Od jakiegoś czasu chodzę z pewnym chłopakiem. Jest on bardzo ciepłą i uczuciową osobą. Jest ideałem faceta jednak nie wiem dlaczego ale nie czuję się przy nim do końca szczęśliwa dlatego postanowiłam, że podczas następnego spaceru powiem mu o wszystkim delikatnie i rozstaniemy się. Kiedy chciałam powiedzieć mu co mi leży na sercu on uklęknął przede mną i poprosił o rękę. Poprzednia kobieta zostawiła go kilka lat temu właśnie w tym momencie, był wtedy bliski samobójstwa więc ja nie chcąc aby ponownie to przeżywał zgodziłam się. YAFUD«Poprzednia wpadkaNastępna wpadka »
1
1
ojtam | 178.215.192.* | 05 Czerwca, 2011 21:28
To się przygotuj, że do końca życia będzie taką emocjonalną pijawką. Wszystkiego dobrego!
0
2
Weronika | 46.134.210.* | 05 Czerwca, 2011 21:34
Uu... trudna sytuacja. Wiem,że robiąc to miałaś dobre chęci,ale zastanów się czy chcesz resztę życia spędzić z kimś kogo nie kochasz no i postaw się na jego miejscu i pomyśl czy sama chciałabyś żeby ktoś był z Tobą z litości albo ze strachu,że coś sobie zrobisz. Jeżeli Cię zaskoczył to nie miałaś czasu żeby się zastanowić nad tym co zrobić i podjęłaś decyzję pod wpływem emocji,ale chyba powinnaś jak najszybciej z nim szczerze, spokojnie i delikatnie porozmawiać, im szybciej tym lepiej.
ucieknij do Argentyny, zmień płeć, albo upozoruj samobójstwo:p głupia.
0
4
Karol | 195.150.77.* | 05 Czerwca, 2011 21:41
nie wiem, po co się zgadzałaś... teraz będziesz się musiała z nim męczyć, a tak to sam skończyłby z sobą i byłby spokój.
-1
5
Gall | 188.33.109.* | 05 Czerwca, 2011 21:45
To ideał czy nie jesteś szczęśliwa?
1
6
Nemesis | 31.63.235.* | 05 Czerwca, 2011 21:48
Z ideałami facetów, szczególnie tymi uczuciowymi, normalna dziewczyna nie wytrzyma, a potem czuje się winna, że nie wytrzymała, bo nie wie dlaczego, skoro to przecież ideał. Wiem coś o tym i współczuję, ale lepiej się z nim rozstań. Książęta potrzebują podobnych do siebie księżniczek...
-1
7
Wqk | 82.139.13.* | 05 Czerwca, 2011 21:56
Ech... tak to jest z kobietami... tylko jedno im w głowie - co się więc dziwić, że takich wspaniałych mężczyzn mają za nic.;]
1
8
grzesio | 87.105.133.* | 05 Czerwca, 2011 22:19
Teraz jak z nim zerwiesz, to na pewno się zabije. Morderczyni!
0
9
bhteer | 89.231.89.* | 05 Czerwca, 2011 22:38
Uczuciowa, rozpłakana, przewrażliwiona ci.pka z myślami samobójczymi to nie jest ideał mężczyzny.
0
10
Gome | 74.125.114.* | 05 Czerwca, 2011 22:52
>Jest ideałem faceta >Poprzednia kobieta zostawiła go >był wtedy bliski samobójstwa
Kasiu! Dlaczego musze sie o tym dowiadywac z yafuda??? Nie moglas mi tego wczesniej powiedziec??? Teraz jestem posmiewiskiem calej Polski. Ide sie upic.
1
14
LadyStark | 194.149.88.* | 05 Czerwca, 2011 23:42
No tak, bo jak facet okazuje uczucia to już nie jest 100% mężczyzną? Kolejny bzdurny stereotyp. Faceci często przeżywają takie rzeczy intensywniej niż kobiety, z tym, że raczej o tym nie mówią. A przynajmniej nie tak często jak kobiety.
0
15
lola | 83.7.121.* | 05 Czerwca, 2011 23:54
zwiewać póki można...
0
16
Artur | 46.134.210.* | 06 Czerwca, 2011 00:19
To,że facet jest wrażliwy nie znaczy,że nie jest prawdziwym mężczyzną,wręcz przeciwnie. Zresztą większość facetów to tak naprawdę wrażliwe osoby, tylko to ukrywają i na siłę próbują udawać twardzieli i kozaków. Szkoda mi tego kolesia, ale jednocześnie uważam,że skoro nie jesteś z nim szczęśliwa to nie powinnaś za niego wychodzić. Powiedz mu,że wszystko przemyślałaś i że jeszcze nie jesteś gotowa na małżeństwo czy coś w tym stylu, coś wymyślisz na pewno.
0
17
ruda | 46.134.210.* | 06 Czerwca, 2011 00:25
"jest on bardzo ciepłą i uczuciową osobą"- dasz mi jego numer? :)
-1
18
ludzik | 82.145.211.* | 06 Czerwca, 2011 01:47
Zastanawiam sie, czemu jak masz takiego bardzo fajnego (z tego co sama o nim napisalas) chlopaka, ale nie czulas sie z nim idealnie szczesliwa to od razu myslalas "rozstaniemy sie"zamiast "porozmawiamy i sie razem zastanowimy co zmienic"? A zgoda na wyjscie za niego w takiej sytuacji to zly pomysl, trzeba bylo powiedziec ze to jeszcze za wczesnie na taka decyzje.
