Po zakończeniu pracy w sklepie zostałam jeszcze 40 minut dłużej, obsługując klientkę. Kobieta przez cały czas wybierała aż 20 różnych zestawów zasłon. Gdy w końcu zdecydowała się na zakup, poinformowała mnie, że jutro wróci, aby zwrócić 19 zestawów, ponieważ zamierza zatrzymać tylko jeden. YAFUD«Poprzednia wpadkaNastępna wpadka »
Ma takie prawie. W czym rzecz? Że jest głupia ci*pa nie szanująca czasu innych?
0
3
Wrup | 77.222.225.* | 28 Października, 2023 00:46
Na drugi raz szanuj swoj czas i mow, ze czas pracy sklepu skonczyl sie i niestety musisz zamknav. Nie warto marnowac swojego czasu. Za te 40min nikt Ci nie zaplaci. Pamietaj, ze jak ktos nie szanuje Twojego czasu, to nie jest konkretny i dziala wg wlasnego widzimisie. Konkretny czlowiek to dobry klient, a niwkonkretny? Niech spada.
0
4
tom | 37.225.86.* | 28 Października, 2023 08:15
To nie przyjmuj zwrotu. To się kobietą nauczy.
0
5
Kotbury | 83.9.8.* | 28 Października, 2023 09:13
Też bym tak zrobił. Przyjęcie zwrotu pełnowartościowego towaru nabytego w lokalu sprzedawcy nie jest obowiązkiem sklepu, tylko dobrą wolą. W ten sposób za 40 min. fisiowania babka ma zapas zasłon na kilkadziesiąt lat...
W odpowiedzi na komenatrz #4 użytkownika tom[ Zobacz ]
0
6
Lusia | 77.65.95.* | 28 Października, 2023 09:49
No, a to za mało na yafuda?
W odpowiedzi na komenatrz #2 użytkownika Trtt[ Zobacz ]
Dokładnie. Gdyby jeszcze umowa z pracodawcą obejmowała to, że pracodawca w takiej sytuacji zapłaci za nadgodziny (wyższą stawkę!), to ok... Ale jeśli nie ma takiej umowy, to nie warto być głupim frajerem, tracić czas i nerwy dla jakiejś problematycznej baby mającej zero szacunku dla pracowników i dla norm społecznych, myślącej że cały świat powinien się dostosować do jej widzimisię. Nie można normalizować takich szkodliwych zachowań.
W odpowiedzi na komenatrz #3 użytkownika Wrup[ Zobacz ]
Niestety tak wygląda praca w sklepach w Polsce, klienci uważają że mogą wybierać i kupować dowolnie po czasie zamknięcia bo oni przecież płacą i firma zarabia. To że ktoś w prywatnym wolnym czasie musi ich obsługiwać ich nie obchodzi. Podejrzewam że w niedziele niehandlowe niejednemu lemingowi dupa pęka z nadmiaru wolnego czasu i chęci wydawania pieniędzy w centach handlowych. Ludzie ile można kupować i konsumować rzeczy!
0
9
Rtrp | 46.204.13.* | 28 Października, 2023 14:04
Pracowalem w handlu na studiach. Mowy nie bylo zebym zostawal dluzej. Koncze o 21? To koncze. Klientow wchodzacych kilka min przed zamknieciem, zawsze informowalem,ze np za 5min zamykamy. Zwykle ludzie doznawali olsnienia, ze tak pozno juz.
W odpowiedzi na komenatrz #8 użytkownika PaulinaZWołomina[ Zobacz ]
0
10
Xxx | 89.77.255.* | 28 Października, 2023 18:28
Pewnie miał prowizję od każdej sprzedanej sztuki (a znacznie wieksza orzy dużym jednorazowym zakupie). Ale to nie powinno sie obnizac przy zwrocie. Dziwny ten yafud.
W odpowiedzi na komenatrz #7 użytkownika Ariadna[ Zobacz ]
0
11
Krht | 46.204.0.* | 28 Października, 2023 19:29
Oczywiscoe, ze sie obniza przy zwrocie. Jak klient robi zwrot, to jest jakby cofanie transakcji. Czyli jakbys nie sprzedal.
W odpowiedzi na komenatrz #10 użytkownika Xxx[ Zobacz ]
Zdarzało mi się zostawać po godzinach pracy w sklepie jak klient byl wymagający. Za jaką stawkę ? Z reguły byl to temat rzędu 40 min dluzej 100-200zl wiecej w kieszeni przy wypłacie. Natomiast gdy widzialem ze zbliża się fajrant a klient jest na etapie musze duzo sprawdzic zapraszalem na drugi dzien od 9:00. Jeżeli masz płatne za sprzedaz logiczne pieniadze to jak najbardziej może sie oplacac. Zarobisz tyle samo niezależnie od tego czy zostaniesz czy nie ? Zapraszam rano, mam wolne tak samo jak Pan i zamierzam z niego skorzystać;)
Obserwujesz komentarze do tego wpisu.
