Mój kot budzi mnie praktycznie codziennie paćkając mnie delikatnie łapką po nosie. Nigdy nie zrobił mi przy tym krzywdy... do dzisiaj. Nie wiem czemu, ale tym razem postanowił spróbować włożyć łapkę do dziurki od nosa. Coś musiało go wystraszyć bo otworzył pazura i od razu się zahaczył. Nigdy nie lubiłem poniedziałków, ale dzisiejszy zaczął się od przeraźliwego bólu i olbrzymiej ilości krwi. YAFUD«Poprzednia wpadkaNastępna wpadka »
-3
1
O | 31.11.131.* | 03 Kwietnia, 2017 15:15
Eh... wlasnie dlatego nie znosze kotow. Sa nieprzewidywalne i dla zabawy kalecza ludzi z ktorymi mieszkaja. Inne ssaki tak nie postepuja (pomijajac niektorych ludzi).
Nie wina śpiącego ale coś musiało sie przyczynić do wystraszenia kota. Człowiek mając coś w ręku gdy sie go przestraszy rownież może zrobic krzywdę całkiem przypadkiem/ niechcący.
W odpowiedzi na komenatrz #3 użytkownika hankmoody[ Zobacz ]
-3
5
Taisho | 83.20.186.* | 03 Kwietnia, 2017 16:05
Krwiożercza bestia.
-1
6
O | 31.11.131.* | 03 Kwietnia, 2017 16:06
Jasne jasne. Tylko ciekawe dlaczego akurat koty, zawsze "przypadkiem", kalecza ludzi. Koty maja taka osobowosc i tyle, dla zabawy draznia inne stworzenia, mecza je. Dla nich czlowiek, czy mysz to zadna roznica. Inne zwierzeta udomowione mozesz karmic z reki i delikatnie biora jedzenie, zeby nie ugryzc przypadkiem czlowieka, a u kota to jest kwestia czasu, az cie podrapie, ugryzie "przypadkiem".
W odpowiedzi na komenatrz #4 użytkownika Cyganeczka[ Zobacz ]
-4
7
O | 31.11.131.* | 03 Kwietnia, 2017 16:14
Poza tym, autor twierdzi, ze packal go lekko po nosie zawsze, czyli rozumiem ze po grzbiecie, czy czubku nosa. I gdyby kota faktycznie cos przestraszylo, to pazury wyciagnalby na nosie, a nie w nosie. Kot ewidentnie pchal tam lapy. Czyli tak jak pisalam w pierwszym komentarzu. Koty po prostu takie sa i nie ma co zaklinac rzeczywistosci.
W odpowiedzi na komenatrz #4 użytkownika Cyganeczka[ Zobacz ]
2
8
Hkqw | 94.254.144.* | 03 Kwietnia, 2017 16:53
Koty nie mogą być złośliwe bo nie są na to wystarczająco inteligentne. Ludzie przypisują ich zachowaniu różne cechy ale zwierzęta ani nie potrafią kochać ani nienawidzić ani zachowywać złośliwie ani obrazić ani nawet pożartować przy piwie. I pisze to jako właściciel kotów. Wypadki się zdarzają. Każde zwierzę może drapnąć czy ugryźć zupełnym przypadkiem. Może z wyjątkiem dużej części rybek.
0
9
O | 31.11.131.* | 03 Kwietnia, 2017 17:08
Ile razy Twoj kot Cie drapnal "przypadkiem", tak ze potem byles zadrapany, ze byl strupek?
W odpowiedzi na komenatrz #8 użytkownika Hkqw[ Zobacz ]
-2
10
O | 31.11.131.* | 03 Kwietnia, 2017 17:10
Aha, nikt tu nie pisze o zlosliwosci, ale ja np pisalam o tym, ze koty lubia sie draznic, meczyc "ofiare". Jedynie koty zabijaja dla zabawy. Inne zwierzeta zabijaja dla pozywienia.
W odpowiedzi na komenatrz #8 użytkownika Hkqw[ Zobacz ]
2
11
rvhq | 88.156.139.* | 03 Kwietnia, 2017 17:25
Nie, jedynie ludzie zabijają dla zabawy.