A co do innych komentarzy, to tylko kretyni wyzywaja innych od ciot i twierdza ze jak chlopak jest uczuciowy i wrazliwy to jest jakis gorszy. Jesli facet koniecznie musi byc meski i silny, to kobieta koniecznie musi byc ulegla i sluchac sie zawsze swojego meza - jak juz uzywacie durnych stereotypow to niech to dziala w obie strony.
0
19
wszystko wiem | 95.160.167.* | 06 Czerwca, 2011 03:12
A potem pisanie w Internecie, że wszyscy faceci to świnie, chamy itp. itd. jak kobiety same nie wiedzą czego chcą i to takie fajne jakby on był zaje*isty, grzeczny, czuły itp., a gdy to dostaną to jednak nie są w pełni szczęśliwi. Dlatego wybierają sobie chamów i buraków.
0
20
Dz | 82.139.13.* | 06 Czerwca, 2011 06:28
Otóż to... skoro same chcecie chamów i prostaków to potem nie narzekajcie, że mężczyźni traktują kobiety jak szmaty, lol...
-1
21
Jajko | 83.26.11.* | 06 Czerwca, 2011 07:03
Fake, albo idiotyzm. Skoro jest ideałem(chyba, że ideałem dla jej przyjaciółek, nie dla niej), to niby dlaczego ni jest szczęśliwa? Bzdury. Jak już, to jest zbyt miły, było autorce zbyt dobrze i w końcu się nim znudziła, bo potrzebowała kogoś, kto by czasem też wywołał ból, który mógłby ukoić. Jak facet jest za dobry, to jest nudny, ot co. I sie kobicie w zadku przewraca.
No tak, normalny facet, zakochał się bez opamiętania i poza swoją kobietą świata nie widzi. W dodatku skoro mówisz, że ideał, to możemy przyjąć że jest przynajmniej porządnym facetem. A kobieta co? odrzuca to uczucie i faceta, później se znajdzie jakiegoś gnojka, w którym sie zakocha, a który ją wykorzysta i zeszmaci i znowu będzie narzekanie na yafudzie, że miała życiową szanse a głupia przepuściłą i w ogóle teraz jest sama, a życie jest złę i niesprawiedliwe.
Nie czujesz się szczęśliwa, przy ideale faceta? to moze lepiej będzie dla niego jak sie rozejdziecie. Wam kobitom, to sie w głowie już poprzewracało. Bądźmy szczerzy - ty po prostu nie wiesz czego chcesz.
Nie wiadomo w sumie ile autorka YAFUDa ma lat. Takie niezdecydowanie to najczęściej wynik niedojrzałości i niegotowości do budowania poważnego związku z inną osobą. Albo jest idealny albo nie. Jeśli to dla Ciebie ideał, to nie rozumiem, podobnie jak kilka osób wcześniej zaznaczyło, z jakiego powodu narzekasz. A uczuciowy chłopak? To tym lepiej. Przynajmniej nie traktuje dziewczyn jak zabawki. Choć nie określiłaś dokładnie co Ci nie odpowiada, mogłabyś faktycznie najpierw spróbować z nim porozmawiać.
0
24
Smutas | 81.190.32.* | 06 Czerwca, 2011 09:34
Każdemu, który łzawo na ciebie spojrzy dajesz dupy, żeby humor mu poprawić?
0
25
sesese | 77.79.222.* | 06 Czerwca, 2011 09:46
@idealny chlopak - fake! to nie o Tobie jest yafud. gdybyś to był Ty, już byś miał próbę samobójczą, a nie leciał się upić;)
0
26
Czaszek | 193.178.240.* | 06 Czerwca, 2011 12:00
Spoko, między oświadczynami a ślubem jest jeszcze duuużo czasu, może sie duuuzo zmienić. Ale i tak proponuje pogadać może On coś w sobie poprawi albo sie rozejdziecie w spokoju. Życzę dużo powodzenia
0
27
Fred | 91.150.192.* | 06 Czerwca, 2011 12:04
oj, dlaczego nie wiesz? Ucieknij z zawszawionym gitarzystą :)
0
28
Dżizas | 84.10.74.* | 06 Czerwca, 2011 13:13
Kobiety, im po prostu nie dogodzisz...
0
29
Gościu | 79.191.132.* | 06 Czerwca, 2011 13:32
Ideał... ale nie jest do końca szczęśliwa. Ale pie**olenie, wiadomo, szczęśliwa będzie z tylko z takim, który potraktuje ją jak szmatę. Kobiety to idiotki.
0
30
Delta | 94.40.113.* | 06 Czerwca, 2011 14:06
Życzę powodzenia w szukaniu chama który Cię potraktuje jak laleczkę do r******* i gotowania obiadków widać tylko na takiego zasługujesz. Po kilku latach małżeństwa z burakiem będziesz żałować swojej decyzji. Ot kobietom nie dogodzi, jak jest idealny chłopak to zaczynają szukać wrażeń.
0
31
Ja | 178.214.25.* | 06 Czerwca, 2011 14:14
mówicie że autorce się w głowie poprzewracało ! A to niby dlaczego? Napisała IDEAł bo to fajny facet ale może jej nie leżał ! Czasami w miłości potrzeba tego czegoś a nie ideałów ..!;/
0
32
Ja | 178.214.25.* | 06 Czerwca, 2011 14:17
A po drugie mówicie że jej potrzeba jakiegoś chama , który ją potraktuje jak szmate itp ! Nieprawda ! Może autorka potrzebuję kogoś z kim będzie się czuć bezpiecznie ale kogoś rozrywkowego i energicznego ! Z tego co pisze , jej chłopak ma problemy czyli że cały czas to ona musiała go wspierać ! Może uczucie wygasło ! Dlaczego tak negatywnie oceniacie autorkę nic nie wiedząc o niej ani o jej związku? hm...?
