Szykowałem się na pierwszą randkę z dziewczyną i w trakcie mycia zębów zebrało mi się na kichnięcie, którego nie udało mi się powstrzymać. Pasta poleciała dosłownie wszędzie, włącznie z moim okiem. Przez całą randkę praktycznie ledwo widziałem na jedno oko i szczypało mnie niesamowicie. Dziewczyna stwierdziła na koniec, że super się bawiła, ale nie chce się spotykać z kimś kto ma taki dziwny "tik nerwowy". Próbowałem jej wytłumaczyć co się stało, ale najwidoczniej mi nie uwierzyła, bo zerwała ze mną kontakt całkowicie. YAFUD«Poprzednia wpadkaNastępna wpadka »
1
1
iwonka1307 | 83.9.30.* | 12 Czerwca, 2017 17:43
Skoro oceniła Cię po czymś, czego nie jesteś w stanie kontrolować (w końcu myślała, że to prawdziwy tik), a co wcale nie jest czymś strasznym to jej nie żałuj. Jeśli zakończyła znajomość tylko z tego powodu, co cala reszta była ok (sama przyznała, że bawiła się świetnie) to musi by strasznie płytką dziewczyną. Chyba, że tylko szukała pretekstu.
-1
2
O | 31.11.131.* | 12 Czerwca, 2017 17:58
Skoro nie potrafil poradzic sobie z czyms tak banalnym, jak pozbycie sie pasty z oka, to szczerze watpie, zeby spotkanie z perspektywy dziewczyny, bylo takie udane. Z grzecznosci powiedzala zapewne, ze bylo milo, ale nie miala ochoty na kolejne spotkanie. I miala do tego pelne prawo, nawet jakby irytowal ja wylacznie ten jego nerwowy tik. Tak samo z drugiej strony, mezczyzna nie musi sie usprawiedliwiac, dlaczego nie ma ochoty na kolejne spotkanie z dana kobieta, ktora np nie ma reki, nogi, zeba, ma krotkie wlosy, dlugie, czy jest gruba, czy za chuda. Po prostu nie jest w jego typie. Tak samo z kobietami. Czy jak ktos pozna kogos np z jakas ulomnoscia, to musi sie z nim spotykac, jak nie chce?
W odpowiedzi na komenatrz #1 użytkownika iwonka1307[ Zobacz ]
Według mnie to jest strasznie płytkie, gdy ktoś nie chce spotykać się z osobą niepełnosprawną (np. bez ręki). Myślę, że jeżeli zakochasz się w kimś, to nie patrzysz na to. Nie wyobrażam sobie pokochać kogoś i nie móc z nim być tylko dlatego, że jest niepełnosprawny, a potem cierpieć.
W odpowiedzi na komenatrz #2 użytkownika O[ Zobacz ]
2
4
O | 31.11.131.* | 12 Czerwca, 2017 18:49
Czy to plytkie, ze sie w nim zwyczajnie nie zakochala? Pieprzysz. Kazdy nie moze byc z kazdym. Ty swoje partnerki wybierasz ze wzgledu na to zeby nie byc plytkim, czy podoba Ci sie rowniez ich fizycznosc? Jakby na spotkanie przyszla dziewczyna z nadwaga 50kg, to nagle zakochalbys sie w niej, zeby nie byc plytkim? Hipokryta.
W odpowiedzi na komenatrz #3 użytkownika AlvaroSawyer[ Zobacz ]
1
5
O | 31.11.131.* | 12 Czerwca, 2017 18:57
Ps jak zobaczysz kogos, to nie myslisz "ale ma piekna osobowosc"ale patrzysz na jej fizycznosc. Niestety, ale tak jest. I nie zagadasz do dziewczyny, ktora Ci sie nie podoba, ale do takiej, ktorej fizycznosc Ci sie podoba.
W odpowiedzi na komenatrz #3 użytkownika AlvaroSawyer[ Zobacz ]
Nie idźmy ideologia "O"to sfrustrowana istota bez życia prywatnego, która dowartościowuje sie na yafudzie.
