniem celnie, odpowiedział na takim samym poziomie co Sadysta. Rap robiony dla zysku? Rap nie jest komercyjny! Ilu Raperów promuje swe płyty w mediach? Ilu Raperów jest puszczanych w radiach? Raperzy nie muszą tego robić, mają fanów, słuchaczy bez tego. To co napisałeś to kompletna bzdura! Nie wjeżdżaj na Rap i jego twórców, bo sam napisałeś, że go nie słuchasz i nie znasz.
@heavydeathmetal
@Sadysta
To, że MVP nie spodobał się kawałek, który wrzuciliście to od razu ma znaczyć, że to dlatego, że nie rozumie jego treści? Idąc tym tokiem myślenia to wy nie rozumiecie Rapu, bo wam się nie podoba. Gratuluję, logika godna pozazdroszczenia. Wywyższacie metal jak się da, a metal wcale nie jest lepszy od innych gatunków muzycznych.
@heavydeathmetal
Flux Pavilion podał kawałek, który dla niego jest gniotem i mówisz, żeby nie słuchał jak mu się nie podoba, że nie ma pojęcia o metalu, więc niech się odwali? Więc dlaczego wcześniej razem z Sadystą wjeżdżaliście na Rap? To nazywa się hipokryzją. Z ciekawości spytam, jakie ty masz pojęcie o Rapie?
@Krisu1221
O 'yebaniu policji' nawija tak naprawdę jeden skład i nie cieszy się zbyt dużym szacunkiem odbiorców Rapu. Wklejasz teksty metalowych zespołów, ale jak komuś nie podoba się metal to nie uzna nagle po Twoim komencie, że metal jednak jest super.
Tak ogólnie do wszystkich : skończcie ze stereotypami, bo to śmieszne.
@Sadysta
Zapomniałem o jednym. Uczepiłeś się refrenu kawałka Peji, co jest głupotą, bo piszesz, że refren tego utworu jest 'jak z rynsztoka' i tym udowadniasz, że Rap to 'gówno'. Na takiej zasadzie ja mogę podać jako argument na to, że metal to 'gówno' 2 wersów, które sam tu wkleiłeś : How can I be lost
If I've got nowhere to go?
Ich tłumaczenie jest mniej więcej taki : jak mogę być zagubiony, gdy nie mam dokąd iść?
No logiczne to to nie jest według mnie. Rozumiesz ironię?
@Daniel1995 sorry, ale kłania się czytanie ze zrozumieniem. Ja nie najeżdżałam na rap, ani też nie próbowałam udowadniać nic. Ja najeżdżałam na autorów komentarzy, ktorzy nie mając pojęcia o metalu i o bandach grających metal napieprzali na ten gatunek muzyczny. A Flux Pavilion chciał mi za wszelką cene wcisnać kit, że "so what"to kawałek Metalliki, co oczywiście jest nieprawdą. Rozumiem, chciałeś zabłysnąć, chciałeś, żeby Ci plusy poleciały, ale to co napisałeś nie ma żadnego sensu.
Danielku, jeszcze jedno... Uważasz, że wywyższamy metal? Gdyby niektórzy go nie oczerniali, nie byłoby takiej potrzeby. Poza tym... Przykro jest patrzeć jak ktoś próbuje zmieszać z błotem coś, czym żyje, coś co jest całym moim życiem.
@Daniel nie napisalem ze nie sluchalem rapu i ze go nie znam. bylem zmuszony go sluchac i znam sporo kawalkow. wszystkie tak samo beznadziejne. pseudofilozoficzny i pseudointeligencki belkot albo rynsztok pokroju peji. nie napisalem ze slucham metalu. slucham wielu gatonkow o ktorych ty w zyciu nie slyszales i mam pojecie o muzyce i moge sie wypowiedziec o rapie jako o podkladzie muzycznym jak i o tekstach. Fakt, w rapie nie ma piosenek a jedynie rymowanki. Nie jest robiony dla kasy? Zejdz na ziemie chlopcze. gdyby nie byl robiony dla kasy nie wydawanoby plyt. nie byloby koncertow. myslisz ze koncerty sa dla fanow? koncerty sluza do promocji plyt i natrzepaniu kasy na biletach.Edytowany: 2012:08:04 11:02:44
@SPOR
Zaraz pewnie zostanę 'gimbusem' jeszcze. Oświeć mnie, jakich ty słuchasz gatunków, o których ja nie mam pojęcia?
