Wracam do domu, w pokoju kubek herbaty.. Piję, smakuje dziwnie. Dowiedziałem się że babcia zrobiła mi herbatę.. z 4 gramów marihuany, które przechowywałem w szafce. YAFUD«Poprzednia wpadkaNastępna wpadka »
Shavo, bulii, kogoś kto pali papierosy lub pije alkohol też nazywacie ćpunem?
0
16
MethaL | 93.105.210.* | 19 Stycznia, 2012 22:58
pytanie do tych co z głosem pełnym hejterstwa: piliście kiedyś alkohol? jak się ludzie po nim zachowują , ile zgonów z powodu nadużycia , jakie skutki biernego picia?
@undefined A od kiedy alkohol i papierosy są narkotykami? Ćpun jest określeniem narkomana, a nie kogoś, kto korzysta z innych używek. O alkoholikach się nie słyszało?
0
18
vergin;) | 188.112.13.* | 19 Stycznia, 2012 23:00
kochane Babcie!łączcie się!!!
0
19
ajron | 86.41.198.* | 19 Stycznia, 2012 23:02
guczi marihuana to nie narkotyk, deb!lu..
0
20
shavo | 83.24.114.* | 19 Stycznia, 2012 23:06
@undefined Marycha niszczy umysł, uzależnia psychicznie. Co z tego, ze nikogo nie zabiła, skoro z wielu normalnych ludzi zrobiła schizofremików, chorcyh na depresję - krótko mówiąc wariatów? Uzaleźnienie psychiczne jest dużo gorsze od fizycznego. Wmawiajcie sobie dalej, że palenie kopru nic nie szkodzi.
Ale z was mało inteligentne istoty, bronicie marihuany jak jakieś gimbusy. Prawda jest taka, że uzależnia psychicznie bardzo mocno i raczej nie powinno jej się porównywać z kawą czy papierosami. Ale palcie sobie, będziecie grubi i leniwi;)
1
23
ziomuś | 89.231.207.* | 19 Stycznia, 2012 23:12
Marichuana to narkotyk!!! A pamiętajcie, że branie narkotyków to grzech ciężki i do tego konsekwencje prawne!!! P.S. Marichuana nie zabija tak, jak wam się wydaje!!! Zgony następują np. po samobójstwie w trakcie odurzenia!!! P.S.2 Marichuana, tak jak i inne narkotyki uzależnia!!!
0
24
tony | 87.204.37.* | 19 Stycznia, 2012 23:13
nie rozumiem o co tyle hejtu. Palcie, wbijajcie whatever - wasza sprawa.
0
25
minio | 89.231.207.* | 19 Stycznia, 2012 23:16
Naprawdę się nie opłaca używać marichuany i innych używek!!! Ona też uzależnia, tak jak wszystkie inne używki!!!
@undefined Nie wątpię, wszystkie te rzeczy są używkami, które mają destrukcyjny wpływ na zdrowie człowieka, dlatego też masz prawo tak uważać. Po prostu chodziło mi o określenie osoby uzależnionej od jakiejkolwiek substancji. Osobiście nie nazwę alkoholika narkomanem. Najprościej jest nazwać taką osobę uzależnioną, wtedy już nieważne od czego. Ale to wedle uznania. :)
Alkohol jest znacznie bardziej szkodliwy od marihuany, co wszakże nie znaczy, że owa szkodliwa nie jest. Ale człowiek jest istotą wolną i jeśli chce coś palić, to państwo nie powinno mu tego zakazywać. Nullum crimen sine hostia!
@ajron Ładnie mnie nazywasz, dziękuję. Marihuana nie jest narkotykiem? Interesujące. Próbuj jeszcze wcisnąć mi kit, że nie uzależnia. :) Nie wiem,czego Cię uczą w tym gimnazjum, ale na pewno niczego przydatnego.
@Guczi: Jeżeli narkotykiem nazywamy psychoaktywną substancję uzależniającą to chyba należy tak nazwać też alkohol? @Ziomuś: Twierdzisz, że branie narkotyków to grzech ciężki? Teraz przypomnij sobie kto pił winko.
@undefined Napisałam, że każdy może to nazwać tak, jak chce. Ja nazwę to używkami, Ty narkotykami, jeszcze inna osoba może wymyślić na to inną nazwę. Raczej nie robi to większej różnicy. Szanuję Twoje zdanie i tyle.
Następnym razem poproś babcię, żeby zrobiła Ci ciasteczka z ziołem. Jeden z kumpli nie chciał jarać, ale ciasto smakowało (nie wiedział że przyprawiane). Ale miał jazdę;-)
Guczi skretyniały durniu, kofeina i alkohol to również narkotyki, alkohol zaliczany jest do tych "twardszych". Nie jestem jakimś wielkim obrońcą trawki, ale po prostu wk**wiają mnie takie zera wyzywające innych od ćpunów, podczas gdy sami pewnie chleją jak ostatnie żule. Zdychajcie, i tak nikogo nie obchodzicie.
0
35
Bamon | 77.255.211.* | 19 Stycznia, 2012 23:59
@do pajaców wyżej, a wiecie na czym polega uzależnienie psychiczne ? Tym się różni od fizycznego, że w żaden sposób nie reaguje z naszym organizmem. Uzależnić psychicznie można się od tego, że jak wstajesz rano to wkładasz sobie garnek na głowę bo sprawia Ci to przyjemność, tyle.
0
36
25 | 77.253.56.* | 20 Stycznia, 2012 00:00
uzaleznia... 6 lat palenia i troche zycie niepoukladane... ale to kwestia organizmu i mimo, ze mialem z tym problemy, jestem i tak za legalizacja - sprzedaz od 18 roku zycia (choc lepiej by bylo jeszcze zawyzyc te granice ale skoro alkohol jest od 18-tki to pewnie i jaranie by bylo od tego wieku ) i palenie tylko w coffeshopach zeby nie trafialo to na ulice do "dzieciakow"ktore nie dostrzegaja kiedy sprawy brna za daleko... a wiec... szkodzi ale... ZIOLO BYLO JEST i BEDZIE JARANE!!
MOŻE uzależniać, jeśli ktoś ma predyspozycje. Tak samo jak MOŻE uzależniać np. czekolada. Sama nieraz jaram, bo wolę to niż alkohol, ale nie częściej niż raz w miesiącu. No i oczywiście małe ilości, co by lajta złapać a nie jakieś chore schizy.
0
38
XYZ_ZXY | 82.145.216.* | 20 Stycznia, 2012 00:10
Holendrzy chca sie wycofac z legalizacji. Dlaczego? Bo społeczeństwo dosłownie głupieje. Widać to po takich cymbałach, którzy nie znają innych wyrażeń poza np. "Sadzić, palić, zalegalizować". Czy wiecie durnoty ze jak zielsko będzie zalegalizowane to za grama w coffe shopie dacie 70-80 złotych, a nielegalny handel będzie bardziej karany jako szkoda dla skarbu państwa? Pewnie rozchodzi się wam o depenalizacje, ale dla waszych przepalonych tym gównem neuronów to zbyt trudne określenie. Legalizacja =\= depenalizacja i napiszcie to sobie na kartkach bo raczej wasze poryte mózgi tego nie zapamiętaja.
"Holendrzy chca sie wycofac z legalizacji." gdzie to przeczytałeś?
0
40
yhy | 86.175.95.* | 20 Stycznia, 2012 00:14
Może miał zioło w zapasie i pali tylko od czasu do czasu. Tego nie wiecie wiec hamujcie z tymi narkomanami. Żyjemy w wolnym kraju i każdy ma prawo robić co mu sie podoba. Nie ma osoby na świecie która by nie spróbowała czegoś czego nie wolno wiec nie oceniajcie innych. Jak chłopak to lubi to jego sprawa i jego wola. Nie ukladajcie innym życia bo za nich nie umrzecie. Pozdro dla babci :)
0
41
XYZ_ZXY | 82.145.216.* | 20 Stycznia, 2012 00:16
Jak czyta się coś więcej poza Faktem i programem RPP to dużo ciekawych informacji można się dowiedzieć. Mówicie, że THC takie dobre dla zdrowia itp. Nikotyna też dobrze wpływa na neurony np. opóznia Alzheimera. Dym z papierosa czy blanta jest tak samo toksyczny dla płuc.
0
42
yhy | 86.175.95.* | 20 Stycznia, 2012 00:29
Tak w ogóle to co w tych czasach nie szkodzi zdrowiu? Jak by sie tak zastanowić to po przeczytaniu tego i owego dowiemy sie ze wszystko ma jakiś szkodliwy wpływ na nasz organizm.
0
43
XYZ_ZXY | 82.145.216.* | 20 Stycznia, 2012 00:35
Skoro wszystko szkodzi to po kiego uja się dodatkowo truć fajkami czy zielskiem? Szkoda dla jednostki, społeczeństwa i leżacej u nas finansowo służbie zdrowia. Jako ze ludzie sa z natury egoistami, pomyslcie i poczytajcie zamiast powtarzac puste i durne slogany o nieszkodliwosci zielska. Dla siebie i swojego organizmu i tak juz zatrutego zarciem, powietrzem i woda. Myslenie wbrew pozorom nie boli.