W odpowiedzi na komenatrz #3 użytkownika AlvaroSawyer[ Zobacz ]
-2
8
O | 31.11.131.* | 12 Czerwca, 2017 19:57
Alez z ciebie przekupa:D nie masz chyba lepszych rzeczy do robienia, niz szkalowanie innych ludzi:D to bardzo nieladne, tak swoja droga:D ale jak nie masz nic lepszego do roboty, to prosze bardzo, rozmawiaj o mnie, szkaluj mnie i nastawiaj innych uzytkownikow wobec mnie:D ciesze sie, ze znalazlam Ci zajecie;)
W odpowiedzi na komenatrz #7 użytkownika Cyganeczka[ Zobacz ]
Mam wiele zajęć nie siedze na yafudzie całe dnie jak ty, ale takie "istoty"jak ty trzeba tępić. Wiesz jak nazywamy takich ludzi? Toksyczni.
W odpowiedzi na komenatrz #8 użytkownika O[ Zobacz ]
-1
11
O | 31.11.131.* | 12 Czerwca, 2017 22:51
Tepic? Chcesz mnie tepic, bo nie podobaja ci sie moje komentarze? Agresywna przekupa:D zazyj valium to ci moze przejdzie i wiecej dystansu do siebie, ci zycze i do swiata i do ludzi. I rowniez do wpisow, tutaj;) a Twoj wpis z reszta zglaszam do admina, bo takie agresywne zachowania i grozby nie sa normalne. Zwlaszcza w miejscu rozrywki. To by bylo na tyle z mojej strony.
W odpowiedzi na komenatrz #10 użytkownika Cyganeczka[ Zobacz ]
Oczywiście liczy się pierwsze wrażenie, ale gdy się z kimś zapoznaję, to ode mnie zależy, czy się zakocham, czy nie. Co innego, jakby na spotkanie przyszła niedomyta, chuda fleja, a co innego dziewczyna z dodatkowymi kilogramami i zadbana.
Tak, potrafiłbym zakochać się w kobiecie z nadwagą. Miłość nie wybiera. Już nie chodzi o to, by nie być płytkim. Wolałbyś być z atrakcyjną osobą, która źle Cię traktuje, czy z niezbyt urodziwą, ale się kochacie?
Nie myślę od razu, że ktoś ma fantastyczną osobowość. To tak nie działa. Napiszę drukowanymi: TRZEBA SIĘ NAJPIERW ZAPOZNAĆ.
W odpowiedzi na komenatrz #5 użytkownika O[ Zobacz ]
0
13
ugh | 176.115.24.* | 13 Czerwca, 2017 00:45
no to dziewczyna pogadala z nim na randce i stwierdzila ze nie, a nie chciala sprawic mu przykrosci ze ma wg niej np nieciekawa osobowosc to wymyslila ze przeszkadza jej tik. Przeciez jakby jej sie spodobal (mowie o charakterze) to po 3min przestalaby zwracac uwage.
W odpowiedzi na komenatrz #12 użytkownika AlvaroSawyer[ Zobacz ]
0
14
O | 31.11.131.* | 13 Czerwca, 2017 01:39
Z wszystkimi sie zapoznajesz, bo moze to bedzie przyszla dziewczyna, zona? Kazda kobiete na ulicy zaczepiasz i umawiasz sie z kazda ktora sie zgodzi? Czy jednak masz jakies preferencje, stad wybor okreslonej kobiety, ktora wybierasz wlasnie po to, zeby ja poznac? I musze Cie zmartwic, ale to czy sie zakochasz, czy nie, nie masz na to wplywu. Ktos Cie albo oczaruje soba, albo nie. Mozesz potem uswiadomic sobie, ze ta osoba jest dla Ciebie zla, ale uczucia nie maja (zwlaszcza na poczatku) nic wspolnego z rozumem i swiadomoscia. Dla kobiet najwazniejsza jest meskosc mezczyzny, a dla mezczyzny, kobiecosc kobiety. I to wlasnie tym kierujemy sie w wyborze partnera. A to, czym dla kogo jest kobiecosc i meskosc, zalezy juz od indywidualnych preferencji. A milosc, to juz zupelnie inna sprawa, ale nigdy nie jest od razu, a potem, jak juz. Najpierw musi byc fascynacja.