W odpowiedzi na komenatrz #10 użytkownika O[ Zobacz ]
1
12
VPRT | 89.64.47.* | 03 Kwietnia, 2017 17:49
Czasem jak się z nimi drażnię, to wyciągają pazurki, ale nigdy nie zdarzyło im się drapnąć do krwi. To zawsze raczej delikatne łapanie ręki. Zdarzyło się, że mnie drapnął natomiast poprzedni kot (niestety już nieżyjący i to nie z tego powodu :D), bo wystraszył się i zerwał do biegu, przebiegając po mnie (koty przy starcie biegu wyciągają pazury dla lepszej przyczepności).
W odpowiedzi na komenatrz #9 użytkownika O[ Zobacz ]
2
13
RPSK | 89.64.47.* | 03 Kwietnia, 2017 17:57
Każde zwierzę tak potrafi. Pies też może się przykładowo pobawić z chomikiem w śmiertelny dla chomika sposób. Po prostu zwierzęta nie znają skutków swoich działań i nie potrafią przewidzieć skutków swojej zabawy.
W odpowiedzi na komenatrz #10 użytkownika O[ Zobacz ]
2
14
pigz | 89.65.231.* | 03 Kwietnia, 2017 18:11
Wystraszył się i tyle. Całe życie mam koty i psy i jakoś większych obrażeń nigdy nie odniosłam. Pies wiadomo czasem chapnie, kot podrapie ale taka ich natura.
-1
15
O | 31.11.131.* | 03 Kwietnia, 2017 20:42
Pieprzysz. Nie znasz tematu, a wypowiadasz sie. Koty poluja dla zabawy, mecza ofiare na smierc.
W odpowiedzi na komenatrz #11 użytkownika rvhq[ Zobacz ]
-1
16
O | 31.11.131.* | 03 Kwietnia, 2017 20:44
Z reszta, pisalam o zwierzetach, a Ty o ludziach. Trzymaj sie tematu jak chcesz dyskutowac.
W odpowiedzi na komenatrz #11 użytkownika rvhq[ Zobacz ]
-2
17
O | 31.11.131.* | 03 Kwietnia, 2017 20:49
Ja nie mialam na mysli szycia rany;) ale zadrapania przez kota. Z reszta, koty, czy psy to bardzo popularne zwierzeta i chyba kazdy mial z nimi do czynienia i kazdy wie z doswiadczenia, ze w wiekszosci koty sa wredne, nie sa przyjacielskie jak np pies i trzeba na koty uwazac, bo sa nieprzewidywalne. Taka maja osobowosc. Nie mam psa, mam innego zwierzaka (w razie jakbym byla posadzona o subiektywizm).
W odpowiedzi na komenatrz #12 użytkownika VPRT[ Zobacz ]
2
18
Pikolo | 193.60.168.* | 03 Kwietnia, 2017 23:28
To słynne męczenie ofiary na śmierć to: a) test na pasożyta, który z myszy przenosi się na koty. Jeśli ofiara nie ma woli walki to jest chora b) poprawa smaku mięsa, jeśli wierzyć żydom i muzyłmanom, którzy przy uboju halal/szechicie zabijają przez wykrwawienie
żółwie to chore pojεbańce, haps i ręka ujεbana rybki to dopiero niewdzięczne są, ani nie pogłaskasz ani nie przytulisz króliki, chomiki, kawie domowe, szynszyle trzymasz tylko w klatce, taki niby ssak a nie pogłaskasz i tylko cię jeszcze ugryzie/ podrapie konie są nieprzewidywalne, źle coś zrobisz i jεbut lecisz przez pół pokoju krowy zabijają więcej ludzi rocznie niż rekiny mam wymieniać dalej? czy może w końcu zrozumiesz że zwierzęta NIE SĄ KURωA LUDŹMI. nie myślą jak ludzie, nie czują emocji. pies jest zwierzęciem stadnym/ socjalnym czy jak mu tam i dlatego łatwo się podporządkował ludziom. Użytkownik dostał ostrzeżenie za tą wypowiedź: 2017-04-04 08:44:42 [Powód:Używanie słów powszechnie uznawanych za wulgarne]
W odpowiedzi na komenatrz #1 użytkownika O[ Zobacz ]
2
20
Xarria | 94.254.129.* | 03 Kwietnia, 2017 23:35
Ale wiesz że ludzie to zwierzęta i też reagują instynktownie w nagłych sytuacjach?