0
33
Niklaus | 79.184.177.* | 06 Czerwca, 2011 14:38
@Ja Rozumiem że miłość nie ma ogólnie ustalonych ideałów,ale drażni mnie lekko "przewrotność"kobiet.
Jeśli mężczyzna jest typowym samcem alfa,to kobieta jest niezadowolona i nazywa go chamem,prostakiem i sk*rwysynem.
Jeśli zaś mężczyzna ma ideały,jest dobrze wychowany i troskliwy,to kobieta rzuci go dlatego,że jest nudny.
O to właśnie chodzi,ideał się jej znudził,bo jest tak dobry,że do bólu przewidywalny.Może autorka ma po prostu potrzebę poczucia się jak szmata i szuka właśnie tego pierwszego typu.A potem kolejne rozczarowanie i gorzkie żale.To drugie uczucie wygaśnie jeszcze szybciej.
Pozdrawiam.
Ps.To jest moje prywatne zdanie,możecie je krytykować,ale nie krytykujcie mojej osoby,której notabene nie znacie.
0
34
Delta | 94.40.113.* | 06 Czerwca, 2011 14:43
Mam dokładnie to samo zdanie co Niklaus, kobiety chcą takich chłopakóW ale jak już ma takiego to go zmienia :P
0
35
nijaka | 78.145.44.* | 06 Czerwca, 2011 14:57
@niklaus: W ten sam sposób można napisać o"przewrotności"mężczyzn, którzy chcą za żonę cnotliwą panienkę, najlepiej dziewicę, ale żeby była diablicę w sypialni. Zwykła "kura domowa"szybko się znudzi, pooleci taki za dziw-ką...
Wszyscy krytykują autorke yafuda, a to ten chłopak jest niestabilny emocjonalnie. Być może jest zbyt uczuciowy, autorka uznała ten związek za jeszcze niezobowiązujące "spotykanie się", on juz myślał o małżeństwie. Myślę, że po zawodzie miłosnym w przeszłości normalny facet byłby ostrożniejszy, nie oświadczyłby sie tak szybko.
0
36
olianna | 83.5.188.* | 06 Czerwca, 2011 15:01
Autorka nie napisała, że jest nudny. Uważa go za ideał faceta, ale go nie kocha. To takie trudne? Też tak kiedyś miałam - byłam z takim cudownym i uczuciowym facetem, ale nie kochałam go. I zostawiłam go, choć emocjonalnie ciężko było - przestał jeść i mówił, że coś sobie zrobi - powiedziałam, że to szantaż emocjonalny i nic tym nie wskóra i wtedy dał sobie spokój. Pocierpiał miesiąc, a po 3 znalazł inną dziewczynę, która naprawdę go kocha. A ja znalazłam po roku innego faceta - wcale nie chama i buraka, tylko równie uczuciowego i romantycznego. I kocham go, za niego wyszłam. Więc nie zastanawiaj się dziewczyno, tylko zerwij z nim delikatnie!
0
37
Ja | 178.214.25.* | 06 Czerwca, 2011 15:04
popieram NIJAKA !
Do niklaus - nieprawdą jest to co piszesz ..! Według moich właśnych potrzeb mogę ci od razu powiedzieć: za nic nie spotykałabym się z typowym chamem ale z drugiej strony jestem dziewczyną z temperamentem i potrzebuje właśnie takiej drugiej połówki ! Nie znacie tego chłopaka , nie wiecie jaki był ! A to że dobry i troskliwy to nic nie znaczy ! Jak już napisałam wczesniej: chlopak mial / ma poważne problemy których autorka może nie chcę dzielić !
Zgadzam się z nijaka ! Facetom łatwo nas krytykować ale nie zarywają do dobrych i troskliwych dziewczyn tylko do tzw,, ładnych dup"!
Pewnie zaraz każdy facet napisze że on taki nie jest itp !;) Dajcie sobie spokój ! Po co się oszukiwać !
0
38
rsdhj | 77.253.195.* | 06 Czerwca, 2011 15:12
do autorki: to przez takie dziewczyny powstaje stereotyp kobiet, które chcą drani... weź idiotko na drugi raz się zastanów zanim z kimś będziesz...
0
39
nijaka | 78.145.44.* | 06 Czerwca, 2011 15:16
Tak wogóle, to każdy jest inny, i każdemu podobają się inne cechy u drugiej połówki. I nawet, jeśli para jest dopasowana, zgrana i wogóle "idealna", ale między nimi nie zaiskrzy, to mogą zostać przyjaciółmi, bo długiego związku z tego nie będzie.
Gdy sie kogoś naprawdę kocha, żadne wady nie są przeszkodą;gdy się nie kocha, nawet najmniejsze niedociągnięcie noże irytować do nieprzytomności...
Na wyplątanie się ze związku, w którym nie ma miłości, a zamiast niej jest np. litość nie nadejdzie odpowiedni moment. To trzeba po prostu zrobić, najlepiej stosunkowo szybko, bo z każdym kolejnym dniem/tygodniem/miesiącem/ rokiem może być tylko trudniej. I do tego dojdzie większe poczucie winy "bo on mnie kocha i zaufał mi, a ja chcę po prostu odejść". Związek, w którym jedna osoba się poświęca, bo nie kocha, ale "udaje", żeby nie zranić drugiej osoby jest bez sensu, w gruncie rzeczy chłopak może się poczuć bardziej zraniony, kiedy "przejrzy"i zobaczy, że jego narzeczona/żona go nie kocha, a z nim jest, niż gdy jasno i delikatnie przedstawi mu się sytuację od razu, zanim nie daj Boże skończy się to małżeństwem.
