Rano padł nasz firmowy serwer pocztowy. Chciałem wysłać e-maila z ofertą do ważnego klienta, więc zadzwoniłem do działu IT i zapytałem kiedy szacują, że poczta zacznie działać normalnie. Informatyk odparł zirytowany, że przecież rozesłał do całej firmy maila z informacją! Aż dziwne, że awarie zdarzają się u nas tak rzadko. YAFUD«Poprzednia wpadkaNastępna wpadka »
2
1
HeLL | 83.142.219.* | 04 Listopada, 2016 23:56
No ale o co chodzi ? Wszystko zgodnie z hasłem "Dziwne, u mnie działa";)
0
2
Marius | 37.248.117.* | 05 Listopada, 2016 08:57
Może rozesłał maila, że już działa?
0
3
skusds | 77.254.236.* | 05 Listopada, 2016 19:22
To sam naprawiaj te serwery mądralo...
0
4
HeLL | 83.142.219.* | 05 Listopada, 2016 19:29
Kto ja ? Pffff nie takie rzeczy się robiło :)
W odpowiedzi na komenatrz #3 użytkownika skusds[ Zobacz ]
0
5
Sebo | 88.199.113.* | 16 Listopada, 2016 17:09
Rozesłał maile po sieci wewnętrznej w firmie, do tego internet nie jest potrzebny.
0
6
F | 213.17.137.* | 21 Listopada, 2016 09:08
Prawdopodobnie prace na serwerze a nie awaria. Więc mail wyszedł przed całą sytuacją. Ale użytkownik zawsze przeinaczy bo przecież powiedzieć "Jak zwykle IT coś sp@#$%^yło i nie mogę pracować!"niż przyznać że się nie przeczytało maila bo "Oj tam.. IT coś tam sobie robi. Co mnie to może obchodzić?"
Obserwujesz komentarze do tego wpisu.
Nie chcesz, aby coś ci umknęło?
Dostaniesz wtedy powiadomienie jeśli pojawi się nowy komentarz do tego wpisu.
HeLL | 83.142.219.* | 04 Listopada, 2016 23:56
No ale o co chodzi ? Wszystko zgodnie z hasłem "Dziwne, u mnie działa";)
Marius | 37.248.117.* | 05 Listopada, 2016 08:57
Może rozesłał maila, że już działa?
skusds | 77.254.236.* | 05 Listopada, 2016 19:22
To sam naprawiaj te serwery mądralo...
HeLL | 83.142.219.* | 05 Listopada, 2016 19:29
Kto ja ? Pffff nie takie rzeczy się robiło :)
Sebo | 88.199.113.* | 16 Listopada, 2016 17:09
Rozesłał maile po sieci wewnętrznej w firmie, do tego internet nie jest potrzebny.
F | 213.17.137.* | 21 Listopada, 2016 09:08
Prawdopodobnie prace na serwerze a nie awaria. Więc mail wyszedł przed całą sytuacją. Ale użytkownik zawsze przeinaczy bo przecież powiedzieć "Jak zwykle IT coś sp@#$%^yło i nie mogę pracować!"niż przyznać że się nie przeczytało maila bo "Oj tam.. IT coś tam sobie robi. Co mnie to może obchodzić?"