W odpowiedzi na komenatrz #12 użytkownika AlvaroSawyer[ Zobacz ]
0
15
Ola | 94.254.147.* | 13 Czerwca, 2017 07:31
Zastanawiam się jak ta pasta wpadła do oka, skoro podczas kichania oczy się zamyka.
Jeżeli wiem, że nie jestem w stanie się zakochać, to lepiej odejść od razu. Dobroć na siłę może w finale się okazać podłością. Zwłaszcza jeśli w tej drugiej osobie wzbudzisz płonne nadzieje.
W odpowiedzi na komenatrz #12 użytkownika AlvaroSawyer[ Zobacz ]
0
17
f | 193.109.123.* | 13 Czerwca, 2017 13:17
ja to kupuję. I nie uważam, że kobieta była płytka. niestety, kalectwo często odstręcza, to biologiczna część naszej natury jest za to odpowiedzialna. Nie mowię, że każdego nie odstręcza, ale wiele osób. Dotyczy to nie tylko poważnych spraw, typu brak rąk i nóg, ale nawet tików - po prostu cię irytują i pozamiatane (pamiętam, jak koleżanka jak na skrzydłach poszła na randkę z facetem poznanym w internecie, z którym jej się dobrze gadało i na zdjęciu też jej się spodobał, a potem wróciła zdruzgotana, bo "jak mówi,to cała twarz mu chodzi"- tu nastąpił straszliwy grymas). natomiast fakt, że dziewczyna nie przyjęła wyjaśnień i nie dała kolesiowi drugiej szansy - to mnie zastanawia, bo sugeruje, że chodziło o coś więcej niż o tę pastę w oku.
A czy niepełnosprawność jest brzydotą? Po prostu chodziło mi o to, żeby nie wykreślać od razu kogoś z tego powodu. To są przecież tacy sami ludzie jak my, też chcą się z kimś związać. Nie mam określonych wymagań, jaka ma być kobieta-Nie zakocham się w pierwszej lepszej brunetce tylko dlatego, że przypomina Sashę Grey.
Nie wiążę się z niepełnosprawnymi kobietami tylko dlatego, żeby ich nie zranić. Jeszcze raz przeczytaj 2 pierwsze zdania z tego komentarza.
W odpowiedzi na komenatrz #14 użytkownika O[ Zobacz ]
dlaczego chcesz zeby niepelnosprawnych traktowac inaczej? z jednej strony twierdzisz ze to tacy sami ludzie jak my, a z drugiej wymagasz zeby ich traktowac jako specjalna podklase ludzi do ktorych nie mozna przykladac wlasnych kategorii estetycznych. zapewne jesli ktos ci mowi ze nie chcialby byc z ruda czy blondynka to traktujesz to jako normalne i nawet nie zapamietujesz, a jak ci ktos mowi ze nie chcialby byc z kims z tikiem nerwowym to nagle to zueplnie inna historia. gdybym ja byl niepelnosprawnym to podejrzewam ze takie specjalne traktowanie odbieralbym jako zniewage i ponizenie.
W odpowiedzi na komenatrz #19 użytkownika AlvaroSawyer[ Zobacz ]
A kto powiedział, że traktuję to jako normalnie, jeśli ktoś mówi, że za żadne skarby nie zwiąże się z blondynką? Dla mnie liczy się całość, a oczywiście nikt nie jest idealny.