0
44
NoName'r | 87.105.215.* | 20 Stycznia, 2012 00:47
To równie dobrze wprowadźmy prohibicję, lub usuńmy fast foody, ponieważ one również wpływają destrukcyjnie na nasz organizm. Czytając niektóre wypowiedzi poprostu stwierdziłem że macie większe braki w mózgu niż większość palaczy, jarających regularnie "magiczny tytoń". Nikt mi nie będzie mi narzucał co mogę brać a co nie. Mam wolną wolę, a jeśli ktoś poprostu przedawkuje używki no to trudno - jednego idiotę mniej. Pozdro dla palących! Pamiętajcie: "Ludzi ciągnie do natury, tak - to naturalne!"
@NoName'r "Ludzi ciągnie do natury, tak - to naturalne!". Kokaina - naturalna, opium - naturalne, nikotyna - naturalne, meskalina - naturalne, kofeina - naturalne... Dalej Ci podawać? Co do Twojej wypowiedzi to myślę, iż już nie potrafisz czytać ze zrozumieniem. Masz wolną wolę owszem. Ale pal co chcesz, pij co chcesz jak nie będziesz leczony ze skutków i utrzymywany za pieniądze innych podatników. Czyli wy*ierdalaj na pustynie, zbuduj sobie lepiankę i tam sobie korzystaj ze swojej wolnej woli.
0
46
wolność i odpowiedzialnośc | 195.150.77.* | 20 Stycznia, 2012 01:08
@Dziabaducha: ja jednak proponowałbym rozwiązanie wolnorynkowe i liberalne: likwidujemy resztki socjalizmu, tj. państwową służbę zdrowia i przymus utrzymywania tych trucheł z podatków i składek. Ludzie będą mogli się ubezpieczać prywatnie i dobrowolnie i zniknie problem dopłacania do osób, niszczących sobie zdrowie z własnej woli.
@wolność i odpowiedzialnośc Czyli odmawiasz opieki zdrowotnej najuboższym (albo ją mocno ograniczasz)? Ludziom, którym nie powiodło się w życiu z różnych przyczyn, a są dobrymi ludźmi płacącymi podatki, ale na tyle ubodzy, że nie byłoby ich stać na leczenie? Ja jestem za rozwiązaniem, aby palacze, ćpuny czy alkoholicy (chociaż palacze to też ćpuny, ale większość ludzi jakoś ma trudności ze skojarzeniem nikotyny jako narkotyku "bo przecież legalna") leczyli się za własne pieniądze. Również ze skutków wypadków, które spowodowali. Skoro stać ich na używki, niech będzie ich stać na leczenie. To nie byłoby trudne do zrealizowania.
@dziabaducha, Od pomagania najuboższym w takim systemie są organizacje charytatywne i kościoły wyznaniowe. I bez obaw, firmy ubezpieczeniowe przygotowałyby propozycje składek nawet dla najuboższych. Do tego zrozum, że składki byłyby o wiele niższe. Po prostu nie utrzymywano by z nich tysięcy urzędników.
0
49
yhy | 86.175.95.* | 20 Stycznia, 2012 08:25
Zakazujmy wszystkiego i odmawiajmy pomocy tym którzy na to nie zasłużyli bo nie podoba nam sie w nim to o owo? JACY WY SMIESZNI JESTEŚCIE ! Brak słów !
0
50
K. | 178.235.1.* | 20 Stycznia, 2012 09:32
Nie rozumiem problemu. Ja wierzę w dobór naturalny. Jeśli ktoś jest na tyle głupi, żeby niszczyć sobie organizm jakąkolwiek używką, to będzie mieć problemy z poczęciem dziecka i geny mają mniejsze szanse na przejście do następnego pokolenia. A jak jeszcze zrobi sobie krzywdę "pod wpływem", to tym szybciej. Niezależniej od jakiej używki...
0
51
K. | 178.235.1.* | 20 Stycznia, 2012 09:34
@Dziabaducha, brzmi ciekawie. Jedno "ale": jak odróżnisz np. palacza od niepalącego? Ankieta? Przecież wtedy można powiedzieć co się chce. A zawsze może wmówić, że uszkodzenia płuc są od biernego lub od czegoś jeszcze innego...
0
52
Miyako | 164.126.131.* | 20 Stycznia, 2012 10:16
Co z tego? I tak by go nie walnęła bo THC nie rozpuszcza się w wodzie.
DObra ...koniec bzdur.... thc rozkłada się w związkach lipidowych a nie w wodorotlenowych... herbate to mogła ci zrobić z twojej starej skarpetki....
0
55
yhy | 81.136.225.* | 20 Stycznia, 2012 11:31
Zrobiła herbatke, nie zrobiła, rozpuscilo sie czy nie - i tak większość uczepila sie tego ze pali. Pali nie pali co za różnic. Jak to moja babcia powiada "jego dupa jego świat i nic nam do tego"
0
56
Mr V. | 83.27.35.* | 20 Stycznia, 2012 11:46
@ def @ guczi @ shavo @ ziomus Widze z waszych wielce wyszukanych wypowiedzi ze wasza wiedza na temat uzywek nie wykracza poza zakres podawany przez media, wiec, apeluje by chociaz zachowac pozory ze w waszych szanownych glowach istnieja narzady zwane mozgami i po prostu nie zabierac glosu w sprawach o ktorych nie ma sie pojecia. Chcecie zgrywac madrali to sie doedukujcie i to nie na wp.pl czy ogladajac tvn. A najlepiej pojarajcie sobie z rok i przestancie. Jeszcze chcialem tylko dodac ze podzial typu "legalne = nie narkotyk / nielegalne = narkotyk"jest szczytem debilizmu i kazda osoba ktora ma o tym choc minimalne pojecie zapewne peka ze smiechu widzac takie cos. No ale to tylko dowod na to, ze medialna papka doskonale wykonuje swoje zadanie robiac wam wode z mozgu. Good job, keep going.
0
57
terapeuta | 95.49.58.* | 20 Stycznia, 2012 11:53
@Mr V. Twoja wiedza jak widać obejmuje głupie obrazki z kwejka, na których bardzo "mądrzy"zjarani gimnazjaliści piszą o tym, jak to marichuana nikogo nie zabiła, jak to jest dobra itp. Ja mam na codzień do czynienia z różnymi uzależnionymi - jestem terapeutą. Uzależnienie psychiczne jest 100 razy gorsze od fizycznego. Większość ludzi mając do wyboru - stratę nogi albo zdrowia psychicznego, wolałoby byc zdrowymi na umyśle. Tu jest tak samo. Jaraj sobie dalej dzieciaczku i patrz, jak dymek wesoło przelatuje ci przed oczyma. I tak będziesz coraz bardziej leniwy, coraz wolniej reagujący, z coraz bardziej opóźnioną reakcją. Aż wylądujesz u mnie, co najmniej z deprechą, a może i ze schizofremią.
0
58
Tomek | 77.88.145.* | 20 Stycznia, 2012 12:23
Za duzo filmow, "Babcisynek"sie kalnia.
0
59
Ola. | 193.16.255.* | 20 Stycznia, 2012 13:08
Jasne . Dobry bajer pół roboty. Nie ma to jak wziąć coś z filmu :)
O FUCK, tyle towaru się zmarnowało... Wypiłeś chociaż do końca?
0
61
lol | 77.253.207.* | 20 Stycznia, 2012 14:10
Taa jasne, babcia znalazła jakieś zioło w lodówce i postanowiła od tak zrobić z tego herbatę yhmm... Od kiedy to herbatę trzyma się w lodówce? Fejk jak nic.
0
62
ziomuś | 89.231.207.* | 20 Stycznia, 2012 14:11
@undefined- winka nie piłem, bo mam 13lat. Papierosów też nie paliłem!
0
63
bogdanw | 79.187.78.* | 20 Stycznia, 2012 14:22
Przypuśćmy masz 16 lat, a Twoja babcia koło 60, czego ona szukała w Twoich szufladach? i skąd ten pomysł, żeby ze znalezionego"jakiegoś"proszku w Twojej szufladzie, bo przecież ona nie wiedziała, co to było, zrobić Tobie herbatę? Sytuacja trochę nieprawdopodobna. A może Twoi rodzice ją znaleźli, bo jeśli bierzesz regularnie jakieś prochy, to widać to po Tobie, więc rodzice domyślili się, że możesz coś brać, przeszukali Twój pokój, znaleźli prochy, i zrobili Tobie herbatkę, abyś nauczył się szanować zdrowie i życie, i pieniądze, bo na pewno tego nie kupiłeś za swoje ciężko zarobione pieniądze. A wszystko też kosztem biednej starszej babci.