W odpowiedzi na komenatrz #16 użytkownika O[ Zobacz ]
-2
21
O | 94.254.189.* | 04 Kwietnia, 2017 02:18
No skoro reagujesz instyktownie jak zwierze, to powodzenia:) ale musze Cie zmartwic, bo niektorzy ludzie - jest ich malo, ale jednak - zanim cos zrobia, to najpierw pomysla. Serio;) sprobuj kiedys;) Tym wlasnie roznia sie (w teorii) ludzie od zwierzat, ze potrafia przedlozyc rozum nad instynkt. W teorii, bo Ty jestes czlowiekiem, a kierujesz sie instynktem. Ale jest nadzieja dla Twoich potomkow, ze jednak beda homo sapiens sapiens;)
W odpowiedzi na komenatrz #20 użytkownika Xarria[ Zobacz ]
1
22
O | 94.254.189.* | 04 Kwietnia, 2017 02:41
No jesli uwazasz, ze male ssaki trzyma sie w klatce, to nie dziw sie ze gryza. Tez gryzlbys, jakbys byl cale zycie w klatce niewiele wiekszej od Ciebie samego. Konie sa nieprzewidywalne? a cieszylbys sie, jakby ktos wlazil Ci na plecy i Cie bil po tylku zebys szybciej galopowal? Zwierzeta nie sa ludzmi, owszem i nikt nie twierdzi ze jest inaczej, bo bylaby to zwyczajna logiczna sprzecznosc. Ale przypisywanie wylacznie ludziom inteligencji i odczuwania jest zwyczajna ignorancja, naprawde delikatnie mowiac.
Zwierzeta nie maja swiadomosci, dlatego kieruja sie instynktem, co oznacza mniejsza inteligencje niz ludzka i mniejsza emocjonalnosc, ale nie oznacza jej braku. Aczkolwiek jest taki test, w ktorym okazuje sie, ze niektore zwierzeta maja swiadomosc. Test z lustrem. Jesli zwierze pozna w lustrze siebie, oznacza to proces poznawczy samego siebie, a zatem swiadomosc. Czy Ty ukonczyles w ogole 18 lat? Pytam powaznie, bo jesli nie, to Twoja ignorancja jest zrozumiala z racji wieku.
W odpowiedzi na komenatrz #19 użytkownika Aknologia[ Zobacz ]
pierwszy twój komentarz, który ma sens. oczywiście że jakąś inteligencję mają, potrafią się uczyć i odczuwają strach/ znudzenie itp, jednak nie mają tego tak wykształcone jak naczelne (ergo nazwa rzędu)
każde zwierzę potrafisz usprawiedliwić, ale kota już nie? oj, kogoś chyba podrapał w dzieciństwie;)
W odpowiedzi na komenatrz #22 użytkownika O[ Zobacz ]
-1
24
O | 188.146.17.* | 04 Kwietnia, 2017 14:43
Nie odpowiedziales na pytanie, ile masz lat? Nigdy nie podrapal mnie kot, ani nie ugryzl pies. Koty sa wredne, bo czesto juz wlasxiciele ostrzegaja, ze on najpierw sie lasi, a potem drapie. Czesto chcialam poglaskac kota, ale zawsze ostrzegajaco prychaly, najezaly sie, albo udalo mi sie uciec z reka przed zebami czy pazurami. Boje sie po prostu kotow i to nie z irracjonalnego powodu, ale wiem ze nie wolno im ufac. Ostatnio bylam u znajomego, jego kot lasil sie, ocoeral, wyciagal glowe do glaskania i glaskalam, po czym on polozyl sie kolo mojego uda i zaczal powoli wyciagac pazury i wbijac mi w noge. No ludzie, przeciez to zwierzeta psychopatyczne!