W niektórych przypadkach osoba niepełnosprawna potrzebuje opieki, ale to nie znaczy, że nie można się zakochać w takiej osobie. Samodzielność i związek do dwie różne rzeczy.
W odpowiedzi na komenatrz #20 użytkownika cerebrumpalm[ Zobacz ]
0
22
Jožin z Bažin | 89.71.103.* | 13 Czerwca, 2017 17:22
Nie możecie sobie podyskutować prywatnie? Jednemu przeszkadza niepełnosprawny, drugiemu nie. Po co się kłócić?
-1
23
O | 188.146.40.* | 13 Czerwca, 2017 17:38
Tak, dla mnie i dla wielu ludzi rowniez, niepelnosprawnosc jest brzydota. Z reszta, wszystko juz wyjasnil celebrupalm (sorry jesli zle napisalam Twoj nick) I nie, samodzielnosc i zwiazek to dwie rozne sprawy. Nie da sie opiekowac na dluzej osoba, kiedy ona nie moze Toba. To wyniszczajace psychicznie. I to nie zwiazek. Dwie strony musza dawac, na kazdej plaszczyznie. Przykro mi, ale czlowiek niesymetryczny, z defektami, nie jest piekny. A Ty masz jakies wyidealizowane wyobrazenie o zwiazku.
W odpowiedzi na komenatrz #19 użytkownika AlvaroSawyer[ Zobacz ]
Moim zdaniem Twój sposób myślenia jest sporym defektem umysłowym. Wolałbym być z osobą niepełnosprawną fizycznie, niż psychicznie :)
Oczywiście nie mówię, że np. brak kończyny jest piękny, ale prędzej dogadałbym się z taką osobą niż z Tobą.
W odpowiedzi na komenatrz #23 użytkownika O[ Zobacz ]
-1
25
O | 188.146.14.* | 13 Czerwca, 2017 22:01
Niestety, obrazanie rozmowcy, przy nierozumieniu tresci jego wiadomosci, jest owszem, sporym defektem umyslowym. Jesli kogos podniecaja ludzie uposledzeni, badz z defektami, to jest to klasyfikowane jako zboczenie seksualne. Osobami slabszymi trzeba sie opiekowac. Tyle i az tyle. Kazdy ma prawo wybierac sobie znajomych, partnerow. A Twoje wywody sa zwyczajnie glupie, bo wciskasz ludziom, jako obowiazek traktowania ludzi uposledzonych, niepelnosprawnych, lepiej niz sprawnych. A oni tego nie chca. Wiec niestety, ale trafiles kula w plot. Nikt tu nie obraza ludzi niepelnosprawnych. Ty natomiast z ich niepelnosprawnosci robisz zalete. A w nieposiadaniu reki nogi itd, nie ma zalety. Nikt taki nie chce byc. A Ty masz problem z logicznym mysleniem. Dlatego na koncu mnie obraziles, bo zabraklo Ci argumentow. I to byloby na tyle z mojej strony, bo nie licze juz na zadne przeblyski rozumu z Twojej strony. Spaliles sie w tej rozmowie.
W odpowiedzi na komenatrz #24 użytkownika AlvaroSawyer[ Zobacz ]
Czy ja każę Ci się wiązać z niepełnosprawnym? Zdaję sobie sprawę, że na partnerze takiej osoby ciąży spora odpowiedzialność. Co do seksu, to jest on jednym z elementów związku, ale według mnie nie jest najważniejszy. Są np. ludzie aseksualni. Używając słowa "niepełnosprawny"mam na myśli kogoś, kto nie ma jednej lub dwóch kończyn. Wtedy nie jest to aż tak dużo. Moja siostra straciła obie nogi i jakoś znalazła sobie faceta, z którym żyje w pięcioletnim związku. Można? Można. Z drugiej strony rozumiem, że najwyraźniej nie poradziłbyś sobie z defektem drugiej osoby. Tylko wyraziłem swoje zdanie na temat ludzi, którzy wręcz brzydzą się niepełnosprawnych czy się z nich naśmiewają. Tak jak już wcześniej pisałem: gdybym kogoś pokochał, nie potrafiłbym zrezygnować z tej osoby z tak błahego powodu.