@bogdanw nie rozkminiaj tak, to motyw z filmu przepisany : )
0
65
BB | 31.128.25.* | 20 Stycznia, 2012 14:58
Przede wszystkim trzeba rozróżniać wolność od tego, co nam naprawdę wolno robić. Do tego potrzebne jest trchę rozumu, jakiejś moralności i lepszego wychowania, dyscypliny. Jesteśmy wolnym krajem? To znaczy, że mogę kogoś okraść, zabić, oszukać. W końcu wolny kraj! Marihuana jak i inne używki zabiją albo przez przedawkowanie, albo z powodu myśli samobójczych, po zażyciu tego świństwa. Jednak nikt mi nie powie, że narkotyki są lepsze niż (jak ktoś podał za przykład) fast food'y. One zabiją komórki nerwowe, uzależnia. A tamte, rzadko kiedy uzależniają (nie tak szybko i mocno), oczywiście niszczą organizm, ale nie tak jak narkotyki. Legalizacja to najgorsze co może być. Nie zdziwię się jednak jak to zrobią. Wtedy przyszłe pokalenia to będą alkoholicy, ćpuny i palacze. Zbyt głupi, by podejmować dobre wybory, co do naszego kraju, do tego manipulowani rządzącymi. Jakiś strajk? Wystarczy podwyższyć ceny środka uzależniającego, już ma się haka na społeczeństwo. Ale palcie sobie, wciągajcie, wstrzykujcie, pijcie. Może w końcu Polacy-id_ioci wymrą i zostaną Ci mądrzejsi, którzy zapewnią dobry rozwój naszemu kraju. Najgorsze jest jednak to, o czym ktoś wspominał. Inni, lepsi za to płacą. Wypije lub zaćpa sobie taki i zginie nieczemu winna rodzina, dzieci. Biedni płacą podatki za takich ćpunów, alkoholików. Uczciwi muszą czekać na wątrobę w kolejce, bo jakiś pijak ją sobie wyniszczył i dotał wcześniej. A tak w ogóle, to wyczytałam (nie prez tvn, wp i inne pierdoły), że w narkotykach jest około 20% czystego środka uzależniającego. Reszta to rozdrobnione psychotropy, kawałeczki jakiś metali, szkła, plastiku! Ale ćpuny i tak są mądrzejsi. Z ich mózgów są takie bagna, że nie widzą w tym nic złego. Choć i tak nigdy ich nie używali, skoro zaczęli brać.
Shavo ty j*e*bany bezmózgu. Marihuana jest darem trzeba ją palić obejrzyj sobie filmy na discovery. Pomaga w leczeniu AIDS, zapaleń wątroby, nerwicy i innych poważnych chorób, a Ty pie rdolisz głupoty. Niestety nie zalegalizują jej ponieważ przemysł farmaceutyczny straciłby zadużo pieniędzy! Sadzić, Palić, Zalegalizować!
0
67
Morf | 83.31.62.* | 20 Stycznia, 2012 15:45
Smutny ten YAFUD :
0
68
xxxa | 88.156.160.* | 20 Stycznia, 2012 16:16
przeciez to jest sytuacja z filmu babci synek...
0
69
yhy | 81.136.225.* | 20 Stycznia, 2012 16:24
I tak to od ziołowej herbatki doszliśmy do tematu który gnebi społeczeństwo od wieków! Każdy ma swoje zdanie na ten temac wiec po co sie obrażać i wyzywać? Szanujmu innych i ich wybory jakich dokonują. Możemy doradzić ale nie narzucajmy im własnych przekonań. Jedni jaraja inni piją a jeszcze inni są od czegoś innego uzależnieni. Tak było, jest i będzie. Wyzywanie siebie na wzajem od cpunow, pijaków albo jeszcze inaczej nic nie da i nic nie zmieni.
0
70
a niech zalegalizują, może mniej debili edzie w tym państwie, jak się sami pozabijają | 95.49.58.* | 20 Stycznia, 2012 16:24
@Legalizacjatu Ale ty jesteś poje*any. Od jarania ci mózg wyżarło, walnięty gimbusie.
Jutro rano będziesz miał na chacie CBŚ;) Miłego poranku ^^
0
73
Fari | 83.21.52.* | 20 Stycznia, 2012 17:38
A może zdelegalizować papierosy i alkohol, nie będzie zysku z akczyzy, ale społoeczeństwo będzielepsze, że tak powiem. Zapomnoałem pozycja Kościoła jest zbyt silna, no bo co by zrobili gdyby za każde wino mszalne podczas celebracji zamykano księdza. Czyli skoro nie można zrobić tego co powyzej lepiej zalegalizować zioło, są przecież religie, które mają właśnie sensi w swoioch obrządkach. No dobra pomysł mój jest taki każdy ma jeden krzak w domu nie może tego sprzedawać tylko częstować, a palenie tylko w swoim mieszkaniu lub w miejscu zamieszkania znajomego, który dał zaproszenie nigdy w miejscach publicznychi zakaz posiadania na streecie i pw ogóle poza domem. Co o tym sądzicie?
0
74
Bazinga | 150.254.107.* | 20 Stycznia, 2012 17:50
@Legalizacjatu Ta, THC ma taki wpływ na AIDS jak krem do rąk w hamowaniu sraczki. Dalej edukuj się z discovery i innych takich kanałów.
Do autora- Nie pisz tak otwarcie w internecie bo cię po ajpi namierzą a może z domu piszesz. Zrobią ci nalot a jak nie znajdą narkotyków (?) to może łindowsa pirata, z 3 GB muzy, 1 TB filmów,PSchopa itd itp. Szwagier dostał wyrok za samego łindołsa! MYŚŁ człowieku!
Co do trawy.Mieszkam w Holandii-wiadomo tu jest legalne,wchodzi się z ulicy i kupuje co tam potrzeba. Ludzie palą na imprezach,na impezach w pracy po części oficjalnej,palą bez wnikania stojąc na ulicy.Ale z kulturą.Ja nie widziałem żeby ktoś tu "odpie.rdalał"jakieś numery. Widuje się kiwających"upalonych"ale w porównaniu z ulicami z polskich miast to sielanka.W Polsce co kilka metrów narkoman z ropiejącymi częściami ciała,odór z 20 metrów. Jak mieszkam tu 5 lat i tylko 1 raz przypaliłem-nie dla mnie akurat. PS w Holandii nie widziałem NIGDY dotąd zataczającego się i drącego ryja pijaka.
PS Co do trawki uważam że ludzie którzy dużo palą (codziennie),niejako "żyją trawą", dużo o niej mówią,przeżywają doznania.Mają problemy w starciu z problemami dnia codziennego. Ludzie co za dużo palą mają GĄBKĘ zamiast mózgu.Taka jest prawda...
0
78
blee | 31.175.58.* | 20 Stycznia, 2012 19:53
Nie chce mi się czytać tych wszystkich komentarzy (zwłaszcza, że większiość jest debilna) tak więc nie wiem, czy ktoś już zwrócił na to uwagę, ale THC NIE ROZPUSZCZA SIĘ W WODZIE - to tak dla @Marian lub @przemo i innych, którzy sugerują picie, bo się zmarnuje.
0
79
blee | 31.175.58.* | 20 Stycznia, 2012 20:00
Ale ostatnie komentarze przeczytam :) @AL_Holandia - zgadzam się z Tobą w 100%, choć z tymi ropiejącymi narkomanami to trochę przesadziłeś - nie wiem kiedy wyjechałeś, ale to nie lata 90'te, nawet w Polsce jest jakiś postęp :p
Natomiast ja pracuję na oddziele psychiatrycznym i dość się naoglądałem, co alkohol (jak również bardziej toksyczne narko) robi z ludźmi - wierzcie mi - 100 razy bardziej wolę sobie d czasu do czasu zapalić zioło niż żłopać wódę.
0
80
Frau Kules | 89.73.219.* | 20 Stycznia, 2012 20:22
@ziomuś. Jak już się przyznałeś do niezbyt dojrzałego wieku to weź się z YAFUDa albo przynajmniej nie gadaj o marihuanie bo to rozmowa nie dla dzieci. A moje zdanie - nikt mnie nigdy nie przekona do narkotyków, ale szanuję wasze poglądy, niezależnie jak idiotyczne mi się wydają. A autorowi smakowało?;)
0
81
Hmm | 89.76.208.* | 20 Stycznia, 2012 20:35
Haha pompa nieziemska jak się czyta komentarza o znawcach według których "marichuana zabija". Najpierw pajace nauczcie się pisać. To że uzależnia psychicznie jest wiadome, wszystko może uzależnić (Równie dobrze papierosy, alkochol i jedzenie codziennie kurczaków). Sam palę od 3 lat praktycznie codziennie :) (Tak jestem ćpunem zginę marnie pod mostem:|) Uczęszczam do 3 klasy liceum, odkąd palę moje o ceny poszły (O zgrozo to prawda) w górę :) W 1 klasie liceum dużo do wyróżnienia mi nie brakowało w 2 tak samo :). Fakt faktem zamula itp ale też głównie zależy od psychiki i tego co sobie wkręcisz :)
0
82
Hmm | 89.76.208.* | 20 Stycznia, 2012 20:38
Acha jeśli ktoś miałby zamiar mnie obrażać powiem (Napiszę) tak : To jest moje życie, palę codziennie sprawia mi to przyjemność i nie wasz interes czy skończę pod mostem/ w monarze/ na sznurku. Każdy ma swój umysł i wie co robi :)
0
83
Autor | 178.180.81.* | 20 Stycznia, 2012 20:57
Dobra, po pierwsze:
Nie miałem tych 4 gram w lodówce jak ktoś pisał tylko w szafce.. dosyć na wierzchu.