W odpowiedzi na komenatrz #23 użytkownika Aknologia[ Zobacz ]
1
25
TTQW | 89.64.50.* | 04 Kwietnia, 2017 17:04
To już wynika z podejścia ludzi. Jak ktoś kupuje psa, to jednak czuje pewien respekt i wie, że ten pies jak się go dobrze nie wychowa może zrobić krzywdę. Stąd też gatunki chomika nazywane psami (jak np. yorki, czy maltańczyki) są zwykle dużo bardziej agresywne, niż psy właściwe. A jak się kociak bawi i nawet wyciągnie pazurki, to przecież to takie słodkie i nie trzeba go uświadamiać, że tak nie wolno. Kot z Twojej historii nie sprawił Ci bólu celowo. Po prostu się bawił nie wiedząc o tym, że to Ci się nie podoba.
W odpowiedzi na komenatrz #24 użytkownika O[ Zobacz ]
1
26
KimHaru | 5.172.237.* | 04 Kwietnia, 2017 18:32
O i z tobą się zgodzę. Wielu ludzi uważa, że koty są takie niezależnie, że nie da się ich wytresować, a nawet nie próbują ich zrozumieć. Owszem kota nie da się wytresować w takim stopniu jak psa, ale da się go nauczyć egzystować z ludźmi tak, że wie co może drapać i nie sprawia problemów.
W odpowiedzi na komenatrz #25 użytkownika TTQW[ Zobacz ]
>"nigdy żaden nie podrapał mnie" >"zaczął wbijać pazury w nogę" :)
nie wiem dlaczego tak cię interesuje mój wiek, ale sądząc po stylu twoich wypowiedzi jesteś albo ode mnie młodsza, albo masz 30-50 lat.
Nigdy nie zranił mnie człowiek. Ludzie są wredni, bo często już rodzice ostrzegają, że najpierw są mili, potem wbijają nóż w plecy. Często chciałam dotknąć człowieka, ale zawsze ostrzegająco odpowiada "co ty do cholery wyprawiasz?". Boję się po prostu ludzi i to nie z irracjonalnego powodu, ale wiem, że nie wolno im ufać. Ostatnio byłam u znajomego i on był bardzo towarzyski, po czym przytulił mnie tak, że nie mogłam oddychać. No ludzie, przecież to ludzie psychopatyczni!
Beka z osób, które pchają łapy tam, gdzie są niemile widziane, nie czają tego a potem "łolaboga jak boli hurr durr tylko psy jis (inne ssaki) na 100%"
W odpowiedzi na komenatrz #24 użytkownika O[ Zobacz ]
1
28
rutp | 88.156.139.* | 04 Kwietnia, 2017 23:02
U mojej bratowej są trzy koty, mam alergie na ich sierść wiec nieczęsto tam bywam ale żaden z tych kotów nigdy celowo mnie nie podrapał oprócz zabawy oczywiście. Nawet ten który był od małego w schronisku i nie zaznał towarzystwa ludzi zachowywał się normalnie. Koty to moze samotnicy ale gdy jest ich kilka to jeden z nich obejmuje przywództwo i karze resztę jesli cos robią nie tak.
W odpowiedzi na komenatrz #24 użytkownika O[ Zobacz ]
1
29
Nick | 95.49.135.* | 05 Kwietnia, 2017 06:24
Koty już mają taki odruch wyciągania i chowania pazurów, gdy jest im przyjemnie. Często przy tym mruczą i "ugniatają"miękkie podłoże. Słuchaj, ja Ci powiem tak. Mam kotka i męża, który zbyt delikatnej ręki nie ma i często kotu się nie podoba, co mąż wyprawia z jego futerkiem, ogonem i uszami :D. Czasem aż się dziwimy, że mały sierściuch nigdy się nie broni. Jedyne, do czego jest zdolny to lekkie uderzenie łapą, bez pazurów. Nigdy nikomu z nas nie zrobił krzywdy. Ale i tak jest wrednym karwiem, w końcu kot i do tego rudy :)
W odpowiedzi na komenatrz #24 użytkownika O[ Zobacz ]
-1
30
O | 31.11.131.* | 07 Kwietnia, 2017 21:13
Dzieciaku, spadaj stad. Masz moze 15 lat i udajesz doroslego. A to strona dla doroslych. Na Twoje wypocinamy odpisywac nie zamierzam. Troche pokory. Szybciej dorosniesz mentalnie, jak wiecej bedziesz sluchal, a mniej mowil.