W odpowiedzi na komenatrz #25 użytkownika O[ Zobacz ]
0
27
Meh | 62.244.131.* | 15 Czerwca, 2017 16:53
"Świetnie się bawiłam, ale..."to nie znaczy, że się świetnie bawiła. Nie chciała zrobić Ci przykrości, a tik był jedynie pretekstem do zerwania znajomości. Duh...
iwonka1307 | 83.9.30.* | 12 Czerwca, 2017 17:43
Skoro oceniła Cię po czymś, czego nie jesteś w stanie kontrolować (w końcu myślała, że to prawdziwy tik), a co wcale nie jest czymś strasznym to jej nie żałuj. Jeśli zakończyła znajomość tylko z tego powodu, co cala reszta była ok (sama przyznała, że bawiła się świetnie) to musi by strasznie płytką dziewczyną. Chyba, że tylko szukała pretekstu.
O | 31.11.131.* | 12 Czerwca, 2017 17:58
Skoro nie potrafil poradzic sobie z czyms tak banalnym, jak pozbycie sie pasty z oka, to szczerze watpie, zeby spotkanie z perspektywy dziewczyny, bylo takie udane.
Z grzecznosci powiedzala zapewne, ze bylo milo, ale nie miala ochoty na kolejne spotkanie.
I miala do tego pelne prawo, nawet jakby irytowal ja wylacznie ten jego nerwowy tik. Tak samo z drugiej strony, mezczyzna nie musi sie usprawiedliwiac, dlaczego nie ma ochoty na kolejne spotkanie z dana kobieta, ktora np nie ma reki, nogi, zeba, ma krotkie wlosy, dlugie, czy jest gruba, czy za chuda. Po prostu nie jest w jego typie. Tak samo z kobietami.
Czy jak ktos pozna kogos np z jakas ulomnoscia, to musi sie z nim spotykac, jak nie chce?
AlvaroSawyer | 89.71.103.* | 12 Czerwca, 2017 18:01
Według mnie to jest strasznie płytkie, gdy ktoś nie chce spotykać się z osobą niepełnosprawną (np. bez ręki). Myślę, że jeżeli zakochasz się w kimś, to nie patrzysz na to. Nie wyobrażam sobie pokochać kogoś i nie móc z nim być tylko dlatego, że jest niepełnosprawny, a potem cierpieć.
O | 31.11.131.* | 12 Czerwca, 2017 18:49
Czy to plytkie, ze sie w nim zwyczajnie nie zakochala? Pieprzysz. Kazdy nie moze byc z kazdym. Ty swoje partnerki wybierasz ze wzgledu na to zeby nie byc plytkim, czy podoba Ci sie rowniez ich fizycznosc? Jakby na spotkanie przyszla dziewczyna z nadwaga 50kg, to nagle zakochalbys sie w niej, zeby nie byc plytkim? Hipokryta.
O | 31.11.131.* | 12 Czerwca, 2017 18:57
Ps
jak zobaczysz kogos, to nie myslisz "ale ma piekna osobowosc"ale patrzysz na jej fizycznosc. Niestety, ale tak jest. I nie zagadasz do dziewczyny, ktora Ci sie nie podoba, ale do takiej, ktorej fizycznosc Ci sie podoba.
smieszek | 94.254.227.* | 12 Czerwca, 2017 19:22
Polecam na pocieszenie youtu.be/vfpnH0SHVuY
Cyganeczka [YAFUD.pl] | 12 Czerwca, 2017 19:41
Nie idźmy ideologia "O"to sfrustrowana istota bez życia prywatnego, która dowartościowuje sie na yafudzie.