Nie chcesz, aby coś ci umknęło?
Dostaniesz wtedy powiadomienie jeśli pojawi się nowy komentarz do tego wpisu.
zdziwiony | 5.173.159.* | 28 Października, 2023 00:08
I co? Wróciła? Oddała?
Trtt | 46.204.65.* | 28 Października, 2023 00:27
Ma takie prawie. W czym rzecz? Że jest głupia ci*pa nie szanująca czasu innych?
Wrup | 77.222.225.* | 28 Października, 2023 00:46
Na drugi raz szanuj swoj czas i mow, ze czas pracy sklepu skonczyl sie i niestety musisz zamknav. Nie warto marnowac swojego czasu. Za te 40min nikt Ci nie zaplaci. Pamietaj, ze jak ktos nie szanuje Twojego czasu, to nie jest konkretny i dziala wg wlasnego widzimisie. Konkretny czlowiek to dobry klient, a niwkonkretny? Niech spada.
tom | 37.225.86.* | 28 Października, 2023 08:15
To nie przyjmuj zwrotu. To się kobietą nauczy.
Kotbury | 83.9.8.* | 28 Października, 2023 09:13
Też bym tak zrobił. Przyjęcie zwrotu pełnowartościowego towaru nabytego w lokalu sprzedawcy nie jest obowiązkiem sklepu, tylko dobrą wolą. W ten sposób za 40 min. fisiowania babka ma zapas zasłon na kilkadziesiąt lat...
Lusia | 77.65.95.* | 28 Października, 2023 09:49
No, a to za mało na yafuda?
Ariadna | 89.64.69.* | 28 Października, 2023 12:06
Dokładnie. Gdyby jeszcze umowa z pracodawcą obejmowała to, że pracodawca w takiej sytuacji zapłaci za nadgodziny (wyższą stawkę!), to ok...
Ale jeśli nie ma takiej umowy, to nie warto być głupim frajerem, tracić czas i nerwy dla jakiejś problematycznej baby mającej zero szacunku dla pracowników i dla norm społecznych, myślącej że cały świat powinien się dostosować do jej widzimisię. Nie można normalizować takich szkodliwych zachowań.
PaulinaZWołomina | 217.113.232.* | 28 Października, 2023 12:07
Niestety tak wygląda praca w sklepach w Polsce, klienci uważają że mogą wybierać i kupować dowolnie po czasie zamknięcia bo oni przecież płacą i firma zarabia. To że ktoś w prywatnym wolnym czasie musi ich obsługiwać ich nie obchodzi. Podejrzewam że w niedziele niehandlowe niejednemu lemingowi dupa pęka z nadmiaru wolnego czasu i chęci wydawania pieniędzy w centach handlowych. Ludzie ile można kupować i konsumować rzeczy!
Rtrp | 46.204.13.* | 28 Października, 2023 14:04
Pracowalem w handlu na studiach. Mowy nie bylo zebym zostawal dluzej. Koncze o 21? To koncze. Klientow wchodzacych kilka min przed zamknieciem, zawsze informowalem,ze np za 5min zamykamy. Zwykle ludzie doznawali olsnienia, ze tak pozno juz.
Xxx | 89.77.255.* | 28 Października, 2023 18:28
Pewnie miał prowizję od każdej sprzedanej sztuki (a znacznie wieksza orzy dużym jednorazowym zakupie). Ale to nie powinno sie obnizac przy zwrocie.
Dziwny ten yafud.
Krht | 46.204.0.* | 28 Października, 2023 19:29
Oczywiscoe, ze sie obniza przy zwrocie. Jak klient robi zwrot, to jest jakby cofanie transakcji. Czyli jakbys nie sprzedal.
denzel | 82.177.100.* | 30 Października, 2023 17:00
Zdarzało mi się zostawać po godzinach pracy w sklepie jak klient byl wymagający. Za jaką stawkę ? Z reguły byl to temat rzędu 40 min dluzej 100-200zl wiecej w kieszeni przy wypłacie. Natomiast gdy widzialem ze zbliża się fajrant a klient jest na etapie musze duzo sprawdzic zapraszalem na drugi dzien od 9:00. Jeżeli masz płatne za sprzedaz logiczne pieniadze to jak najbardziej może sie oplacac. Zarobisz tyle samo niezależnie od tego czy zostaniesz czy nie ? Zapraszam rano, mam wolne tak samo jak Pan i zamierzam z niego skorzystać;)