W odpowiedzi na komenatrz #27 użytkownika Aknologia[ Zobacz ]
1
31
trqr | 195.191.163.* | 08 Kwietnia, 2017 21:22
Patrząc na ilość Twoich komentarzy stwierdzam, że jeszcze Ci daleko do dorosłości mentalnej. Wypominanie wieku na podstawie komentarzy jest prawdę mówiąc dziecinne...
W odpowiedzi na komenatrz #30 użytkownika O[ Zobacz ]
O ma gora 18 lat (no a jak ma wiecej, to nie stara sie udowodnic) i zawsze wie wszystko najlepiej. Przyzwyczaj sie. Ona jest madra, psycholozka swiata, a ty jestes gupi burak - no chyba pani poisel Senyszyn to pisze.
W odpowiedzi na komenatrz #31 użytkownika trqr[ Zobacz ]
Obserwujesz komentarze do tego wpisu.
Nie chcesz, aby coś ci umknęło?
Dostaniesz wtedy powiadomienie jeśli pojawi się nowy komentarz do tego wpisu.
O | 31.11.131.* | 03 Kwietnia, 2017 15:15
Eh... wlasnie dlatego nie znosze kotow. Sa nieprzewidywalne i dla zabawy kalecza ludzi z ktorymi mieszkaja. Inne ssaki tak nie postepuja (pomijajac niektorych ludzi).
Carn | 188.123.201.* | 03 Kwietnia, 2017 15:20
Czas na drzwi w pokoju
hankmoody [YAFUD.pl] | 03 Kwietnia, 2017 15:35
Poczekajmy na obrońców kotów, którzy stwierdzą, że to była ewidentnie wina śpiącego...
Cyganeczka [YAFUD.pl] | 03 Kwietnia, 2017 15:38
Nie wina śpiącego ale coś musiało sie przyczynić do wystraszenia kota. Człowiek mając coś w ręku gdy sie go przestraszy rownież może zrobic krzywdę całkiem przypadkiem/ niechcący.
Taisho | 83.20.186.* | 03 Kwietnia, 2017 16:05
Krwiożercza bestia.
O | 31.11.131.* | 03 Kwietnia, 2017 16:06
Jasne jasne. Tylko ciekawe dlaczego akurat koty, zawsze "przypadkiem", kalecza ludzi. Koty maja taka osobowosc i tyle, dla zabawy draznia inne stworzenia, mecza je. Dla nich czlowiek, czy mysz to zadna roznica. Inne zwierzeta udomowione mozesz karmic z reki i delikatnie biora jedzenie, zeby nie ugryzc przypadkiem czlowieka, a u kota to jest kwestia czasu, az cie podrapie, ugryzie "przypadkiem".
O | 31.11.131.* | 03 Kwietnia, 2017 16:14
Poza tym, autor twierdzi, ze packal go lekko po nosie zawsze, czyli rozumiem ze po grzbiecie, czy czubku nosa. I gdyby kota faktycznie cos przestraszylo, to pazury wyciagnalby na nosie, a nie w nosie. Kot ewidentnie pchal tam lapy. Czyli tak jak pisalam w pierwszym komentarzu. Koty po prostu takie sa i nie ma co zaklinac rzeczywistosci.
Hkqw | 94.254.144.* | 03 Kwietnia, 2017 16:53
Koty nie mogą być złośliwe bo nie są na to wystarczająco inteligentne. Ludzie przypisują ich zachowaniu różne cechy ale zwierzęta ani nie potrafią kochać ani nienawidzić ani zachowywać złośliwie ani obrazić ani nawet pożartować przy piwie. I pisze to jako właściciel kotów. Wypadki się zdarzają. Każde zwierzę może drapnąć czy ugryźć zupełnym przypadkiem. Może z wyjątkiem dużej części rybek.
O | 31.11.131.* | 03 Kwietnia, 2017 17:08
Ile razy Twoj kot Cie drapnal "przypadkiem", tak ze potem byles zadrapany, ze byl strupek?