@heavydeathmetal
Sama się pogrążasz, razem z Sadystą najeżdżaliście na MVP, a teraz grasz pokrzywdzoną, bo ktoś obraża 'twój cały świat'. Dziewczynko nie udawaj wielkiej mądrali.
dark electro, aggrotech, dark ambient, IDM, glitch, post hardcore i sporo innych, niektorych sie nawet nazwac nie da przez mieszanie roznych styli. Takiej muzyki nie uswiadczysz w mediach ani na koncertach. Jedyne co to castle party i tam aggrotech i industrial.
No i dobrze ci tak. Tak jak nie kazdy lubi słuchać dubstepu, tak nie każdy toleruje metal, zwłaszcza, że kojarzy się on z niedomytymi, grubymi, wrzaskliwymi babami jak zapewne ty. Nie mam nic do metalu, ale ci śmierdziele są ohydni, tyle w temacie.
Daniel... Nie udawaj głupszego niż jesteś, napisałam jasno i wyraźnie, że się rzucałam do MVP, ale nie krytykowałam rapu i Ty w swojej wypowiedzi powtórzyłeś to co napisałam. Jeżeli tak strasznie Cię to zirytowało, że kogoś skrytykowałam, to teraz dlaczego Ty krytykujesz między innymi mnie?
Przestańcie się kłócić o muzykę, i tak każdy będzie słuchał tego, czego chce. Zarówno w rapie jak i metalu są świetne kawałki...
Rap:
,,To był przełom roku. Ona w mroku stoi przemoknięta,
bez odwrotu, bez powrotu do domu, jak choćby w święta.
Pamięta ulice z lodu przy dźwiękach samochodów,
ojca ciężka ręka, gdy wymierzył w nią bez powodu,
choć przysięgał, że to ostatni raz i nigdy znowu,
jak wtenczas, gdy obiecał, że nie weźmie do ust alkoholu.
Przysięgał. Wkrótce nie pamiętał nic,
gdy wymieszał ze smutkiem gorzką wódkę i jej łzy.
Bose stopy marzną. Złoty warkocz kradnie światło.
Nad nią kwitną czarne bzy. Może wszystko jest nieprawdą,
jak my, curriculum vitae trawione zapałką,
wtedy śnieg nie parzy tak bardzo, matko.
Tylko ciemność jest nostalgią, tylko wewnątrz cisza,
tylko zostań ze mną, tylko proszę, nie oddychaj.
Zdmuchniesz płomień, który mnoży w powiększonych źrenicach
ogień, który oświetlał jej drogę aż do dzisiaj.
W oczach żywy ogień. Obie dłonie duszą światło.
Wznosisz ciężar powiek. Znaczysz cokolwiek za mało,
gdy cokolwiek daje radość, a inni zawodzą,
jesteś z ostatnią zapałką na granicy z nocą."
Słucham metalu, ale śmieszą mnie wyznawcy tej muzyki popierdzielający w GLANACH kiedy na dworze jest +30. Nieznoszę polskiego punka. Ktoś powiedział mi kiedyś, że nie mam prawa słuchać metalu, bo noszę np. dzinsy i baleriny. Dupstep też lubię i ogólnie szeroko pojętą muzykę elektroniczną. Nie dla każdego to 'remont pokoju', więc proszę sie nie wypowiadać, że dupstepu słuchają debile. Dupstep to nie remont pokoju, tylko każdy fragment jest określonym bitem ze swoją nazwą, metal to szarpidruty, tylko za*ebiste solówki. Lubię i taką i taką muzykę i nic nikomu do tego :)
A wy się kłóćcie dalej;D
* metal to nie szarpidruty. 'zjadłam' słówko nie.