0
41
Mr Comma | 83.7.67.* | 06 Czerwca, 2011 15:45
, , , , , , , - do Administracji: weźcie dostawcie do tekstu, bo beznadziejnie się bez przecinków czyta. :)
-1
42
teoretyk | 80.48.126.* | 06 Czerwca, 2011 17:25
To tylko potwierdza moja teorie ze wszystkie kobiety procz mojej matki to zwykle dzi.w.k.i i chca tylko zeby facet mial miesnie ew duza pale w niektorych przypadkach do garów!!!!!!!!!!!!
1
43
Muzek | 188.146.99.* | 06 Czerwca, 2011 18:41
@Teoretyk, Twoja matka to też dz**ka! Wcale do ojca nie jesteś podobny;P Nie znasz sie na babach! pfff
@Ja A gdzie niby napisała, że musiała go wspierać? Może facet jej zwyczajnie tylko o tym mówił, w końcu z YAFUDa nie wynika ile ona z nim jest. Słowa "ideał"zazwyczaj używa się właśnie, żeby określić coś co nam leży. Nie powiesz chyba o bluzeczce, która Ci się nie podoba, że jest idealna, prawda? Poza tym, czy facet który dba o uczucia kobiety nie może być rozrywkowy/energiczny/oraz sprawiać, że kobieta czuje się z nim bezpieczna? Bzdurny stereotyp, że każdy facet wrażliwy to mymłon powoduje zachowania w stylu "ja jestem macho, kobieta do garów", co dla mnie osobiście jest nie do przetrzymania. Dla mnie kobitka jest niezdecydowana, a przy samej sytuacji lekko spanikowała.
0
45
H.A. | 79.189.134.* | 07 Czerwca, 2011 07:00
Bliski samobójstwa bo go kobitka za męża nie chciała? Dziewczyno daruj sobie tak słabego emocjonalnie faceta bo masz duże prawdopodobieństwo, że gdy ktoś skrytykuje jego skarpetki to zostaniesz wdową z kredytem na dom i dwójką dzieciaczków na utrzymaniu...
widzę że panowie powyżej uważają kobiety za "dupy".
Facet który się zakochał i chciał się zabić, gdy ukochana odrzuciła jego oświadczyny może i jest słaby emocjonalnie, ale lepiej być słabym, niż nie mieć emocji wcale.
jeśli facet nie traktuje kobiety poważnie, źle oświadczy się, źle.
Dobrze że moja narzeczona nie ma w dupie poprzewracane.
-1
48
greg | 77.255.1.* | 13 Czerwca, 2011 01:34
Jesteś głupia. Masz świetnego faceta, który cie kocha, a i tak chcesz go rzucić. Idiotka. Gdy facet was zdradzi - macie pretensje. Gdy traktuje was jak księżniczki - macie go w dupie. Chyba tylko bycie gejem zapewnia normalne funkcjonowanie - zadnych babskich durnot i schiz.
1
49
greg | 77.255.1.* | 13 Czerwca, 2011 01:36
e - nie zwracaj na debili uwagi. Mocni są przed komputerem, a jak ich jakaś dziewczyna rzuci to wtedy ryczą i się tną.
sztucznie, kto wychodzi za mąż za człowieka, którego się nie kocha tylko dlatego, że potem by się okropnie czuł. i jeszcze jest takie ryzyko, że zobaczy tego yafuda. sztuczne i naciągane.
0
51
mina37 | 89.74.13.* | 30 Czerwca, 2011 14:02
dobrze zrobilas po kilku latach zycia ze soba naprawde go pokochasz tez mialam taka sytuacje przynajmniej nie popelni samobojstwa
0
52
Kamilex | 195.205.46.* | 05 Lipca, 2011 11:41
Przed Tobą jakieś 50 lat życia z facetem przy boku którego nie kochasz, życzę powodzenia, na pewno będzie szczęśliwy kiedy nie wytrzymasz i zerwiesz z nim tydzień przed ślubem albo rok po ślubie. Nie zwlekaj tylko zerwij z nim i nie marnuj mu i sobie zdrowia, nerwów, wstydu i życia. Rozstanie nie jest powodem do samobójstwa, nie możesz zakładać że od razu sie zabije. Powodzenia
EJ TO NIE PRAWDA CO CI TU PISZĄ ŻEBYŚ JAK NAJSZYBCIEJ ZMIENIŁA ZDANIE I ROZSTAŁA SIĘ Z NIM!!! Mianowicie, na świecie są teraz beznadziejni mężczyźni, albo nie szanują albo "walą po rogach". Jeśli mówisz, że jest on uczciwy i ciepły. Dla Ciebie jest on ideałem. To, że jesteś przy nim nieszczęśliwa od jakiegoś czasu może skutkować tym, że długo namyślał się nad oświadczynami. Dla nas kobiet wydaję się to banalnym wyzwaniem, lecz dla facetów to prawdziwa katorga. Chciał wybrać najlepszy moment na tak ważne wydarzenie w Twoim jak i zarówno w jego życiu. Być może to dlatego, był inny i czułaś się przy nim mniej szczęśliwa niż wcześniej. Zobaczysz, że teraz wszystko będzie w porządku. gratuluję i życzę wszystkiego najlepszego na nowej drodze życia. Mam nadzieję, że będziesz z nim do końca swojego życia bardzo szczęśliwa;* POWODZENIA!
Obserwujesz komentarze do tego wpisu.
Nie chcesz, aby coś ci umknęło?
Dostaniesz wtedy powiadomienie jeśli pojawi się nowy komentarz do tego wpisu.
ojtam | 178.215.192.* | 05 Czerwca, 2011 21:28
To się przygotuj, że do końca życia będzie taką emocjonalną pijawką. Wszystkiego dobrego!