O | 31.11.131.* | 03 Kwietnia, 2017 17:10
Aha, nikt tu nie pisze o zlosliwosci, ale ja np pisalam o tym, ze koty lubia sie draznic, meczyc "ofiare". Jedynie koty zabijaja dla zabawy. Inne zwierzeta zabijaja dla pozywienia.
rvhq | 88.156.139.* | 03 Kwietnia, 2017 17:25
Nie, jedynie ludzie zabijają dla zabawy.
VPRT | 89.64.47.* | 03 Kwietnia, 2017 17:49
Czasem jak się z nimi drażnię, to wyciągają pazurki, ale nigdy nie zdarzyło im się drapnąć do krwi. To zawsze raczej delikatne łapanie ręki. Zdarzyło się, że mnie drapnął natomiast poprzedni kot (niestety już nieżyjący i to nie z tego powodu :D), bo wystraszył się i zerwał do biegu, przebiegając po mnie (koty przy starcie biegu wyciągają pazury dla lepszej przyczepności).
RPSK | 89.64.47.* | 03 Kwietnia, 2017 17:57
Każde zwierzę tak potrafi. Pies też może się przykładowo pobawić z chomikiem w śmiertelny dla chomika sposób. Po prostu zwierzęta nie znają skutków swoich działań i nie potrafią przewidzieć skutków swojej zabawy.
pigz | 89.65.231.* | 03 Kwietnia, 2017 18:11
Wystraszył się i tyle. Całe życie mam koty i psy i jakoś większych obrażeń nigdy nie odniosłam. Pies wiadomo czasem chapnie, kot podrapie ale taka ich natura.
O | 31.11.131.* | 03 Kwietnia, 2017 20:42
Pieprzysz. Nie znasz tematu, a wypowiadasz sie. Koty poluja dla zabawy, mecza ofiare na smierc.
O | 31.11.131.* | 03 Kwietnia, 2017 20:44
Z reszta, pisalam o zwierzetach, a Ty o ludziach. Trzymaj sie tematu jak chcesz dyskutowac.
O | 31.11.131.* | 03 Kwietnia, 2017 20:49
Ja nie mialam na mysli szycia rany;) ale zadrapania przez kota. Z reszta, koty, czy psy to bardzo popularne zwierzeta i chyba kazdy mial z nimi do czynienia i kazdy wie z doswiadczenia, ze w wiekszosci koty sa wredne, nie sa przyjacielskie jak np pies i trzeba na koty uwazac, bo sa nieprzewidywalne. Taka maja osobowosc. Nie mam psa, mam innego zwierzaka (w razie jakbym byla posadzona o subiektywizm).
Pikolo | 193.60.168.* | 03 Kwietnia, 2017 23:28
To słynne męczenie ofiary na śmierć to:
a) test na pasożyta, który z myszy przenosi się na koty. Jeśli ofiara nie ma woli walki to jest chora
b) poprawa smaku mięsa, jeśli wierzyć żydom i muzyłmanom, którzy przy uboju halal/szechicie zabijają przez wykrwawienie
Aknologia [YAFUD.pl] | 03 Kwietnia, 2017 23:31
żółwie to chore pojεbańce, haps i ręka ujεbana
rybki to dopiero niewdzięczne są, ani nie pogłaskasz ani nie przytulisz
króliki, chomiki, kawie domowe, szynszyle trzymasz tylko w klatce, taki niby ssak a nie pogłaskasz i tylko cię jeszcze ugryzie/ podrapie
konie są nieprzewidywalne, źle coś zrobisz i jεbut lecisz przez pół pokoju
krowy zabijają więcej ludzi rocznie niż rekiny
mam wymieniać dalej? czy może w końcu zrozumiesz że zwierzęta NIE SĄ KURωA LUDŹMI. nie myślą jak ludzie, nie czują emocji. pies jest zwierzęciem stadnym/ socjalnym czy jak mu tam i dlatego łatwo się podporządkował ludziom.
Użytkownik dostał ostrzeżenie za tą wypowiedź: 2017-04-04 08:44:42 [Powód:Używanie słów powszechnie uznawanych za wulgarne]
Xarria | 94.254.129.* | 03 Kwietnia, 2017 23:35
Ale wiesz że ludzie to zwierzęta i też reagują instynktownie w nagłych sytuacjach?