Ponadto nie jest to motyw z filmu, znam kilka filmów w których było coś z marihuaną ale nie z robieniem herbaty ^^
1 gram można dostać za 15 - 25 zł. Za drożej się nie opłaca. Za te 4 gramy dałem 80 zł.
Tak, mam 16 lat. Palę od czasu do czasu ziółko.. yafud nie jest fejkiem.
Chciałbym też pozdrowić osoby mówiące jaka to marihuana jest uzależniająca, jak działa i w ogóle, a także osoby marihuanie przeciwne. Większość z takich osób raczej nie widziała zioła w innym miejscu niż w TV.. a rozmawiacie o działaniu..
I podsumowując - Mam 16 lat, palę od ponad roku, nie mam żadnej depresji ani co tam innego wymyślacie. Yafuda wstawiłem żeby podzielić się nieszczęściem z innymi, min. palącymi osobami.
Yafuda wstawiłem dość dawno i dopiero teraz zauważyłem że jest w najnowszych. Co do 4 gram to starałem się je wysuszyć ale nie są w za dobrym stanie..
Do autora- Nie pisz tak otwarcie w internecie bo cię po ajpi namierzą a może z domu piszesz. Zrobią ci nalot"
A może i to faktycznie fejk xD Tak dla osób o których mówisz
0
85
Kehen | 91.214.3.* | 20 Stycznia, 2012 21:08
A jednak - marihuana JEST uzależniająca. JEST niebezpieczna. NIE POWINNA być zalegalizowana. Ludzie, którzy twierdzą inaczej... Jak na moje, to mają po prostu wyżarty mózg. O ile jeszcze go mają.
Teraz czekam na rage najaranych gimnazjalistów.;)
0
86
TeN Co KoChA PaMpErSy | 89.79.114.* | 20 Stycznia, 2012 21:10
Właśnie namierzają twoje IP. Tak, nakablowałem.
0
87
Aaa | 82.145.211.* | 20 Stycznia, 2012 21:10
Boze teraz cpuny bede sie burzyc bo ich ktos nazwal tak jak trzeba..
0
88
Hmm | 89.76.208.* | 20 Stycznia, 2012 21:11
@Kehen Uzasadnij dlaczego tak uważasz :) (Że jest niebiezpieczna)
0
89
Kehen | 91.214.3.* | 20 Stycznia, 2012 21:59
Robi pranie mózgu. Wyłącza myślenie i tak już z|diociałych dzieciaków, które potem krzyczą "SADZIĆ PALIĆ ZALEGALIZOWAĆ!!!", ale jak policja przejedzie niedaleko to pierwsi do mamusi lecą.
Cytując słowa piosenki: "No-one got killed, but that's no excuse".
A ja dzis stane w obronie zjaranych gimnazjalistow. Jestem studentem (niedlugo skoncze studia), pracuje, mam dziewczyne i czas na hobby :) A jaram tak srednio 2-4 razy na miesiac. I jakos zyje, ba odkad pale ziolko to rzucilem palenie fajek, a walilem paczke dziennie, no i zauwazylem, ze nie pijam juz praktycznie alkoholu. Jedyna wada ktora zauwazylem po sobie jest to, ze przytylem, ze 3kg od gastrofazy. Niestety prawda jest, ze marysia na niektorych wplywa bardziej negatywnie, szczegolnie na pamiec i koncentracje, dlatego trzeba uwazac by nie przesadzac. Ci ktorzy mowia, ze marysia jest mega zla - myla sie, ale reszta ktora gada o tym, ze nie ma zadnych zlych konsekwencji - tez sa w bledzie. Ogarnieci sobie poradza zawsze, a reszta i tak by predzej czy pozniej skonczyla na dnie. Poza tym statystyki pokazuja, ze ludzie z wyksztalceniem wyzszym i na bardziej odpowiedzialnych stanowiskach (lepiej platnych) maja wieksza sklonnosc do palenia marihuany. Pozdro :)
0
93
VKVR | 89.78.235.* | 21 Stycznia, 2012 16:19
@terapeuta terapeuta co nie wie jak się pisze 'schizofrenia', hah, gdzie takich specjalistów mają?;d
0
94
wuzetka | 79.191.55.* | 21 Stycznia, 2012 16:37
@Spokojny zgadzam się, ale co do tego że ludzie na wyższych stanowiskach mają większą skłonność do palenia zioła - pewnie dlatego, że ich na to stać, bo jednak dla wielu osób 30 zł piechotą nie chodzi...
0
95
terapeuta | 79.191.60.* | 21 Stycznia, 2012 18:11
@VKVR Będziesz się czepiał każdej literówki? To zobacz sobie, obok jakiej literki jest 'n' na klawiaturze.
@terapeuta Dobry z ciebie troll, tłuku. SchizofreMia zawsze spoko.
0
98
ziomal | 89.204.137.* | 24 Stycznia, 2012 15:07
ĆPUN!!!!!!!!!1
0
99
nieznajomy | 78.88.26.* | 28 Stycznia, 2012 22:51
Ale co wam do tego ? Ch*j kogo obchodzi czy ktoś jest ćpunem albo alkoholikiem. Jak dla mnie każdy powinien móc robić to co nie czyni źle drugiemu człowiekowi. Stanie ci się coś jak ktoś się zapije na śmierć albo zaćpie ?
Żeby przedawkować marihuanę trzeba by spalić 1/3 masy swojego ciała . W moim przypadku to 23 kilogramy . Możliwe? Nie. Więc dziękuję tyle na temat marihuany. Wódka? Ile trzeba, żeby przedawkować? Wypić o kieliszek za dużo w czasie imprezy i umierać na martwicę wątroby lub na niewydolność nerek . Jest różnica ? Jest. Dziękuję za uwagę i poczytajcie w głębszych źródłach, a nie wisiać w google byle jakie hasło związane z jaraniem i przeczytać komentarze i wypowiedzi tępych polityków, którzy nie palili, a gówn* wiedzą i się wypowiadają. Spójrzcie ludzie na oczy WÓDKA BYĆ BARDZIEJ SZKODLIWA NIŻ M-A-R-I-H-U-A-N-A. Czy tak trzeba mówić, żebyście zrozumieli? :(
0
104
anonim | 88.199.232.* | 15 Sierpnia, 2012 11:07
Policja już jest w drodze.
0
105
pan profesor | 89.68.63.* | 15 Stycznia, 2013 19:36
shavo, uzależnienie psychiczne, to jest np od czekolady, a przy fizycznym człowiek czuje fizyczny ból
誠実な言葉の | pinger.pl | 19 Stycznia, 2012 22:01
zaleglizować MARICHUNANY?!
Dramat! ze 100-120zł poszło w herbatke :P
Orion [YAFUD.pl] | 19 Stycznia, 2012 22:03
O kurde;d
UwagaSocjopata [YAFUD.pl] | 19 Stycznia, 2012 22:04
I jak? Smakowała ci?:D
def [YAFUD.pl] | 19 Stycznia, 2012 22:05
Matka wie, że ćpiesz?
Marian | 82.145.210.* | 19 Stycznia, 2012 22:05
Ty no ale to jak ona...ale to i tak bym wypił bo to w końcu 4g
誠実な言葉の | pinger.pl | 19 Stycznia, 2012 22:19
@le Mroczny Rolnik z Kosmosu: ja usłyszałam marichunany:) ale możesz mieć rację!
przemo | 79.163.118.* | 19 Stycznia, 2012 22:26
można zalać kilka razy jak Yerba:]
kenwood | 178.37.149.* | 19 Stycznia, 2012 22:27
To pilnuj gdzie chowasz koper! Pozdrowienia i pamiętaj: Sadzić, palić, zalegalizować!
bulii | 84.48.73.* | 19 Stycznia, 2012 22:31
Powinna ci tam trucizny wlać ćpunie ...
Komenda główna nr 3 | 195.225.246.* | 19 Stycznia, 2012 22:36
Policja już ustala twój adres.
Artemis | 87.116.209.* | 19 Stycznia, 2012 22:36
Ajć, szkoda : D
shavo | 83.24.114.* | 19 Stycznia, 2012 22:37
I dobrze, następnym razem też sobie herbatki zaparz zamiast jarać, ćpunie.
mmm | 82.145.216.* | 19 Stycznia, 2012 22:42
smakowała herbatka za 120 zł?:D
stahoo [YAFUD.pl] | 19 Stycznia, 2012 22:43
Eeee tam,można wysuszyć i wtedy zjarać.:]
Co prawda,mało smaczne,ale klepie po łepie :]
undefined | 199.48.147.* | 19 Stycznia, 2012 22:56
Shavo, bulii, kogoś kto pali papierosy lub pije alkohol też nazywacie ćpunem?
MethaL | 93.105.210.* | 19 Stycznia, 2012 22:58
pytanie do tych co z głosem pełnym hejterstwa: piliście kiedyś alkohol? jak się ludzie po nim zachowują , ile zgonów z powodu nadużycia , jakie skutki biernego picia?