Weronika | 46.134.210.* | 05 Czerwca, 2011 21:34
Uu... trudna sytuacja.
Wiem,że robiąc to miałaś dobre chęci,ale zastanów się czy chcesz resztę życia spędzić z kimś kogo nie kochasz no i postaw się na jego miejscu i pomyśl czy sama chciałabyś żeby ktoś był z Tobą z litości albo ze strachu,że coś sobie zrobisz. Jeżeli Cię zaskoczył to nie miałaś czasu żeby się zastanowić nad tym co zrobić i podjęłaś decyzję pod wpływem emocji,ale chyba powinnaś jak najszybciej z nim szczerze, spokojnie i delikatnie porozmawiać, im szybciej tym lepiej.
zawszedobrarada | 89.74.216.* | 05 Czerwca, 2011 21:40
ucieknij do Argentyny, zmień płeć, albo upozoruj samobójstwo:p głupia.
Karol | 195.150.77.* | 05 Czerwca, 2011 21:41
nie wiem, po co się zgadzałaś... teraz będziesz się musiała z nim męczyć, a tak to sam skończyłby z sobą i byłby spokój.
Gall | 188.33.109.* | 05 Czerwca, 2011 21:45
To ideał czy nie jesteś szczęśliwa?
Nemesis | 31.63.235.* | 05 Czerwca, 2011 21:48
Z ideałami facetów, szczególnie tymi uczuciowymi, normalna dziewczyna nie wytrzyma, a potem czuje się winna, że nie wytrzymała, bo nie wie dlaczego, skoro to przecież ideał. Wiem coś o tym i współczuję, ale lepiej się z nim rozstań. Książęta potrzebują podobnych do siebie księżniczek...
Wqk | 82.139.13.* | 05 Czerwca, 2011 21:56
Ech... tak to jest z kobietami... tylko jedno im w głowie - co się więc dziwić, że takich wspaniałych mężczyzn mają za nic.;]
grzesio | 87.105.133.* | 05 Czerwca, 2011 22:19
Teraz jak z nim zerwiesz, to na pewno się zabije. Morderczyni!
bhteer | 89.231.89.* | 05 Czerwca, 2011 22:38
Uczuciowa, rozpłakana, przewrażliwiona ci.pka z myślami samobójczymi to nie jest ideał mężczyzny.
Gome | 74.125.114.* | 05 Czerwca, 2011 22:52
>Jest ideałem faceta
>Poprzednia kobieta zostawiła go
>był wtedy bliski samobójstwa
To nie jest facet, a C.I.O.T.A
Taka prawda.
Rokin [YAFUD.pl] | 05 Czerwca, 2011 22:55
od kiedy c.i.o.t.a to ideał mężczyzny?
Tofikowa | 94.78.179.* | 05 Czerwca, 2011 23:07
Haha... Kochamy sku***eli, za dobrych chłopców wychodzimy...
idealny chlopak | 86.7.125.* | 05 Czerwca, 2011 23:34
Kasiu! Dlaczego musze sie o tym dowiadywac z yafuda??? Nie moglas mi tego wczesniej powiedziec??? Teraz jestem posmiewiskiem calej Polski. Ide sie upic.
LadyStark | 194.149.88.* | 05 Czerwca, 2011 23:42
No tak, bo jak facet okazuje uczucia to już nie jest 100% mężczyzną? Kolejny bzdurny stereotyp. Faceci często przeżywają takie rzeczy intensywniej niż kobiety, z tym, że raczej o tym nie mówią. A przynajmniej nie tak często jak kobiety.
lola | 83.7.121.* | 05 Czerwca, 2011 23:54
zwiewać póki można...
Artur | 46.134.210.* | 06 Czerwca, 2011 00:19
To,że facet jest wrażliwy nie znaczy,że nie jest prawdziwym mężczyzną,wręcz przeciwnie. Zresztą większość facetów to tak naprawdę wrażliwe osoby, tylko to ukrywają i na siłę próbują udawać twardzieli i kozaków. Szkoda mi tego kolesia, ale jednocześnie uważam,że skoro nie jesteś z nim szczęśliwa to nie powinnaś za niego wychodzić. Powiedz mu,że wszystko przemyślałaś i że jeszcze nie jesteś gotowa na małżeństwo czy coś w tym stylu, coś wymyślisz na pewno.
ruda | 46.134.210.* | 06 Czerwca, 2011 00:25
"jest on bardzo ciepłą i uczuciową osobą"- dasz mi jego numer? :)
ludzik | 82.145.211.* | 06 Czerwca, 2011 01:47
Zastanawiam sie, czemu jak masz takiego bardzo fajnego (z tego co sama o nim napisalas) chlopaka, ale nie czulas sie z nim idealnie szczesliwa to od razu myslalas "rozstaniemy sie"zamiast "porozmawiamy i sie razem zastanowimy co zmienic"? A zgoda na wyjscie za niego w takiej sytuacji to zly pomysl, trzeba bylo powiedziec ze to jeszcze za wczesnie na taka decyzje.
A co do innych komentarzy, to tylko kretyni wyzywaja innych od ciot i twierdza ze jak chlopak jest uczuciowy i wrazliwy to jest jakis gorszy. Jesli facet koniecznie musi byc meski i silny, to kobieta koniecznie musi byc ulegla i sluchac sie zawsze swojego meza - jak juz uzywacie durnych stereotypow to niech to dziala w obie strony.
wszystko wiem | 95.160.167.* | 06 Czerwca, 2011 03:12
A potem pisanie w Internecie, że wszyscy faceci to świnie, chamy itp. itd. jak kobiety same nie wiedzą czego chcą i to takie fajne jakby on był zaje*isty, grzeczny, czuły itp., a gdy to dostaną to jednak nie są w pełni szczęśliwi. Dlatego wybierają sobie chamów i buraków.