O | 94.254.189.* | 04 Kwietnia, 2017 02:18
No skoro reagujesz instyktownie jak zwierze, to powodzenia:) ale musze Cie zmartwic, bo niektorzy ludzie - jest ich malo, ale jednak - zanim cos zrobia, to najpierw pomysla. Serio;) sprobuj kiedys;) Tym wlasnie roznia sie (w teorii) ludzie od zwierzat, ze potrafia przedlozyc rozum nad instynkt. W teorii, bo Ty jestes czlowiekiem, a kierujesz sie instynktem. Ale jest nadzieja dla Twoich potomkow, ze jednak beda homo sapiens sapiens;)
O | 94.254.189.* | 04 Kwietnia, 2017 02:41
No jesli uwazasz, ze male ssaki trzyma sie w klatce, to nie dziw sie ze gryza. Tez gryzlbys, jakbys byl cale zycie w klatce niewiele wiekszej od Ciebie samego.
Konie sa nieprzewidywalne? a cieszylbys sie, jakby ktos wlazil Ci na plecy i Cie bil po tylku zebys szybciej galopowal?
Zwierzeta nie sa ludzmi, owszem i nikt nie twierdzi ze jest inaczej, bo bylaby to zwyczajna logiczna sprzecznosc. Ale przypisywanie wylacznie ludziom inteligencji i odczuwania jest zwyczajna ignorancja, naprawde delikatnie mowiac.
Zwierzeta nie maja swiadomosci, dlatego kieruja sie instynktem, co oznacza mniejsza inteligencje niz ludzka i mniejsza emocjonalnosc, ale nie oznacza jej braku. Aczkolwiek jest taki test, w ktorym okazuje sie, ze niektore zwierzeta maja swiadomosc. Test z lustrem. Jesli zwierze pozna w lustrze siebie, oznacza to proces poznawczy samego siebie, a zatem swiadomosc.
Czy Ty ukonczyles w ogole 18 lat? Pytam powaznie, bo jesli nie, to Twoja ignorancja jest zrozumiala z racji wieku.
Aknologia [YAFUD.pl] | 04 Kwietnia, 2017 14:18
pierwszy twój komentarz, który ma sens.
oczywiście że jakąś inteligencję mają, potrafią się uczyć i odczuwają strach/ znudzenie itp, jednak nie mają tego tak wykształcone jak naczelne (ergo nazwa rzędu)
każde zwierzę potrafisz usprawiedliwić, ale kota już nie? oj, kogoś chyba podrapał w dzieciństwie;)
O | 188.146.17.* | 04 Kwietnia, 2017 14:43
Nie odpowiedziales na pytanie, ile masz lat?
Nigdy nie podrapal mnie kot, ani nie ugryzl pies. Koty sa wredne, bo czesto juz wlasxiciele ostrzegaja, ze on najpierw sie lasi, a potem drapie. Czesto chcialam poglaskac kota, ale zawsze ostrzegajaco prychaly, najezaly sie, albo udalo mi sie uciec z reka przed zebami czy pazurami. Boje sie po prostu kotow i to nie z irracjonalnego powodu, ale wiem ze nie wolno im ufac. Ostatnio bylam u znajomego, jego kot lasil sie, ocoeral, wyciagal glowe do glaskania i glaskalam, po czym on polozyl sie kolo mojego uda i zaczal powoli wyciagac pazury i wbijac mi w noge. No ludzie, przeciez to zwierzeta psychopatyczne!
TTQW | 89.64.50.* | 04 Kwietnia, 2017 17:04
To już wynika z podejścia ludzi. Jak ktoś kupuje psa, to jednak czuje pewien respekt i wie, że ten pies jak się go dobrze nie wychowa może zrobić krzywdę. Stąd też gatunki chomika nazywane psami (jak np. yorki, czy maltańczyki) są zwykle dużo bardziej agresywne, niż psy właściwe. A jak się kociak bawi i nawet wyciągnie pazurki, to przecież to takie słodkie i nie trzeba go uświadamiać, że tak nie wolno. Kot z Twojej historii nie sprawił Ci bólu celowo. Po prostu się bawił nie wiedząc o tym, że to Ci się nie podoba.