Guczi [YAFUD.pl] | 19 Stycznia, 2012 22:58
@undefined A od kiedy alkohol i papierosy są narkotykami? Ćpun jest określeniem narkomana, a nie kogoś, kto korzysta z innych używek. O alkoholikach się nie słyszało?
vergin;) | 188.112.13.* | 19 Stycznia, 2012 23:00
kochane Babcie!łączcie się!!!
ajron | 86.41.198.* | 19 Stycznia, 2012 23:02
guczi marihuana to nie narkotyk, deb!lu..
shavo | 83.24.114.* | 19 Stycznia, 2012 23:06
@undefined
Marycha niszczy umysł, uzależnia psychicznie. Co z tego, ze nikogo nie zabiła, skoro z wielu normalnych ludzi zrobiła schizofremików, chorcyh na depresję - krótko mówiąc wariatów? Uzaleźnienie psychiczne jest dużo gorsze od fizycznego. Wmawiajcie sobie dalej, że palenie kopru nic nie szkodzi.
undefined | 173.254.216.* | 19 Stycznia, 2012 23:07
@Guczi:
Alkohol i papierosy, tak samo jak i kofeina to narkotyki, które stawiam co najmniej na równi z marihuaną.
def [YAFUD.pl] | 19 Stycznia, 2012 23:11
Ale z was mało inteligentne istoty, bronicie marihuany jak jakieś gimbusy. Prawda jest taka, że uzależnia psychicznie bardzo mocno i raczej nie powinno jej się porównywać z kawą czy papierosami. Ale palcie sobie, będziecie grubi i leniwi;)
ziomuś | 89.231.207.* | 19 Stycznia, 2012 23:12
Marichuana to narkotyk!!! A pamiętajcie, że branie narkotyków to grzech ciężki i do tego konsekwencje prawne!!!
P.S. Marichuana nie zabija tak, jak wam się wydaje!!! Zgony następują np. po samobójstwie w trakcie odurzenia!!!
P.S.2 Marichuana, tak jak i inne narkotyki uzależnia!!!
tony | 87.204.37.* | 19 Stycznia, 2012 23:13
nie rozumiem o co tyle hejtu. Palcie, wbijajcie whatever - wasza sprawa.
minio | 89.231.207.* | 19 Stycznia, 2012 23:16
Naprawdę się nie opłaca używać marichuany i innych używek!!! Ona też uzależnia, tak jak wszystkie inne używki!!!
Guczi [YAFUD.pl] | 19 Stycznia, 2012 23:16
@undefined Nie wątpię, wszystkie te rzeczy są używkami, które mają destrukcyjny wpływ na zdrowie człowieka, dlatego też masz prawo tak uważać. Po prostu chodziło mi o określenie osoby uzależnionej od jakiejkolwiek substancji. Osobiście nie nazwę alkoholika narkomanem. Najprościej jest nazwać taką osobę uzależnioną, wtedy już nieważne od czego. Ale to wedle uznania. :)
wanot.wordpress.com | 89.174.137.* | 19 Stycznia, 2012 23:16
Alkohol jest znacznie bardziej szkodliwy od marihuany, co wszakże nie znaczy, że owa szkodliwa nie jest. Ale człowiek jest istotą wolną i jeśli chce coś palić, to państwo nie powinno mu tego zakazywać. Nullum crimen sine hostia!
Guczi [YAFUD.pl] | 19 Stycznia, 2012 23:22
@ajron Ładnie mnie nazywasz, dziękuję. Marihuana nie jest narkotykiem? Interesujące. Próbuj jeszcze wcisnąć mi kit, że nie uzależnia. :) Nie wiem,czego Cię uczą w tym gimnazjum, ale na pewno niczego przydatnego.
undefined | 173.254.192.* | 19 Stycznia, 2012 23:23
@Guczi:
Jeżeli narkotykiem nazywamy psychoaktywną substancję uzależniającą to chyba należy tak nazwać też alkohol?
@Ziomuś:
Twierdzisz, że branie narkotyków to grzech ciężki? Teraz przypomnij sobie kto pił winko.
Guczi [YAFUD.pl] | 19 Stycznia, 2012 23:28
@undefined Napisałam, że każdy może to nazwać tak, jak chce. Ja nazwę to używkami, Ty narkotykami, jeszcze inna osoba może wymyślić na to inną nazwę. Raczej nie robi to większej różnicy. Szanuję Twoje zdanie i tyle.
Ness [YAFUD.pl] | 19 Stycznia, 2012 23:29
Ja tam wole jak ludzie pala maryche raz na cwierc roku niz pala paczke fajek codziennie :)
Golden | 82.145.217.* | 19 Stycznia, 2012 23:35
Zielsko nie uzależnia. Papierosy zacząłem palic od pierwszego dymu , a zielsko po miesiącu cieszenia się nim zacząłem jarac średnio 3-4 razy w roku
hanskloss | 178.37.108.* | 19 Stycznia, 2012 23:46
Następnym razem poproś babcię, żeby zrobiła Ci ciasteczka z ziołem.
Jeden z kumpli nie chciał jarać, ale ciasto smakowało (nie wiedział że przyprawiane).
Ale miał jazdę;-)
UwagaSocjopata [YAFUD.pl] | 19 Stycznia, 2012 23:59
Guczi skretyniały durniu, kofeina i alkohol to również narkotyki, alkohol zaliczany jest do tych "twardszych". Nie jestem jakimś wielkim obrońcą trawki, ale po prostu wk**wiają mnie takie zera wyzywające innych od ćpunów, podczas gdy sami pewnie chleją jak ostatnie żule. Zdychajcie, i tak nikogo nie obchodzicie.
Bamon | 77.255.211.* | 19 Stycznia, 2012 23:59
@do pajaców wyżej, a wiecie na czym polega uzależnienie psychiczne ? Tym się różni od fizycznego, że w żaden sposób nie reaguje z naszym organizmem. Uzależnić psychicznie można się od tego, że jak wstajesz rano to wkładasz sobie garnek na głowę bo sprawia Ci to przyjemność, tyle.
25 | 77.253.56.* | 20 Stycznia, 2012 00:00
uzaleznia... 6 lat palenia i troche zycie niepoukladane... ale to kwestia organizmu i mimo, ze mialem z tym problemy, jestem i tak za legalizacja - sprzedaz od 18 roku zycia (choc lepiej by bylo jeszcze zawyzyc te granice ale skoro alkohol jest od 18-tki to pewnie i jaranie by bylo od tego wieku ) i palenie tylko w coffeshopach zeby nie trafialo to na ulice do "dzieciakow"ktore nie dostrzegaja kiedy sprawy brna za daleko... a wiec... szkodzi ale... ZIOLO BYLO JEST i BEDZIE JARANE!!
złociste rzęsy | 77.254.167.* | 20 Stycznia, 2012 00:02
MOŻE uzależniać, jeśli ktoś ma predyspozycje. Tak samo jak MOŻE uzależniać np. czekolada. Sama nieraz jaram, bo wolę to niż alkohol, ale nie częściej niż raz w miesiącu. No i oczywiście małe ilości, co by lajta złapać a nie jakieś chore schizy.
XYZ_ZXY | 82.145.216.* | 20 Stycznia, 2012 00:10
Holendrzy chca sie wycofac z legalizacji. Dlaczego? Bo społeczeństwo dosłownie głupieje. Widać to po takich cymbałach, którzy nie znają innych wyrażeń poza np. "Sadzić, palić, zalegalizować". Czy wiecie durnoty ze jak zielsko będzie zalegalizowane to za grama w coffe shopie dacie 70-80 złotych, a nielegalny handel będzie bardziej karany jako szkoda dla skarbu państwa? Pewnie rozchodzi się wam o depenalizacje, ale dla waszych przepalonych tym gównem neuronów to zbyt trudne określenie. Legalizacja =\= depenalizacja i napiszcie to sobie na kartkach bo raczej wasze poryte mózgi tego nie zapamiętaja.
lalalalasrutututu | 77.254.167.* | 20 Stycznia, 2012 00:12
"Holendrzy chca sie wycofac z legalizacji."
gdzie to przeczytałeś?
yhy | 86.175.95.* | 20 Stycznia, 2012 00:14
Może miał zioło w zapasie i pali tylko od czasu do czasu. Tego nie wiecie wiec hamujcie z tymi narkomanami. Żyjemy w wolnym kraju i każdy ma prawo robić co mu sie podoba. Nie ma osoby na świecie która by nie spróbowała czegoś czego nie wolno wiec nie oceniajcie innych. Jak chłopak to lubi to jego sprawa i jego wola. Nie ukladajcie innym życia bo za nich nie umrzecie.
Pozdro dla babci :)
XYZ_ZXY | 82.145.216.* | 20 Stycznia, 2012 00:16
Jak czyta się coś więcej poza Faktem i programem RPP to dużo ciekawych informacji można się dowiedzieć. Mówicie, że THC takie dobre dla zdrowia itp. Nikotyna też dobrze wpływa na neurony np. opóznia Alzheimera. Dym z papierosa czy blanta jest tak samo toksyczny dla płuc.
yhy | 86.175.95.* | 20 Stycznia, 2012 00:29
Tak w ogóle to co w tych czasach nie szkodzi zdrowiu? Jak by sie tak zastanowić to po przeczytaniu tego i owego dowiemy sie ze wszystko ma jakiś szkodliwy wpływ na nasz organizm.