O | 31.11.131.* | 12 Czerwca, 2017 19:57
Alez z ciebie przekupa:D nie masz chyba lepszych rzeczy do robienia, niz szkalowanie innych ludzi:D to bardzo nieladne, tak swoja droga:D ale jak nie masz nic lepszego do roboty, to prosze bardzo, rozmawiaj o mnie, szkaluj mnie i nastawiaj innych uzytkownikow wobec mnie:D ciesze sie, ze znalazlam Ci zajecie;)
kijek | 188.123.201.* | 12 Czerwca, 2017 20:05
włącznie z moim okiem ? wut..szklane oko xD
Cyganeczka [YAFUD.pl] | 12 Czerwca, 2017 20:23
Mam wiele zajęć nie siedze na yafudzie całe dnie jak ty, ale takie "istoty"jak ty trzeba tępić. Wiesz jak nazywamy takich ludzi? Toksyczni.
O | 31.11.131.* | 12 Czerwca, 2017 22:51
Tepic? Chcesz mnie tepic, bo nie podobaja ci sie moje komentarze?
Agresywna przekupa:D zazyj valium to ci moze przejdzie i wiecej dystansu do siebie, ci zycze i do swiata i do ludzi. I rowniez do wpisow, tutaj;)
a Twoj wpis z reszta zglaszam do admina, bo takie agresywne zachowania i grozby nie sa normalne. Zwlaszcza w miejscu rozrywki.
To by bylo na tyle z mojej strony.
AlvaroSawyer | 89.71.103.* | 12 Czerwca, 2017 23:24
Oczywiście liczy się pierwsze wrażenie, ale gdy się z kimś zapoznaję, to ode mnie zależy, czy się zakocham, czy nie. Co innego, jakby na spotkanie przyszła niedomyta, chuda fleja, a co innego dziewczyna z dodatkowymi kilogramami i zadbana.
Tak, potrafiłbym zakochać się w kobiecie z nadwagą. Miłość nie wybiera. Już nie chodzi o to, by nie być płytkim. Wolałbyś być z atrakcyjną osobą, która źle Cię traktuje, czy z niezbyt urodziwą, ale się kochacie?
Nie myślę od razu, że ktoś ma fantastyczną osobowość. To tak nie działa. Napiszę drukowanymi: TRZEBA SIĘ NAJPIERW ZAPOZNAĆ.
ugh | 176.115.24.* | 13 Czerwca, 2017 00:45
no to dziewczyna pogadala z nim na randce i stwierdzila ze nie, a nie chciala sprawic mu przykrosci ze ma wg niej np nieciekawa osobowosc to wymyslila ze przeszkadza jej tik. Przeciez jakby jej sie spodobal (mowie o charakterze) to po 3min przestalaby zwracac uwage.
O | 31.11.131.* | 13 Czerwca, 2017 01:39
Z wszystkimi sie zapoznajesz, bo moze to bedzie przyszla dziewczyna, zona? Kazda kobiete na ulicy zaczepiasz i umawiasz sie z kazda ktora sie zgodzi? Czy jednak masz jakies preferencje, stad wybor okreslonej kobiety, ktora wybierasz wlasnie po to, zeby ja poznac?
I musze Cie zmartwic, ale to czy sie zakochasz, czy nie, nie masz na to wplywu. Ktos Cie albo oczaruje soba, albo nie. Mozesz potem uswiadomic sobie, ze ta osoba jest dla Ciebie zla, ale uczucia nie maja (zwlaszcza na poczatku) nic wspolnego z rozumem i swiadomoscia.
Dla kobiet najwazniejsza jest meskosc mezczyzny, a dla mezczyzny, kobiecosc kobiety. I to wlasnie tym kierujemy sie w wyborze partnera. A to, czym dla kogo jest kobiecosc i meskosc, zalezy juz od indywidualnych preferencji.
A milosc, to juz zupelnie inna sprawa, ale nigdy nie jest od razu, a potem, jak juz. Najpierw musi byc fascynacja.