@SPOR
Płyty Raperów są wydawane, każdy muzyk wydaje płyty, bo to logiczne, że chce zarobić na swoim talencie, każdy chyba chce pieniędzy, bo bez pieniędzy nie da się żyć w dzisiejszym świecie. Mi chodziło o to, że Raperzy nie pchają się do radia, telewizji, do gazet, bo nie są sztuczni, nie chcą pieniędzy za takie coś i za to im szacunek. No jednak nie znam takich gatunków, przyznaję. Znasz jednak Rap? Jakich wykonawców słuchałeś? Może słuchałeś czegoś typu 'firma' i dlatego masz takie złe zdanie o Rapie?
@heavydeathmetal
W sumie to racja, koment trochę niesensowny. Ale chodziło mi o to, że czepiałaś się MVP chyba tylko dlatego, że bronił Rapu, a jak ktoś napisał coś złego o metalu to od razu napisałaś, że to przykre, że ktoś obraża metal. Nie obrażaj to i ciebie nikt nie będzie obrażał bez powodu. Krytykuję teraz między innymi ciebie bo sprawiasz wrażenie jakiejś przemądrzałej, bo słuchasz metalu, a innym mówisz, że nie słuchają metalu, bo go nie rozumieją. Ja to odebrałem jako zarzut, że MVP jest głupi co mi się nie spodobało.
No Krzychu ,a kto inny ,a nie Waldus ?! A moze L@AaM@ ? Kto wogule puscil dup step ?! Nnoo na pewno nie W@ldus ! POMP@ TO JEST KOSA !
Daniel! Źle interpretujesz! Nie rzucałam się do MVP o to, że słucha, czy bronił rapu, chodziło mi o to, że napieprzał na metal więc chciałam w jakiś sposób go uciszyć. Nie mówie, że ten kto nie słucha metalu jest głupi, tylko, że trudno jest z tego wydobyć piękno z tej muzyki osobie, która przesłucha takiej piosenki powierzchownie. A mnie szczególnie irytuje nazwanie metalu "darcie mordy", bo równie dobrze moge powiedzieć, że raperzy się plują i nic się nie da zrozumieć z tego co "śpiewają", ale nie, ja szanuje każdy gatunek bez wyjątku, dlatego oczekuje tego samego, tej samej wyrozumiałości co do metalu.
@heavydeathmetal
Ok, może źle zrozumiałem. Jeśli szanujesz każdy gatunek muzyczny to już nic do ciebie nie mam.
@Daniel znam bo musiałem tego słuchać mieszkając z człowiekiem, który tego słuchał. nie wiem co słuchał bo mnie to nie interesowało za bardzo. Żadnych haseł typu "jp"tam nie było jak dobrze kojarzę. Jakieś pseudofilozofie o życiu, jakiś pseudoromantyzm o Polsce. A co do rapu w mediach to mordę tedego widzę jak już zdarza mi się coś obejrzeć w tv i skacze po kanałach w czasie reklam.
Daniel... no nareszcie!;D
@SPOR
Więc samego rapu tak dobrze nie znasz, a są naprawdę dobre kawałki.
Brawo. To samo bym zrobiła.
jak już to DUBSTEP ahahahha
Dubstep jest przynajmniej fajny. W mojej opinii. Mimo iż mam ponad 40 lat czasem słucham UKF
A może remont mieli?
Najczęściej komentowane teksty | |
---|---|
Ostatnie 7 dni | |
Ostatnie 30 dni | |
Ogólnie |
Mr.Brony | 83.6.42.* | 01 Sierpnia, 2012 11:06
Było spokojnie przyjąć to i tak przy okazji zgłosić sąsiadów o zakłócanie porządku.
Hermiona | 188.0.35.* | 01 Sierpnia, 2012 11:32
Czy naprawdę w co drugim yafudzie musi się znaleźć zwrot "Jakież było moje zdziwienie"? -.-
Lisa [YAFUD.pl] | 01 Sierpnia, 2012 12:06
@PUSV Mam do Cb pytanie, kiedy autor niby powiedział, że metal to gówno??