KimHaru | 5.172.237.* | 04 Kwietnia, 2017 18:32
O i z tobą się zgodzę. Wielu ludzi uważa, że koty są takie niezależnie, że nie da się ich wytresować, a nawet nie próbują ich zrozumieć. Owszem kota nie da się wytresować w takim stopniu jak psa, ale da się go nauczyć egzystować z ludźmi tak, że wie co może drapać i nie sprawia problemów.
Aknologia [YAFUD.pl] | 04 Kwietnia, 2017 22:21
>"nigdy żaden nie podrapał mnie"
>"zaczął wbijać pazury w nogę"
:)
nie wiem dlaczego tak cię interesuje mój wiek, ale sądząc po stylu twoich wypowiedzi jesteś albo ode mnie młodsza, albo masz 30-50 lat.
Nigdy nie zranił mnie człowiek. Ludzie są wredni, bo często już rodzice ostrzegają, że najpierw są mili, potem wbijają nóż w plecy. Często chciałam dotknąć człowieka, ale zawsze ostrzegająco odpowiada "co ty do cholery wyprawiasz?". Boję się po prostu ludzi i to nie z irracjonalnego powodu, ale wiem, że nie wolno im ufać. Ostatnio byłam u znajomego i on był bardzo towarzyski, po czym przytulił mnie tak, że nie mogłam oddychać. No ludzie, przecież to ludzie psychopatyczni!
Beka z osób, które pchają łapy tam, gdzie są niemile widziane, nie czają tego a potem "łolaboga jak boli hurr durr tylko psy jis (inne ssaki) na 100%"
rutp | 88.156.139.* | 04 Kwietnia, 2017 23:02
U mojej bratowej są trzy koty, mam alergie na ich sierść wiec nieczęsto tam bywam ale żaden z tych kotów nigdy celowo mnie nie podrapał oprócz zabawy oczywiście. Nawet ten który był od małego w schronisku i nie zaznał towarzystwa ludzi zachowywał się normalnie. Koty to moze samotnicy ale gdy jest ich kilka to jeden z nich obejmuje przywództwo i karze resztę jesli cos robią nie tak.
Nick | 95.49.135.* | 05 Kwietnia, 2017 06:24
Koty już mają taki odruch wyciągania i chowania pazurów, gdy jest im przyjemnie. Często przy tym mruczą i "ugniatają"miękkie podłoże. Słuchaj, ja Ci powiem tak. Mam kotka i męża, który zbyt delikatnej ręki nie ma i często kotu się nie podoba, co mąż wyprawia z jego futerkiem, ogonem i uszami :D. Czasem aż się dziwimy, że mały sierściuch nigdy się nie broni. Jedyne, do czego jest zdolny to lekkie uderzenie łapą, bez pazurów. Nigdy nikomu z nas nie zrobił krzywdy. Ale i tak jest wrednym karwiem, w końcu kot i do tego rudy :)
O | 31.11.131.* | 07 Kwietnia, 2017 21:13
Dzieciaku, spadaj stad. Masz moze 15 lat i udajesz doroslego. A to strona dla doroslych. Na Twoje wypocinamy odpisywac nie zamierzam. Troche pokory. Szybciej dorosniesz mentalnie, jak wiecej bedziesz sluchal, a mniej mowil.
trqr | 195.191.163.* | 08 Kwietnia, 2017 21:22
Patrząc na ilość Twoich komentarzy stwierdzam, że jeszcze Ci daleko do dorosłości mentalnej. Wypominanie wieku na podstawie komentarzy jest prawdę mówiąc dziecinne...
Tajemniczy_Masturbator [YAFUD.pl] | 08 Kwietnia, 2017 23:42
Haahahahaah :D
O ma gora 18 lat (no a jak ma wiecej, to nie stara sie udowodnic) i zawsze wie wszystko najlepiej. Przyzwyczaj sie. Ona jest madra, psycholozka swiata, a ty jestes gupi burak - no chyba pani poisel Senyszyn to pisze.