XYZ_ZXY | 82.145.216.* | 20 Stycznia, 2012 00:35
Skoro wszystko szkodzi to po kiego uja się dodatkowo truć fajkami czy zielskiem? Szkoda dla jednostki, społeczeństwa i leżacej u nas finansowo służbie zdrowia. Jako ze ludzie sa z natury egoistami, pomyslcie i poczytajcie zamiast powtarzac puste i durne slogany o nieszkodliwosci zielska. Dla siebie i swojego organizmu i tak juz zatrutego zarciem, powietrzem i woda. Myslenie wbrew pozorom nie boli.
NoName'r | 87.105.215.* | 20 Stycznia, 2012 00:47
To równie dobrze wprowadźmy prohibicję, lub usuńmy fast foody, ponieważ one również wpływają destrukcyjnie na nasz organizm. Czytając niektóre wypowiedzi poprostu stwierdziłem że macie większe braki w mózgu niż większość palaczy, jarających regularnie "magiczny tytoń".
Nikt mi nie będzie mi narzucał co mogę brać a co nie. Mam wolną wolę, a jeśli ktoś poprostu przedawkuje używki no to trudno - jednego idiotę mniej. Pozdro dla palących!
Pamiętajcie: "Ludzi ciągnie do natury, tak - to naturalne!"
Dziabaducha | 150.254.107.* | 20 Stycznia, 2012 00:56
@NoName'r "Ludzi ciągnie do natury, tak - to naturalne!". Kokaina - naturalna, opium - naturalne, nikotyna - naturalne, meskalina - naturalne, kofeina - naturalne... Dalej Ci podawać? Co do Twojej wypowiedzi to myślę, iż już nie potrafisz czytać ze zrozumieniem. Masz wolną wolę owszem. Ale pal co chcesz, pij co chcesz jak nie będziesz leczony ze skutków i utrzymywany za pieniądze innych podatników. Czyli wy*ierdalaj na pustynie, zbuduj sobie lepiankę i tam sobie korzystaj ze swojej wolnej woli.
wolność i odpowiedzialnośc | 195.150.77.* | 20 Stycznia, 2012 01:08
@Dziabaducha: ja jednak proponowałbym rozwiązanie wolnorynkowe i liberalne: likwidujemy resztki socjalizmu, tj. państwową służbę zdrowia i przymus utrzymywania tych trucheł z podatków i składek. Ludzie będą mogli się ubezpieczać prywatnie i dobrowolnie i zniknie problem dopłacania do osób, niszczących sobie zdrowie z własnej woli.
Dziabaducha | 150.254.107.* | 20 Stycznia, 2012 01:16
@wolność i odpowiedzialnośc Czyli odmawiasz opieki zdrowotnej najuboższym (albo ją mocno ograniczasz)? Ludziom, którym nie powiodło się w życiu z różnych przyczyn, a są dobrymi ludźmi płacącymi podatki, ale na tyle ubodzy, że nie byłoby ich stać na leczenie? Ja jestem za rozwiązaniem, aby palacze, ćpuny czy alkoholicy (chociaż palacze to też ćpuny, ale większość ludzi jakoś ma trudności ze skojarzeniem nikotyny jako narkotyku "bo przecież legalna") leczyli się za własne pieniądze. Również ze skutków wypadków, które spowodowali. Skoro stać ich na używki, niech będzie ich stać na leczenie. To nie byłoby trudne do zrealizowania.
Smutas [YAFUD.pl] | 20 Stycznia, 2012 08:10
@dziabaducha, Od pomagania najuboższym w takim systemie są organizacje charytatywne i kościoły wyznaniowe. I bez obaw, firmy ubezpieczeniowe przygotowałyby propozycje składek nawet dla najuboższych. Do tego zrozum, że składki byłyby o wiele niższe. Po prostu nie utrzymywano by z nich tysięcy urzędników.
yhy | 86.175.95.* | 20 Stycznia, 2012 08:25
Zakazujmy wszystkiego i odmawiajmy pomocy tym którzy na to nie zasłużyli bo nie podoba nam sie w nim to o owo? JACY WY SMIESZNI JESTEŚCIE ! Brak słów !
K. | 178.235.1.* | 20 Stycznia, 2012 09:32
Nie rozumiem problemu. Ja wierzę w dobór naturalny. Jeśli ktoś jest na tyle głupi, żeby niszczyć sobie organizm jakąkolwiek używką, to będzie mieć problemy z poczęciem dziecka i geny mają mniejsze szanse na przejście do następnego pokolenia. A jak jeszcze zrobi sobie krzywdę "pod wpływem", to tym szybciej. Niezależniej od jakiej używki...
K. | 178.235.1.* | 20 Stycznia, 2012 09:34
@Dziabaducha, brzmi ciekawie. Jedno "ale": jak odróżnisz np. palacza od niepalącego? Ankieta? Przecież wtedy można powiedzieć co się chce. A zawsze może wmówić, że uszkodzenia płuc są od biernego lub od czegoś jeszcze innego...
Miyako | 164.126.131.* | 20 Stycznia, 2012 10:16
Co z tego? I tak by go nie walnęła bo THC nie rozpuszcza się w wodzie.
jarek zbawiciel | 82.145.217.* | 20 Stycznia, 2012 10:24
To marihuana jest z konopii? Nie, chyba nie.
gtfo | 195.117.255.* | 20 Stycznia, 2012 10:37
DObra ...koniec bzdur.... thc rozkłada się w związkach lipidowych a nie w wodorotlenowych... herbate to mogła ci zrobić z twojej starej skarpetki....
yhy | 81.136.225.* | 20 Stycznia, 2012 11:31
Zrobiła herbatke, nie zrobiła, rozpuscilo sie czy nie - i tak większość uczepila sie tego ze pali. Pali nie pali co za różnic. Jak to moja babcia powiada "jego dupa jego świat i nic nam do tego"
Mr V. | 83.27.35.* | 20 Stycznia, 2012 11:46
@ def
@ guczi
@ shavo
@ ziomus
Widze z waszych wielce wyszukanych wypowiedzi ze wasza wiedza na temat uzywek nie wykracza poza zakres podawany przez media, wiec, apeluje by chociaz zachowac pozory ze w waszych szanownych glowach istnieja narzady zwane mozgami i po prostu nie zabierac glosu w sprawach o ktorych nie ma sie pojecia. Chcecie zgrywac madrali to sie doedukujcie i to nie na wp.pl czy ogladajac tvn. A najlepiej pojarajcie sobie z rok i przestancie. Jeszcze chcialem tylko dodac ze podzial typu "legalne = nie narkotyk / nielegalne = narkotyk"jest szczytem debilizmu i kazda osoba ktora ma o tym choc minimalne pojecie zapewne peka ze smiechu widzac takie cos. No ale to tylko dowod na to, ze medialna papka doskonale wykonuje swoje zadanie robiac wam wode z mozgu. Good job, keep going.
terapeuta | 95.49.58.* | 20 Stycznia, 2012 11:53
@Mr V.
Twoja wiedza jak widać obejmuje głupie obrazki z kwejka, na których bardzo "mądrzy"zjarani gimnazjaliści piszą o tym, jak to marichuana nikogo nie zabiła, jak to jest dobra itp. Ja mam na codzień do czynienia z różnymi uzależnionymi - jestem terapeutą. Uzależnienie psychiczne jest 100 razy gorsze od fizycznego. Większość ludzi mając do wyboru - stratę nogi albo zdrowia psychicznego, wolałoby byc zdrowymi na umyśle. Tu jest tak samo. Jaraj sobie dalej dzieciaczku i patrz, jak dymek wesoło przelatuje ci przed oczyma. I tak będziesz coraz bardziej leniwy, coraz wolniej reagujący, z coraz bardziej opóźnioną reakcją. Aż wylądujesz u mnie, co najmniej z deprechą, a może i ze schizofremią.
Tomek | 77.88.145.* | 20 Stycznia, 2012 12:23
Za duzo filmow, "Babcisynek"sie kalnia.
Ola. | 193.16.255.* | 20 Stycznia, 2012 13:08
Jasne . Dobry bajer pół roboty. Nie ma to jak wziąć coś z filmu :)
Tęcza | pinger.pl | 20 Stycznia, 2012 13:16
O FUCK, tyle towaru się zmarnowało... Wypiłeś chociaż do końca?
lol | 77.253.207.* | 20 Stycznia, 2012 14:10
Taa jasne, babcia znalazła jakieś zioło w lodówce i postanowiła od tak zrobić z tego herbatę yhmm... Od kiedy to herbatę trzyma się w lodówce? Fejk jak nic.
ziomuś | 89.231.207.* | 20 Stycznia, 2012 14:11
@undefined- winka nie piłem, bo mam 13lat. Papierosów też nie paliłem!
bogdanw | 79.187.78.* | 20 Stycznia, 2012 14:22
Przypuśćmy masz 16 lat, a Twoja babcia koło 60,
czego ona szukała w Twoich szufladach? i skąd ten pomysł, żeby ze znalezionego"jakiegoś"proszku w Twojej szufladzie, bo przecież ona nie wiedziała, co to było, zrobić Tobie herbatę? Sytuacja trochę nieprawdopodobna.