Dz | 82.139.13.* | 06 Czerwca, 2011 06:28
Otóż to... skoro same chcecie chamów i prostaków to potem nie narzekajcie, że mężczyźni traktują kobiety jak szmaty, lol...
Jajko | 83.26.11.* | 06 Czerwca, 2011 07:03
Fake, albo idiotyzm. Skoro jest ideałem(chyba, że ideałem dla jej przyjaciółek, nie dla niej), to niby dlaczego ni jest szczęśliwa? Bzdury. Jak już, to jest zbyt miły, było autorce zbyt dobrze i w końcu się nim znudziła, bo potrzebowała kogoś, kto by czasem też wywołał ból, który mógłby ukoić. Jak facet jest za dobry, to jest nudny, ot co. I sie kobicie w zadku przewraca.
Go rage on me, babys.
Herr Ethyk | 83.142.183.* | 06 Czerwca, 2011 07:33
No tak, normalny facet, zakochał się bez opamiętania i poza swoją kobietą świata nie widzi. W dodatku skoro mówisz, że ideał, to możemy przyjąć że jest przynajmniej porządnym facetem. A kobieta co? odrzuca to uczucie i faceta, później se znajdzie jakiegoś gnojka, w którym sie zakocha, a który ją wykorzysta i zeszmaci i znowu będzie narzekanie na yafudzie, że miała życiową szanse a głupia przepuściłą i w ogóle teraz jest sama, a życie jest złę i niesprawiedliwe.
Nie czujesz się szczęśliwa, przy ideale faceta? to moze lepiej będzie dla niego jak sie rozejdziecie.
Wam kobitom, to sie w głowie już poprzewracało. Bądźmy szczerzy - ty po prostu nie wiesz czego chcesz.
LadyStark [YAFUD.pl] | 06 Czerwca, 2011 08:31
Nie wiadomo w sumie ile autorka YAFUDa ma lat. Takie niezdecydowanie to najczęściej wynik niedojrzałości i niegotowości do budowania poważnego związku z inną osobą. Albo jest idealny albo nie. Jeśli to dla Ciebie ideał, to nie rozumiem, podobnie jak kilka osób wcześniej zaznaczyło, z jakiego powodu narzekasz. A uczuciowy chłopak? To tym lepiej. Przynajmniej nie traktuje dziewczyn jak zabawki.
Choć nie określiłaś dokładnie co Ci nie odpowiada, mogłabyś faktycznie najpierw spróbować z nim porozmawiać.
Smutas | 81.190.32.* | 06 Czerwca, 2011 09:34
Każdemu, który łzawo na ciebie spojrzy dajesz dupy, żeby humor mu poprawić?
sesese | 77.79.222.* | 06 Czerwca, 2011 09:46
@idealny chlopak - fake! to nie o Tobie jest yafud. gdybyś to był Ty, już byś miał próbę samobójczą, a nie leciał się upić;)
Czaszek | 193.178.240.* | 06 Czerwca, 2011 12:00
Spoko, między oświadczynami a ślubem jest jeszcze duuużo czasu, może sie duuuzo zmienić. Ale i tak proponuje pogadać może On coś w sobie poprawi albo sie rozejdziecie w spokoju. Życzę dużo powodzenia
Fred | 91.150.192.* | 06 Czerwca, 2011 12:04
oj, dlaczego nie wiesz?
Ucieknij z zawszawionym gitarzystą :)
Dżizas | 84.10.74.* | 06 Czerwca, 2011 13:13
Kobiety, im po prostu nie dogodzisz...
Gościu | 79.191.132.* | 06 Czerwca, 2011 13:32
Ideał... ale nie jest do końca szczęśliwa. Ale pie**olenie, wiadomo, szczęśliwa będzie z tylko z takim, który potraktuje ją jak szmatę. Kobiety to idiotki.
Delta | 94.40.113.* | 06 Czerwca, 2011 14:06
Życzę powodzenia w szukaniu chama który Cię potraktuje jak laleczkę do r******* i gotowania obiadków widać tylko na takiego zasługujesz.
Po kilku latach małżeństwa z burakiem będziesz żałować swojej decyzji. Ot kobietom nie dogodzi, jak jest idealny chłopak to zaczynają szukać wrażeń.
Ja | 178.214.25.* | 06 Czerwca, 2011 14:14
mówicie że autorce się w głowie poprzewracało ! A to niby dlaczego? Napisała IDEAł bo to fajny facet ale może jej nie leżał ! Czasami w miłości potrzeba tego czegoś a nie ideałów ..!;/
Ja | 178.214.25.* | 06 Czerwca, 2011 14:17
A po drugie mówicie że jej potrzeba jakiegoś chama , który ją potraktuje jak szmate itp ! Nieprawda !
Może autorka potrzebuję kogoś z kim będzie się czuć bezpiecznie ale kogoś rozrywkowego i energicznego !
Z tego co pisze , jej chłopak ma problemy czyli że cały czas to ona musiała go wspierać ! Może uczucie wygasło !
Dlaczego tak negatywnie oceniacie autorkę nic nie wiedząc o niej ani o jej związku? hm...?
Niklaus | 79.184.177.* | 06 Czerwca, 2011 14:38
@Ja Rozumiem że miłość nie ma ogólnie ustalonych ideałów,ale drażni mnie lekko "przewrotność"kobiet.
