fake jak nic, wszystkie Biedronki w Polsce mają takie samo ustawienie lub przynajmniej podobne i nie ma możliwości by klient po wejściu do sklepu rozmawiał z kasjerką
@parawan , ale panie przy kasie to mówią jak ktoś do nich podchodzi , przynajmniej u mnie w biedronce
Kupił coś chociaż?
Nigdy żadna kasjerka w Biedronce nie powiedziała do mnie "Witamy w Biedronce", a podejrzewam, że standardy obsługi mają takie same we wszystkich sklepach.
Dzień dobry + zapraszamy ponownie nic więcej.Przynajmniej tak to wygląda w biedronkach w Poznaniu do których miałem okazje zawitać po zakupy.
No to prawdziwy yafud. Dzień spartolony - nie ma co
Jedna z Biedronek w moim mieście ma inny układ niż wszystkie inne, zamiast rzędu 4 kas są dwie z jednej i dwie z drugiej strony z systemem jednej kolejki do wszystkich. Kasy są zaraz przy drzwiach wejściowych.
Biedra Biedrze nierówna.
Moja koleżanka, która też tam pracuje zamiast powiedzieć do klienta "zapraszam ponownie"powiedziała "zapraszam do domu".;)
Ja po maturze na wakacjach jeździłem 3 miesiące jako kierowca w pizzerii, dość lekka praca ale zdarzało się pracować np po 8 dni z rzędu. Kiedyś właśnie po 8 dniu poszedłem do Żabki i w momencie jak dostawałem resztę do ręki powiedziałem odruchowo "dziękuję, smacznego", ekspedientka nie wiedziała o co chodzi;)
Zerżnięte z fml jak większość yafudów
Utne dyskusję mówiąc, że to nie fejk, ale prawda też nie. historia kradziona, oryginał jest to "welcome to walgreens."Historia na fml z 21 grudnia 2015
Żadna kasjerka nigdy nie powie "witamy w Biedronce". Standardem jest powiedzenie "Dzień dobry", a na koniec "Dziękujemy, zapraszamy ponownie". Standard ten jest utrzymywany w każdej Biedronce w Polsce. Skąd wiem? Pracuję tam :>
Potwierdzam. Bywam tam.
A mnie zdziwił kot wchodzący do domu.
Sądzisz, żeautorka nie ma kota? W takim razie to jest naprawdę najdziwniejsze.
Najczęściej komentowane teksty | |
---|---|
Ostatnie 7 dni | |
Ostatnie 30 dni | |
Ogólnie |
done | 89.68.206.* | 01 Stycznia, 2016 18:41
Nigdy żadna kasjerka w Biedronce nie powiedziała do mnie "Witamy w Biedronce", a podejrzewam, że standardy obsługi mają takie same we wszystkich sklepach.