A może Twoi rodzice ją znaleźli, bo jeśli bierzesz regularnie jakieś prochy, to widać to po Tobie, więc rodzice domyślili się, że możesz coś brać, przeszukali Twój pokój, znaleźli prochy, i zrobili Tobie herbatkę, abyś nauczył się szanować zdrowie i życie, i pieniądze, bo na pewno tego nie kupiłeś za swoje ciężko zarobione pieniądze. A wszystko też kosztem biednej starszej babci.
hahaha [YAFUD.pl] | 20 Stycznia, 2012 14:54
@bogdanw nie rozkminiaj tak, to motyw z filmu przepisany : )
BB | 31.128.25.* | 20 Stycznia, 2012 14:58
Przede wszystkim trzeba rozróżniać wolność od tego, co nam naprawdę wolno robić. Do tego potrzebne jest trchę rozumu, jakiejś moralności i lepszego wychowania, dyscypliny. Jesteśmy wolnym krajem? To znaczy, że mogę kogoś okraść, zabić, oszukać. W końcu wolny kraj!
Marihuana jak i inne używki zabiją albo przez przedawkowanie, albo z powodu myśli samobójczych, po zażyciu tego świństwa. Jednak nikt mi nie powie, że narkotyki są lepsze niż (jak ktoś podał za przykład) fast food'y. One zabiją komórki nerwowe, uzależnia. A tamte, rzadko kiedy uzależniają (nie tak szybko i mocno), oczywiście niszczą organizm, ale nie tak jak narkotyki. Legalizacja to najgorsze co może być. Nie zdziwię się jednak jak to zrobią. Wtedy przyszłe pokalenia to będą alkoholicy, ćpuny i palacze. Zbyt głupi, by podejmować dobre wybory, co do naszego kraju, do tego manipulowani rządzącymi. Jakiś strajk? Wystarczy podwyższyć ceny środka uzależniającego, już ma się haka na społeczeństwo.
Ale palcie sobie, wciągajcie, wstrzykujcie, pijcie. Może w końcu Polacy-id_ioci wymrą i zostaną Ci mądrzejsi, którzy zapewnią dobry rozwój naszemu kraju. Najgorsze jest jednak to, o czym ktoś wspominał. Inni, lepsi za to płacą. Wypije lub zaćpa sobie taki i zginie nieczemu winna rodzina, dzieci. Biedni płacą podatki za takich ćpunów, alkoholików. Uczciwi muszą czekać na wątrobę w kolejce, bo jakiś pijak ją sobie wyniszczył i dotał wcześniej.
A tak w ogóle, to wyczytałam (nie prez tvn, wp i inne pierdoły), że w narkotykach jest około 20% czystego środka uzależniającego. Reszta to rozdrobnione psychotropy, kawałeczki jakiś metali, szkła, plastiku! Ale ćpuny i tak są mądrzejsi. Z ich mózgów są takie bagna, że nie widzą w tym nic złego. Choć i tak nigdy ich nie używali, skoro zaczęli brać.
Legalizacjatu | 85.193.234.* | 20 Stycznia, 2012 15:40
Shavo ty j*e*bany bezmózgu. Marihuana jest darem trzeba ją palić obejrzyj sobie filmy na discovery. Pomaga w leczeniu AIDS, zapaleń wątroby, nerwicy i innych poważnych chorób, a Ty pie rdolisz głupoty. Niestety nie zalegalizują jej ponieważ przemysł farmaceutyczny straciłby zadużo pieniędzy! Sadzić, Palić, Zalegalizować!
Morf | 83.31.62.* | 20 Stycznia, 2012 15:45
Smutny ten YAFUD :
xxxa | 88.156.160.* | 20 Stycznia, 2012 16:16
przeciez to jest sytuacja z filmu babci synek...
yhy | 81.136.225.* | 20 Stycznia, 2012 16:24
I tak to od ziołowej herbatki doszliśmy do tematu który gnebi społeczeństwo od wieków!
Każdy ma swoje zdanie na ten temac wiec po co sie obrażać i wyzywać?
Szanujmu innych i ich wybory jakich dokonują. Możemy doradzić ale nie narzucajmy im własnych przekonań. Jedni jaraja inni piją a jeszcze inni są od czegoś innego uzależnieni. Tak było, jest i będzie. Wyzywanie siebie na wzajem od cpunow, pijaków albo jeszcze inaczej nic nie da i nic nie zmieni.
a niech zalegalizują, może mniej debili edzie w tym państwie, jak się sami pozabijają | 95.49.58.* | 20 Stycznia, 2012 16:24
@Legalizacjatu
Ale ty jesteś poje*any. Od jarania ci mózg wyżarło, walnięty gimbusie.
adolf h. | 178.56.212.* | 20 Stycznia, 2012 16:44
witaj bracie ... :D
Komendant Głowny | 87.207.182.* | 20 Stycznia, 2012 17:02
Jutro rano będziesz miał na chacie CBŚ;) Miłego poranku ^^
Fari | 83.21.52.* | 20 Stycznia, 2012 17:38
A może zdelegalizować papierosy i alkohol, nie będzie zysku z akczyzy, ale społoeczeństwo będzielepsze, że tak powiem. Zapomnoałem pozycja Kościoła jest zbyt silna, no bo co by zrobili gdyby za każde wino mszalne podczas celebracji zamykano księdza. Czyli skoro nie można zrobić tego co powyzej lepiej zalegalizować zioło, są przecież religie, które mają właśnie sensi w swoioch obrządkach. No dobra pomysł mój jest taki każdy ma jeden krzak w domu nie może tego sprzedawać tylko częstować, a palenie tylko w swoim mieszkaniu lub w miejscu zamieszkania znajomego, który dał zaproszenie nigdy w miejscach publicznychi zakaz posiadania na streecie i pw ogóle poza domem. Co o tym sądzicie?
Bazinga | 150.254.107.* | 20 Stycznia, 2012 17:50
@Legalizacjatu Ta, THC ma taki wpływ na AIDS jak krem do rąk w hamowaniu sraczki. Dalej edukuj się z discovery i innych takich kanałów.
AL_Holandia | 84.84.171.* | 20 Stycznia, 2012 18:22
Do autora-
Nie pisz tak otwarcie w internecie bo cię po ajpi namierzą a może z domu piszesz.
Zrobią ci nalot a jak nie znajdą narkotyków (?) to może łindowsa pirata, z 3 GB muzy, 1 TB filmów,PSchopa itd itp.
Szwagier dostał wyrok za samego łindołsa! MYŚŁ człowieku!
Co do trawy.Mieszkam w Holandii-wiadomo tu jest legalne,wchodzi się z ulicy i kupuje co tam potrzeba.
Ludzie palą na imprezach,na impezach w pracy po części oficjalnej,palą bez wnikania stojąc na ulicy.Ale z kulturą.Ja nie widziałem żeby ktoś tu "odpie.rdalał"jakieś numery.
Widuje się kiwających"upalonych"ale w porównaniu z ulicami z polskich miast to sielanka.W Polsce co kilka metrów narkoman z ropiejącymi częściami ciała,odór z 20 metrów.
Jak mieszkam tu 5 lat i tylko 1 raz przypaliłem-nie dla mnie akurat.
PS w Holandii nie widziałem NIGDY dotąd zataczającego się i drącego ryja pijaka.
AL_Holandia | 84.84.171.* | 20 Stycznia, 2012 18:24
PS 5 krzaków na osobę można legalne w ogródku hodować-podaoba wam się to?
AL_Holandia | 84.84.171.* | 20 Stycznia, 2012 19:08
PS
Co do trawki uważam że ludzie którzy dużo palą (codziennie),niejako "żyją trawą", dużo o niej mówią,przeżywają doznania.Mają problemy w starciu z problemami dnia codziennego.
Ludzie co za dużo palą mają GĄBKĘ zamiast mózgu.Taka jest prawda...
blee | 31.175.58.* | 20 Stycznia, 2012 19:53
Nie chce mi się czytać tych wszystkich komentarzy (zwłaszcza, że większiość jest debilna) tak więc nie wiem, czy ktoś już zwrócił na to uwagę, ale
THC NIE ROZPUSZCZA SIĘ W WODZIE - to tak dla @Marian lub @przemo i innych, którzy sugerują picie, bo się zmarnuje.
blee | 31.175.58.* | 20 Stycznia, 2012 20:00
Ale ostatnie komentarze przeczytam :)
@AL_Holandia - zgadzam się z Tobą w 100%, choć z tymi ropiejącymi narkomanami to trochę przesadziłeś - nie wiem kiedy wyjechałeś, ale to nie lata 90'te, nawet w Polsce jest jakiś postęp :p
Natomiast ja pracuję na oddziele psychiatrycznym i dość się naoglądałem, co alkohol (jak również bardziej toksyczne narko) robi z ludźmi - wierzcie mi - 100 razy bardziej wolę sobie d czasu do czasu zapalić zioło niż żłopać wódę.