Jeśli mężczyzna jest typowym samcem alfa,to kobieta jest niezadowolona i nazywa go chamem,prostakiem i sk*rwysynem.
Jeśli zaś mężczyzna ma ideały,jest dobrze wychowany i troskliwy,to kobieta rzuci go dlatego,że jest nudny.
O to właśnie chodzi,ideał się jej znudził,bo jest tak dobry,że do bólu przewidywalny.Może autorka ma po prostu potrzebę poczucia się jak szmata i szuka właśnie tego pierwszego typu.A potem kolejne rozczarowanie i gorzkie żale.To drugie uczucie wygaśnie jeszcze szybciej.
Pozdrawiam.
Ps.To jest moje prywatne zdanie,możecie je krytykować,ale nie krytykujcie mojej osoby,której notabene nie znacie.
Delta | 94.40.113.* | 06 Czerwca, 2011 14:43
Mam dokładnie to samo zdanie co Niklaus, kobiety chcą takich chłopakóW ale jak już ma takiego to go zmienia :P
nijaka | 78.145.44.* | 06 Czerwca, 2011 14:57
@niklaus: W ten sam sposób można napisać o"przewrotności"mężczyzn, którzy chcą za żonę cnotliwą panienkę, najlepiej dziewicę, ale żeby była diablicę w sypialni. Zwykła "kura domowa"szybko się znudzi, pooleci taki za dziw-ką...
Wszyscy krytykują autorke yafuda, a to ten chłopak jest niestabilny emocjonalnie. Być może jest zbyt uczuciowy, autorka uznała ten związek za jeszcze niezobowiązujące "spotykanie się", on juz myślał o małżeństwie. Myślę, że po zawodzie miłosnym w przeszłości normalny facet byłby ostrożniejszy, nie oświadczyłby sie tak szybko.
olianna | 83.5.188.* | 06 Czerwca, 2011 15:01
Autorka nie napisała, że jest nudny. Uważa go za ideał faceta, ale go nie kocha. To takie trudne? Też tak kiedyś miałam - byłam z takim cudownym i uczuciowym facetem, ale nie kochałam go. I zostawiłam go, choć emocjonalnie ciężko było - przestał jeść i mówił, że coś sobie zrobi - powiedziałam, że to szantaż emocjonalny i nic tym nie wskóra i wtedy dał sobie spokój. Pocierpiał miesiąc, a po 3 znalazł inną dziewczynę, która naprawdę go kocha. A ja znalazłam po roku innego faceta - wcale nie chama i buraka, tylko równie uczuciowego i romantycznego. I kocham go, za niego wyszłam. Więc nie zastanawiaj się dziewczyno, tylko zerwij z nim delikatnie!
Ja | 178.214.25.* | 06 Czerwca, 2011 15:04
popieram NIJAKA !
Do niklaus - nieprawdą jest to co piszesz ..! Według moich właśnych potrzeb mogę ci od razu powiedzieć: za nic nie spotykałabym się z typowym chamem ale z drugiej strony jestem dziewczyną z temperamentem i potrzebuje właśnie takiej drugiej połówki !
Nie znacie tego chłopaka , nie wiecie jaki był ! A to że dobry i troskliwy to nic nie znaczy ! Jak już napisałam wczesniej: chlopak mial / ma poważne problemy których autorka może nie chcę dzielić !
Zgadzam się z nijaka ! Facetom łatwo nas krytykować ale nie zarywają do dobrych i troskliwych dziewczyn tylko do tzw,, ładnych dup"!
Pewnie zaraz każdy facet napisze że on taki nie jest itp !;) Dajcie sobie spokój ! Po co się oszukiwać !
rsdhj | 77.253.195.* | 06 Czerwca, 2011 15:12
do autorki: to przez takie dziewczyny powstaje stereotyp kobiet, które chcą drani... weź idiotko na drugi raz się zastanów zanim z kimś będziesz...
nijaka | 78.145.44.* | 06 Czerwca, 2011 15:16
Tak wogóle, to każdy jest inny, i każdemu podobają się inne cechy u drugiej połówki. I nawet, jeśli para jest dopasowana, zgrana i wogóle "idealna", ale między nimi nie zaiskrzy, to mogą zostać przyjaciółmi, bo długiego związku z tego nie będzie.
Gdy sie kogoś naprawdę kocha, żadne wady nie są przeszkodą;gdy się nie kocha, nawet najmniejsze niedociągnięcie noże irytować do nieprzytomności...
myslicie_schematami | 77.254.95.* | 06 Czerwca, 2011 15:41
Na wyplątanie się ze związku, w którym nie ma miłości, a zamiast niej jest np. litość nie nadejdzie odpowiedni moment. To trzeba po prostu zrobić, najlepiej stosunkowo szybko, bo z każdym kolejnym dniem/tygodniem/miesiącem/ rokiem może być tylko trudniej. I do tego dojdzie większe poczucie winy "bo on mnie kocha i zaufał mi, a ja chcę po prostu odejść". Związek, w którym jedna osoba się poświęca, bo nie kocha, ale "udaje", żeby nie zranić drugiej osoby jest bez sensu, w gruncie rzeczy chłopak może się poczuć bardziej zraniony, kiedy "przejrzy"i zobaczy, że jego narzeczona/żona go nie kocha, a z nim jest, niż gdy jasno i delikatnie przedstawi mu się sytuację od razu, zanim nie daj Boże skończy się to małżeństwem.