Ola | 94.254.147.* | 13 Czerwca, 2017 07:31
Zastanawiam się jak ta pasta wpadła do oka, skoro podczas kichania oczy się zamyka.
Beszczelnekaro | 94.254.136.* | 13 Czerwca, 2017 09:43
Jeżeli wiem, że nie jestem w stanie się zakochać, to lepiej odejść od razu. Dobroć na siłę może w finale się okazać podłością. Zwłaszcza jeśli w tej drugiej osobie wzbudzisz płonne nadzieje.
f | 193.109.123.* | 13 Czerwca, 2017 13:17
ja to kupuję. I nie uważam, że kobieta była płytka. niestety, kalectwo często odstręcza, to biologiczna część naszej natury jest za to odpowiedzialna. Nie mowię, że każdego nie odstręcza, ale wiele osób. Dotyczy to nie tylko poważnych spraw, typu brak rąk i nóg, ale nawet tików - po prostu cię irytują i pozamiatane (pamiętam, jak koleżanka jak na skrzydłach poszła na randkę z facetem poznanym w internecie, z którym jej się dobrze gadało i na zdjęciu też jej się spodobał, a potem wróciła zdruzgotana, bo "jak mówi,to cała twarz mu chodzi"- tu nastąpił straszliwy grymas).
natomiast fakt, że dziewczyna nie przyjęła wyjaśnień i nie dała kolesiowi drugiej szansy - to mnie zastanawia, bo sugeruje, że chodziło o coś więcej niż o tę pastę w oku.
yafudowicz | 46.134.190.* | 13 Czerwca, 2017 13:59
Podpisuje się pod tym obiema rękami.
AlvaroSawyer | 89.71.103.* | 13 Czerwca, 2017 14:24
A czy niepełnosprawność jest brzydotą? Po prostu chodziło mi o to, żeby nie wykreślać od razu kogoś z tego powodu. To są przecież tacy sami ludzie jak my, też chcą się z kimś związać. Nie mam określonych wymagań, jaka ma być kobieta-Nie zakocham się w pierwszej lepszej brunetce tylko dlatego, że przypomina Sashę Grey.
Nie wiążę się z niepełnosprawnymi kobietami tylko dlatego, żeby ich nie zranić. Jeszcze raz przeczytaj 2 pierwsze zdania z tego komentarza.
cerebrumpalm [YAFUD.pl] | 13 Czerwca, 2017 14:43
dlaczego chcesz zeby niepelnosprawnych traktowac inaczej? z jednej strony twierdzisz ze to tacy sami ludzie jak my, a z drugiej wymagasz zeby ich traktowac jako specjalna podklase ludzi do ktorych nie mozna przykladac wlasnych kategorii estetycznych. zapewne jesli ktos ci mowi ze nie chcialby byc z ruda czy blondynka to traktujesz to jako normalne i nawet nie zapamietujesz, a jak ci ktos mowi ze nie chcialby byc z kims z tikiem nerwowym to nagle to zueplnie inna historia. gdybym ja byl niepelnosprawnym to podejrzewam ze takie specjalne traktowanie odbieralbym jako zniewage i ponizenie.
AlvaroSawyer | 89.71.103.* | 13 Czerwca, 2017 17:16
A kto powiedział, że traktuję to jako normalnie, jeśli ktoś mówi, że za żadne skarby nie zwiąże się z blondynką? Dla mnie liczy się całość, a oczywiście nikt nie jest idealny.
W niektórych przypadkach osoba niepełnosprawna potrzebuje opieki, ale to nie znaczy, że nie można się zakochać w takiej osobie. Samodzielność i związek do dwie różne rzeczy.
Jožin z Bažin | 89.71.103.* | 13 Czerwca, 2017 17:22
Nie możecie sobie podyskutować prywatnie? Jednemu przeszkadza niepełnosprawny, drugiemu nie. Po co się kłócić?
O | 188.146.40.* | 13 Czerwca, 2017 17:38
Tak, dla mnie i dla wielu ludzi rowniez, niepelnosprawnosc jest brzydota.