Frau Kules | 89.73.219.* | 20 Stycznia, 2012 20:22
@ziomuś. Jak już się przyznałeś do niezbyt dojrzałego wieku to weź się z YAFUDa albo przynajmniej nie gadaj o marihuanie bo to rozmowa nie dla dzieci. A moje zdanie - nikt mnie nigdy nie przekona do narkotyków, ale szanuję wasze poglądy, niezależnie jak idiotyczne mi się wydają. A autorowi smakowało?;)
Hmm | 89.76.208.* | 20 Stycznia, 2012 20:35
Haha pompa nieziemska jak się czyta komentarza o znawcach według których "marichuana zabija". Najpierw pajace nauczcie się pisać. To że uzależnia psychicznie jest wiadome, wszystko może uzależnić (Równie dobrze papierosy, alkochol i jedzenie codziennie kurczaków). Sam palę od 3 lat praktycznie codziennie :) (Tak jestem ćpunem zginę marnie pod mostem:|) Uczęszczam do 3 klasy liceum, odkąd palę moje o ceny poszły (O zgrozo to prawda) w górę :) W 1 klasie liceum dużo do wyróżnienia mi nie brakowało w 2 tak samo :). Fakt faktem zamula itp ale też głównie zależy od psychiki i tego co sobie wkręcisz :)
Hmm | 89.76.208.* | 20 Stycznia, 2012 20:38
Acha jeśli ktoś miałby zamiar mnie obrażać powiem (Napiszę) tak : To jest moje życie, palę codziennie sprawia mi to przyjemność i nie wasz interes czy skończę pod mostem/ w monarze/ na sznurku. Każdy ma swój umysł i wie co robi :)
Autor | 178.180.81.* | 20 Stycznia, 2012 20:57
Dobra, po pierwsze:
Nie miałem tych 4 gram w lodówce jak ktoś pisał tylko w szafce.. dosyć na wierzchu.
Ponadto nie jest to motyw z filmu, znam kilka filmów w których było coś z marihuaną ale nie z robieniem herbaty ^^
1 gram można dostać za 15 - 25 zł. Za drożej się nie opłaca. Za te 4 gramy dałem 80 zł.
Tak, mam 16 lat. Palę od czasu do czasu ziółko.. yafud nie jest fejkiem.
Chciałbym też pozdrowić osoby mówiące jaka to marihuana jest uzależniająca, jak działa i w ogóle, a także osoby marihuanie przeciwne. Większość z takich osób raczej nie widziała zioła w innym miejscu niż w TV.. a rozmawiacie o działaniu..
I podsumowując - Mam 16 lat, palę od ponad roku, nie mam żadnej depresji ani co tam innego wymyślacie. Yafuda wstawiłem żeby podzielić się nieszczęściem z innymi, min. palącymi osobami.
Yafuda wstawiłem dość dawno i dopiero teraz zauważyłem że jest w najnowszych. Co do 4 gram to starałem się je wysuszyć ale nie są w za dobrym stanie..
Autor | 178.181.189.* | 20 Stycznia, 2012 21:08
"AL_Holandia | 84.84.171.* | 20 Stycznia, 2012 18:22
Do autora-
Nie pisz tak otwarcie w internecie bo cię po ajpi namierzą a może z domu piszesz.
Zrobią ci nalot"
A może i to faktycznie fejk xD Tak dla osób o których mówisz
Kehen | 91.214.3.* | 20 Stycznia, 2012 21:08
A jednak - marihuana JEST uzależniająca. JEST niebezpieczna. NIE POWINNA być zalegalizowana. Ludzie, którzy twierdzą inaczej... Jak na moje, to mają po prostu wyżarty mózg. O ile jeszcze go mają.
Teraz czekam na rage najaranych gimnazjalistów.;)
TeN Co KoChA PaMpErSy | 89.79.114.* | 20 Stycznia, 2012 21:10
Właśnie namierzają twoje IP.
Tak, nakablowałem.
Aaa | 82.145.211.* | 20 Stycznia, 2012 21:10
Boze teraz cpuny bede sie burzyc bo ich ktos nazwal tak jak trzeba..
Hmm | 89.76.208.* | 20 Stycznia, 2012 21:11
@Kehen
Uzasadnij dlaczego tak uważasz :) (Że jest niebiezpieczna)
Kehen | 91.214.3.* | 20 Stycznia, 2012 21:59
Robi pranie mózgu. Wyłącza myślenie i tak już z|diociałych dzieciaków, które potem krzyczą "SADZIĆ PALIĆ ZALEGALIZOWAĆ!!!", ale jak policja przejedzie niedaleko to pierwsi do mamusi lecą.
Cytując słowa piosenki: "No-one got killed, but that's no excuse".
Sky owner. | pinger.pl | 20 Stycznia, 2012 22:14
ciekawe, czy dobra była.
Panna Magdalenka | pinger.pl | 21 Stycznia, 2012 12:29
Mogła zrobić ciasto! :D Szkoda trochę :D
Spokojny | 79.184.69.* | 21 Stycznia, 2012 16:12
A ja dzis stane w obronie zjaranych gimnazjalistow. Jestem studentem (niedlugo skoncze studia), pracuje, mam dziewczyne i czas na hobby :) A jaram tak srednio 2-4 razy na miesiac. I jakos zyje, ba odkad pale ziolko to rzucilem palenie fajek, a walilem paczke dziennie, no i zauwazylem, ze nie pijam juz praktycznie alkoholu. Jedyna wada ktora zauwazylem po sobie jest to, ze przytylem, ze 3kg od gastrofazy.
Niestety prawda jest, ze marysia na niektorych wplywa bardziej negatywnie, szczegolnie na pamiec i koncentracje, dlatego trzeba uwazac by nie przesadzac.
Ci ktorzy mowia, ze marysia jest mega zla - myla sie, ale reszta ktora gada o tym, ze nie ma zadnych zlych konsekwencji - tez sa w bledzie.
Ogarnieci sobie poradza zawsze, a reszta i tak by predzej czy pozniej skonczyla na dnie.
Poza tym statystyki pokazuja, ze ludzie z wyksztalceniem wyzszym i na bardziej odpowiedzialnych stanowiskach (lepiej platnych) maja wieksza sklonnosc do palenia marihuany.
Pozdro :)
VKVR | 89.78.235.* | 21 Stycznia, 2012 16:19
@terapeuta
terapeuta co nie wie jak się pisze 'schizofrenia', hah, gdzie takich specjalistów mają?;d
wuzetka | 79.191.55.* | 21 Stycznia, 2012 16:37
@Spokojny zgadzam się, ale co do tego że ludzie na wyższych stanowiskach mają większą skłonność do palenia zioła - pewnie dlatego, że ich na to stać, bo jednak dla wielu osób 30 zł piechotą nie chodzi...
terapeuta | 79.191.60.* | 21 Stycznia, 2012 18:11
@VKVR
Będziesz się czepiał każdej literówki? To zobacz sobie, obok jakiej literki jest 'n' na klawiaturze.
płk Żbik | 87.199.37.* | 23 Stycznia, 2012 12:48
Mamy twoje IP.
Czarna e(L)ka | 178.73.48.* | 23 Stycznia, 2012 21:14
@terapeuta Dobry z ciebie troll, tłuku. SchizofreMia zawsze spoko.
ziomal | 89.204.137.* | 24 Stycznia, 2012 15:07
ĆPUN!!!!!!!!!1
nieznajomy | 78.88.26.* | 28 Stycznia, 2012 22:51
Ale co wam do tego ? Ch*j kogo obchodzi czy ktoś jest ćpunem albo alkoholikiem. Jak dla mnie każdy powinien móc robić to co nie czyni źle drugiemu człowiekowi. Stanie ci się coś jak ktoś się zapije na śmierć albo zaćpie ?
VQQT | 178.42.15.* | 02 Lutego, 2012 16:48
ojj tam ja na jej miejscu bym to spalił
Autor | 178.182.105.* | 15 Marca, 2012 15:59
@VQQT - Na jego miejscu.
autor | 83.14.214.* | 30 Marca, 2012 12:49
aha to fajnie miałeś hahaha
str4life [YAFUD.pl] | 14 Kwietnia, 2012 22:41
Żeby przedawkować marihuanę trzeba by spalić 1/3 masy swojego ciała . W moim przypadku to 23 kilogramy . Możliwe? Nie. Więc dziękuję tyle na temat marihuany. Wódka? Ile trzeba, żeby przedawkować? Wypić o kieliszek za dużo w czasie imprezy i umierać na martwicę wątroby lub na niewydolność nerek . Jest różnica ? Jest. Dziękuję za uwagę i poczytajcie w głębszych źródłach, a nie wisiać w google byle jakie hasło związane z jaraniem i przeczytać komentarze i wypowiedzi tępych polityków, którzy nie palili, a gówn* wiedzą i się wypowiadają. Spójrzcie ludzie na oczy WÓDKA BYĆ BARDZIEJ SZKODLIWA NIŻ M-A-R-I-H-U-A-N-A. Czy tak trzeba mówić, żebyście zrozumieli? :(
anonim | 88.199.232.* | 15 Sierpnia, 2012 11:07
Policja już jest w drodze.
pan profesor | 89.68.63.* | 15 Stycznia, 2013 19:36
shavo, uzależnienie psychiczne, to jest np od czekolady, a przy fizycznym człowiek czuje fizyczny ból
appj [YAFUD.pl] | 02 Lutego, 2013 20:42
LOL, skąd wy wiecie ile to wszystko kosztuje? :D