Mr Comma | 83.7.67.* | 06 Czerwca, 2011 15:45
, , , , , , , - do Administracji: weźcie dostawcie do tekstu, bo beznadziejnie się bez przecinków czyta. :)
teoretyk | 80.48.126.* | 06 Czerwca, 2011 17:25
To tylko potwierdza moja teorie ze wszystkie kobiety procz mojej matki to zwykle dzi.w.k.i i chca tylko zeby facet mial miesnie
ew duza pale w niektorych przypadkach
do garów!!!!!!!!!!!!
Muzek | 188.146.99.* | 06 Czerwca, 2011 18:41
@Teoretyk, Twoja matka to też dz**ka! Wcale do ojca nie jesteś podobny;P Nie znasz sie na babach! pfff
LadyStark [YAFUD.pl] | 06 Czerwca, 2011 20:05
@Ja
A gdzie niby napisała, że musiała go wspierać? Może facet jej zwyczajnie tylko o tym mówił, w końcu z YAFUDa nie wynika ile ona z nim jest. Słowa "ideał"zazwyczaj używa się właśnie, żeby określić coś co nam leży. Nie powiesz chyba o bluzeczce, która Ci się nie podoba, że jest idealna, prawda? Poza tym, czy facet który dba o uczucia kobiety nie może być rozrywkowy/energiczny/oraz sprawiać, że kobieta czuje się z nim bezpieczna? Bzdurny stereotyp, że każdy facet wrażliwy to mymłon powoduje zachowania w stylu "ja jestem macho, kobieta do garów", co dla mnie osobiście jest nie do przetrzymania.
Dla mnie kobitka jest niezdecydowana, a przy samej sytuacji lekko spanikowała.
H.A. | 79.189.134.* | 07 Czerwca, 2011 07:00
Bliski samobójstwa bo go kobitka za męża nie chciała?
Dziewczyno daruj sobie tak słabego emocjonalnie faceta bo masz duże prawdopodobieństwo, że gdy ktoś skrytykuje jego skarpetki to zostaniesz wdową z kredytem na dom i dwójką dzieciaczków na utrzymaniu...
chodźmystąd. | 77.253.47.* | 07 Czerwca, 2011 18:41
Osz w mordę. Bliski samobójstwa? Ale jazda...
e | 77.237.14.* | 09 Czerwca, 2011 19:45
widzę że panowie powyżej uważają kobiety za "dupy".
Facet który się zakochał i chciał się zabić, gdy ukochana odrzuciła jego oświadczyny może i jest słaby emocjonalnie, ale lepiej być słabym, niż nie mieć emocji wcale.
jeśli facet nie traktuje kobiety poważnie, źle
oświadczy się, źle.
Dobrze że moja narzeczona nie ma w dupie poprzewracane.
greg | 77.255.1.* | 13 Czerwca, 2011 01:34
Jesteś głupia. Masz świetnego faceta, który cie kocha, a i tak chcesz go rzucić. Idiotka. Gdy facet was zdradzi - macie pretensje. Gdy traktuje was jak księżniczki - macie go w dupie. Chyba tylko bycie gejem zapewnia normalne funkcjonowanie - zadnych babskich durnot i schiz.
greg | 77.255.1.* | 13 Czerwca, 2011 01:36
e - nie zwracaj na debili uwagi. Mocni są przed komputerem, a jak ich jakaś dziewczyna rzuci to wtedy ryczą i się tną.
bum bum bum | 80.54.102.* | 13 Czerwca, 2011 18:50
sztucznie, kto wychodzi za mąż za człowieka, którego się nie kocha tylko dlatego, że potem by się okropnie czuł. i jeszcze jest takie ryzyko, że zobaczy tego yafuda. sztuczne i naciągane.
mina37 | 89.74.13.* | 30 Czerwca, 2011 14:02
dobrze zrobilas po kilku latach zycia ze soba naprawde go pokochasz tez mialam taka sytuacje przynajmniej nie popelni samobojstwa
Kamilex | 195.205.46.* | 05 Lipca, 2011 11:41
Przed Tobą jakieś 50 lat życia z facetem przy boku którego nie kochasz, życzę powodzenia, na pewno będzie szczęśliwy kiedy nie wytrzymasz i zerwiesz z nim tydzień przed ślubem albo rok po ślubie. Nie zwlekaj tylko zerwij z nim i nie marnuj mu i sobie zdrowia, nerwów, wstydu i życia. Rozstanie nie jest powodem do samobójstwa, nie możesz zakładać że od razu sie zabije. Powodzenia
HAH | 80.48.151.* | 31 Lipca, 2011 20:56
Jesteś idiotką! Hahahha
Czarnulka. | 89.228.80.* | 01 Kwietnia, 2012 20:35
EJ TO NIE PRAWDA CO CI TU PISZĄ ŻEBYŚ JAK NAJSZYBCIEJ ZMIENIŁA ZDANIE I ROZSTAŁA SIĘ Z NIM!!! Mianowicie, na świecie są teraz beznadziejni mężczyźni, albo nie szanują albo "walą po rogach". Jeśli mówisz, że jest on uczciwy i ciepły. Dla Ciebie jest on ideałem. To, że jesteś przy nim nieszczęśliwa od jakiegoś czasu może skutkować tym, że długo namyślał się nad oświadczynami. Dla nas kobiet wydaję się to banalnym wyzwaniem, lecz dla facetów to prawdziwa katorga. Chciał wybrać najlepszy moment na tak ważne wydarzenie w Twoim jak i zarówno w jego życiu. Być może to dlatego, był inny i czułaś się przy nim mniej szczęśliwa niż wcześniej. Zobaczysz, że teraz wszystko będzie w porządku. gratuluję i życzę wszystkiego najlepszego na nowej drodze życia. Mam nadzieję, że będziesz z nim do końca swojego życia bardzo szczęśliwa;* POWODZENIA!