Z reszta, wszystko juz wyjasnil celebrupalm (sorry jesli zle napisalam Twoj nick) I nie, samodzielnosc i zwiazek to dwie rozne sprawy. Nie da sie opiekowac na dluzej osoba, kiedy ona nie moze Toba. To wyniszczajace psychicznie. I to nie zwiazek. Dwie strony musza dawac, na kazdej plaszczyznie. Przykro mi, ale czlowiek niesymetryczny, z defektami, nie jest piekny.
A Ty masz jakies wyidealizowane wyobrazenie o zwiazku.
AlvaroSawyer | 89.71.103.* | 13 Czerwca, 2017 19:46
Moim zdaniem Twój sposób myślenia jest sporym defektem umysłowym. Wolałbym być z osobą niepełnosprawną fizycznie, niż psychicznie :)
Oczywiście nie mówię, że np. brak kończyny jest piękny, ale prędzej dogadałbym się z taką osobą niż z Tobą.
O | 188.146.14.* | 13 Czerwca, 2017 22:01
Niestety, obrazanie rozmowcy, przy nierozumieniu tresci jego wiadomosci, jest owszem, sporym defektem umyslowym. Jesli kogos podniecaja ludzie uposledzeni, badz z defektami, to jest to klasyfikowane jako zboczenie seksualne. Osobami slabszymi trzeba sie opiekowac. Tyle i az tyle. Kazdy ma prawo wybierac sobie znajomych, partnerow. A Twoje wywody sa zwyczajnie glupie, bo wciskasz ludziom, jako obowiazek traktowania ludzi uposledzonych, niepelnosprawnych, lepiej niz sprawnych. A oni tego nie chca. Wiec niestety, ale trafiles kula w plot. Nikt tu nie obraza ludzi niepelnosprawnych. Ty natomiast z ich niepelnosprawnosci robisz zalete. A w nieposiadaniu reki nogi itd, nie ma zalety. Nikt taki nie chce byc.
A Ty masz problem z logicznym mysleniem. Dlatego na koncu mnie obraziles, bo zabraklo Ci argumentow. I to byloby na tyle z mojej strony, bo nie licze juz na zadne przeblyski rozumu z Twojej strony. Spaliles sie w tej rozmowie.
AlvaroSawyer | 89.71.103.* | 13 Czerwca, 2017 22:59
Czy ja każę Ci się wiązać z niepełnosprawnym? Zdaję sobie sprawę, że na partnerze takiej osoby ciąży spora odpowiedzialność. Co do seksu, to jest on jednym z elementów związku, ale według mnie nie jest najważniejszy. Są np. ludzie aseksualni.
Używając słowa "niepełnosprawny"mam na myśli kogoś, kto nie ma jednej lub dwóch kończyn. Wtedy nie jest to aż tak dużo. Moja siostra straciła obie nogi i jakoś znalazła sobie faceta, z którym żyje w pięcioletnim związku. Można? Można. Z drugiej strony rozumiem, że najwyraźniej nie poradziłbyś sobie z defektem drugiej osoby. Tylko wyraziłem swoje zdanie na temat ludzi, którzy wręcz brzydzą się niepełnosprawnych czy się
z nich naśmiewają. Tak jak już wcześniej pisałem: gdybym kogoś pokochał, nie potrafiłbym zrezygnować z tej osoby z tak błahego powodu.
Meh | 62.244.131.* | 15 Czerwca, 2017 16:53
"Świetnie się bawiłam, ale..."to nie znaczy, że się świetnie bawiła. Nie chciała zrobić Ci przykrości, a tik był jedynie pretekstem do zerwania znajomości. Duh...
cerebrumpalm [YAFUD.pl] | 15 Czerwca, 2017 23:19
najladniej to bylo przedstawione w got`cie: wszystko co ludzie mowia przed powiedzeniem "ale", nie ma zadnego znaczenia.